Қарағанды облысы білім басқармасының
Абай ауданы білім бөлімінің
«Қасым Аманжолов атындағы жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
ЖАРҒЫСЫ
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Қарағанды облысы білім басқармасының Абай ауданы білім бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - мемлекеттік мекеме) осы жарғыда көрсетілген тиісті функцияларды жүзеге асыру үшін мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанында құрылған заңды тұлға мәртебесіне ие коммерциялық емес ұйым болып табылады.
2. Мемлекеттік мекеменің түрі: коммуналдық.
3. Мемлекеттік мекеме «Қарағанды облысының басқармалары мен білім беру ұйымдарын қайта атау туралы» Қарағанды облысы әкімдігінің 2021 жылғы 5 қаңтардағы № 01/01 қаулысымен құрылды.
4. Мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы: Қарағанды облысының әкімдігі.
5. Мемлекеттік мекемеге басшылықты жүзеге асыратын орган Қарағанды облысының білім басқармасының «Абай ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі болып табылады.
6. Мемлекеттік мекеменің атауы мемлекеттік (қазақ) тілде:
мемлекеттік (қазақ) тілде: Қарағанды облысы білім баскармасының Абай ауданы білім бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі,
орыс тілінде: коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа имени Касыма Аманжолова» отдела образования Абайского района управления образования Карагандинской области
7. Мемлекеттік мекеменің орналасқан жері: Қарағанды облысы, Абай ауданы, Дубовка ауылдық округі, Дубовка ауылы, Қасым Аманжолов көшесі, құрылыс 21.
2 тарау. Мемлекеттік мекеменің заңды мәртебесі
8. Мемлекеттік мекеменің дербес балансы, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес банктерде шоттары, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік мекеменің атауы бар бланкілері, мөрлері болады.
9. Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, мемлекеттік мекеме басқа заңды тұлғаны құра алмайды, сондай-ақ оның құрылтайшысы (қатысушысы) бола алмайды.
10. Коммуналдық мемлекеттік мекеме өзінің қарауындағы ақшамен өз міндеттемелері бойынша жауап береді. Коммуналдық мемлекеттік мекемеде ақша жеткіліксіз болған жағдайда оның міндеттемелері бойынша Қазақстан Республикасы немесе Қарағанды облысы білім басқармасының «Абай ауданының білім бөлімі» ММ тиісті бюджет қаражатымен субсидиарлық жауаптылықта болады.
11. Мемлекеттік мекеменің азаматтық-құқықтық мәмілелері олар Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерінде міндетті тіркелгеннен кейін күшіне енеді.
3-тарау. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні мен мақсаттары
12. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні: жеке тұлғаның, қоғамның, мемлекеттің мүддесі үшін оқыту және тәрбиелеу, баланың жеке басының жан-жақты дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасау; білім алушылардың өзін-өзі тәрбиелеу және қосымша білім алу қажеттілігін қанағаттандыру.
13. Мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаты:
1) ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға, қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау;
2) тұлғаның шығармашылық, рухани және физикалық мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, даралықты дамытуға жағдай жасау арқылы интеллектті байыту;
3) азаматтыққа және патриотизмге, өз Отанына, Қазақстан Республикасына деген сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халықтық дәстүрлерді құрметтеуге, конституцияға қарсы және қоғамға қарсы кез келген көріністерге төзбеушілікке тәрбиелеу;
4) белсенді азаматтық ұстанымы бар тұлғаны тәрбиелеу, Қазақстан Республикасының қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттіліктерін, тұлғаның өз құқықтары мен міндеттеріне саналы көзқарасын қалыптастыру;
5) отандық және әлемдік мәдениеттің жетістіктеріне баулу; қазақ және Қазақстан Республикасының басқа да халықтарының тарихын, әдет-ғұрыптары мен дәстүрлерін зерделеу, мемлекеттік, орыс, шет (ағылшын, неміс) және басқа да тілдерді меңгеру;
6) педагог қызметкерлердің әлеуметтік мәртебесін арттыруды қамтамасыз ету;
