back-image
Коммунальное государственное учреждение "Нуринская общеобразовательная школа" отдела образования Шетского района управления образования Карагандинской области

Расширение сферы применения казахского языка

Комитетом языковой политики Министерства науки и высшего образования Республики Казахстан реализован проект синтеза речи на казахском языке (экранный диктор) с целью расширения сферы применения казахского языка, в том числе создания необходимых условий для слабовидящих.

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> Коммунальное государственное учреждение "Нуринская общеобразовательная школа" отдела образования Шетского района управления образования Карагандинской области

Программа развития школы

Шет ауданының білім бөлімі 

Нұра жалпы орта білім беру мектебі КММ

МЕКТЕПТІҢ ДАМУ ЖОСПАРЫ

(2020-2023 жылдарға арналған)

Мектеп миссиясы:

          Мұғалiмнiң кәсiби құзыреттiлiгiн бiлiм берудегi көшбасшылық арқылы дамыта отырып ,оқушының әлеуетiне сай құндылықтар негiзiнде бiлiм беру.

Мектепті дамытудың бір оқу жылына қойылған жалпы мақсаты:

Мұғалiмдердiң кәсiби дамуын үздiксiз жетiлдiре отырып,заман талабына сай технологияларды меңгерту.

 

ОҚЫТУ.ОҚУ мен БАҒАЛАУ

Мақсаты: Білім беру бағдарламасын енгізуге оқу әдістемелік қолдау көрсетуді жетілдіру;

 • Терең ғылыми білімді қалыптастыру үшін арнайы және жалпы диагностика көмегімен оқу ынтасын көтеру

Көрсеткіш:

2020-2021:оқушылардың білім сапасы 65%-дан кем емес.

2021-2022: оқушылардың білім сапасы 75 %-дан кем емес.

2022-2023: оқушылардың білім сапасы  80%-дан кем емес.

 

 

Іс шаралар

Басты мақсат

Жауапты жүзеге асырушы

Ресурсы(адами және материалдық)

Мерзімі Қорытынды монитроинг

Күтілетін нәтиже

Кіріс, аралық, шығыс бақылаулар жұмысы (4-11 сыныптар)

Оқушылардың пәндер бойынша білім деңгейіне мониторинг жүргізу

Директордың ОІ орынбасарлары Пән мұғалімдері

Бақылау жұмыстары тест

Тоқсан сайын

Оқушылардың пәндік білімдерін көтеру

Білім сапасы төмен сыныптардағы кедергілер

Мониторинг қорытындысы бойынша білім сапасы төмен сыныптарды бақылауға алу

Директор орынбасарлары , модераторлар

Сыныптағы бақылау парағы

Тоқсан сайын

Білім алудағы кедергілерді жою

Сыныпты бақылау тәжірибесін жүргізу

Мектеп пен ата-ана арасындағы ынтымақтастықты нығайту

Директордың орынбасалары

Сабаққа ену парағы, сабақты талдау, кері байланыс,

Жылына 2 рет

Ата-аналардың сапалы оқытуына жауапкершілігін арттыру- 70%

КӨШБАСШЫЛЫҚ ЖӘНЕ БАСҚАРУ

Мақсаты:*Мектеп қауымдастығы мүшелерінің басқару және көшбасшылық дағдыларын дамыту; мектептерінің тәжірибесін енгізу- 70%

Көрсеткіш :

2020-2021: директор орынбасарлары өздеріне- 3 резервке маман дайындайды.

 2021-2022: директор орынбасарлары өздеріне -5 резервке маман дайындайды.

2022-2023:директор орынбасарлары өздеріне- 10 резервке маман дайындайды.

 2020-2021: Назарбаев Зияткерлік мектептерінің тәжірибесін енгізу- 50%

2019-2020: Назарбаев Зияткерлік мектептерінің тәжірибесін енгізу- 60%

2020-2021: Назарбаев Зияткерлік енгізу-70%

Іс шаралар

Басты мақсат

Жауапты жүзеге асырушы

Ресурсы(адами және материалдық)

Мерзімі Қорытынды монитроинг

Күтілетін нәтиже

Әкімшілікке біріккен топтармен кәсіби дамау семинарлары

Әкімшілікке біріккен топтарға кәсіби даму семинарларын ұйымдастыру

Директордың орынбасарлары

Қажетті ресурстар

Тоқсан сайын

Мұғалімдердің кәсіби дамуы мен құзыреттілік талаптарын арттыру

Инновациялық жобалар арқылы мектепті басқару

Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы бірлескен зерттеулер мен инновациялық жобаларды тәжірибеге енгізу

 

 

Мектеп директоры, директордыңорынбасарларымұғалімдер

Мұғалімдер, оқушылар, психолог, ата-ана

Ай сайын

Мұғалімдер мен оқушылар өз көзқарастары тұрғысынан мектеп жұмысының бағытын жақсартуға арналған әр түрлі бағыттағы жобаны жүзеге асырады.

