back-image
"Міржақып Дулатұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі" КММ

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> "Міржақып Дулатұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі" КММ

Устав школы

Қарағанды облысы әкімдігінің

2020жылғы «___»_____________

                                                  №_____  қаулысына

                                         №10 қосымша

 

 

 

 

 

 

 

«Қарағанды  облысы  білім басқармасының  Нұра ауданы  білім бөлімінің  Міржақып Дулатұлы  атындағы  жалпы  білім беретін  мектебі»  коммуналдық мемлекеттік  мекемесінің

Ж А Р Ғ Ы С Ы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұзбел ауылы

  1 тарау. Жалпы ережелер

 

1. Коммуналдық мемлекеттік мекеме

«Қарағанды облысы білім басқармасының Нұра ауданы білім бөлімінің Міржақып Дулатұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі»

заңды тұлға мәртебесіне ие коммерциялық емес ұйым болып  табылады. 

2. Мемлекеттік мекеменің түрі: коммуналдық.

3. Мемлекеттік мекеме Қарағанды облысы әкімдігінің  2020 жылғы «____»____________ №_______ қаулысымен  құрылды.

4. Мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы болып табылады: Қарағанды облысы әкімдігі.

5. Тиісті саланың уәкілетті органы, сондай-ақ,

оған қатысты құқық субъектісінің функцияларын жүзеге асыратын

мемлекеттік мекеменің мүлкі: «Қарағанды облысы білім басқармасының Нұра ауданы білім бөлімінің Міржақып Дулатұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі».

6. Мемлекеттік мекеменің атауы мемлекеттік (қазақ) тілінде: «Қарағанды облысы білім басқармасының Нұра ауданы білім бөлімінің Міржақып Дулатұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі»

7. Мемлекеттік мекеменің орналасқан орны: Қазақстан, Қарағанды облысы, Нұра ауданы, Мұзбел ауылдық округі, Мұзбел ауылы, Ғарышкерлер көшесі, 17 ғимараты.

 

2 тарау. Мемлекеттік мекеменің заңды мәртебесі

 

8. Мемлекеттік мекеменің  Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дербес балансы, банктерде шоттары, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік мекеменің атауы бар бланктері, мөрлері болады.

9. Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген  жағдайларды қоспағанда, мемлекеттік  мекеме  басқа заңды  тұлғаны  құра  алмайды, сондай ақ оның  құрылтайшысы  бола алмайды.

10. Мемлекеттік мекеме өз міндеттемелері бойынша өз билігіндегі  ақшамен жауап береді.  Мемлекеттік  мекемеде  ақша  жеткіліксіз    болған кезде оның міндеттемелері  бойынша Қазақстан Республикасы  немесе  әкімшілік –аумақтық бөлініс тиісті  бюджет қаражатымен субсидиарлық жауаптылықта  болады.

11. Мемлекеттік мекемелердің азаматтық-құқықтық мәмілелері олар  Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерде міндетті тіркегеннен кейін күшіне енеді

 

 

 

 

 

 

3 тарау. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні мен мақсаттары

 

12. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні: жеке  адамның, қоғамның, мемелекеттің  мүддесі  үшін оқыту және тәрбиелеу; баланың жеке басының жан жақты дамуы  үшін қолайлы  жағдайлар жасау; білім алушылардың өз бетінше білім алуға және қосымша  білім алуға қажеттілігін  қанағаттандыру.

13. Мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаты:

1) Қазақстан Республикасының Конституциясымен кепілдік берілген азаматтардың  белгіленген жалпыға  міндетті  білім беру  стандарттарын тегін орта білім алу  құқығын  іске асыру.

2) негізгі жалпы білім беретін пәндердің бағдарламаларын  сапалы меңгеруді қамтамасыз ету;

3) саналы таңдау мен игеруге дайын тереңдетілген және кеңейтілген білім беру бағдарламаларын  игерту, қоғамдағы өмірге бейімделген,  мәдениет деңгейі жоғары зияткерлік тұлғаны қалыптастыру.