7) қоғам мен экономиканың қажеттіліктеріне жауап беретін білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесінің жұмыс істеуі;
8) оқытудың жаңа технологияларын, оның ішінде кредиттік, қашықтықтан, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу және тиімді пайдалану;
9) білім алушылардың кәсіби уәждемесін қамтамасыз ету;
10) ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, барлық білім алушылар үшін білімге тең қолжетімділікті қамтамасыз ететін жағдайлар жасау;
14. Өз мақсаттарына қол жеткізу үшін мемлекеттік мекеме мынадай қызмет түрлерін жүзеге асырады:
1) азаматтардың тегін орта білім алуға Қазақстан Республикасының Конституциясымен кепілдік берілген жалпыға міндетті білім беру стандарттарын іске асыру;
2) жалпы білім беру бағдарламаларын сапалы меңгеруді қамтамасыз ету;
3) дамытушылық оқытудың жаңа мазмұнын, оны енгізу бойынша нысандар мен әдістерді іздеу, әзірлеу, эксперименттік оқу жоспарларын, бағдарламалар мен факультативтік курстарды сынақтан өткізу;
4) мемлекеттік мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес әзірленген оқу жұмыс жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес оқыту нысандарын, құралдары мен әдісін, сондай-ақ оқу-тәрбие процесін, ғылыми-педагогикалық қызметті ұйымдастыру тәртібін дербес таңдайды;
5) оқу-тәрбие қызметі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының негізінде әзірленген және жалпыға міндетті негізгі және қосымша бағдарламаларды игеруді іске асыратын оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылады. Мемлекеттік мекеменің бағдарламалары мемлекеттік жалпы білім беретін мектептердің Үлгілік бағдарламаларына негізделеді;
6) мемлекеттік мекемеде оқыту мемлекеттік (қазақ) және орыс тілдерінде жүргізіледі;
7) оқу жұмыс жоспарының вариативтік бөлігі қамтамасыз етіледі:
- жеке таңдау, жеке даму бағдарламасы, оқытудың инновациялық технологияларын қолдану;
- мемлекеттік мекеменің мақсаттары мен міндеттеріне жауап беретін қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыру үшін жаңа оқу бағдарламаларын, дамытушы пәндерді енгізу арқылы;
- жеке тұлғаның жалпы мәдени дамуына ықпал ететін, дүниетаным мен гуманистік сананы қалыптастыратын, шындықты білудің әмбебап тәсілдерін игеруге, білім алушылардың ақыл-ой қызметін дамытуға бағытталған пәндер мен курстарды енгізу;
- мемлекеттік мекеме ғимаратынан тыс жерде (мәдениет мекемелері, спорт ғимараттары, әскери объектілер, зерттеу зертханалары, өнеркәсіптік кәсіпорындар, қосымша білім беру ұйымдары және т.б.) оқу жоспарының вариативтік компоненті сағаттарын өткізу;
8) мемлекеттік мекеменің құрылымы:
- әкімшілік (директор және оның орынбасарлары);
- әдістемелік кеңес, педагогикалық кеңес, педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес, қамқоршылық кеңес, жалпы мектептік ата-аналар комитеті, сыныптық ата-аналар комитеттері, пәндік әдістемелік бірлестіктер;
- сынып, топ-мемлекеттік мекеменің негізгі құрылымдық бірлігі;
9) мемлекеттік мекемеде толық және толық емес күн болатын мектепке дейінгі шағын орталық жұмыс істей алады. Мектепке дейінгі шағын орталық заңды тұлға болып табылмайды, бірақ мемлекеттік мекеменің құрылымдық бөлімшесі болып табылады және мектеп жасына дейінгі балаларды жан - жақты дамыту және олардың ата-аналарын баланы тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыруда консультациялық-әдістемелік қолдау, балаларды әлеуметтік бейімдеу мақсатында құрылады;
10) мектепке дейінгі шағын орталыққа қабылдау мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдаудың және балаларды қабылдаудың үлгілік қағидаларында және мемлекеттік қызметтер көрсетудің тиісті мемлекеттік стандартында айқындалатын құжаттар тізбесіне сәйкес жүргізіледі;
11) білім деңгейлері:
- мектепалды білім беру (0 сынып) балаларды мектепте оқуға міндетті базалық даярлауды қамтамасыз етеді;