Жеке тұлғаның адамгершілік құндылығын дамытуда үйлесімді орта қалыптастыру

Мақсаты: • Дарынды оқушылардың дамуына жағдай жасау;

Көрсеткіш

2020-2021: аудандық олимпиаданың 4 жеңімпазы,

 Облыстық олимпиаданың 1 жеңімпазы.

2021-2022: аудандық олимпиаданың  5жеңімпазы, облыстық олимпиаданың 2 жеңімпазы

2022-2023: аудандық олимпиаданың 6 жеңімпазы, облыстық олимпиаданың 3 жеңімпазы, Республикалық олимпиаданың 1 жеңімпазы. 2020-2021: оқушылардың 30%-ы ғылыми жобаларын аяқтайды. 2021-2022: оқушылардың 40%-ы ғылыми жобаларын аяқтайды. 2022-2023: оқушылардың 50%-ы ғылыми жобаларын аяқтайды

Іс шаралар

Басты мақсат

Жауапты жүзеге асырушы

Ресурсы(адами және материалдық)

Мерзімі Қорытынды монитроинг

Күтілетін нәтиже

Дарынды оқушыларды қабілеттіліктеріне қарай сараптау айқындау Психолог

Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту арқылы дарынды және талантты баларды

Директордың оқу ісі  жөніндегі орынбасары

Аймақтық тест орталығымен бірескен тест жұмыстары

Қыркүйек

Дарынды оқушылырдың тізімін анықтау

Оқушылар пәндік бейімділігіне қарай зерделеніп, анықтау

5-11 сыныптан ең кем дегенде 70 пайыз оқушылардан (кіріс) жеке пәндер бойнша сынақ алынады

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

Психолог Пән мұғалімдер

Қажетті ресурыстар

қыркүйек

Жеке пәндік білімдері зерттеліп талданады, әр сыныптан 30 пайыз оқушы білім сынағынан өтеді.

«Олимпиада үміті» олимпиадалық резерві

Олимпиадалық резервтердің 100 пайызын айына 2 рет білім сынақтарынан өтеді

Директордың оқу ісіжөніндегі орынбасары Серіктес орталықтар

Қосымша ресурстар

Айына бір рет

Олимпиадалық резервтерді жеке пәндер бойынша айына 2 рет білім сынағын 80 пайызы тапсырады, талдайды, қайта жоспарлайды

Көпмәдениетті кеңістікте даму үшін жағдай жасау

Басымдықтар

Көрсеткіш

Педагог қызметкерлердің тілдік құзіреттілігін дамыту.

2020-2021: Пәндік-тілдік білім алу бойынша жаратылыстану пәндерін -0,5 % ағылшын тілінде сабақ береді.

2021-2022: Пәндік-тілдік білім алу бойынша жаратылыстану пәндерін -10 % ағылшын тілінде сабақ береді.

2020-2021: тілді меңгерту бойынша 5 сынып оқушылары «Тілтану» жобасына енеді.

2021-2022: тілді меңгерту бойынша 5,6 сыныптар оқушылары «Тілтану» жобасына енеді.

2022-2023: тілді меңгерту бойынша 5,6,7 сынып оқушылары «Тілтану» жобасына енеді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білімнің қолжетімділігі

Мақсаты: • Әрбір оқушының жеке дамуы мен ашылуы үшін жағдай жасау; ұйымдастыру

Көрсеткіш

2020-2021: оқушылардың 10 әлеуметтік жобаларға тартылады.

2021-2022: оқушылардың 20 әлеуметтік жобаларға тартылады.

2022-2023: оқушылардың 30 әлеуметтік жобаларға тартылады.

• Оқушыларға кәсіби бағдар бойынша жүйелі қолдау көрсету.

