back-image
КГУ "Общеобразовательная школа №3"

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> КГУ "Общеобразовательная школа №3"
Паспорт Общеобразовательная школа №3
Жарғыға сәйкес мекеменің атауы: Қарағанды облысының білім басқармасы Осакаров ауданының білім беру бөлімі "№3 жалпы білім беру мектеп" Коммуналдық мемлекеттік мекеме
Мекеменің құрылған уақыт – мерзімі: 1937ж
Мекен жайы: Индекс: 101016 Адрес: Карагандинская область, Осакаровский район, село Пионерское, улица Центральная , 27
Байланыс телефондары: 8 (721) 49 34-2-99
e-mail: osak3sh@mail.ru
Сайт: https://krguo.edu.kz/index/fromorg/543
Директор: Василий Борисович Савушкин
Ғимаратты салған жылы: 1980 ж
Ғимараттың жобалық қуаты: 400
Ғимараттың жалпы ауданы: 3231 кв.м.
Құрылыс түрі: үлгі
Жылыту түрі: автономды
Оқушы/тәрбиеленуші саны: 203 оқушы + 17 МДС+25 Ш-О
Оқушылар / тәрбиеленушілерді қабылдау бойынша мемлекеттік қызметтер: Бірінші сыныпқа түсетін балалардың ата-аналарынан немесе өзге де заңды өкілдерінен құжаттарды қабылдау ағымдағы күнтізбелік жылдың 1 сәуірінен 1 тамызына дейін жүргізіледі.
Жұмыс мерзімі: с 08.00 - 16.00
Оқыту тілі: ОРЫСША
Оқу үдерісінің ерекшеліктері: Мектептің миссиясы-қоғамның толыққанды мүшелерін тәрбиелеу, демек, Көпмәдениетті және жоғары технологиялық ортада өмір сүру және кәсіби іске асыру үшін қажетті негізгі құзыреттіліктерді игеру үшін оқушыларға оңтайлы жағдай жасау. Ол үшін әр оқушыға білім беру, еңбек қызметі, мәдени даму, саналы мамандық таңдауда өзін көрсетуге көмектесетін оңтайлы педагогикалық жағдайлар жасау қажет - мұның бәрі баланың сәтті әлеуметтенуіне әкелуі керек. ӨЖЖ мақсаты сапалы білім беру қызметтерін ұсыну және білім берудің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жағдайында Қазақстан Республикасының зияткерлік, дене бітімі және рухани дамыған азаматын қалыптастыру үшін жағдайлар жасау. 1. Білім беру сапасын дамыту. 2. Кадрлық әлеуетті дамыту. 3. Басқарудың алқалық нысанын дамыту. 4. Білім беру процесіне жағдай жасау. 5. Жалпы білім беретін мектеп жағдайында инклюзивті білім беруді іске асыру. Мектептің тәрбие жүйесі қызметтің бес бағытын іске асыруға негізделеді: қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу; салауатты өмір салты; мектеп пен отбасының өзара іс-қимылы; баланы әлеуметтік қорғау; құқықтық тәрбие және құқық бұзушылықтардың алдын алу; экологиялық тәрбие; рухани-адамгершілік тәрбие. "Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу" бағытын іске асыру шеңберінде: ҚР Мемлекеттік рәміздерін насихаттау және қолдану бойынша жүйелі жұмыс жүргізілуде; 5-7 сынып оқушыларына арналған "Жас Ұлан" балалар ұйымы жұмыс істейді; мемлекеттік мерекелер (Конституция күні, Тілдер күні, Тәуелсіздік күні, Наурыз, Қазақстан халқының бірлігі мерекесі) шеңберінде іс-шаралар кешені өткізіледі. "Салауатты өмір салты" бағытын іске асыру бойынша мектеп қызметінің мақсаты білім беру процесіне қатысушылардың, оның ішінде: оқушылардың, мектеп педагогтарының, ата-аналар қауымының, Денсаулық сақтау ортасын сақтауға уәждемесін арттыру болып табылады. Бұл мақсат: оқушыларға салауатты өмір салтын қалыптастыру; оқушылар мен педагогикалық ұжымның халықтың денсаулығын сақтау саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарын айқындайтын нормативтік-құқықтық базаны зерделеу арқылы іске асырылады; балалардың денсаулығын сақтау құқығын қорғау саласындағы ата-аналар қоғамына педагогикалық білім беру. Қолда бар жұмыс түрлерін жетілдіру және жаңа жұмыс түрлерін іздеу ең тиімдісін бөліп көрсетуге мүмкіндік береді: СӨС-тің өзекті мәселелері бойынша дөңгелек үстелдер, семинарлар, тренингтер; СӨС-ті қалыптастыру мәселесі бойынша жұмыс істейтін ұйымдармен бірлескен іс-шаралар; СӨС-ті насихаттау жөніндегі акцияларға қатысу; аудандық деңгейдегі семинарларға, дөңгелек үстелдерге, конференцияларға қатысу, спорттық жарыстар; тақырыптық онкүндіктерге қатысу, ай сайын. Дене тәрбиесі мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің мұғалімдері Денсаулық сақтау технологиялары негізінде дене