back-image
"Қасым Аманжолов атындағы жалпы білім беретін мектебі" КММ

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> "Қасым Аманжолов атындағы жалпы білім беретін мектебі" КММ

Мектепті дамыту бағдарламасы

«Дубовка жалпы білім беретін мектебі» КММ

2020 -2025 жылдарға арналған

МЕКТЕПТІ ДАМЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ

I. Мектепті дамыту бағдарламасының төлқұжаты

Абай ауданы білім бөлімінің «Қарағанды ​​облысы Абай ауданы Дубовка ауылындағы Дубовка ЖББМ» КММ

 

 _____2020_____-___2025_______жылдар

 

Нормативно-правовое обеспечение ПРШ

 

Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету

·       • «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы.

·       • «Ғылым туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 18 ақпандағы № 407-IV Заңы

·       • «Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 293-VI Заңы

·       • Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Білім және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы.

·       • Бала құқықтары туралы конвенция (Нью-Йорк, 20 қараша 1989 ж.) (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің 1994 жылғы 8 маусымдағы № 77 Жарлығымен ратификацияланған)

·       • «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345-II Заңы;

·       • Қазақстан Республикасының Президенті – Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың 2012 жылғы 14 желтоқсандағы «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауы.

·       • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың 02.09.2019 жылғы Қазақстан халқына Жолдауы. «Сындарлы қоғамдық диалог – Қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі»

·         • Мектеп жарғысы

Миссиясы

Жан-жақтыдамыған, әлеуметтік белсенді, бәсекеге қабілетті түлек қалыптастыру мүддесінде мектептің білім беру және тәрбие кеңістігін жетілдіру.

ББжҒД МБ мақсаты

(Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы)

Қазақстандық білім мен ғылымның жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру, жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту.

МДЖ мақсаты

Әрбір білім алушының қазіргі әлемде оның кәсіби және әлеуметтік табысын қамтамасыз ететін бәсекеге қабілетті білім мен тәрбиенің жоғары сапасын алуы үшін қажетті жағдайлар жасау.

МДЖ міндеті

 

 Жеке тұлғаны дамыту үшін жағдай жасау және білім беру процесінің тұлғаға бағытталған компоненттерімен өзара іс-қимыл процесінде оның оқу уәждемесін, білім беру және пәндік құзыреттілігін дамыту есебінен білім беру сапасын арттыру.

1.       Үздік тәжірибелер негізінде білім алушылардың білім сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесін енгізу бойынша жұмысты жалғастыру.

2.        Білім алушылардыңзияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету.

3.       Білім алушының одан әрі табысты әлеуметтенуіне ықпал ету.

4.       Жаңа педагогикалық технологияларды меңгеруде педагогтердің әдістемелік деңгейін жетілдіру.

5.       Шығармашылық жұмыс істейтін педагогтердің озық педагогикалық тәжірибесін анықтау және жинақтау, тарату жөніндегі

жұмысты жандандыру.

6.       Білім берудің табыстылығын, педагогтердің кәсіби құзыреттілігі мен әдістемелік дайындығы деңгейін мониторингтеу және диагностикалау жүйесін жетілдіру (НЗМ мониторингі).

7.       Жас және жаңадан қабылданған мамандармен жұмысты әдістемелік сүйемелдеуді қамтамасыз ету.

8.       Басқарудың заманауи түрлерін жүзеге асыру;

9.       Мектепті басқару жүйесін жетілдіру;

10.   Білім беру мекемесін басқаруды демократияландыру және ізгілендіру принциптерін дамыту.

11.   МектептіңМТБ жөніндегі жақсарту және жаңғырту жұмысынжалғастыру;

12.   білім беру процесін ұйымдастырудың қолайлы және қауіпсіз жағдайларын жасау;

13.   ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға оның жеке қажеттіліктеріне қарай табысты оқу үшін барлық қажетті жағдайлар мен қызметтерді ұсыну.

14.   Мектептің оқу-тәрбие жұмысының жоспарына кейіннен мектеп оқушыларын аталған орталықтар өткізетін конкурстарға тарта отырып, Қарағанды қаласының мәдени орталықтарын орналастыруды енгізу.

