back-image
"Талды жалпы білім беретін мектебі" КММ

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> "Талды жалпы білім беретін мектебі" КММ

Ақпараттық ресурстар және кітапханалық қор

Ақпараттық ресурстар және кітапханалық қор.

  Тәуелсіз елді өркениетті әлемге танытатын дамыған елдер қатарында терезесі тең ететін күш- білім мен білімді ұрпақ. Қазіргі таңда жан-жақты білім мен тәрбие берер еліміздегі бірден-бір руханият ордасы- кітапхана. Оқушылардың рухани қазына кітапқа деген талап- тілегі мен сұранысын қанағаттандыруды күннен – күнге жақсарта беру- уақыт талабы. Жас ұрпақты тәрбиелеуде кітапхананың орны ерекше.Кітапхана-кітап арқылы жеке адамның жан-жақты білім алуымен қатар патриоттық рухта тәрбиеленуіне, саяси сапасына қалыптастырып, ғылыми, кәсіби, мәдени дәрежесінің дамуына әсер ететін бірден-бір әлуметтік орын. Кітап мұхитында бағыттауға, рухани тәрбие мен патриоттық тәрбиеден өмірлік азық алуға көмектесетін кітапхана мен кітапханашы. Жас ұрпақтың бойында патриоттық, отансүйгіштік, адамгершілік, әділдік, бауырмалдық қасиеттерді қалыптастыруда кітапхананың маңызы орасан зор.

Мектептің тәрбие жоспарына сүйене отырып, Қазақстар Республикасының «Қазақстар Республикасының білім туралы», «Кітапхана ісі туралы» заңдарын басшылыққа ала отырып, «Мектеп кітапханасы туралы ережеде» мектеп кітапханасының алдына мынадай мақсаттар мен міндеттер қойылды.

Кітапхана жұмысының негізгі мақсаты

 

Мектеп кітапханасы – мектептің бір бөлімі, сондықтан жылдық   жоспардың басым бөлігі – оқу-тәрбие жоспарына негізделеді.  Кітапхана жұмысының қажеттілігі мен ерекшілігі, ол мектеп ұжымының   барлық  оқу жүйесіне  қатысушыларына оқу бағдарламасының  түрлерін,   жаңа кітаптарды  және басқа да  ақпараттық материалдарды ұсынады.  Қазіргі  оқыту технологиялары  арқылы   әр түрлі  кітапханалық іс шараларды өткізу негізінде  оқушылардың кітап оқу  қызметін қалыптастыра отырып, тілдерін дамыту арқылы  білім сапасын  арттыруға көмектесу.  Кітап   өз оқырманын  жан-жақты тәрбиелеумен  бірге  танымдық білімдік қасиетін дамытары анық. Президент ұсынған «Оқуға құштар мектеп» жобасын ұйымдастыру арқылы оқырмандармен жұмыс жасау. Көркем әдебиеттер мен кітап қорын толықтыру. Жаңа кітаптарға , мерзімді басылымдарға тұрақты ақпарат күндерін өткізу.

 

Кітапхана жұмысының міндеттері

 

  1. Кітапхана өз қызметінде Қазақстан Республика үкіметінің кітапхана ісінің мәселелері жөніндегі шешімдерін, Білім министірінің  бұйрықтарын   және  осы жоспарды  басшылыққа алады.
  2. Кітапхана өз жұмысын педагогикалық  ұйыммен бірлесіп атқарады.
  3. Оқырмандарға тез және сапалы қызмет көрсету.
  4. Қарыз кітапқа немқұрайлы қарайтын  оқырмандармен   жұмыс жүргізу.
  5.  Оқулықтарды тексеру бойынша рейд жүргізу.
  6.  Кітап қорының жинақталуын, есепке алынуын, орналастырып   сақталуын ұйымдастару.
  7.  Кітапхананы қазіргі талапқа сай  безендіріп, оқырмандармен белгіленген  жоспар бойынша  әдеби кеш, конференция дөңгелек үстел, ақын-жазушылардың  шығармашылық кештерін  өткізу.
  8. Кітаппен өз бетінше   жұмыс   істеу  жолдарын меңгерту, кітап арқылы ой-өрістерін, рухани жан дүниесін кеңейту, білімді парсатты азамат етіп тәрбиелеу.