 2020-2021: әр түрлі қызмет саласының мамандарымен 10 кездесу ұйымдастыру.

2021-2022: әр түрлі қызмет саласының мамандарымен 10 кездесу ұйымдастыру.

 2022-2023: әр түрлі қызмет саласының мамандарымен 10 кездесу

Іс шаралар

SMART мақсат

Жауапты жүзеге асырушы

Ресурсы(адами және материалдық)

Мерзімі Қорытынды монитроинг

Күтілетін нәтиже

Бейімділігі мен қызығушылығына қарай әлуметтік және инновациялық жобаларға тарту

2020-2021 оқу жылында мектеп оқушыларының жалпы санға шаққанда 50 % мектепішілік және аудандық  жобаларға қатыстырылып, басқару және көшбасшылық дағдылары дамиды

Директордың ОІЖО,ТІЖО, пән мұғалімдері, атааналар

Жоба жоспары

Жыл бойы

1-4 сынып, «Мульти» апталық сайыс, 1-10 сынып , «Тарих тағылымы» жобасы бойынша қысқа метражды фильмдер фестиваль байқау апталығы,5-7 сынып «Музстудио» жобасы бойынша ән, би сайыстары, 8-10 сынып, «Өлкетану» тарихи зерттеу 9-11 сынып 8-11 сынып, «Медиация» «Достарыңмен қалай сөйлесугеады» т.б

9-10 сынып оқушылары арасында болашақ мамандық таңдау жөнінде сауалнаманы жүргізу

Таңдаған мамандығымен бейімділігіне қарай топтастырып, арнайы мамандармен кездесу ұйымдастыру

Директордың  ОІЖО жөніндегі орын, 9-10 сынып жетекшілер, психологтар басары

Сауланама

І жартыжылдық

Кәсіптік бағдарлау арқылы оқушылардың еңбек нарығындағы сұранысқа ие кәсіптерді таңдай алады

Оқу орындары мен жұмыс орындарына саяхат (ашық есік күні),

Оқушыларға кәсіби бағдар бойынша жүйелі қолдау көрсету

Директордың ОІЖО жөніндегі 9-10 сынып жетекшілер орынбасары

 

 І жартыжылдық ІІ жартыжылдық

Еңбек түрі жөнінде тереңдетілген кәсіби білім алады

 

 

 

 

 

 

ПЕДАГОГТАРДЫҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ

Мақсаты:

• Мұғалімдердің кәсіби дамуы үшін қолдау көрсету;

• Педагогикалық қызметкерлердің тілдік құзіреттілігін дамыту

Педагогикалық қызметкерлердің үздіксіз дамуы

Көрсеткіш :

2020-2021: мұғалім-модератор - 4; мұғалім-эксперт – 2:мұғалім- зерттеуші-1;

2021-2022: мұғалім-модератор - 5; мұғалім-эксперт - 3; мұғалім- зерттеуші-2;

2022-2023: мұғалім-модератор -6; мұғалім-эксперт - 4; мұғалім- зерттеуші-3;

 

 

 

Іс шаралар

Басты мақсат

Жауапты жүзеге асырушы

Ресурсы(адами және материалдық)

Мерзімі Қорытынды монитроинг

Күтілетін нәтиже

Аттестациядан өтетін мұғалімдердің шеберлік деңгейін арттыру Мұғалімдердің жыл сайынғы шеңберінде мектепшілік бағалаудан сәтті өтеді Әдістемелік кеңес оырысы Шығармашылық есеп

Аттестациядан өтетін мұғалімдердің әлеуетін анықтап, құжаттарын рәсімдеу

орынбасары ОІЖО, бірлестік жетекшілері, комиссия мүшелері

Құжаттарды сапаптамаға өткізу

Жылына екі рет

Мұғалімдердің жыл сайынғы шеңберінде мектепшілік бағалаудан сәтті өтеді Әдістемелік кеңес оырысы Шығармашылық есеп

Педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы. педагог-модератор

Мұғалімнің кәсіби өсуіндегі  тәжірибесімен бөлісу

Аттестациялық комиссия

Шығармашылық қорғауы

Жыл бойы

 

Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша курстар

Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша курстарға жіберуді ұйымдастыру