15.   Мектеп оқушыларын кәсіптік бағдарлау жұмысын жолға қою үшін колледждермен, жоғары оқу орындарымен өзара іс-қимылды жандандыру (ынтымақтастық туралы шарт жасасу).

16.   зияткерлік, рухани-адамгершілік және әлеуметтік белсенді тұлғаны қалыптастыруды қамтамасыз ететін мектептің білім беру әлеуметтік-мәдени ортасын қалыптастыру бойынша

жұмысты жалғастыру.

МДЖ-ның күтілетін нәтижелері (нысаналы индикаторлар және көрсеткіштері)

 

 

1. Жан-жақты дамыған мектеп бітірушінің дамуын қамтамасыз ететін заманауи қоғамның сұраныстарына сәйкес мектептің білім беру сапасын арттыру бойынша жұмыс жүргізілуде.

Көрсеткіш 1. Білім сапасының деңгейі

Көрсеткіш 2. Жұмысқа орналасқан түлектер саны 9, 11 сыныптар. Бейіналды даярлық пен бейіндік оқытуды дамыту

Көрсеткіш 3. Мектептегі көптілділіктің даму деңгейі

Көрсеткіш 4.Функционалдық сауаттылықты дамыту бойынша мектептің жұмыс жүйесінің деңгейі

Көрсеткіш 5.«Ариадна жібі» мектебінің ғылыми қоғамының жұмысына тартылған оқушылар санын арттыру.

Көрсеткіш 6. Азаматтық-патриоттық тәрбиенің тиімді жүйесін дамыту деңгейі

(1-27 көрсеткіштер, 119-125 беттер)

 

2. Білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ететін, бәсекеге қабілетті кәсіби мұғалімдер ұжымы құрылды.

Көрсеткіш 1. Мұғалімнің кәсіби құзыреттіліктерінің даму деңгейі

Көрсеткіш 2. Мұғалімнің зерттеушілік мәдениеті мен рефлексиялық тәжірибесінің даму деңгейі, педагогикалық қызметте жоғары сапалы нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді

Көрсеткіш 3. Action Research және Lesson Study жеке оқыту, сондай-ақ ОПТ практикасын жақсарту мақсатында жүргізілген зерттеулердің саны

Көрсеткіш 4. Сырттай бағалау нәтижелері бойынша мектеп оқушыларының білім деңгейі

(1-11 көрсеткіштер, 130-132 беттер)

 

3. Басқарудың заманауи формалары жүзеге асырылуда.

Көрсеткіш 1. Мектеп жұмысының нәтижелерін алқалы түрде талқылауды ұйымдастыру деңгейі

Көрсеткіш 2. Мектепті басқарудың алқалық нысанының даму деңгейі

Көрсеткіш 3. Көрсетілетін білім беру қызметтерінің сапасына ата-аналардың (заңды өкілдердің) қанағаттану деңгейі  

(1-3 көрсеткіштер, 134-135 беттер)

 

4. Жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, мектептің материалдық-техникалық базасын жақсарту және білім беру үдерісінің барлық қатысушылары үшін қауіпсіз ортаны жақсарту арқылы білім беру ортасына жағдай жасау бойынша жүйелі жұмыстар жүргізілуде.

Көрсеткіш 1. Мектеп кабинеттерінің жабдықталу деңгейі

Көрсеткіш 2. Оқу үдерісінің білім беру ресурстарымен қамтамасыз етілу деңгейі

Көрсеткіш 3. Мектеп оқушылары үшін қауіпсіз және жайлы орта деңгейі.

Көрсеткіш 4. Инклюзивті білім беру бойынша курстарды бітірген мұғалімдердің үлесі.

(1-13 көрсеткіштер, 136-137 беттер)

 

 

5. Ауыл балалары арасындағы психологиялық жайсыздықты барынша азайтуға, мектеп оқушыларының мәдени деңгейін көтеруге, оқушыларды бейінділеу жұмыстарын дамытуға ықпал ететін Қарағанды ​​қаласының мәдени-ағарту мекемелерімен әлеуметтік өзара іс-қимыл жүйесі құрылуда.