 

Жұмыс мазмұны

Орындау     мерзімі

Оқу әдебиеті қорымен жұмыс жоспары

1

Оқушылардың оқулықтармен және оқу құралдармен қамтылуына диагностика

Тамыз–қыркүйек

2

Оқулықтарды қабылдау және оқушыларға беру. Оқу бағдарламасына сәйкес толық көлемде оқулық беруді қамтамасыз ету.

Тамыз

3

Қор жылжуына қорытынды жүргізу.

Желтоқсан

4

Түскен оқулықтарды қабылдау және өңдеу: жүк құжаттарын ресімдеу, оларды бухгалтерияға өткізу, жиынтық есепке алу кітабына (бұдан әрі – ЖЕК) жазу, мөртаңба қою. Түсу деңгейіне қарай, Картотеканы ресімдеу .

Жылбойы

5

Оқу бағдарламаларының ескіруі мен ауысуын ескере отырып, оқулық қорын есептен шығару. 

Жылына 1 рет

6

Сыныптар бойынша оқулықтар, ведомостер беру журналын жүргізу .

Мамыр, қыркүйек

7

Оқулықтарды тексеру. Рейд жүргізу

Тоқсан сайын

Көркем әдебиет қорымен жұмыс

1

Кітапхана қорын есепке алу. 5 жылда 1 рет түгендеу.Түгендеудіқорытындылау. Бухгалтерияныңматериалдықбөліміндекітапханақорынтексерутуралыактініресімдеу. 

Жыл бойы

2

Кітапханаоқырмандарыныңақпаратқаеркінқолжетімділігінқамтамасызету.

Үнеміжылбойы

3

Қордысақтаубойыншажұмыс: оқырманныңкелтірілгензалалдыбекітілгентәртіптеөтеуібойыншашаралардықамтамасызету;  борышкерлердіңтізімінжасау; кітапханақорынжүйелісақтау мен физикалықсақталуыбойыншатиістірежимдіқамтамасызету

Үнеміжылбойы

4

Ескікөркемәдебиет пен руханитұрғыданескіргенәдебиеттіесептеншығару.

Жылынабіррет

Оқырмандармен  жекежұмыс

1

Оқырмандарформулярыментанысужәнеталдау.

Жылбойы

2

Кітапханағатүскенжаңакітаптар, энциклопедиялар, ертегікітаптартуралыұсынымдықжәнежарнамалықәңгімелесулер.Түсудеңгейінеқарай 

Жылбойы

3

«Сеніңсүйіктішығармаң»тақырыбыбойыншаоқушыларғасауалнамажүргізу. 

Қаңтар–ақпан

4

Абонемент пен оқырмандарзалындаоқырмандарғақызметкөрсету: оқушылар, педагогтар, техникалық персонал, ата-аналар . 

Үнемі

Өтінімдербойыншаоқушыларменжұмыс

1

Кітапхананыңжұмыскестесінесәйкесоқушыларғақызметкөрсету.

Үнемі

2

Әроқырманныңжасерекшеліктерінесәйкескөркемәдебиетұсыну .

Үнемі

3

Борышкерлердіанықтаумақсатындаоқырмандарформулярынқарау, (нәтижелерінсыныпжетекшілерінехабарлау) Жарты жылда 1 рет 3.Жаңаданжазылғаноқырмандарменкітапоқумәдениетітуралыәңгімелесулерөткізу. Кітапқанемесеоқулыққакелтірілгензалалүшінжауаптылықтуралыайту.

Үнемі

         

 

 

Кітапхана туралы қысқаша мәлімет

 

Кітапхана мектеп ғимаратының бірінші қабатында орналасқан.

Кітапхананың жалпы ауданы: 68,7 кв.м.

