Шет ауданының білім бөлімі
Нұра жалпы орта білім беру мектебі КММ
МЕКТЕПТІҢ ДАМУ ЖОСПАРЫ
(2020-2023 жылдарға арналған)
Мектеп миссиясы:
Мұғалiмнiң кәсiби құзыреттiлiгiн бiлiм берудегi көшбасшылық арқылы дамыта отырып ,оқушының әлеуетiне сай құндылықтар негiзiнде бiлiм беру.
Мектепті дамытудың бір оқу жылына қойылған жалпы мақсаты:
Мұғалiмдердiң кәсiби дамуын үздiксiз жетiлдiре отырып,заман талабына сай технологияларды меңгерту.
|
ОҚЫТУ.ОҚУ мен БАҒАЛАУ |
||||
Мақсаты: Білім беру бағдарламасын енгізуге оқу әдістемелік қолдау көрсетуді жетілдіру; • Терең ғылыми білімді қалыптастыру үшін арнайы және жалпы диагностика көмегімен оқу ынтасын көтеру |
Көрсеткіш: 2020-2021:оқушылардың білім сапасы 65%-дан кем емес. 2021-2022: оқушылардың білім сапасы 75 %-дан кем емес. 2022-2023: оқушылардың білім сапасы 80%-дан кем емес.
|
||||
Іс шаралар |
Басты мақсат |
Жауапты жүзеге асырушы |
Ресурсы(адами және материалдық) |
Мерзімі Қорытынды монитроинг |
Күтілетін нәтиже |
Кіріс, аралық, шығыс бақылаулар жұмысы (4-11 сыныптар) |
Оқушылардың пәндер бойынша білім деңгейіне мониторинг жүргізу |
Директордың ОІ орынбасарлары Пән мұғалімдері |
Бақылау жұмыстары тест |
Тоқсан сайын |
Оқушылардың пәндік білімдерін көтеру |
Білім сапасы төмен сыныптардағы кедергілер |
Мониторинг қорытындысы бойынша білім сапасы төмен сыныптарды бақылауға алу |
Директор орынбасарлары , модераторлар |
Сыныптағы бақылау парағы |
Тоқсан сайын |
Білім алудағы кедергілерді жою |
Сыныпты бақылау тәжірибесін жүргізу |
Мектеп пен ата-ана арасындағы ынтымақтастықты нығайту |
Директордың орынбасалары |
Сабаққа ену парағы, сабақты талдау, кері байланыс, |
Жылына 2 рет |
Ата-аналардың сапалы оқытуына жауапкершілігін арттыру- 70% |
КӨШБАСШЫЛЫҚ ЖӘНЕ БАСҚАРУ |
|||||
Мақсаты:*Мектеп қауымдастығы мүшелерінің басқару және көшбасшылық дағдыларын дамыту; мектептерінің тәжірибесін енгізу- 70% |
Көрсеткіш : 2020-2021: директор орынбасарлары өздеріне- 3 резервке маман дайындайды. 2021-2022: директор орынбасарлары өздеріне -5 резервке маман дайындайды. 2022-2023:директор орынбасарлары өздеріне- 10 резервке маман дайындайды. 2020-2021: Назарбаев Зияткерлік мектептерінің тәжірибесін енгізу- 50% 2019-2020: Назарбаев Зияткерлік мектептерінің тәжірибесін енгізу- 60% 2020-2021: Назарбаев Зияткерлік енгізу-70% |
||||
Іс шаралар |
Басты мақсат |
Жауапты жүзеге асырушы |
Ресурсы(адами және материалдық) |
Мерзімі Қорытынды монитроинг |
Күтілетін нәтиже |
Әкімшілікке біріккен топтармен кәсіби дамау семинарлары |
Әкімшілікке біріккен топтарға кәсіби даму семинарларын ұйымдастыру |
Директордың орынбасарлары |
Қажетті ресурстар |
Тоқсан сайын |
Мұғалімдердің кәсіби дамуы мен құзыреттілік талаптарын арттыру |
Инновациялық жобалар арқылы мектепті басқару |
Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы бірлескен зерттеулер мен инновациялық жобаларды тәжірибеге енгізу
|
Мектеп директоры, директордыңорынбасарларымұғалімдер |
Мұғалімдер, оқушылар, психолог, ата-ана |
Ай сайын |
Мұғалімдер мен оқушылар өз көзқарастары тұрғысынан мектеп жұмысының бағытын жақсартуға арналған әр түрлі бағыттағы жобаны жүзеге асырады. |
