back-image
"Абдолла Асылбеков атындағы жалпы білім беретін мектебі" КММ

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> "Абдолла Асылбеков атындағы жалпы білім беретін мектебі" КММ

План психолога

Абдолла Асылбеков атындағы

жалпы білім беретін мектебі

 

Келісілді:

директордың тәрбие ісі

жөніндегі орынбасары

Р. З. Оспанов

________________

Бекітілді:

А. Асылбеков атындағы

ЖББМ  директоры

Ж. Ж. Султанова

________________

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                 

                                                                                                      

                                                                                                                                                                                                              

                                                                                                                              

                                                                                                

Қарағанды облысы Нура ауданының

 педагог- психологы А. Б. Жусупованың

2022- 2023 оқу жылына арналған  

жылдык жұмыс жоспары

 

Мақсаты:

Мектеп оқушыларының психологиялық денсаулығын сақтай отырып, оқу үрдісі барысында оларға психологиялық- педагогикалық жағдай туғызу. Мұғалім- оқушы- ата-ана үштік одақ байланысына психологиялық қолдау көрсету.

Міндеттері:

  1. 1-ші, 5-ші және сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтау және түзету жұмыстарын жүргізу.
  2. Оқу- тәрбие барысында тұлғаның дамуын қалыптастыру;
  3. Оқушының әрбір жас аралығында тұлғааралық, интеллектуалды және профессионалды дамуын қамтамасыз ету;
  4. Әр балаға тиісті жеке түрдегі жұмысты қамтамасыз ету;
  5. Оқушының интеллектуалды және тұлғалық дамуының ауытқуын психологиялық педагогикалық зерттеу, профилактикалық және коррекциялық жұмыс жүргізу;
  6. Балаларды тәрбиелеудегі  туатын қиыншылықтар және отбасындағы микроклиматты жақсарту бойынша ата- аналарға кеңес беру:

 

 

 

 

Егінді ауылы, 2022 жыл

 

Қызмет бағыттары

Әдістер, жұмыс әдісі мен нысаны

Сыныптарсанаттары

Жүзеге асырушы

Ескерту

Қыркүйек

 

1.Мектеп жетілу диагностикасы

1)мектеп жетілу кезеңі

2) есту жады

3) көру жады

4)ұсақ моториканы меңгеру

5) ерікті назар

6) оқуды ынталандыруды үйрену

7) мектепке дайындықты зерттеу

 

8) оқу жағдайын зерттеу

9)ойлау операцияларының деңгейі

10) назар аударуды зерттеу

 

11)оқу дағдыларын қадағалау

 

12)математикалық ойлауды дамыту

 

13) интеллектуалдық  қабілетті дамыту

 

2.Сыныпта достық қарым-қатынастарды қалыптастыру

 

3.ата-аналрға ағартушылық психологиялық көмек

 

4.Жасөспірімдердің өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу

 

 

 

1) Керн-Йерасеканың әдісі

2) «10 сөз» әдісі

3) «Сурет үшін жад»әдісі

4) Д.Б. Эльконинның  Графикалық диктанты

5) « Үйшік» әдісі

6)  Т.А.Нежнова сауалнамасы

7)«Мектепке  дайындығы үшін диагностикалық болжамдық скрининг »  Е.Екжанова.

 

8) «Шырша» әдісі

 

9) «Артығын алып таста» әдісі

 

 

10)Әдістеме«Корректуралықпроба» (Бурдонтесті)

11)  оқу

 

 

12)Математикалық дағдылар

 

 

13)  «Медис» әдісі

 

 

1.Тренинг «Бірінші рет бесінші сыныпқа»

 

 

2.Лекция, стенд, брошюралар.

 

 

 

3.Мектеп қызметкерлерін оқыту – «өз-өзіне қол жұмсаушылар»

 

 

 

 

 

1  сыныптар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 сыныптар

 

 

Ата-аналар 1-11  сыныптар

 

« өз-өзіне қол жұмсаушылар »

(жаңадан келген мұғалімдер)

 

 

 

Жиналыс  үшін аналитика-лық анықтама .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ӘБ отырысы үшін аналитикалық анықтама .

 

 

Ата-аналар жиналысындағы презентация

 

ШПР үшін ақпараттық анықтама

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазан

 

1.Өз-өзіне қол жұмсаудың диагностикасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Орта буынға көшу кезінде оқушылардың кемшіліктерін алдын алу

 

3.  Педагогтың кәсіби өзін-өзі анықтау

Өз-өзіне қол жұмсауды болдырмау бағдарламасы бойынша жұмыс

 

 

1.1Тәуекелге ұшыраған оқушыларды анықтау сауалнамасы. Оқушылардан сұхбат алу.

 

1.2Психологиялық здорденсаулық, депрессия и өз-өзіне қол жұмсау, көмек алу жолдарындағы  дағдарыстық жағдай бойынша  жасөспірімдерді оқыту 3- сабақ.