Көрсеткіш 1. Қарағанды ​​қаласының мәдени-ағарту орталықтарына бару

Көрсеткіш 2. Қарағанды ​​қаласының оқу орындарымен (колледждер, университеттер) ынтымақтастық аясын кеңейту

(1-2 көрсеткіштер, 139 б.)

 

МДЖ-ның негізгі бағыттары

1-стратегиялық бағыт. Білім беру сапасын дамыту.

2-стратегиялық бағыт. Кадрлық әлеуетті дамыту.

3-стратегиялық бағыт. Басқарудың алқалық нысанын дамыту.

4-стратегиялық бағыт. Білім беру процесіне жағдай жасау.

5-стратегиялық бағыт. Облыс орталығына жақын орналасқан ауыл мектебі

Бағдарламаны іске асыру кезеңі

2020 -2025 жж.

 

МДЖ-ны орындауды ұйымдастыру және бақылау

 

Маусым (жүргізілген жұмыс бойынша қорытынды талдау), желтоқсан (жүргізілген жұмыс бойынша аралық талдау)

 

 

 

 

 

 

II. Білім беру ұйымы туралы ақпараттық анықтама

 

Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы:

Толық атауы:

Абай ауданы білім бөлімінің «Қарағанды ​​облысы Абай ауданы Дубовка ауылындағы ДубовкаЖББМ» КММ

 

Заңды мекен-жайы:

101204 Қарағанды облысы, Абай ауданы, Дубовка селосы, Қасым Аманжолов көшесі, 21

Телефон:

87213126-170

Мекеме түрі:

Мемлекеттік орта білім беру ұйымы (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта)

Оқыту тілі:

аралас қазақ - орыс

Салынған жылы:

1974 негізгі мектеп, 1989 бастауыш мектеп

Соңғы күрделі жөндеу жылы:

2019-2020 жыл

Қабаттар саны

2 (екі)

Ғимарат алаңы:

6289  м2

Мектептің жобалық сыйымдылығы:

600 адам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Білім беру ұйымын дамыту тұжырымдамасы

 

ХХІ ғасырдың басы, қоғамның даму қарқынының жеделдеуімен сипатталады, мектепке дәстүрлі тәсілдер аясында шешуге болмайтын бірқатар сұрақтар қойды. Бүгінгі таңда мектеп оқушыларды ұтқырлық, динамизм, конструктивтілік сияқты қасиеттерді дамыта отырып, өзгеруге дайындауы керек.

Ең бастысы, оқушыныдамыту, оның танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту, тұлғаны қалыптастыру. Олар:

Øкомандада жұмыс істей алады;

Øтәуелсіз шешімдер қабылдай алады;

Øбастама көтеруе алады;

Øжауапты таңдау жасай алады;

Øкеліссөздер жүргізе біледі;

Øқажетті ақпаратты тез таба алады және оны өз мәселелерін шешу үшін қолдана алады.

 

 

«Дубовка ЖББМ» КММ  – заманауи білім беру мен тәрбиелеу міндеттерін жүзеге асыруға қабілетті, баланың тұлғалық және білімділік өсуі үшін барлық жағдайларды жасауға, қосымша білім берумен интеграцияланған жоғары сапалы бастауыш және негізгі жалпы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз етуге қабілетті ауылдық мектеп. білім беру. Бұл мектеп инновациялық бағдарламаларды тиімді пайдаланады; заманауи білім беру технологияларын меңгерген мұғалімдердің жоғары пайызы; барлық оқушылар мен студенттер үшін тең бастау мүмкіндіктері жасалған; білім беру процесінің барлық қатысушыларының жайлы тұруы үшін қауіпсіз орта жасалады; балалардың мектепте қалуы және оқуы үшін қолайлы және қауіпсіз орта қамтамасыз етілген; мектептің облыс орталығына жақын орналасу ерекшелігінің мүмкіндіктері жүзеге асады.

Миссиясы: Жан-жақты дамыған, әлеуметтік белсенді, бәсекеге қабілетті түлек қалыптастыру мүддесінде мектептің білім беру және тәрбие кеңістігін жетілдіру.