14. Мемлекеттік мекеме өз мақсаттарына қол жеткізу үшін: келесі қызмет түрлері: бастауыш, негізгі және жалпы орта, қосымша білім беру. Мекеме білім беру қызметін көрсетеді мектепке дейінгі тәрбие және оқыту (мектепалды сыныптар) саласында білім беру қызметтерін көрсетеді.  Қызметтің   барлық түрлері "Рұқсаттар және хабарламалар" 2014 жылғы 16 мамырдағы № 202 Қазақстан Республикасының  заңында көзделген рәсімдерді орындағаннан кейін көрсетіледі.

15. Мекеме қызметінің негізгі міндеттері:

1) ұлттық  және жалпы адамзаттық  құндылықтар  ғылым мен практика жетістіктерінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға бағытталған сапалы  білім алу үшін  қажетті  жағдай  жасау;

2) тұлғаның шығармашылық, рухани және физикалық мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, жеке тұлғаның   дамыуына жағдай жасау арқылы зияткерлікті байыту;

3) азаматтыққа және патриотизмге, өз Отанына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін құрметтеу, халықтық дәстүрлер қастерлеуге,  конституцияға қайшы және қоғамға қарсы кез келген көріністерге  төзбеуге тәрбиелеу;

4) белсенді азаматтық ұстанымы бар жеке адамды тәрбиелеу, республиканың  қоғамдық  саяси экономикалық және мәдени өміріне қатысу кежеттілігін, деке адамның өз құқықтарымен  міндеттеріне саналы көзқарасын қалыптастыру;

5) отандық және әлемдік мәдениет жетістіктеріне баулу; қазақ халқының және республиканың басқа да халықтарының тарихы, салт-дәстүрлері; мемлекеттік, орыс, шетел (ағылшын, неміс) және басқа тілдерін  меңгеру.

16. Мекеме.  Қазақстан Республикасының заңнамасына және осы Жарғыға  сәйкес  мынадай  ақылы  білім беру қызметтерін  көрсетуге  құқылы:

1) қосымша білім беру бағдарламалары бойынша оқыту;

2) арнайы курстар мен циклдерді қосымша оқыту бойынша пәндер;

3) жекелеген білім алушылармен жеке тәртіппен оқу жоспары  бойынша сағат санынан артық  пәндер бойынша қосымша  сабақтар  өткізу;

4) Оқушылармен пәндерді қосымша тереңдетіп оқыту бойынша мемлекеттік стандарттар тиісті білім беру бағдарламалары шеңберінен тыс. Негізгі қызметтің орнына ақылы қызметтер көрсетілмейді. Мектептің ақылы қызметтерінің бағасы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен бекітілуге жатады.

17. Мекеме дамытушы оқытудың жаңа мазмұны оны енгізу  бойынша формалар мен әдістерді  іздестіруді,  әзірлеуді,  эксперименнтік  оқы  жоспарларын,  бағдарламалары мен факултативтік  курстарды  байдаудан өткізуді  ұйымдастыратын  білім беру  ұйымы  болып табылады,  басқару  осы жарғыға  сәйкес  жүзеге асырылады.

18.Оқу-тәрбие қызметі мемлекеттік  жалпыға міндетті білім беру стантарттары негізінде әзірленген және жалпыға міндетті  негізгі және қосымша бағдарламаларды  игеруді  жүзеге асыратын оқу жоспарымен бағдарламасына  сәйкес жүзеге асырылады.

19. Мектеп «білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген шекте оқытудың нысандарын құралдары мен әдістерін таңдау дербес  болады.  Білім беру процесін  жүзеге асыру үшін мектеп жылдық жұмыс оқу жоспарын  және оқу сабақтарының кестесін әзірлейді және бекітеді,  оны  мекеме  басшысы  бекітеді.  Оқу  пәндерін тереңдетіп  оқыту  үшін мекемеге факультативтерге  және әр сыныпқа 4 сағат есебінен  оқушылардың таңдауы  бойынша  қосымша  курстарды ұйымдастыруға қаражат бөлінуі мүмкін.  Оқыту тілі қазақша және орысша  болып табылады.