Директордың ғылыми-әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары

Әдістемелік нұсқаулық

Жыл бойы

Рейтинг шығару, сертификат

Коуч мұғалімдердің мектепті басқарудағы жоспары ұйымдастыру

Мұғалімдердің қажеттілігіне қарай коучинг-семинар

Коучтар, тренерлер

Жоспар

Ай сайын

Рефлексиялық есеп

Жоспар бойынша пәндік курстар, пән мұғалімдері

Жоспар бойынша мұғалімдерді кәсіби біліктілі гін арттыру курстарына жіберу

Директордың ОІЖО

Сертификат

Жыл бойы

Рейтинг шығару

Педагогикалық идеялар фестивалі жұмыстары

Іс әрекеттегі зерттеудің тиімділігін арттыруда жүргізілген жұмыстарды талдау, бағалау, бағамдау

Директор, директордың орынбасарлары, пән мұғалімдері

Талдау

Наурыз

Хаттама ӘК

Атқарылған жұмыстар бойынша іс –тәжірибені БАҚта жариялау

Озық іс- тәжірибені таратуда БАҚ-да жариялауды

Директордың ОІЖО, пән мұғалімдері

Озық істәжірибелер

Екінші жарты жылдық

Газет, журнал, жинақтар

ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРІНІҢ ДАМУЫ

Мақсаты: • Мұғалімдердің кәсіби дамуы үшін қолдау Педагогтардың кәсіби құзыреттілігінің дамуы

Көрсеткіш

2020-2021: Білім беру мен білім алудың жаңа тәсілдері арқылы дәстүрлі сабақ беруден алшақтау-60%;

2021-2022: Білім беру мен білім алудың жаңа тәсілдері арқылы дәстүрлі сабақ беруден алшақтау-65%; көрсету;

2022-2023: Білім беру мен білім алудың жаңа тәсілдері арқылы дәстүрлі сабақ беруден алшақтау-70%; көрсету

 

 

Іс шаралар

СМАРТ мақсат

Жауапты жүзеге асырушы

Ресурсы(адами және материалдық)

Мерзімі Қорытынды монитроинг

Күтілетін нәтиже

«Қауымдастық» кәсіби қоғамдастықтың жұмыс жоспарын құру

Үздік идеялар: сабақты зерттеу, виртуалды оқу ортасы, қалай оқу керектігін үйрету, оқу мен оқыту зертханасы, оқу үдерісін қалыптан тыс ұйымдастыру, сандық технология, смартфонды оқу, тәлімгерлік ету

Директордың ОІЖО, Пән мұғалімдері

Онкүндік жоспары

қазан

Мұғалімдердің озық тәжірибесін тарату: Аудандық,лблыстық, республикалық .Дарын орталығының сайыстарына қатысу. МОНИТОРИНГ

Кәсіби дамудағы әлеуметтік серіктестермен бірлескен жұмыс

Әлеуметтік серіктестік бірнеше жұмысы бағытында үнемі байланыста жұмыс жүргізу

Мектеп әкімшілігі Жоба жетекшілері

Меморандум, Келісім шарт

Жыл бойы

Әлеуметтік серіктестік арқылы аудандық қосымша білім беру оқу-әдістемелік орталығы; Медиация орталығы;

Оқу үдерісін бағалау мен талдау құзіреттілігі

«Қалыптастырушы және жиынтық бағалау» семинар Топтық, жұптық бағалау (критериалды бағалау)тәжірибесін жетілдіру

Директордың орынбасарлары, пән мұғалімдері

Бағалау критерийі, дескрипторлар, Мұғалімдердің жұмысын жауапкершілігі мен тиімділігін бақылаудағы сауалнама

Тоқсан сайын

Анықтама

Оқытуда ақпараттықкоммуникациялық технологияларды қолдану құзыреттілігі

«Сабақтар калейдоскобы», «Үздік видео сабақ» озық тәжірибесін тарату

Директордың ОІЖО, пән мұғалімдері

Ақпараттық коммуникациялық технологиялардың тиімділігі

Жыл бойы

Анықтама

АКТ құзыреттілігі:

Интернет желісінде BilimLand, BilimaL, Kundelik kz сайттарымен жұмыс Білім беру үрдісінде ақпараттық – коммуникция лық технология ларды қолданып, тәжірибе алмасу

Директордың орынбасарлары, пән мұғалімдері, жауапты хатшы

Ақпараттықкоммуникациялық технологиялар, Мұғалімдердің жұмысын жауапкершілігі мен тиімділігі

Жыл бойы

Рейтинг шығару

Новости