- бастауыш білім беру (1-4 сыныптар) негізгі стратегиялық бағыт-бастауыш сынып оқушысының жеке қабілеттерін ашуға, қызметтің негізгі салаларында бастапқы бағдарлауды және оқудың оң уәждемесі негізінде шығармашылықтың бастапқы дағдыларын қалыптастыруға, балалардың психофизикалық, интеллектуалдық және музыкалық дамуына жағдай жасауға мүмкіндік беретін дамытушылық оқыту. Оқу бағдарламасын игеру мерзімі-4 жыл;
- негізгі орта білім (5 - 9 сыныптар) білім беру мазмұнын жаңартуға бағытталған базалық әмбебап білім беруді қамтамасыз етеді, неғұрлым күрделі танымдық процестерге көшу үшін арнайы дағдылар мен дағдыларды қалыптастырады; жалпы дамытушы және арнайы курстарды таңдауды қамтамасыз етеді, оқушылардың жеке оқыту жүйесін құруға мүмкіндік жасайды. Азаматтыққа және патриотизмге, өз Отанына - Қазақстан Республикасына деген сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халықтық дәстүрлерді құрметтеуге, кез келген конституцияға қарсы және қоғамға қарсы көріністерге төзбеушілікке тәрбиелеу. Білім алушылардың кәсіби бағдарлануын қамтамасыз ету. Негізгі орта білім жалпы орта білім алу үшін негіз болып табылады. Әр пәннің мазмұнын зерттеу негізгі орта білім беру деңгейінде аяқталады. Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын игеру мерзімі-5 жыл;
- жалпы орта білім (10-11 сыныптар) білім алушының танымына және шығармашылық қабілеттеріне қызығушылықты дамытуды, оқытуды саралау негізінде дербес оқу іс – әрекетінің дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Міндетті пәндерден басқа жеке тұлғаның мүдделерін, қабілеттері мен мүмкіндіктерін іске асыру мақсатында білім алушылардың өздері таңдаған пәндер, яғни гуманитарлық немесе жаратылыстану-математикалық бағыттар бойынша бейіндік оқыту енгізіледі. Жалпы орта білім Бастауыш кәсіптік, орта кәсіптік (қысқартылған, жеделдетілген бағдарламалар бойынша) және жоғары кәсіптік білім алу үшін негіз болып табылады. Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын игеру мерзімі-2 жыл.
12) сыныптар тізбесі мемлекеттік білім беру стандартында айқындалған пәндерді зерделеу кезінде саны кемінде 20 оқушы болған кезде 2 кіші топқа бөлінуі мүмкін. Таңдау бойынша факультативтік сабақтар мен курстар топтарда өткізіледі оларда кемінде 12 адам болған жағдайда;
13) мемлекеттік мекеме денсаулық жағдайы туралы медициналық қорытындыға сәйкес оқушылармен үйде сабақ өткізуді қамтамасыз етеді. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нұсқаулықтарына сәйкес аптасына оқу сағаттарының саны бөлінеді, кесте жасалады, мемлекеттік мекеме директорының бұйрығымен педагогтердің дербес құрамы айқындалады, өткізілген сабақтар журналы жүргізіледі. Ата аналар немесе өзге де заңды өкілдер үйде сабақ өткізу үшін жағдай жасауға міндетті;
14) жиынтық сыныптар, тиісті контингентті көрсете отырып, Қарағанды облысы білім басқармасының «Абай ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысымен келісіледі. Сыныптар жиынтығын қалыптастыруға мемлекеттік мекеменің директоры дербес жауапты болады. Сыныптардағы оқушылардың саны тікелей мемлекеттік мекемеге бөлінетін бюджет қаражатын ескере отырып, санитариялық нормативтер сақталған жағдайда қолданыстағы «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларына сәйкес белгіленеді;
15) оқу сабақтары Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалған тәртіппен басталады және аяқталады. Оқу жылының ұзақтығы, оның ішінде оқу апталары мен каникулдар Саны білім беру саласындағы мемлекеттік стандарттың талаптарына және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік актілеріне сәйкес айқындалады;
16) мемлекеттік мекемеде келесі жұмыс және сабақ режимі белгіленуі мүмкін: бірінші ауысымда сабақтың басталуы – 8:00 (8:30 немесе 9:00) сағат, екінші ауысымда – 13:30 (14:00) сағат. Сабақ кестесін мемлекеттік мекеменің директоры не оны алмастыратын адам бекітеді. Сабақ кестесінде оқу сабақтарының күнделікті саны, ұзақтығы мен реттілігі, сондай-ақ сабақтар арасындағы өзгерістердің ұзақтығы көрсетіледі. Мемлекеттік мекемедегі сабақ кестесінің мәселелері қолданыстағы «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларымен реттеледі. Сабақ кестесі уәкілетті органдар және (немесе) лауазымды адамдар белгілеген шектеу шараларына негізделген эпидемиологиялық жағдайға сәйкес өзгеруі мүмкін;