 

ББжҒД МБ мақсаты

(Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы)

Қазақстандық білім мен ғылымның жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру, жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту.

 

МДЖ мақсаты: Әрбір білім алушының қазіргі әлемде оның кәсіби және әлеуметтік табысын қамтамасыз ететін бәсекеге қабілетті білім мен тәрбиенің жоғары сапасын алуы үшін қажетті жағдайлар жасау.

 

МДЖ міндеті:

Жеке тұлғаны дамыту үшін жағдай жасау және білім беру процесінің тұлғаға бағытталған компоненттерімен өзара іс-қимыл процесінде оның оқу уәждемесін, білім беру және пәндік құзыреттілігін дамыту есебінен білім беру сапасын арттыру.

1.     Үздік тәжірибелер негізінде білім алушылардың білім сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесін енгізу бойынша жұмысты жалғастыру.

2.      Білім алушылардың зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету.

3.     Білім алушының одан әрі табысты әлеуметтенуіне ықпал ету.

4.     Жаңа педагогикалық технологияларды меңгеруде педагогтердің әдістемелік деңгейін жетілдіру.

5.     Шығармашылық жұмыс істейтін педагогтердің озық педагогикалық тәжірибесін анықтау және жинақтау, тарату жөніндегі

жұмысты жандандыру.

6.     Білім берудің табыстылығын, педагогтердің кәсіби құзыреттілігі мен әдістемелік дайындығы деңгейін мониторингтеу және диагностикалау жүйесін жетілдіру (НЗМ мониторингі).

7.     Жас және жаңадан қабылданған мамандармен жұмысты әдістемелік сүйемелдеуді қамтамасыз ету.

8.     Басқарудың заманауи түрлерін жүзеге асыру;

9.     Мектепті басқару жүйесін жетілдіру;

10.Білім беру мекемесін басқаруды демократияландыру және ізгілендіру принциптерін дамыту.

11.МектептіңМТБ жөніндегі жақсарту және жаңғырту жұмысынжалғастыру;

12.білім беру процесін ұйымдастырудың қолайлы және қауіпсіз жағдайларын жасау;

13.ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға оның жеке қажеттіліктеріне қарай табысты оқу үшін барлық қажетті жағдайлар мен қызметтерді ұсыну.

14.Мектептің оқу-тәрбие жұмысының жоспарына кейіннен мектеп оқушыларын аталған орталықтар өткізетін конкурстарға тарта отырып, Қарағанды қаласының мәдени орталықтарын орналастыруды енгізу.

15.Мектеп оқушыларын кәсіптік бағдарлау жұмысын жолға қою үшін колледждермен, жоғары оқу орындарымен өзара іс-қимылды жандандыру (ынтымақтастық туралы шарт жасасу).

16.зияткерлік, рухани-адамгершілік және әлеуметтік белсенді тұлғаны қалыптастыруды қамтамасыз ететін мектептің білім беру әлеуметтік-мәдени ортасын қалыптастыру бойынша жұмысты жалғастыру.

 

МДЖ-ның күтілетін нәтижелері (нысаналы индикаторлар және көрсеткіштері)

 

 

1. Жан-жақты дамыған мектеп бітірушінің дамуын қамтамасыз ететін заманауи қоғамның сұраныстарына сәйкес мектептің білім беру сапасын арттыру бойынша жұмыс жүргізілуде.

2. Білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ететін, бәсекеге қабілетті кәсіби мұғалімдер ұжымы құрылды.

3. Басқарудың заманауи формалары жүзеге асырылуда.

4. Жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, мектептің материалдық-техникалық базасын жақсарту және білім беру үдерісінің барлық қатысушылары үшін қауіпсіз ортаны жақсарту арқылы білім беру ортасына жағдай жасау бойынша жүйелі жұмыстар жүргізілуде.

5. Ауыл балалары арасындағы психологиялық жайсыздықты барынша азайтуға, мектеп оқушыларының мәдени деңгейін көтеруге, оқушыларды бейінділеу жұмыстарын дамытуға ықпал ететін Қарағанды қаласының мәдени-ағарту мекемелерімен әлеуметтік өзара іс-қимыл жүйесі құрылуда.