20.Оқу жұмыс жоспарының вариативті бөлігі қамтамасыз етіледі:

1) жеке таңдаумен, жеке даму бағдарламасы, инновациялық және оқыту технологияларын;

2) жаңа оқу бағдарламаларын, дамыту пәндерін енгізу; мақсаттары мен міндеттеріне жауап беретін қосымша білім беру бағдарламаларын енгізу мекеменің міндеттері;

3) тұлғаның жалпы мәдени дамуына ықпал ететін, дүниетаным мен гуманистік  сананы  қалыптастыратын, шындықты танудың әмбебап  тәсілдерін меңгеруге білім алушылардың ойлау қызметін дамытуға бағытталған пәндер мен курстарда енгізу арқылы  жүзеге асырылады.

21. Мекеме құрылымы:

1) әкімшілік (директор және оның орынбасарлары);

2) Әдістемелік Кеңес, педагогикалық кеңес, педагогикалық кеңес Қамқоршылық кеңес, жалпы мектептік ата-аналар комитеті, сынып ата-аналар комитеттері, пәндік әдістемелік бірлестіктер;

3) сынып-мекеменің негізгі құрылымдық бірлігі.

22. Білім деңгейлері:

1) бастауыш білім беру (1-4 сыныптар) негізгі стратегиялық бағыт бастауыш буын оқушының жеке  қабілеттерін ашуға, қызметтің  негізгі салаларында  бастапқы бағдарлауды  және  бастауыш шығармашылық дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік  беретін  дамытушылық оқыту  бастауыш сынып оқушыларының жағымды оқыту мотивациясына  негізделген және оқушылардың  психофизиологиялық,  зияткерлік және музыкалық қабілеттерін дамытуға бағытталған.  Оқыту  бағдарламалары  -4 жылды құрайды.

2) негізгі орта білім беру (5 - 9 сыныптар) жаңартылған білім беру мазмұнына  негізделген базалық  әмбебап білім беруді  қамтамасыз етеді.   Күрделі танымдық процестерге  көшу  үшін  жалпы дамытушы және жалпы дамытушы процестерді таңдауды қамтамасыз етеді. Жалпы дамытушы және арнайы курстарды таңдауды қамтамасыз етеді. 

          Жеке  оқыту жүйесін құруға мүмкіндік  береді. Азаматтық пен патриоттыққа,  өз Отаны – Қазақстан Республикасына  деген  сүйіспеншілікке,  мемлекеттік  рәміздерді  құрметтеуге,  халықтық  дәстүрлерді  қастерлеуге,  кез келген конституцияға  қарсы  және қоғамға қарсы  көріністерге  төзбеушілікке   тәрбиелеу. Оқушыларға  кәсіптік  бағдар беру. Негізгі орта  білім орта жалпы орта білім алудың  негізі  болып табылады. Әр пәннің  мазмұнын зерттеу  негізгі  орта білім деңгейінде  аяқталады. Негіз орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасы  меңгеру  мерзімі 5 жыл.

3) жалпы орта білім беру (10 - 11 сыныптар) білімге деген қызығушылықты және оқушының шығармашылық қабілеттерін дамытуды, оқуды саралау негізінде өз бетінше оқу іс-әрекетінің дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Міндетті пәндерден басқа, пәндер жеке тұлғаның қызығушылықтарын, қабілеттері мен мүмкіндіктерін, яғни гуманитарлық немесе жаратылыстану-математикалық бағыттар бойынша мамандандырылған оқытуды жүзеге асыру мақсатында оқушылардың өз қалауы бойынша енгізіледі. Жалпы орта білім бастауыш кәсіптік, орта кәсіптік (қысқартылған, жеделдетілген бағдарламалар үшін) және жоғары кәсіптік білім алудың негізі болып табылады. Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі - 2 жыл.

23. "Көркем еңбек" пәнін оқыту, сонымен қатар сағаттар вариативті компонент мектеп аралық өндірістік комбинаттың оқу базасында жүзеге асырылуы мүмкін.  қосымша даму шеңберінде басшысының бұйрығына сәйкес білім беру білім бөлімі "«Қарағанды облысы білім басқармасының Нұра ауданы білім бөлімінің Міржақып Дулатұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі» оқу жоспарының вариативтік бөлігінің сағаттары қосымша білім беру ұйымдарына берілуі мүмкін. Сағаттар мен сыныптарды беру, сондай-ақ барлық мәселелерді реттеу үйірмелерді оқыту "«Қарағанды облысы білім басқармасының Нұра ауданы білім бөлімінің Міржақып Дулатұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі»мемлекеттік мекемесімен жүзеге асырылады. Оқу жоспарындағы вариативтік сағаттарды мектептен тыс (мәдениет үйлерінде,  спрорттық алаңдарды,  әскери объектілерде,  зерттеу лабораторияларында, кәсіпорындарда  қосымша білім беру мекемелерінде)  өткізуге  құқылы.