17) мемлекеттік мекеме сабақтар арасындағы үзілістер кезеңінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік мекеменің асханасында жүзеге асырылатын білім алушыларды тамақтандыруды ұйымдастырады;
18) мемлекеттік мекемедегі тәртіп білім алушылардың, оқушылардың, оқытушылардың адамдық қадір-қасиетін құрметтеу негізінде сақталады. Оқушыларға физикалық және психикалық күш көрсету әдістерін қолдануға жол берілмейді;
19) мемлекеттiк мекеме оқу-тәрбие процесiн жүргiзу, студенттердiң аурушаңдығының алдын алу, алдын алу және азайту, санитариялық-гигиеналық нормаларды сақтау, емдеу iс-шараларын жүргiзу, медициналық куәландырудан өту үшiн қолайлы жағдайлар жасау мақсатында денсаулық сақтау ұйымымен шарт жасасады (емхана) мемлекеттік мекеменің әкімшілігімен және педагогикалық ұжымымен бірге білім алушылардың денсаулығы мен физикалық дамуына жауап беретін медбикені қоса алғанда, студенттерге медициналық көмек көрсету үшін;
20) мемлекеттік мекеменің директоры ата-аналар комитетімен, қамқоршылық кеңесімен келісім бойынша мемлекеттік мекемеде белгіленген тиісті үлгідегі мектеп формасын және оны кию тәртібін бекітеді;
21) міндетті мектеп формасына қойылатын талаптар Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде айқындалған жалпы талаптарға сәйкес болуға тиіс;
22) мемлекеттік мекемеде саяси партиялардың, қоғамдық-саяси және діни қозғалыстар мен ұйымдардың ұйымдық құрылымдарын құруға және олардың жұмыс істеуіне жол берілмейді;
23) инклюзивті білім берудің мақсаттарын іске асыра отырып, мемлекеттік мекеме ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға білім берудің барлық деңгейлерінде олардың білім алуы, дамуындағы ауытқуларды түзету және әлеуметтік бейімделу үшін ерекше жағдайлармен қамтамасыз етеді. Мемлекеттік мекеме үлгілік оқу жоспары, оның ішінде қысқартылған немесе жеке оқу жоспары бойынша жалпы сыныпта (екі баладан аспайтын) ата-анасының немесе өзге де заңды өкілдерінің мүдделерін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды оқытуды қамтамасыз етеді. немесе) арнаулы оқу жоспарлары мен бағдарламалары бойынша әзірлеудегі бұзушылық түрлері бойынша арнайы сыныптарда. Жалпы және (немесе) арнайы сыныптарда оқитын ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін түзету сабақтарын арнайы педагогтар (олигофренопедагог, сурдопедагог, тифлопедагог, дефектолог-педагог, логопед, логопед) жүргізеді. Мемлекеттік мекемеде сөйлеу орталығы өз жұмысын тұрақты түрде жүргізе алады. Логопункттің ашылуы Қарағанды облысының білім басқармасының «Абай ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрығымен ресімделеді;
24) мемлекеттік мекемеге қабылдау бастауыш, негізгі, орта, жалпы орта білім берудің оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларында және тиісті мемлекеттік стандартта айқындалған құжаттар тізбесіне сәйкес жүзеге асырылады. мемлекеттік қызметтерді көрсету. Сыныптан сыныпқа ауыстыру оқу үлгерімінің нәтижесі бойынша педагогикалық кеңестің шешімімен жүзеге асырылады;
25) білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы мониторингті, аралық және қорытынды аттестаттауды жүзеге асыру бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім алушылардың үлгерімінің ағымдағы мониторингінің, аралық және қорытынды аттестаттауының үлгілік қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады;
26) қорытынды аттестаттаудан сәтті өткен бітірушілерге мемлекеттік мекеменің мөрімен куәландырылған тиісті білімі туралы мемлекеттік құжат беріледі;
27) Қарағанды облысы білім басқармасының «Абай ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің шешімімен ерекше жағдайларда «заңға қайшы әрекеттер, өрескел және қайталап бұзушылықтар жасағаны үшін» он алты жасқа толмаған оқушыларды оқудан шығаруға жол беріледі. мемлекеттік мекеменің жарғысын заңға қайшы әрекеттер жасағаны, мемлекеттік мекеменің жарғысын өрескел және бірнеше рет бұзғаны үшін;
