back-image
Қарағанды облысы білім басқармасының Абай ауданы білім бөлімінің "Балбөбек" бөбекжай" коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> Қарағанды облысы білім басқармасының Абай ауданы білім бөлімінің "Балбөбек" бөбекжай" коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны
«Балбөбек» бөбекжай» КМҚК ата-аналарға арналған консультациялық пункт туралы Ереже
25-11-2024 08:00

                                                                                                     Бекітемін

                                                                                     «Балбөбек» бөбекжай

                                                                                 КМҚК директоры

                                                                                         _____Акжарова А.К.

                                                                                       «___»_________2024ж.

 

 

«Балбөбек» бөбекжай» КМҚК

ата-аналарға арналған консультациялық пункт туралы

Ереже

Осы Ереже мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға педагогикалық көмек көрсету жөніндегі консультациялық пункт құру және оның қызметі тәртібін айқындайды.

І. Нормативтік құқықтық сүйемелдеу консультациялық пункттің қызметі:

1. «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы. Білімі туралы – «Әділет» ЖЗШ (zan.kz).

2. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» 2010.11.23 № 354-IV ҚР Заңы. Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы – «Әділет» ЖЗШ (zan.kz).

3. «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 11 шілдедегі № 343 Заңы. https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z020000343.

4. «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделін бекіту туралы «ҚР ПП 2021 жылғы 15 наурыздағы № 137 мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделін бекіту туралы – «Әділет» ЖЗШ (zan.kz) 5. «Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасын бекіту туралы» ҚР ПП 2023 жылғы 28 наурыздағы № 249. https://adilet.zan.kz/rus/docs/P2300000249.

6. Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгілік штаттарын бекіту туралы Білім министрінің м. а. Бұйрығы.

ІІ. Консультациялық пункттің міндеттері:

● Балаларды тәрбиелеу, оқыту және дамыту мәселелерінде олардың психологиялық-педагогикалық дағдыларын жақсарту мақсатында ата-аналарға (немесе заңды өкілдерге) консультациялық қолдау көрсету;

● Ата-аналарға (немесе заңды өкілдерге) балаларға жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне сәйкес білікті қолдау көрсетуге маманданған білім беру жүйесіндегі ұйымдардың ақпаратын ұсыну.

● Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы проблемаларды тану, диагностикалау;

● Мектепке дейінгі мекемелерге бармайтын 1 жастан 5 жасқа дейінгі балалардың ата-аналарына (немесе заңды өкілдеріне) мектепте сәтті бастау үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге қолдау көрсету.

● Ата-аналарды жаңа ақпараттық технологиялармен таныстыру.

 Мақсаты:

● мектепке дейінгі білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз ету;

● отбасы тәрбиесінің бірлігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету;

● үйде мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеп отырған ата-аналардың (заңды өкілдердің) педагогикалық құзыреттілігін арттыру;

● мектепке дейінгі ұйымдарға баратын және бармайтын балалардың жеке басының жан-жақты дамуын қолдау.

Қатысушылар: бөбекжай тәрбиешілері

ІІІ. Бағдарламаны іске асыру тетігі 1 кезең:

дайындық

Жұмыстың міндеттері мен мазмұны:

1.Консультациялық пунктті ұйымдастыру мүмкіндігін зерделеу (консультативтік пунктті ұйымдастыру туралы бұйрық).

2. Ата-аналардың кеңес беру пунктін ұйымдастыруға деген сұранысын зерттеу.

3. Мамандарды даярлау.

Консультациялық пункттің қызметін ұйымдастыру:

● балабақша директорының бұйрығы негізінде балабақша базасындағы консультациялық пункт қажетті санитарлық - гигиеналық, эпидемияға қарсы жағдайлар, өрт қауіпсіздігі ережелерін сақтау, кадрлық қамтамасыз ету, қажетті бағдарламалық – әдістемелік материалдар болған кезде;

● кеңес беру пункті балабақша директорының бұйрығымен бекітілген жұмыс кестесіне сәйкес жұмыс істейді; мектепке дейінгі ұйымға бармайтын ата-аналармен (заңды өкілдермен), балалармен тікелей жұмысты консультациялық пункт мамандары (логопед-мұғалім, педагог-психолог, тәрбиешілер және жауапты адамды тағайындау және жұмыс тобын құру туралы бұйрыққа сәйкес басқа да қызметкерлер)жүзеге асырады;

● консультациялық пункт мамандарының жұмыс режимін мектепке дейінгі ұйымның жұмыс режиміне сүйене отырып, бөбекжай директоры дербес айқындайды.