 

1.3 Дағдарыстық жағдайда қандай көмек алуға болатыны туралы ақпараттық  қабырға әзірлеу.

 

2.«"Мектеп мотивациясының деңгейін бағалау"Н.Г. Лусканованың   анкетасы »

 

 

3.Тренинг «Мұғалімнің эмоцианалдық әл-ауқаты»

Ата-ана, оқушылар

 

 

 

 

 

 

8сыныптар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5  сыныптар

 

 

 

 

 

педагогтер

Директор жиналысы үшін аналитикалық анықтама

 

ШПР үшін ақпараттық анықтама

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сынып жетекшілері үшін ақпараттық анықтама

 

 

ШПР үшін ақпараттық анықтама

 

 

Қараша

1.  Өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу

 

 

2.  орта буынға көшу кезінде оқушылардың кемшіліктерін алдын алу

 

3.  Алаңдаушылық диагностикасы

 

1.Психологиядық  акция «Кемпірқосақ көңіл-күйі»

 

 

 

2.(«Социометрия»Дж.Морено) топтық және  жеке бастық қарым қатынас бойынша диагностика әдістемесі.

 

3.  Филлипстің мектепте үрейлену деңгейін саралау әдістемесі

 

 

 

 

1-11  сыныптар

 

 

 

5 сыныптар

 

 

 

 

6,7  сыныптар

ШПР үшін ақпараттық анықтама

 

 

ӘБ отырысы үшін аналитикалық анықтама.

 

Оқушылар үшін аналитикалық анықтама

 

Желтоқсан

1. Алаңдаушылық диагностикасы

 

 

2.  Диагностика.

Оқыту профилін таңдау

 

3.Өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу

 

 

 

 

4.орта буынға көшу кезінде оқушылардың кемшіліктерін алдын алу

5. Оқу іс-әрекетін ынталандыру деңгейі

 

1.  Филлипстің мектепте үрейлену деңгейін саралау әдістемесі

 

2. Дифференциалды диагностикалық сауалнама Е.А.Климов

 

3.«Жасөспірімдерге кеңес. Егер өзіңді жалғыз сезіңсен» атты тақырып бойынша ақпараттық қабырғаны әзірлеу

 

4.Тренинг «Тамаша достық өрісі»

 

 

5. Анкета"Мектеп мотивациясының деңгейін бағалау"(Н.Г.Лусканова)

5сыныптар

 

 

9,10,11сыныптар

 

 

 

 

 

 

 

 

5 сыныптар

 

 

 

1- 4  сыныптар

 

 

Оқушылар үшін аналитикалық анықтама

 

ШПР үшін ақпараттық анықтама

 

ШПР үшін ақпараттық анықтама

 

ШПРүшін ақпараттық анықтама

 

 

 

ШПРүшін ақпараттық анықтама

 

 

Қаңтар

1.  Оқушыларға кәсіби бағдар беру

 

2.Педагог қызметкерлерінің аттестациялау

 

3.Өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу

 

4.  орта буынға көшу кезінде оқушылардың кемшіліктерін алдын алу

 

5.  Педагогтың кәсіби өзін-өзі анықтау

1. « КОС»  Диагностикасы

 

 

2.Сауалнама« Мұғалімнің кәсіби қызметі»

 

 

3. Психологиялық  Акция «Біздің өміріміз біздің қолымызда»

 

 

4.1Диагностика «Эмоционалдық  жағдай»  Л.Тарабакина)

4.2Психологиялық  тренинг                       «Достық»

 

5.Тренинг «Табысты мұғалім»

9,10,11сыныптар

 

Мектеп оқушылары

 

 

8-11   сыныптар

 

5сыныптар

 

 

 

 

педагогтер

 

 

ШПРүшін аналитикалық анықтама

Аналитикалық анықтама

 

ШПРүшін ақпараттық анықтама

 

Сынып жетекшілері үшін ақпараттық анықтама

 

ШПРүшін ақпараттық анықтама

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ақпан

1.  Негізгі

«Мен»  тұжырымдамасы(Өзін-өзі бағалау)

 

2.Оқушыларға кәсіби бағдар беру

 

 

 

3.Өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу

 

1.  Өзін-өзі бағалаудың деңгейін анықтау» тест-сұрақнамасы

(С.В.Ковалёв)

 

 

2.Йовайши сауалнамасы

 

 

 

 

3.Акция «Мен  өмірді таңдаймын»

 

 

 

5сыныптар

 

 

 

 

9,10,11  сыныптар

 

 

 

8-11сыныптар

 

 

 

Сынып жетекшілері үшін ақпараттық анықтама

 

Сынып жетекшілері үшін ақпараттық анықтама

 

Сынып жетекшілері үшін ақпараттық анықтама

 

 

Наурыз

1.Оқушыларға кәсіби бағдар беру

 

 

2.   орта буынға көшу кезінде оқушылардың кемшіліктерін алдын алу

 

 

 

 

3.  Өз-өзіне қол жұмсаудыңалдын алу

 

4.Қорытынды емтиханға дайындық

 

 

5. Педагогтың кәсіби өзін-өзі анықтау

 

1.Сынып сағаты  "Мамандықты таңдауға қандай факторлар әсер етеді"

 

2. Психологиялық тренинг «Тиімді өзара әрекеттесу»

 

 

 

 

 

 

3. Акция «Өмір керемет»

 

 

 

4.Лекциялық сабақ  « емтиханды тапсыруды қалай үйренуге болады?»