тәрбиесі жүйесін дамыту бағдарламасын іске асырады, бұл оқушылардың дене шынықтыру сабақтарына және спортпен шұғылдануға оң көзқарасын қалыптастыру бойынша мақсатты және жүйелі жұмысты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Білім алушылардың құқықтық санасын қалыптастыру және азаматтық жауапкершілігін тәрбиелеу мақсатында 2010 жылдан бастап кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу бағдарламасы жұмыс істейді. Бұл бағдарламаны енгізу өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларды және әлеуметтік мінез-құлыққа бейім балаларды әлеуметтік бейімдеу мен оңалтуға ықпал ететін білім беру ортасының әлеуетін дамытуға бағытталған. Экологиялық тәрбие мен білім беру іс-шараларында: табиғаттың өзіндік құндылығын түсінуді дамытуға; баланың өзін табиғаттың бір бөлігі ретінде сезінуіне; өсімдіктер мен жануарлар әлемінің барлық түрлеріне құрметпен қарауға тәрбиелеуге; табиғатта бәрі өзара байланысты екенін және байланыстардың бірін бұзу басқа өзгерістерге әкелетінін түсінуге назар аударылады: тізбекті реакция жүреді; білім беру белсенді өмірлік ұстанымдағы балаларда; қарапайым экологиялық қауіпсіздік негіздерін оқыту; күнделікті өмірде суды, энергияны пайдалану мысалында табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану туралы бастапқы мәліметтерді қалыптастыру; күнделікті өмірде, Табиғатта экологиялық сауатты мінез-құлықты қалыптастыру. Мектептегі оқушылардың өзін-өзі басқаруы неғұрлым айқын және саналы азаматтық ұстанымды және жеке тұлғаның өзіне және басқаларға құндылық қатынасын қалыптастыруға ықпал етеді, әлеуметтік құзыреттілікті арттыруға, әлеуметтік проблемалық жағдайларда өзін-өзі шешудің әлеуметтік дағдылары мен көзқарастарын дамытуға мүмкіндік береді. Мектептегі оқушылардың өзін-өзі басқаруы мектеп Кеңесі арқылы жүзеге асырылады. Студенттік өзін-өзі басқарудың ерекшелігі-студенттік өзін-өзі басқару органдарының мерекелік іс-шараларды дайындау және өткізу кезінде белсенділігін көрсетуі, ал студенттік өзін-өзі басқарудың функционалдық мүмкіндіктері әлдеқайда әртүрлі және кең. Оқушыларды білім беру процесін басқару жүйесіне неғұрлым толық қосу олардың табысты әлеуметтенуіне ықпал етеді.
МТБ: Мектеп бар: оқу кабинеттерімен – 36, оның ішінде: бастауыш сыныптар кабинеттері -6, қазақ тілі мен әдебиеті кабинеттері -2, орыс тілі мен әдебиеті кабинеттері -2, шет тілі кабинеттері -1, тарих кабинеті-1, математика кабинеттері-2, жаңа модификациядағы физика кабинеті -1, жаңа модификациядағы химия кабинеті-1, жаңа модификациядағы биология кабинеті -1, АӘД кабинеті -1, Көркем еңбек кабинеттері-2; информатика кабинеті-1. Бар: кітапхана (кітапхана қоры - 31025 акт залы, ЖҚЕ кабинеті, медициналық кабинет (жабдықталған), психологиялық түсіру кабинеті, дефектолог кабинеті, Логопед кабинеті, 120 орындық асхана.. Мектепте 30 адамға арналған шағын орталық жұмыс істейді. Топтық бар, жатын бөлме, арнайы топшаға арналған бөлме, жеке жуынатын бөлме. 11 оқу кабинетінде желіге кіру мүмкіндігі бар компьютерлер (шың) бар Интернет. Мектептің барлық әкімшілігі компьютерлік техникамен жабдықталған жұмыс.
Қызметкерлер: Педагог кадрлардың сапалық құрамы туралы ақпарат (Педагогтерді біліктілік деңгейлері бойынша бөлу) Педагогтардың барлығы бірлік. оның ішінде санаттар бойынша оның ішінде біліктілік деңгейлері бойынша барлығы санатсыз жоғары бірінші екінші педагог-модератор педагог-сарапшы педагог-зерттеуші педагог-шебер 42 адам 25 5 2 4 14 17 5 9 2 1 % 60 12 5 10 33 40 12 21 5 2 (Педагогтерді білім деңгейлері бойынша бөлу) Педагогтардың барлығы бірлік. оның ішінде білім деңгейлері бойынша орта-арнаулы / техникалық және кәсіптік орта білімнен кейінгі жоғары жоғары оқу орнынан кейінгі (магистратура)жоғары оқу орнынан кейінгі (PhD докторантура) 42 адам 8 0 34 0 0 % 19 0 81 0 0 Педагог кадрлардың сапалық құрамы туралы ақпарат (Педагогтерді біліктілік деңгейлері бойынша бөлу) Педагогтардың барлығы бірлік. оның ішінде санаттар бойынша оның ішінде біліктілік деңгейлері бойынша барлығы санатсыз жоғары бірінш
Новости