Абономент, оқу залы бірге

Оқулықтар қорына арналған жалпы ауданы–15.7 кв.м кітап қоймасыбар

Оқырмандарға арналған үлкен үстел-1дана

Орындықтар- 12дана

Жұмыс үстелі - 1 дана

Кітап көрмелерінің сөрелері – 5 дана

Кітап сөрелері – 21 дана

Формуляр жәшігі - 1дана

Ноутбук-1 дана

Жалюзи - 4 дана

Принтер –1 дана

Кітапхананың тнормативтік базасы

Қойылған міндеттерді жүзеге асыру үшін мектепте қажетті нормативтік-құқықтық база бар:

Мектеп кітапханасының норматифтік құжаттары (нұсқаулар, қаулылар,бұйрықтар)

Мектеп кітапханасы туралы Ереже.

Мектеп кітапханасын пайдалану ережелері.

Мектеп кітапханасының төлқұжаты.

Мектеп кітапханасының жылдық жұмыс жоспары

Мектеп кітапханасының жұмысы туралы жылдық есеп.

Кітапхананың қорының жиынтық есебі кітабы.(оқу қоры, негізгі қор)

Көркем әдебиеттер қорын есепке алу бойынша түгендеу кітабы

Кітапхана қорының қозғалысы туралы құжаттар (актілер,есептен шығару,тапсыру және т.б., оқу қоры, негізгі қор)

Кітапхана қорын түгендеу және тексеру актілері.

Оқырмандардан жоғалтқан орнына алынған кітаптардың және басқа да құжаттардың есебі дәптері.

Түгендеу кітабына жазылуға жатпайтын басылымдардың есебі дәптері (кітапшалар қоры –көлемі48 бетке дейінгі басылымдар).

Мектеп кітапханасының жұмысы күнделігі.

Библиографиялық және электронды анықтамаларды есепке алу журналы

Оқулықтардың тапсырыс бланкілерінің көшірмесі

Кітапхана қорының есеп карточкаларын тіркеу, есеп карточкаларыныңкартотекасы

Кітапханаға түсетін әдебиеттерге ілеспе құжаттар (оқу қоры, негізгі қор)

Сыныптар бойынша оқулықтар беру журналы, оқырмандар формуляры

Кітапхана кеңесі мен активтері

Кітапхананың анықтамалық-библиографиялық аппараты (Алфавиттік каталог, жүйелі каталог, электронды каталог MARK-SOL)

Оқырмандармен кітапханалық жұмыстар жүргізу бойынша құжаттар (оқырмандарды танып-білу сценарийлері, жаппай іс- шаралар хаттамалары, кітапханалық сабақтар және т.б)

Мерзімдік басылымдарды ресімдеу бойынша құжаттар

Кітапхананың істер номенклатурасы

Резерв

                                        

Кітапхана қорын қалыптастыру

Мектеп кітапханасының оқу қорын толтырудың негізгі әдісі - алдын ала тапсырыс беру. Қарағанды ҚБ әдіскеріне ақпан айында бұйрық жіберіледі, соған сәйкес мектепте жаңа оқу жылына оқулықтар тамыз айында қабылданады.

Кітапханаға келіп түсетін оқу әдебиеттерін қабылдайды және өңдейді, жыл сайын қаржыландыру цикілі бойынша оқу әдебиеттерін, тозығы және мазмұны бойынша ескірген әдістемелік және оқулықтарды есептен шығарады.

Кітапхана қорын қалыптастыру– қорды құру, үнемі жаңарту, дамыту және оны жұмыс бабында ұстау; кітапхана қорын модельдеу жөніндегі барлық технологиялық процестердің жиынтық ұғымы, мемлекеттік білім беру қызметін жүзеге асыру үшін мемлекеттік білім беру ұйымдарын ақпарат ресурстарымен қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 44 бұйрығын басшылыққа ала отырып жұмыс жасаймыз.