28) жалпы білім беру процесінің қатысушылары: білім алушылар, мұғалімдер, ата-аналар және білім алушылардың өзге де заңды өкілдері;
29) білім алушылардың:
- тегін жалпы орта білім алуға;
- әртүрлі қызметтегі ерекше жетістіктері үшін марапатталуға;
- медициналық көмек көрсету үшін;
- кітапхана қорын тегін пайдалану;
- қосымша (ақылы) білім беру қызметтерін алуға;
- мекемені басқаруға қатысуға;
- адамның қадір-қасиетін құрметтеу, ар-ождан және ақпарат бостандығы, өз пікірі мен сенімін еркін білдіру.
30) білім алушылар:
- мемлекеттік мекеменің жарғысын және ішкі тәртіп ережелерін сақтауға;
-мемлекеттік мекеменің мүлкін адал зерделеуге және күтуге;
- басқа студенттер мен мемлекеттік мекеме қызметкерлерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге;
- мемлекеттік мекеме белгілеген мектеп формасын киюге.
31) ата-аналар мен өзге де заңды өкілдердің:
- тілектерін ескере отырып, мемлекеттік мекеме ұсынатын мүмкіндіктер шеңберінде білім беру нысанын таңдау;
- оқушының жеке бейімділігі мен ерекшеліктері;
- қамқоршылық кеңес немесе ата-аналар комитеті арқылы мемлекеттік мекеменің басқару органдарының жұмысына қатысуға;
- оқушының үлгерімі, тәртібі және оқу жағдайлары туралы ақпарат алуға;
- оқушыны оқыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша кеңестер алу;
32) ата-аналар мен өзге де заңды өкілдер:
- оқушының өмір сүруі мен оқуы үшін салауатты және қауіпсіз жағдай жасау, интеллектуалдық және дене дамуының, адамгершілік қалыптасуын қамтамасыз ету;
- оқушының мектепке дейінгі дайындығын қамтамасыз ету;
- мемлекеттік мекеменің жарғысында айқындалған ережелердің орындалуын қамтамасыз етуге;
- білім алушының мемлекеттік мекемедегі сабаққа қатысуын қамтамасыз ету;
- білім алушының мемлекеттік мекеме қызметкерлерінің ар-намысы мен қадір-қасиетіне құрметпен қарауын қамтамасыз ету;
- мемлекеттік мекемеде белгіленген тиісті стильде және оны кию тәртібінде мектеп формасына қойылатын талаптардың сақталуын қамтамасыз етуге;
- ішкі тәртіп ережелерінің орындалуын, мемлекеттік мекеменің мүлкіне құрметпен қарауды қамтамасыз етуге;
- бүлінген жағдайда мемлекеттік мекеменің мүлкін толық қалпына келтіруді немесе өтеуді қамтамасыз ету;
- сабақтан тыс уақытта, оның ішінде каникул уақытында студенттің бос уақытын ұйымдастыруға, жұмысқа орналастыруға және білім алуға толық жауапкершілікпен қарауға;
33) мемлекеттік мекемені басқару Қазақстан Республикасының заңнамасына, осы жарғыға сәйкес жүзеге асырылады. Алқалық басқару нысаны Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен педагогикалық кеңес болып табылады;
34) мемлекеттік мекемеге тікелей басшылықты директор жүзеге асырады;
35) директор жауап береді:
- мемлекеттік мекеме қызметкерлерінің біліктілік деңгейіне, оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес білім беру бағдарламаларын іске асыруға, білім алушылардың білім сапасына, өмірі мен денсаулығына, білім алушылардың құқықтары мен бостандықтарының сақталуына; және мемлекеттік мекеменің қызметкерлері Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен оқу процесі кезінде;
- мемлекеттік мекеменің басқару органдарының нормативтік актілерін, өкімдерін, лауазымдық нұсқаулықта белгіленген қызметтік міндеттерді дәлелді себептерсіз орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін, оның ішінде берілген құқықтарды пайдаланбағаны үшін;
- білім алушының жеке басына физикалық және (немесе) психикалық зорлық-зомбылық көрсетуге байланысты тәрбие әдістерін, оның ішінде бірыңғай әдістемені пайдаланғаны, сондай-ақ басқа да әдепсіз құқық бұзушылық жасағаны үшін директор белгіленген тәртіппен қызметінен босатылуы мүмкін. еңбек заңнамасымен;
- өрт қауіпсіздігі, еңбекті қорғау ережелерін, оқу процесін ұйымдастырудың санитарлық-гигиеналық ережелерін бұзғаны үшін директор Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жауапкершілікке тартылады;
- мемлекеттік мекеменің терроризмге қарсы қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында «Терроризмге қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының Заңында көзделген шараларды жүзеге асырады.