2. кезең: негізгі — практикалық.

Жұмыстың мазмұны:

1. Консультациялық пункттің жұмысы үшін жұмыс тобы құрылады, үйлестіруші тағайындалады.

2. Бөлме анықталады, дидактикалық және көрнекі материалдар жинақталады.

3. Балалардың жас диапазоны анықталады-1 жастан 5 жасқа дейін.

4. Сауалнамалар мен диагностика жасалуда.

5. Консультациялық пункттің негізгі блоктары:

● балаларды бейімдеу кезінде отбасыларға психологиялық-педагогикалық көмек;

● ата-аналарға кеңес беру;

● балаларды әлеуметтендіру мәселелерінде оның ішінде ОP бар отбасыларға көмек;

● ата аналарға балаларды оның ішінде ОP бар балаларды мектепке дайындауға көмектесу;

Консультациялық пункттің мамандары өз жұмысын ата-аналардың сауалнамаларынан және баланың жеке даму карталарынан (диагностикадан) алынған мәліметтер негізінде жоспарлайды, балаға қажетті әдебиеттерді, пайдалы жаттығуларды, ойындар мен ойыншықтарды ұсынады.

Логопед-мұғалім баланың танымдық-сөйлеу даму деңгейін анықтауға көмектеседі, балаға өзен кемшіліктерінен арылуға қалай көмектесуге болатындығын көрсетеді, ата-ана мен баланың мұғалімі өзен ойындары мен жаттығуларына қызығушылық танытады. Әдіскер балаларды тәрбиелеу, оқыту және дамыту мәселелері бойынша кеңес береді, директор баланы бөбекжайға тіркеу кезінде консультациялық-түсіндіру көмегін көрсетеді, нормативтік құқықтық құжаттармен таныстырады, кез келген даулы мәселелерді шешуге көмектеседі.

Сонымен қатар мамандар жұмыс жүргізуде:

● мектепке дейінгі ұйымның мамандары мен педагогтары педагогикалық білім банкін құру бойынша;

● ата-аналармен жұмыс істеу үшін жұмысшыларға диагностикалық әдістерді таңдау;

● семинар-практикумдарды өткізу процесінде әртүрлі дамытушы түзету технологияларын оқыту бойынша;

● ата-аналарға арналған жадынамалар, буклеттер, ұсыныстар әзірлеу;

● бірлескен көрмелер, фотокөрмелер, конкурстар өткізу; Ата-аналар ойындарды, сабақтарды, іс-әрекеттерді жеке таңдауда көмек алады, зейінді, есте сақтауды, қиялды, ұсақ моториканы дамытатын дидактикалық ойындармен танысады. Балалармен жұмыс:

● ойын өзара әрекеттесуі;

● тақырыптық әңгімелер;

● түзету-дамыту жұмысы;

● шығармашылық зертханалар;

● балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу;

● шығармашылық жұмыстардың бірлескен көрмелері.

3 кезең: Аналитикалық.

Іске асырудың соңғы кезеңінде білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігін зерделеу мониторингі, балалардың мектепте оқуға дайындығының экспресс-диагностикасы, консультациялық қызмет сапасына қанағаттану деңгейін зерделеу мониторингі көзделеді.

ІV. Консультациялық пункт жұмысын ұйымдастыру қағидаттары:

● құпиялылық принципі: баланың және оның отбасының ерекшеліктері туралы ақпарат ата-анасының келісімінсіз жария етілмейді;

● кешенділік принципі: баламен және оның отбасымен жұмысты әртүрлі профильдегі мамандар тобы жүзеге асырады;

● ғылым принципі: білім беру ұйымдары ұсынатын ақпарат сенімді және ғылыми негізге ие болуы керек;

● қол жетімділік принципі: ата-аналарға арналған барлық ақпарат қол жетімді түрде беріледі.   