Жеке тұлғаның адамгершілік құндылығын дамытуда үйлесімді орта қалыптастыру |
|||||
Мақсаты: • Дарынды оқушылардың дамуына жағдай жасау; |
Көрсеткіш 2020-2021: аудандық олимпиаданың 4 жеңімпазы, Облыстық олимпиаданың 1 жеңімпазы. 2021-2022: аудандық олимпиаданың 5жеңімпазы, облыстық олимпиаданың 2 жеңімпазы 2022-2023: аудандық олимпиаданың 6 жеңімпазы, облыстық олимпиаданың 3 жеңімпазы, Республикалық олимпиаданың 1 жеңімпазы. 2020-2021: оқушылардың 30%-ы ғылыми жобаларын аяқтайды. 2021-2022: оқушылардың 40%-ы ғылыми жобаларын аяқтайды. 2022-2023: оқушылардың 50%-ы ғылыми жобаларын аяқтайды |
||||
Іс шаралар |
Басты мақсат |
Жауапты жүзеге асырушы |
Ресурсы(адами және материалдық) |
Мерзімі Қорытынды монитроинг |
Күтілетін нәтиже |
Дарынды оқушыларды қабілеттіліктеріне қарай сараптау айқындау Психолог |
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту арқылы дарынды және талантты баларды |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары |
Аймақтық тест орталығымен бірескен тест жұмыстары |
Қыркүйек |
Дарынды оқушылырдың тізімін анықтау |
Оқушылар пәндік бейімділігіне қарай зерделеніп, анықтау |
5-11 сыныптан ең кем дегенде 70 пайыз оқушылардан (кіріс) жеке пәндер бойнша сынақ алынады |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Психолог Пән мұғалімдер |
Қажетті ресурыстар |
қыркүйек |
Жеке пәндік білімдері зерттеліп талданады, әр сыныптан 30 пайыз оқушы білім сынағынан өтеді. |
«Олимпиада үміті» олимпиадалық резерві |
Олимпиадалық резервтердің 100 пайызын айына 2 рет білім сынақтарынан өтеді |
Директордың оқу ісіжөніндегі орынбасары Серіктес орталықтар |
Қосымша ресурстар |
Айына бір рет |
Олимпиадалық резервтерді жеке пәндер бойынша айына 2 рет білім сынағын 80 пайызы тапсырады, талдайды, қайта жоспарлайды |
Көпмәдениетті кеңістікте даму үшін жағдай жасау |
|||||
Басымдықтар |
Көрсеткіш |
||||
Педагог қызметкерлердің тілдік құзіреттілігін дамыту. |
2020-2021: Пәндік-тілдік білім алу бойынша жаратылыстану пәндерін -0,5 % ағылшын тілінде сабақ береді. 2021-2022: Пәндік-тілдік білім алу бойынша жаратылыстану пәндерін -10 % ағылшын тілінде сабақ береді. 2020-2021: тілді меңгерту бойынша 5 сынып оқушылары «Тілтану» жобасына енеді. 2021-2022: тілді меңгерту бойынша 5,6 сыныптар оқушылары «Тілтану» жобасына енеді. 2022-2023: тілді меңгерту бойынша 5,6,7 сынып оқушылары «Тілтану» жобасына енеді |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Білімнің қолжетімділігі |
|||||
Мақсаты: • Әрбір оқушының жеке дамуы мен ашылуы үшін жағдай жасау; ұйымдастыру |
Көрсеткіш 2020-2021: оқушылардың 10 әлеуметтік жобаларға тартылады. 2021-2022: оқушылардың 20 әлеуметтік жобаларға тартылады. 2022-2023: оқушылардың 30 әлеуметтік жобаларға тартылады. • Оқушыларға кәсіби бағдар бойынша жүйелі қолдау көрсету. 2020-2021: әр түрлі қызмет саласының мамандарымен 10 кездесу ұйымдастыру. 2021-2022: әр түрлі қызмет саласының мамандарымен 10 кездесу ұйымдастыру. 2022-2023: әр түрлі қызмет саласының мамандарымен 10 кездесу |
||||
Іс шаралар |
SMART мақсат |
Жауапты жүзеге асырушы |