 

Оқулықтармен қамтамасыз ету

Оқу жылы

Оқушы саны

%қамтамасыз

етілгені

%қажет

2022-2023

106

100

Аудан мектеп

Кітапханаларымен алмасып аламыз

2023-2024

101

100

2024-2025

106

100

   Қорытынды: оқушылар оқулықтармен толық қамтамасыз етіледі. Ауданның мектеп кітапханаларынан жеткіліксіз оқулықтарды өзара акті арқылы жыл соңына дейін уақытша пайдалануға алмасып аламыз.

  Оқырмандарды зерттеу, оқырмандар талабымен санасу, біздің жұмыстарымыздың негізі бағыттарының бірі «Кітапхана және оқырман», сауалнамасы жүргізілді. Сауалнама мақсаты оқырман сұранысын зерттеу, олардың кітапханамен байланысын, ақпараттық сұранысын білу, кітапханағакелешекте оқырман көзқарасын қалыптастыру, оқырмандардың оқуға деген ынтасын арттырудағы өзекті мәселелерді анықтау. Оқырманға басшылық жасаудың бір әдісі – оқырмандар формуляры. Мысалы, оқырман формулярына талдау жасап отыруға болады. Оқырман туралы және оқыған кітаптары туралы мәлімет беріледі. Балалардың кішкентай кезінен кітапқа деген сүйіспеншілігін, оқуға деген ынтасын арттыру біздің міндетіміз.

  1-4 сынып оқырмандарымыз балаларға арналған әдеби кітаптарды көп оқиды, соның ішінде ертегілерді қызығып оқиды, оқыған кітаптары туралы ой бөліседі. 5-8 сынып оқырмандары тарихи, хайуандар,спорт туралы кітаптарға сұраныс көп алады, әдеби кітаптарды оқиды, энциклопедиялар, сөздіктер пайдаланады. 9-11 сынып оқырмандары көбінесе сөздіктер, энциклопедиялар, электрондық оқулықтар пайдаланып оқиды, әдеби кітаптарды мектеп бағдарламасыбойынша оқиды. Кітапхана жұмысында оқырмандарды кітап оқуға баулу, оқуға деген қызығушылығын ояту үшін түрлі формалар мен әдістер қолданылады:

Кітап көрмелері

  • Дөңгелекүстел
  • Рухани әңгімелер
  • "BOOKBINGO", "Әдебиет лотосы", «Әдеби джем», «Зообаққа саяхат» ойын түрлері
  • Жаңа әдебиеттерге ашықкөзқарас
  • Оқу сайыстары
  • Кітапқа шолулар
  • Кітапханаға экскурсиялар

 

2023-2024 оқу жылы

 

ТАЛДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН  МЕКТЕБІНІҢ

2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН  КІТАПХАНАНЫҢ

ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

 

 Жұмыс формасы мен мазмұны

Мерзімі

 Өткізілу түрі

Жауапты

1

Жаңа оқу жылының  оқулықтарын, түгендеп тарату

Тамыз

Түгендеу, іріктеу, тіркеу

Кітапханашы

2

Жаңадан келген оқулықтарға инвентарлық номер қою, жиынтық есеп кітабына жазу

 Қыркүйек

 Тіркеу, штемпелдеу

Кітапханашы

3

2024 жылға мерзімдік басылымға жазылу

Қазан-қараша

Сәуір -мамыр

«Казпоштамен»

АҚ мен келісім шарт, тізім

Кітапханашы

4

Келесі оқу жылына қажетті  оқулықтарды есептеу, анализ жасау, сұраныс беру.

Қараша -желтоқсан

Мониторинг, сұраныс

Кітапханашы

5

Кітапханаың қорын ғылыми-әдістемелік әдебиетпен толықтыру

 Жыл бойы

 

Кітапханашы

6

Тілдер мерекесіне «Ұлт ұстазы -Ахмет Байтұрсынұлы»

Қыркүйек

Көрме

Кітапханашы

7

«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында Оралхан Бөкейдің туғанына 80 жыл толуына орай

Қыркүйек

Кітап көрмесі

Кітапханашы

5-7 сыныптар

8

  1қазан Қарттар күні. «Қазыналы қарттарым»

Қазан

 

Кітапханашы

  Сынып жетекші

9

Iжартыжылдыққа мерзімдік  баспаға жазылу

Қазан қараша

 