 

 

МДЖ дамуының негізгі бағыттары:

1-стратегиялық бағыт.Білім беру сапасын дамыту.

Мақсаты:сапалы білімге тең қол жеткізуді қамтамасыз ету, зияткерлік, физикалық, рухани дамыған және табысты бастаушыны қалыптастыру

Міндеттері:

1. Жеке тұлғаны дамыту үшін жағдай жасау және білім беру процесінің тұлғаға бағытталған компоненттерімен өзара әрекеттесу процесінде оның оқу мотивациясын, білім беру және пәндік құзыреттілігін дамыту арқылы білім беру сапасын арттыру.

2. Үздік тәжірибелер негізінде білім алушылардың білім сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесін енгізу бойынша жұмысты жалғастыру.

3. Білім алушылардың зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету.

4. Білім алушының одан әрі табысты әлеуметтенуіне ықпал ету.

Күтілетін нәтиже:

жан-жақты дамыған түлек дамуын қамтамасыз ете отырып, қазіргі қоғам сұранысына сай мектеп білімінің сапасын арттыру бойынша жұмыстар жүргізілуде.

 

Бағыттар бойынша жобалар:

1. «Математикалық сауаттылық – табысқа апарар жол».

2. Бәрін білгіш

3. «Логика әлемі».

4. «Робототехника».

5. «Жаратылыстану-математикалық цикл сабақтарында оқытудағы инновацияларға негізделген көптілділікті енгізу»

6. «Театр – табыс аймағы».

7. «Шаңырақ»

8. «Спорт және денсаулық».

9. «Еріктілер» клубы

10. «Дебат» жобасы

 

Бағыттар бойынша сынып сағаттарының циклі:

1. Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру.

2. Ұлттық тәрбие.

3. Отбасы тәрбиесі.

4. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.

5. Рухани-адамгершілік тәрбие беру.

6. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие беру.

7. Интеллектуалдық тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.

8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.

 

2-стратегиялық бағыт. Адам ресурстарын дамыту.

Мақсаты:мұғалімдердің әлеуетін үздіксіз дамыту арқылы білім сапасын арттыру, педагогтардың кәсіби шеберлігі мен кәсіби құзыреттілігін арттыру.

Міндеттері:

1. Жаңа педагогикалық технологияларды меңгеруде мұғалімдердің әдістемелік деңгейін көтеру.

2. Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің озық педагогикалық тәжірибесін анықтау және жалпылау, тарату жұмыстарын жандандыру.

3. Білім берудің жетістігін, мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігі мен әдістемелік дайындығының деңгейін бақылау және диагностикалау жүйесін жетілдіру (НЗМ мониторингі).

4. Жас және жаңадан қабылданған мамандармен жұмысты әдістемелік қамтамасыз ету.

 

Күтілетін нәтиже:

жоғары сапалы білім беретін бәсекеге қабілетті педагог-мамандар командасы құрылды

 

Бағыттағы жобалар:

1. «Табысты ұстаз – табысты оқушы».

 

Топтық жұмыс:

1. Мектептің әдістемелік жұмысын жүзеге асыру.

2. Жеке кеңес беру бойынша мектеп тренерлерінің жұмысы.

3. Lesson study ұйымдастыру бойынша мектеп тренерінің жұмысы.

 

3-стратегиялық бағыт. Басқарудың алқалық нысанын дамыту.

Ұжымды басқарудың алқалылығы жалпы іске, ынтымақтастыққа мүдделі әкімшіліктің белсенді функционалды қоғамдық көмекшілерінің көптігінде көрінеді.

Мақсаты: қоғамдық басқару тетігін енгізу арқылы білім беруді дамыту мен жаңғыртудың өзекті мәселелерін шешу жолы ретінде білім беру жүйесіндегі әлеуметтік әріптестікті дамыту.

Міндеттері:

1. Басқарудың заманауи түрлерін жүзеге асыру;

2. Мектепті басқару жүйесін жетілдіру;

3. Білім беру мекемесін басқаруды демократияландыру және ізгілендіру принциптерін дамыту.