V. ата-аналармен жұмысты ұйымдастырудың негізгі формалары (заңды өкілдер):

● жеке және кіші топтық кеңестер;

● семинар-семинарлар;

● әңгімелер;

● жадынамалар мен ұсыныстар жасау

● тренингтер.

VІ. Балалармен жұмысты ұйымдастырудың негізгі формалары:

● жеке тексеру;

● жеке сабақтар.

Жеке сабақтарды мамандар консультациялық пункттің белгіленген кестесіне сәйкес жүргізеді. Балалармен сабақтың ұзақтығы жас және жеке ерекшеліктерімен анықталады. 15-20 минутқа дейін ата-аналарға кеңес беру. Кеңес берудің шамамен тақырыбы:

● балалардың жас, психофизиологиялық ерекшеліктері;

● мектепте оқуға дайындық;

● мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық, психикалық және әлеуметтік дамуындағы әртүрлі ауытқулардың алдын алу;

● ойын қызметін ұйымдастыру;

● балаларды қатайту және т. б.

VІІ. Консультациялық пунктке басшылық ету:

● кеңес беру пунктіне басшылықты директор жүзеге асырады. Мектепке дейінгі ұйымның директоры:

● балалармен және ата-аналармен консультациялық жұмыс жүргізу үшін жағдай жасауды қамтамасыз етеді;

● кеңес беру және түзету жұмыстары үшін мұғалімдерді таңдайды. Консультациялық пункттің қызметі білім беру басшысы мен мектепке дейінгі ұйым директорының шешімі бойынша тарату жолымен тоқтатылуы мүмкін.

VІІІ. Консультациялық пункт қызметінің мазмұны:

● консультациялық пунктте ата-аналарға (заңды өкілдерге) психологиялық-педагогикалық көмекті ұйымдастыру мектепке дейінгі ұйым мамандарының қызметін интеграциялау негізінде құрылады;

● ата-аналарға (заңды өкілдерге) кеңес беруді бір уақытта бір немесе бірнеше маман жүргізе алады;

● консультациялық пунктте жұмысқа тартылған мамандар саны мектепке дейінгі ұйымның штат кестесімен анықталады;

● консультациялық пунктте ата-аналарға (заңды өкілдерге) арналған дәрістер, консультациялар, теориялық және практикалық семинарлар, мектепке дейінгі ұйым мамандарының мектеп жасына дейінгі балаларды диагностикалық тексерулері ұйымдастырылады.

ІХ. Консультациялық пункттің құжаттамасы:

● мамандардың лауазымдық нұсқаулықтары (1-қосымша);

● консультациялық пункттің перспективалық жұмыс жоспары (2-қосымша); ● консультациялық пункттің жұмыс кестесі (3-қосымша);

● ата-аналарға арналған сауалнамалар (4-қосымша);

● консультациялық пункт пен баланың ата-анасының ынтымақтастығы туралы шарт (5-қосымша);

● ата-аналардың кеңес алуға алдын ала жазылу журналы (6-қосымша).

Х. консультациялық пункт жұмысын бағалау критерийлері:

● консультациялық пункт жұмысының нәтижелілігін бағалауды және анықтауды ата-аналар әрбір кездесуден кейін жүзеге асырады, ол үшін ата-аналарға сауалнаманы толтыру ұсынылады.

Ескерту:

Мектепке дейінгі ұйымның сайтында:

- ата-аналарға арналған мәтіндік кеңестер;

- мектеп жасына дейінгі балаларға арналған бейне ойындар;

- консультацияға жазылу туралы хабарландыру: телефон арқылы;

- телефон арқылы, мессенджерлер арқылы мамандардың кеңестері (WhatsApp, Telegram).

ХІ. Күтілетін нәтиже:

● мектепке дейінгі жастағы балаларды әлеуметтендіру;

● ата-аналар мен МДҰ арасындағы ынтымақтастық;

● басқа білім беру ұйымдарымен өзара әрекеттесу;

 

 

 

 

 

 

                               

 

 

       

                                                                                           




                                                 

 

 

                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

 

 

                                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                      

 

                                                                                                      

Новости