2024 жылдың 29 тамызында «Таңшолпан» бөбекжайы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнында педагогикалық кеңес өтіп, онда «Тілге бойлау» қазақ тіліне ерте баулу жобасын іске асыру мәселесі қаралды.
Мектепке дейінгі балалық шақ - бұл тұлғаның қалыптасуының өте маңызды кезеңі, баланың танымдық процестері қарқынды дамиды;
Мектеп жасына дейінгі балаларға тән бірқатар психологиялық ерекшеліктер: интенсивті қабылдау және жоғары есте сақтау тілді сәтті меңгеруге ықпал етеді.
Орыс тілінде оқытатын мектепке дейінгі ұйымдарда қазақ тілін оқыту мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында (ҚР ОАМ 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы) көзделген.
Балаларға қазақ тілін орыс тілінде оқытатын топтарда оқытуға неғұрлым ертекөңіл бөлсеңіз, қолайлы тілдік орта қалыптастырып, мемлекеттік тілді меңгеру жұмыстарын жүйелі жолға қойсаңыз, соғұрлым нәтижелі болмақ.
Мектеп жасына дейінгі балаларды қазақ тілін меңгеру – уақыт талабы. Бірақ тіл тек қарым-қатынас құралы емес. Тілді ерте оқыту баланың коммуникативті, танымдық, интеллектуалдық қабілеттерін дамытып қана қоймайды, сонымен қатар халықтың салт-дәстүрі мен әдет-ғұрпына деген қызығушылықты, Отанға деген патриоттық сезімдерін қалыптастырады.
Балаларды мемлекеттік тілді оқыту (балабақшаның жұмыс кестесіне сәйкес үлкен топта бір рет, мектепалды даярлық тобында аптасына екі рет) күн тәртібіне сәйкес балалардың іс-әрекетінің әртүрлі түрлері: қарым-қатынас, ойын, жұмыс, көркемдік (педагогтердің көркем әдебиетоқуы , кітаптарды, иллюстрацияларды қарау), театрландырылған және өзіндік жұмыстар.
Мемлекеттік тілді меңгеру үшін балаларға үлгілік оқу бағдарламасымен белгіленген сөздік минимумын күнделікті оқыту, оқушылардың ауызекі, сабақтас сөйлеуін дамыту, сондай-ақ оларды қазақ халқының мәдениетімен, салт-дәстүрлерімен, әдет-ғұрыптарымен таныстыру; белсенді сөздік қорын көбейту, сөздік нормаларынорындау, қарым-қатынас мәдениетін меңгерту.
Бағдарламаның мақсаты – балалардың мемлекеттік тілді меңгеруге деген қызығушылығын ояту, қазақ тілінде негізгі ауызша сөйлеу дағдыларын (түсіну және айтылуын) дамыту.