Ресурсы(адами және материалдық) |
Мерзімі Қорытынды монитроинг |
Күтілетін нәтиже |
Бейімділігі мен қызығушылығына қарай әлуметтік және инновациялық жобаларға тарту |
2020-2021 оқу жылында мектеп оқушыларының жалпы санға шаққанда 50 % мектепішілік және аудандық жобаларға қатыстырылып, басқару және көшбасшылық дағдылары дамиды |
Директордың ОІЖО,ТІЖО, пән мұғалімдері, атааналар |
Жоба жоспары |
Жыл бойы |
1-4 сынып, «Мульти» апталық сайыс, 1-10 сынып , «Тарих тағылымы» жобасы бойынша қысқа метражды фильмдер фестиваль байқау апталығы,5-7 сынып «Музстудио» жобасы бойынша ән, би сайыстары, 8-10 сынып, «Өлкетану» тарихи зерттеу 9-11 сынып 8-11 сынып, «Медиация» «Достарыңмен қалай сөйлесугеады» т.б |
9-10 сынып оқушылары арасында болашақ мамандық таңдау жөнінде сауалнаманы жүргізу |
Таңдаған мамандығымен бейімділігіне қарай топтастырып, арнайы мамандармен кездесу ұйымдастыру |
Директордың ОІЖО жөніндегі орын, 9-10 сынып жетекшілер, психологтар басары |
Сауланама |
І жартыжылдық |
Кәсіптік бағдарлау арқылы оқушылардың еңбек нарығындағы сұранысқа ие кәсіптерді таңдай алады |
Оқу орындары мен жұмыс орындарына саяхат (ашық есік күні), |
Оқушыларға кәсіби бағдар бойынша жүйелі қолдау көрсету |
Директордың ОІЖО жөніндегі 9-10 сынып жетекшілер орынбасары |
|
І жартыжылдық ІІ жартыжылдық |
Еңбек түрі жөнінде тереңдетілген кәсіби білім алады |
|
|
|
|
|
|
ПЕДАГОГТАРДЫҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ |
|||||
Мақсаты: • Мұғалімдердің кәсіби дамуы үшін қолдау көрсету; • Педагогикалық қызметкерлердің тілдік құзіреттілігін дамыту |
Педагогикалық қызметкерлердің үздіксіз дамуы Көрсеткіш : 2020-2021: мұғалім-модератор - 4; мұғалім-эксперт – 2:мұғалім- зерттеуші-1; 2021-2022: мұғалім-модератор - 5; мұғалім-эксперт - 3; мұғалім- зерттеуші-2; 2022-2023: мұғалім-модератор -6; мұғалім-эксперт - 4; мұғалім- зерттеуші-3;
|
||||
Іс шаралар |
Басты мақсат |
Жауапты жүзеге асырушы |
Ресурсы(адами және материалдық) |
Мерзімі Қорытынды монитроинг |
Күтілетін нәтиже |
Аттестациядан өтетін мұғалімдердің шеберлік деңгейін арттыру Мұғалімдердің жыл сайынғы шеңберінде мектепшілік бағалаудан сәтті өтеді Әдістемелік кеңес оырысы Шығармашылық есеп |
Аттестациядан өтетін мұғалімдердің әлеуетін анықтап, құжаттарын рәсімдеу |
орынбасары ОІЖО, бірлестік жетекшілері, комиссия мүшелері |
Құжаттарды сапаптамаға өткізу |
Жылына екі рет |
Мұғалімдердің жыл сайынғы шеңберінде мектепшілік бағалаудан сәтті өтеді Әдістемелік кеңес оырысы Шығармашылық есеп |
Педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы. педагог-модератор |
Мұғалімнің кәсіби өсуіндегі тәжірибесімен бөлісу |
Аттестациялық комиссия |
Шығармашылық қорғауы |
Жыл бойы |
|
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша курстар |
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша курстарға жіберуді ұйымдастыру |
Директордың ғылыми-әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары |
Әдістемелік нұсқаулық |
Жыл бойы |
Рейтинг шығару, сертификат |
Коуч мұғалімдердің мектепті басқарудағы жоспары ұйымдастыру |
Мұғалімдердің қажеттілігіне қарай коучинг-семинар |