36) педагогикалық қызметпен айналысуға тиiстi бейiндер бойынша арнаулы педагогикалық немесе кәсiптiк бiлiмi бар адамдар рұқсат етiледi. Жұмыс істеуге рұқсат етілмейді:
- медициналық қарсы көрсетілімдердің болуы;
- психиатриялық және (немесе) наркологиялық диспансерде есепте тұрған. Жыл сайын жылына бір рет оқу жылының басында мұғалім психиатриялық және (немесе) наркологиялық диспансерде есепте тұрмағанын кез келген заңды түрде растайды;
-заңды күшiне енген сот үкiмiне сәйкес педагогтың кәсiби қызметiн жүзеге асыру құқығынан айырылған;
- Қазақстан Республикасының заңында белгіленген тәртіппен әрекетке қабілетсіз немесе әрекетке қабілеті шектеулі деп танылған;
- Қазақстан Республикасының Еңбек кодексінде көзделген шектеулер негізінде;
37) директор жұмысқа қабылдау кезінде мемлекеттік қызметшінің тиісті бос лауазымдарына орналасуға қойылатын біліктілік талаптарын басшылыққа алуға тиіс. Тиісті білімі жоқ педагогикалық қызметпен айналысуға жол берілмейді. Азаматтарды педагогикалық қызметке қабылдау тәртібін бұзғаны үшін директор жеке жауапкершілікте болады. Мемлекеттік мекеме қызметкерлерінің құқықтары мен міндеттері тиісті лауазым немесе қызмет түрі бойынша Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде айқындалады;
38) мемлекеттік мекемені басқару нысандарының бірі педагогикалық кеңес болып табылады. Педагогикалық кеңестің құрамына: директор (төраға), оның орынбасарлары, мұғалімдер, тәрбиешілер, психолог, әлеуметтік педагог кіреді. Мемлекеттік білім беру мекемесінің педагогикалық кеңесінің отырыстарына ата-аналар комитетінің немесе қамқоршылық кеңесінің мүшелері шақырылады. Педагогикалық кеңестің құрамы оқу жылына директордың бұйрығымен бекітіледі. Педагогикалық кеңес өз мүшелерінің арасынан бір жыл мерзімге хатшы сайлайды;
39) педагогикалық кеңес мыналарды қарайды:
- мемлекеттік мекемеде құқықтық актілерді жүзеге асыру шаралары;
- оқу-әдістемелік жұмыстың жай-күйі, оқытудың барлық нысандары үшін оқыту әдістерін жетілдіру, оқытудың жаңа технологияларын енгізу мәселелері;
- оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау мәселелері;
- қорытынды аттестаттауды өткізу, студенттерді емтиханға жіберу, тапсырылған құжаттар бойынша студенттерді емтиханнан босату, студенттерді келесі сыныпқа ауыстыру немесе екінші курсқа қалдыру, студенттерді дипломдармен, мақтау қағаздарымен марапаттау, оқуды аяқтағаны туралы сертификаттар беру мәселелері. негізгі орта білім үздік аттестатпен, негізгі орта білімді аяқтағаны туралы аттестат, белгіленген үлгідегі аттестат;
- оқу жүктемесін бөлу, алдын ала есеп айырысу, аттестацияға дайындық, мұғалімдерді марапаттау және көтермелеу мәселелері;
40) педагогикалық кеңестің жұмысы оқу жылына әзірленетін, педагогикалық кеңестің отырысында қаралатын және мемлекеттік мекеменің директоры бекітетін жоспарға сәйкес жүзеге асырылады. Білім беру кеңесі жылына кемінде бес рет жиналады.