 

Күтілетін нәтиже:

басқарудың заманауи формалары жүзеге асырылуда

 

                                                  Мектеп директоры

 

 

Алқалы басқару органдары                        Қоғамдық басқару органдары

 

 

 

    Ұжымның       Педагогикалық     Қамқоршылық     Жалпымектептік          жоғарғы
  жалпы                     кеңес                             кеңес                  ата-аналар                    сынып
  жиналысы                                                                     комитеті              оқушыларының

                                                                                                       жиналысы                      кеңесі

  

 

 

Директордың орынбасарлары

 

 

Мектеп әдістемелік бірлестіктері

 

Педагогтардың шығармашылық топтары

 

Білім алушылар, ата-аналар (заңды өкілдер)

 

 

4-стратегиялық бағыт. Білім беру процесіне жағдай жасау.

Материалдық-техникалық база-білім беру мекемесінің жұмыс істеуінің және даму бағдарламасын іске асырудың қажетті шарты. Білім беру мекемесі мен оның құрылымдық бөлімшелерін қазіргі заманғы оқу және спорт жабдықтарымен, ақпараттық-техникалық құралдармен материалдық-техникалық қамтамасыз етуді одан әрі жетілдіру білім беру мекемесінің алдында тұрған міндеттерді сапалы шешуге ықпал ететін болады.

Мақсаты:білім беру ортасын өзгерту: мектептің материалдық-техникалық ресурстарын қазіргі заманғы оқу, компьютерлік жабдықтармен және бағдарламалық қамтамасыз етумен толықтыру; білім беру процесіне барлық қатысушылар тарапынан ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдауды қамтамасыз ету.

 

Міндеттері:

1. мектептің МТБ-сын жақсарту және жаңғырту бойынша жұмысты жалғастыру;

2. білім беру процесін ұйымдастырудың ыңғайлы және қауіпсіз жағдайларын жасау;

3. ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға оның жеке қажеттіліктеріне қарай табысты оқу үшін барлық қажетті жағдайлар мен қызметтерді ұсыну.

Күтілетін нәтиже:

мектептің материалдық-техникалық базасын жақсарту және жеке ерекшеліктер мен қажеттіліктерді ескере отырып, білім беру процесінің барлық қатысушылары үшін қауіпсіз ортаны жетілдіру арқылы білім беру ортасына жағдай жасау бойынша жоспарлы жұмыс жүргізілуде.

 

5-стратегиялық бағыт. Облыс орталығына жақын орналасқан ауыл мектебі.

 

Мақсаты:Мектептің тәрбие-білім беру процесінің Қарағанды қаласының мәдени орталықтарымен өзара іс-қимылын дамыту: мұражайлар, кітапханалар, көрмелер, театрлар, кинотеатрлар, сондай-ақ оқушыларды бейіндеу мақсатында колледждермен және жоо-лармен тығыз ынтымақтастық.

 

Міндеттері:

1. мектептің оқу-тәрбие жұмысының жоспарына кейіннен мектеп оқушыларын осы орталықтар өткізетін конкурстарға тарта отырып, Қарағанды қаласының мәдени орталықтарына баруды енгізу.

2. оқушыларды кәсіптік бағдарлау жұмысын жолға қою үшін колледждермен, жоғары оқу орындарымен өзара іс-қимылды жандандыру (ынтымақтастық туралы шарттың қорытындысы).

3. зияткерлік, рухани-адамгершілік және әлеуметтік белсенді тұлғаны қалыптастыруды қамтамасыз ететін мектептің білім беру әлеуметтік-мәдени ортасын қалыптастыру жөніндегі жұмысты жалғастыру.

 

Күтілетін нәтиже:

Қарағанды қаласының мәдени және білім беру мекемелерімен әлеуметтік өзара іс-қимыл жүйесі құрылады, бұл ауыл балаларының психологиялық жайсыздығын барынша азайтуға, оқушылардың мәдени деңгейін арттыруға, оқушылардың бейіндеуі бойынша жұмысты дамытуға ықпал етуге мүмкіндік береді.

Новости