 

5. Тренинг «Сенімді педагог болуға қалай болады?»

 

9,11  сыныптар

 

 

 

5сыныптар

 

 

 

 

 

 

 

5-11  сыныптар

 

 

11  сыныптар

 

 

Педагоги

 

 

 

Сынып жетекшілері үшін ақпараттық анықтама

 

Сынып жетекшілері және оқушылар  үшін ақпараттық анықтама

 

ШПРүшін аналитикалық анықтама

 

ШПРүшін аналитикалық анықтама

 

ШПРүшін аналитикалық анықтама

 

 

Сәуір

1.Оқу іс-әрекетіне ынталандыру деңгейі

 

 

2. Білім жетілдіру

 

 

 

 

 

3. Емтиханға және ҰБТға дайндық

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Оқушыларға кәсіби бағдар беру

 

5.    Өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу

 

6. орта буынға көшу кезінде оқушылардың кемшіліктерін алдын алу

 

1.Анкета "Мектеп мотивациясының деңгейін бағалау"(Н.Г.Лусканова)

 

2."10 сөз"  әдісі (А. Р. Лурия)

 

2.1.Әдістеме«Корректуралықпроба» (Бурдонтесті)

 

3.Дөңгелек үстел «Мектеп бітірушілерге емтиханға дайындалуға психологиялық көмек»

3.1.Психологиялық сабақ              « Көмек ортасы»

3.2.Психологиялық сабақ              « Қорқыныш пен мақсаттарды белгілеу»

 

 

4.Дж.Холландсауалнамасы

 

 

5.Психологиялық әрекет «Балалық»

 

 

6.Топтық сабақ  «Күш бкрлікте»

4  сыныптар

 

 

 

 

 

 

 

11  сыныптар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9-11  сыныптар

 

 

 

 

1 – 4сыныптар

 

 

5  сыныптар

 

Жиналыстағы аналитикалық анықтама

 

 

 

 

 

 

 

ШПРүшін аналитикалық анықтама

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар үшін аналитикалық анықтама

 

 

ШПР үшін аналитикалық анықтама

 

ШПР үшін аналитикалық анықтама

 

 

Мамыр

1. Мектепке дайындық

 

 

2. Педагогтың кәсіби өзін-өзі анықтау

 

3. оқушыларға кәсіби бағдар беру

 

 

4.Ақпараттық қызмет

1.  әдістемелік нұсқаулық  «мектепке жетілуін анықтау » И.В. Павлова

 

2.Тренинг «Өзіңе сен »

 

 

 

3.Тренинг игра  «Кеңесші»

 

4.1 Ақпарат,  сауалнама нәтижесі талдау  т.б.

4.2Оқу жылындағы  және 1,2 жарты жылдықтағы өз-өзіне қол жұмсаудың алдың алу жұмыстарын талдау

4.3Оқу жылындағы  және 1,2 жарты жылдықтағы психологиялық қызметтің жұмыстарын талдау

4.4ҰБТ-ға дайындық жұмыстары бойынша ақпарат

4.5«Өз-өзіне қол жұмсаудың басымдылығы» бойынша ақпарат (айсайын)

4.6  «Интегро»  бойынша ақпарат (айсайын)

0 сыныптар

 

 

педагогтар

 

 

9 сыныптар

 

 

Аналитическая справка на МО нач.классов

 

Аналитическая справка для ШПС.

 

Аналитическая справка для ШПС.

 

Аудандық білім бөлімі

 

Педагог қызметкерлерінің аттестациялау

Педагогикалық қызметтің жеке стилин талдау   (А.М.Маркова)

 

Әкімшілік сұраныстары бойынша

 

Психопрофилактика.

ҰБТ ға дайындық

әңгіме, тренинг,жаттығулар,  Сыныптан тыс іс-шара , ақпараттық қабырғалар.

11 сынптар

Желтоқсан –мамыр

 

Ақпараттық қызмет

Ақпарат , сауалнама нәтижесі талдау  т.б

 

Әкімшілік сұраныстары бойынша

 

Жыл бойы

Тәрбие жұмыстары

Сыныптан тыс іс-шара  

1-11 сыныптар

ШПС ақпарат анықтамасы

 

Кеңес беру

Оқушылардың алғашқы бейімделуіне байланысты психо-педагогикалық ұйымдық кеңес беру

1-5

сыныптар

 

 

 

                   

 

Орынд.педагог-психолог:Жусупова  А. Б.

Новости