15. Мемлекеттік мекеме осы жарғыда бекітілген өз қызметінің мәні мен мақсаттарына сәйкес келмейтін қызметті жүзеге асыруға, сондай-ақ мәмілелер жасауға құқылы емес.
16. Коммуналдық мемлекеттік мекеме Қазақстан Республикасының заңдарымен немесе құрылтай құжаттарымен белгілі бір шектелген қызмет мақсаттарына қайшы не оның басшысының жарғылық құзыретін бұза отырып жасаған мәміле: Қарағанды облысы білім басқармасының «Абай ауданының білім бөлімі» ММ-нің, Қарағанды облысы әкімдігінің, прокурордың талап қоюы бойынша жарамсыз деп танылуы мүмкін.
4-тарау. Мемлекеттік мекемені басқару
17. Мемлекеттік мекемеге жалпы басшылықты Қарағанды облысы білім басқармасының «Абай ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі жүзеге асырады.
18. «Қарағанды облысының экономика басқармасы» мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:
1) мемлекеттік мекемеге мүлікті бекітіп беруге;
2) мемлекеттiк мекеменiң жарғысын (ережесiн) бекiтедi, оған өзгерiстер мен толықтырулар енгiзедi;
«Қарағанды облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:
1) «Қарағанды облысының экономика басқармасы» мемлекеттік мекемесіне мемлекеттік мекемеге берілген немесе өзінің шаруашылық қызметі нәтижесінде сатып алған мүлікті алып қоюға немесе қайта бөлуге жазбаша келісім береді;
2) «Қарағанды облысының экономика басқармасы» мемлекеттік мекемесімен келісім бойынша мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастырады және таратады;
3) осы Жарғымен және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамасымен өзіне жүктелген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
Қарағанды облысы білім басқармасының «Абай ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:
1) мемлекеттiк мекеменiң қаржыландыру жоспарын бекiтедi;
2) мемлекеттік мекеме мүлкінің сақталуына бақылауды жүзеге асырады;
3) мемлекеттік мекеменің басқару органдарының құрылымын, құрылу тәртібін және өкілеттік мерзімін, мемлекеттік мекеменің шешімдер қабылдау тәртібін айқындайды;
4) мемлекеттік мекеме директорының құқықтарын, міндеттері мен жауапкершілігін, оны қызметінен босатудың негіздерін айқындайды;
5) мемлекеттік мекеменің құрылымы мен шекті штат санын бекітеді;
6) мемлекеттік мекеменің даму жоспарларының орындалуын бақылауды және талдауды жүзеге асырады;
7) жылдық қаржылық есептілікті бекітеді;
8) мемлекеттік мекеме директорының ұсынуы бойынша оның орынбасарын (орынбасарларын) қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
9) осы жарғыда және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамасында өзіне жүктелген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
19. Мемлекеттік мекеменің директорын Қарағанды облысының білім басқармасының «Абай ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен уәкілетті орган бекітетін тағайындау қағидаларына сәйкес қызметке тағайындайды және қызметтен босатады. білім саласы.
20. Мемлекеттік мекеменің директоры мемлекеттік мекеменің жұмысын ұйымдастырады және басқарады, Қарағанды облысы білім басқармасының «Абай ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесіне тікелей бағынады және оның орындалуына дербес жауапты болады. мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттер мен оның функцияларын жүзеге асыру.
21. Мемлекеттік мекеменің директоры қолбасшылық бірлігі қағидаттарында әрекет етеді және мемлекеттік мекеме қызметінің мәселелерін Қазақстан Республикасының заңнамасында және осы жарғыда айқындалатын өз құзыретіне сәйкес дербес шешеді.