Кітапханашы

10

«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында Ы.Алтынсарин, Б.Соқпақбаев кітаптарын оқып әңгімелеп беру

Қазан

Кітап оқу

Сынып жеткші

Кітапханашы

11

Оқырман отбасы «Бір отбасы -бір кітап»

Қазан

Кітап оқу

Кітапханашы

Сынып жетекші

12

Кітапқа рейд

Бірінші жартыжылдық

Тексеру

Кітапханашы

13

15 қараша Ұлттық валюта күні

Қараша

Көрме,сурет

Кітапханашы

14

Ұлы жүздің биі

Төле бидің туғанына  360 жыл

Қараша

Кітап көрмесі

Дөңгелек үстел

Кітапханашы

8-9 сыныпт

15

«Кітап -білім бұлағы,

Білім -өмір шырағы!» атты

BOOKCROSSING ұйымдастыру

қараша

 

Кітапханашы

Сынып белсенділері

16

16желтоқсан ҚР Тәуелсіздік күні «Елім менің аңсаған»

Желтоқсан

Көрме

Кітапханашы

17

Ертегілер елінде

Желтоқсан

Ертеңгілік

Кітапханашы

Бастауыш сынып

18

«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында

Қаңтар

 

Кітапханашы

19

«Кітапты кім және қалай жасаған?»

Қаңтар

Кітапханалық сабақ

Кітапханашы

20

Махамбет Өтеміс ұлы  220жыл

Ақпан

Дөңгелек үстел

Кітапханашы

Тіл мамандары

21

1- Наурыз«Алғыс айту» күні «Алғыс білдіру ең асыл сөз»

Наурыз

Кітап көрмесі

Кітапханашы

22

Наурыз мерекесіне орай  «Нұр себеле,Ұлыстың ұлы күні!»

наурыз

 Музыкалық кеш

Кітапханашы

Сынып жетекші

23

2-сәуір Халықаралық балалар кітабы күні

Сәуір

Дөңгелек үстел

Кітапханашы

Бастауыш сынып

24

«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында «Абайдың қара сөзі- тәрбие көзі»

Сәуір

Көрме, әңгімелеу

Кітапханашы

9-11 сынып

25

«Ғарышқа түрен салған қыран қазақ» Тоқтар Әубәкіров туралы мәліметтер

Сәуір

Кітап көрмесі

Кітапханашы

26

1-мамыр  -Ынтымақ пен бірліктің күні

Мамыр 

Слайд

Кітапханашы

27

7-мамыр -Отан қорғаушылар күні.

Мен өз елімнің патриотымын

Мамыр

Әңгіме

Кітапханашы

28

9-мамыр  Жеңіс күні.  Олардың ерліктерін ұрақ ұмытпайды

Мамыр

Көрме, слайд

Кітапханашы

29

31 -мамыр  Қуғын-сүргін құрбандарын еске алу

Мамыр

Қабырға газеті, көрме

Кітапханашы

 

 

 

ТАЛДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН  МЕКТЕБІНІҢ

2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН  КІТАПХАНАНЫҢ

ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

 

 Жұмыс формасы мен мазмұны

Мерзімі

 Өткізілу түрі

Жауапты

1

«Кітап-білім бұлағы»

Тамыз Қыркүйек

Оқулық тарату

Кітапханашы

2

5-қыркүйек Тілдер күніне орай

«Тілім-менің тірегім»

Қыркүйек

Көрме

Кітапханашы

3

«Кітапханаға саяхат»

Қыркүйек

Саяхат

Кітапханашы

4

 «Менің сүйікті кітабым»

Қыркүйек

Оқырмандар арасында кітап оқу сайысы

Кітапханашы

5

«Оқуға құштар мектеп» жобасыӘбілхан Қастеевтің 120 жылдығы

Қыркүйек

Кітап көрме

Кітапханашы

Сынып жетекші

6

Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында Әбдіжәміл

Нұрпейісовтың 100 жылдығына орай

"Қан мен тер"