Коучтар, тренерлер |
Жоспар |
Ай сайын |
Рефлексиялық есеп |
Жоспар бойынша пәндік курстар, пән мұғалімдері |
Жоспар бойынша мұғалімдерді кәсіби біліктілі гін арттыру курстарына жіберу |
Директордың ОІЖО |
Сертификат |
Жыл бойы |
Рейтинг шығару |
Педагогикалық идеялар фестивалі жұмыстары |
Іс әрекеттегі зерттеудің тиімділігін арттыруда жүргізілген жұмыстарды талдау, бағалау, бағамдау |
Директор, директордың орынбасарлары, пән мұғалімдері |
Талдау |
Наурыз |
Хаттама ӘК |
Атқарылған жұмыстар бойынша іс –тәжірибені БАҚта жариялау |
Озық іс- тәжірибені таратуда БАҚ-да жариялауды |
Директордың ОІЖО, пән мұғалімдері |
Озық істәжірибелер |
Екінші жарты жылдық |
Газет, журнал, жинақтар |
ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРІНІҢ ДАМУЫ |
|||||
Мақсаты: • Мұғалімдердің кәсіби дамуы үшін қолдау Педагогтардың кәсіби құзыреттілігінің дамуы |
Көрсеткіш 2020-2021: Білім беру мен білім алудың жаңа тәсілдері арқылы дәстүрлі сабақ беруден алшақтау-60%; 2021-2022: Білім беру мен білім алудың жаңа тәсілдері арқылы дәстүрлі сабақ беруден алшақтау-65%; көрсету; 2022-2023: Білім беру мен білім алудың жаңа тәсілдері арқылы дәстүрлі сабақ беруден алшақтау-70%; көрсету
|
||||
Іс шаралар |
СМАРТ мақсат |
Жауапты жүзеге асырушы |
Ресурсы(адами және материалдық) |
Мерзімі Қорытынды монитроинг |
Күтілетін нәтиже |
«Қауымдастық» кәсіби қоғамдастықтың жұмыс жоспарын құру |
Үздік идеялар: сабақты зерттеу, виртуалды оқу ортасы, қалай оқу керектігін үйрету, оқу мен оқыту зертханасы, оқу үдерісін қалыптан тыс ұйымдастыру, сандық технология, смартфонды оқу, тәлімгерлік ету |
Директордың ОІЖО, Пән мұғалімдері |
Онкүндік жоспары |
қазан |
Мұғалімдердің озық тәжірибесін тарату: Аудандық,лблыстық, республикалық .Дарын орталығының сайыстарына қатысу. МОНИТОРИНГ |
Кәсіби дамудағы әлеуметтік серіктестермен бірлескен жұмыс |
Әлеуметтік серіктестік бірнеше жұмысы бағытында үнемі байланыста жұмыс жүргізу |
Мектеп әкімшілігі Жоба жетекшілері |
Меморандум, Келісім шарт |
Жыл бойы |
Әлеуметтік серіктестік арқылы аудандық қосымша білім беру оқу-әдістемелік орталығы; Медиация орталығы; |
Оқу үдерісін бағалау мен талдау құзіреттілігі |
«Қалыптастырушы және жиынтық бағалау» семинар Топтық, жұптық бағалау (критериалды бағалау)тәжірибесін жетілдіру |
Директордың орынбасарлары, пән мұғалімдері |
Бағалау критерийі, дескрипторлар, Мұғалімдердің жұмысын жауапкершілігі мен тиімділігін бақылаудағы сауалнама |
Тоқсан сайын |
Анықтама |
Оқытуда ақпараттықкоммуникациялық технологияларды қолдану құзыреттілігі |
«Сабақтар калейдоскобы», «Үздік видео сабақ» озық тәжірибесін тарату |
Директордың ОІЖО, пән мұғалімдері |
Ақпараттық коммуникациялық технологиялардың тиімділігі |
Жыл бойы |
Анықтама |
АКТ құзыреттілігі: |
Интернет желісінде BilimLand, BilimaL, Kundelik kz сайттарымен жұмыс Білім беру үрдісінде ақпараттық – коммуникция лық технология ларды қолданып, тәжірибе алмасу |
Директордың орынбасарлары, пән мұғалімдері, жауапты хатшы |
Ақпараттықкоммуникациялық технологиялар, Мұғалімдердің жұмысын жауапкершілігі мен тиімділігі |
Жыл бойы |
Рейтинг шығару |