22. Мемлекеттік мекеме директорының мемлекеттік мекеменің жарғылық емес қызметті жүзеге асыруға бағытталған әрекеттері еңбек міндеттерін бұзу болып табылады және тәртіптік және материалдық жауапкершілік шараларын қолдануға әкеп соғады.
23. Мемлекеттік мекеменің директоры Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:
1) мемлекеттік мекеме атынан сенімхатсыз әрекет етеді;
2) мемлекеттiк органдарда, өзге де ұйымдарда мемлекеттiк мекеменiң мүдделерiн бiлдiредi;
3) шарттар жасасады;
4) сенімхаттар береді;
5) мемлекеттiк мекеменiң iссапарларға, тағылымдамадан өтуге, қызметкерлердiң қазақстандық және шетелдiк оқу орталықтарында оқуына және персоналды дамытудың өзге де түрлерiне арналған жоспарларын бекiтедi;
6) банк шоттарын ашады;
7) барлық қызметкерлер орындауы міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;
8) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік мекеменің қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады;
9) мемлекеттік мекеме қызметкерлерін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен көтермелеу шараларын қолдануға және тәртіптік жазалар қолдануға;
10) өз орынбасарларының және мемлекеттік мекеменің басқа да басшы қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерін айқындайды;
11) Қазақстан Республикасының заңнамасымен, осы жарғымен және Қарағанды облысы білім басқармасының «Абай ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесімен өзіне жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
5-тарау. Мемлекеттік мекеменің мүлкін қалыптастыру тәртібі
24. Мемлекеттік мекеменің мүлкі заңды тұлғаның құны оның балансында көрсетілетін мүлкінен тұрады. Мемлекеттік мекеменің мүлкі мыналар есебінен қалыптастырылады:
1) оған меншік иесі берген мүлік;
2) өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда);
3) Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер.
25. Мемлекеттiк мекеме өзiне бекiтiлген мүлiктi және сметаға сәйкес өзiне бөлiнген қаражат есебiнен сатып алынған мүлiктi өз бетiнше иелiктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсiлмен билiк етуге құқығы жоқ.
26. Мемлекеттік мекеменің қызметін қаржыландыру Қарағанды облысының бюджетінен жүзеге асырылады.
27. Мемлекеттік мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бухгалтерлік есепті жүргізеді және есеп береді.
28. Мемлекеттік мекеменің қаржы-шаруашылық қызметін тексеру және қайта қарау Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.
6-тарау. Мемлекеттік мекемедегі жұмыс тәртібі
29. Мемлекеттік мекеменің жұмыс режимі ішкі еңбек тәртібі ережелерімен белгіленеді және Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының нормаларына қайшы келмеуі тиіс.
7-тарау. Құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі
30. Мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес құрылтайшының немесе осы шешімді қабылдаған және аумақтық әділет органдарында мемлекеттік тіркеу рәсімінен өтетін органның шешімі бойынша жүзеге асырылады. «Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы» .
8-тарау. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату шарттары
31. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату Қарағанды облысы әкімдігінің шешімімен жүзеге асырылады.
32. Мемлекеттік мекеме заңнамалық актілерде көзделген өзге де негіздер бойынша таратылады.
33. Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыруды және таратуды «Қарағанды облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі «Қарағанды облысының экономика басқармасы» мемлекеттік мекемесімен келісім бойынша жүзеге асырады.
34. Таратылатын мемлекеттік мекеменің кредиторлардың талаптарын қанағаттандырғаннан кейін қалған мүлкін «Қарағанды облысының экономика басқармасы» мемлекеттік мекемесі қайта бөледі.
35. Таратылатын мемлекеттiк мекеменiң кредиторлардың талаптарын қанағаттандырғаннан кейiн қалған осы заңды тұлғаның мүлкiн өткiзу нәтижесiнде алынған қаражатын қоса алғанда, ақшасы тиiстi бюджет кiрiсiне есептеледi.
9-тарау. Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері туралы мәліметтер
36. Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері болмайды.
Қарағанды облысы білім басқармасының
Абай ауданы білім бөлімінің
«Қасым Аманжолов атындағы жалпы білім беретін мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
директорының міндетін атқарушы ____________________ Котушева Л.Д.
(қолы)