трилогиясы,

"Соңғы парыз" дилогиясы әңгімелеп беру

Қазан

Танымдық

сағаты

Кітапханашы

Сынып жетекші

7

ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің көрнекті өкілдері - Бейімбет Майлин, Ілияс Жансүгіров, Сәкен Сейфуллиннің туғанына - 130 жыл библиографиялық шолу

Қазан

 

Көрме

Кітапханашы

8

«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында бастауыш сынып оқушыларына Ертегілер еліне саяхат

Қазан

Кітап оқу,

сайыс

Кітапханашы

9

«Рәміздерім-мақтанышым» кітап көрмесі

Қазан

Көрме

Кітапханашы

10

«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында « Мен және менің отбасым» қандай кітап оқиды?

Қараша

Отбасы

лық оқу дәстүрі

Кітапханашы

Сынып жетекші

11

Қазақстан Республикасының халықаралық

валютасы күні (1993)

Қараша

Көрме слайд

Кітапханашы

12

Оқулық тексеру рейді

«Таза кітап»

Тоқсан сайын

Рейд жүргізу

Кітапханашы

13

16-желтоқсан Қазақстан Республикасының

Тәуелсіздік күні «Тәуелсіздік тұғырым» атты кітап көрмесі

Желтоқсан

Көрме слайд

Кітапханашы

14

Мұхамеджан Тынышбаевтың туғанына – 145 жыл

Желтоқсан

Кітап көрмесі,библиографиялық шолу

Кітапханашы

15

«Салауатты өмір-көтеріңкі көңіл»

Желтоқсан

Интеллек

туалды сайыс

Кітапханашы

16

«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында "Қазақ әдебиеті" газетіне - 90 жыл

Қаңтар

Көрме, танымдық сабақ

Кітапханашы

Сынып жетекші

17

 «Оқуға құштар мектеп» жобасы юойынша

 «20-минуттық кітап оқу»

Қаңтар

Кітап оқу сағаты

Кітапханашы

18

«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында

«Бір сынып-бір кітап»

«Шалқан» ертегісіне көрініс

Қаңтар

Қойылым

Кітапханашы

Сынып жетекші

19

«Қалың қалай оқулық?»

Қаңтар

Рейд жүргізу

Кітапханашы

20

«Оқуға құштарлықты қалай арттыруға болады»

Ақпан

Дебат

Кітапханашы

Қазақ тілі мұғалімі

21

«Жырлайды жүрек» М.Мақатаевтың өлеңдерін мәнерлеп оқу

Ақпан

Оқу сағаты

Кітапханашы

22

«Отты жылдар жаңғырығы» Ауған ардагерлеріне арналады.

Ақпан

Тариха шолу, кітап көрмесі

Кітапханашы

23

«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында

"Қыз-Жібек" операсына –90 жыл

Ақпан

Кітап көрмесі

Кітапханашы

Сынып жетекші

24

1-Наурыз

«Алғыс

айту» күні

Наурыз

Кітап көрмесі

Кітапханашы

25

«Оқуға құштар жобасы» бойынша «Әжемнің ертегілері»

Наурыз

Ертегі оқу

Кітапханашы

26

«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында «Абайдың қара сөзі- тәрбие көзі»

Наурыз

Жарыс

эстафета

Кітапханашы

Сынып жетекші

27

 

«Қалың қалай оқулық?»

Еаурыз

 

Рейд жүргізу

 

 

Кітапханашы

28

1 сәуір           

Тілендиев Нұрғиса Атабайұлы, 100 жыл

Сәуір           

Дөңгелек стол

Кітапханашы

29

2-сәуір Халықаралық балалар кітабы күні“Кітапхана-күн шуағы білімнің” балалар мен ата-аналармен бірге дөңгелек үстел

Сәуір

Кітап көрмесі, дөңгелек үстел

Кітапханашы

30

«Ғарышқа ізін салған қыран қазақ» Тоқтар Әубәкіров туралы мәліметтер

Сәуір

Кітап көрмесі

Кітапханашы

31

«Оқуға құштар мектеп» жобасы

аясында Жүсіпбек Аймауытовтың 135 жылдығы

Сәуір

Әдеби кеш

Кітапханашы

Сынып

жетекші

32

1-мамыр Қазақстан халқының бірлігі мерекесіне орай

« Достығымыз жарасқан»

 

Мамыр

 

Кітап көрмесі

 

Кітапханашы

33

 Мұқанов Сәбит Мұқанұлы,туғанына 125жылқазақтың әйгілі жазушысы, ақын,

 

мамыр

дөңгелек үстел

Кітапханашы

34

9-Жеңіс күніне орай «Бейбіт күн жасасын»

даңқты батырлар Сағадат Нұрмағамбетов пен Рақым­жан Қошқарбаевтың туғанына 100 жыл толады.

Мамыр

Кітап көрмесі

Кітапханашы

35

«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында  Александр Затаевичтің 155 жылдық мерейтойы.        

Мамыр

Кітап көрмесі

Кітапханашы

Музыка пәні мұғалімі

 

36

«Кітап –білімнің қайнар көзі»

 

Мамыр

Оқулық

тарды жинау

Кітапханашы

 

 

«Оқуға құштар мектеп» жобасы

Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінде берген тапсырмасына сәйкесБҒМ «Оқуға құштар мектеп» жобасын бекіткен болатын. Аталған жобаның арқасында оқушылар мен жастардың көркем әдебиетке қызығушылығы артады, еліміздегі кітапханалардың материалдық- техникалық базасы нығаяды. Бұл жоба 2020-2025 жылдарға арналған білім беру ұйымдарының кітапханаларын дамыту жөніндегі жол картасы аясында жүзеге аспақ. Жыл сайын мектеп кітапханалары көркем әдебиетпен қамтылып отырады.

ЖОБАНЫҢ МАҚСАТЫ:

Оқушылардың оқу мәдениетінің деңгейін және олардың оқу белсенділігінің өсуін арттыру; жас ұрпақ бойында азаматтық, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру; оқушылар, педагогтер және ата- аналар арасында оқуды танымал ету үшін жағдай жасау. Мектеп кітапханаларына қоғамның назарын аудару.

МІНДЕТТЕРІ:

-Оқу құзыреттілігін арттыру және оқуға тарту мақсатында оқушылардың оқырмандық қызығушылықтарына әсер етудің белсенді формалары мен әдістерін, педагогикалық идеяларын іздеу;

-Мектеп оқушыларының оқырмандық белсенділігін ұйымдастыру және оқушылардың сабақтан тыс іс- әрекеттегі оқырмандық қалауын ескере отырып, отбасылық оқуды насихаттау жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу;

-Мектеп кітапханаларын ресурстық ақпараттық-кітапханалық және мәдени-ағарту орталықтары ретінде дамытуға ықпал ету ;

-Кітап оқуды алға жылжыту бойынша жұмыс тәжірибесін анықтау, жинақтау жәнетарату;

-Ата-аналарды балаларының кітап оқуға белсенділігін қолдауға тарту, оларға отбасылық бос уақытты кітап оқу ортасына айналдырып, рухани қарым-қатынас жасауға көмек көрсету;

-Отбасылық кітап оқу дәстүрлерін жандандыру;

Қорды сақтау бойынша жұмыс.

Ерекше құнды басылымдар (сөздіктер, анықтамалықтар, энциклопедиялар) бөлек сөреде сақталады. Жылына бір рет кітапхана қоры, жарты жылда бір рет оқырман формуляры тексеріліп борышкерлерге кітаптардың кітапханаға уақыты қайтарылуы мақсатында түсіндірме жұмыстары жүргізіледі. Кітапхана кітаптары жоғалған, бүлінген жағдайда оқырмандар келтірілген залалды балама әдебиетпен өтейді. Қорды сақтау бойынша төмендегі жоспар бойынша жұмыс атқарамыз:

Жаңа кітаптарды, оқулықтарды зерттеп, оларды картотекаға тіркеу, кітап қорының есеп кітабына жазу.

Кітапхананың артық дублеттік әдебиетті қайта бөлу, қорды орналастыру, оның сақталу режимін қамтамасыз ету.

Мектеп бағдарламасына сәйкес әдебиеттерді іріктеу.

Кітап қорын жаңа кітаптармен толықтыру.

Баспасөз басылымдарына жазылуы.

Істен шыққан кітаптарды, оқулықтарды кітап қорынан алып тастау.

Оқулықтарды сақтау жөнінде оқушылармен,мұғалімдермен әңгіме өткізу.

Әр сыныпта кітап күтімін тексеретін топ құру.

Жыртылған оқулықтарды желімдеп қалпына келтіру.

Оқулықтарды сақтау жұмыстарын жүргізу.

Оқулықтар қоры кітап қоймасында орналасқан. Оқулықтарды орналастыру сыныптар бойынша жүргізіледі. Жаңа оқулықтар түсуіне қарай оқулықтар оқулықтардың кітапхана қорының тіркеу карточкаларын тіркеу журналына тіркеледі.

  Оқулықтарды алғаннан кейін оқушылармен оқулықтың қауіпсіздігі бойынша әңгімелесу жүргізіледі. Қолдану кезеңінде оқулықты зақымданудан және кірден қорғайтын берік мұқаба болуы керек екенін еске саламыз. Оқулықтарды мұқаба мен соңғы қағазды зақымдамау үшін

Ламинатталған пленкамен жабуға тыйым салынады. Оқулыққа қарындашпен немесе қаламмен шимайлауға, жазуға тыйым салынады. Білім алушыларды кітапханалық оқулықтарға дұрыс және ұқыпты қарауға үйрету мақсатында "Таза кітап" атты оқулықтарға рейд жүргізілді. Тексеру 1-11 сыныптар аралығында өткізілді. Сабақта оқулықтардың болуы, мұқабаның болуы, сондай-ақ оқулықтардың сыртқы түрі тексеріледі. Оқулықтары, мұқабасы жоқ немесе ұсақ жөндеуді қажет ететін кітап иелері, білім алушыларға "мектеп оқулығына ұқыпты қарау туралы", "оқулықты сақта", "оқулықты ұзақ ұстау " нұсқаулықтар жүргізіліп, мектеп кітапханасынан оқулықтарды пайдаланудың негізгі ережелері туралы және оқулықтарды бүлдіргені және жоғалғаны үшін жауапкершілік туралы ескертіледі. Рейд қорытындысы мектеп әкімшілігінде айтылып, әр оқушының күнделіктерінде көрсетіледі. Оқулықтар 5 жылда бір рет есептен шығарылады.

 

 

Кітапхана кеңесімен жұмыс

Кітапхана кеңесі -бұл мектеп кітапханасының жұмысына басшылық ететін қоғамдық орган. Кітапхана кеңесінің құрамына мектеп кітапханашылары, педагогикалық ұжымның , ата- аналар активінің, оқушылар өкілдері кіреді. Кітапхана кеңесінің құрамы орта білім беретін ұйымның директорының бұйрығымен бекітеді. Кітапхана кеңесінің отырыстары белгіленген мерзімде өткізіледі. Кітапхана кеңесін алғашқы отырысында міндеттер бөлініп, төрағасы мен хатшысы сайланады. Кітапхана кеңесі жоспарға сәйкес жұмыс істейді. Мектеп кітапханасыныңқызметітуралы жоспарларменесептердіқарастырадыжәне бекітеді: оқырмандарға кітапхана қызметін көрсетуді жақсарту, көпшілік іс-шараларды әзірлеп, өткізуге атсалысады, мектеп кітапханасының тексеру қорытындысымен танысады, кітапхана қорын қорғауға, оқырмандардың кітапхананы пайдалану қағидаларын бұзу мен күресуге, бөлмені жөндеуге, кітапхана құрал-жабдықтарын сатып алуға және т.б. қатысты әкімшілік-шаруашылық іс-шараларын өткізуге қолғабыс көрсетеді.

Новости