24. Сыныптар жиынтығы, тиісті контингентті көрсете отырып  «Қарағанды облысы білім басқармасының Нұра ауданы білім бөлімінің Міржақып Дулатұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі» сыныптар жиынтығын қалыптастыруға дербес жауапкершілікке мекеме басшысы жауапты. Сыныптар жиынтығын құруға мекеме басшысы жауапты. Сынып оқушыларының саны қолданыстағы санитарлық ережелер  сақтала  отырып,   "Білім объектілерінің  санитарлық-эпидемиологиялық талаптарына сай", білім беру объектілеріне  бөлінген  бюджет қаражатын ескере отырып  құрылады.

25. Сыныптар тізбесі мемлекеттік  білім беру стандартында айқындалған пәндерді  оқыту  кезінде  кемінде 24 оқушы  санымен 2 кіші топқа  бөлінуі  мүмкін.  Егер оқу жылы ішінде оқушылар саны 24 оқушыдан кем болса, онда  сыныпты 2 топқа бөлу осы оқу  жылының келесі тоқсанынан  бастап тоқтатылады. Гимназияларда, мектеп-гимназияларды, мектеп лицейлерде факультативтерге  және әр сыныпқа 4 сағат есебінен оқушылардың  таңдауы бойынша қосымша курстарды ұйымдастыруға, сондай ақ үйірмелер, студиалар, ғылыми қоғамдар және басқаларды ұйымдастыру  үшін әр сыныпқа 0,25 мұғалім ставкасына қаражат бөлінеді.  Таңдау  бойынша фаукльтативтік сабақтар мен курстар топтарда кемінде 12 адам болған кезде өткізіледі.  Жарғының  осы тармағы мекеме орналасқан тиісті әкімшілік –аумақтық бірлік бюджетінің мүмкіндіктерін ескереді.

26.Мекемеде толық және толық емес күн болатын мектепке дейінгі шағын орталық құрылуы  мүмкен.  Мектепке дейінгі  шағын орталық заңды тұлға  болып табылады, ол мекеменің  құрылымдық  бөлімшесі  болып табылдаы  және  2 (3)  жастап  6 жасқа дейінгі  балаларды жан жақты дамыту  және баланы тәрбиелеумен оқытуды  ұйымдастыруда  олардың  ата –аналарын  консультациялық  әдістемелік  қолдау,  балаларды  әлеуметтік  бейімдеу  мақсатында  құрылады.

27. Мекемеде  денсаулық  жағдайы  туралы медициналық қорытындыға  сәйкес оқушылармен үйде сабақ өткізуді  қамтамасыз етеді.  Қазақстан Республикасының  Білім және ғылым министрілігінің  нұсқаулықтарына  сәйкес аптасына оқу  сағаттарының  саны бөлінеді, кесте жасалады,   бұйрықпен  педагогтердің  дербес  құрамы  айқындалады,  өткізілген  сабақтар  журналы  жүргізіледі.  Ата-аналар (заңды  өкілдер)  үйде  сабақ  өткізу  үшін  жағдай  жасауға  міндетті.

28. Оқу сабақтары Қазақстан Республикасының заңнамасында белгілі бір тәртіппен басталады және аяқталады. Оқу жылының ұзақтығы,  оның ішінде оқу апталары мен демалыстардың саны білім беру саласындағы мемлекеттік стандарттың талаптарына және Қазақстан Республикасының өзге де  нормативтік актілерімен реттеледі.

29.Мекемеде келесі жұмыс режимі белгіленуі мүмкін және

сабақтар: сабақтың басталуы бірінші ауысымда - 8:00, екінші ауысымда ауысым-14: 00-де . Сабақ кестесін басшы немесе оны алмастыратын тұлға бекітеді. Сабақ кестесінде мыналар көрсетіледі оқытудың күнделікті саны, ұзақтығы және жүйелілігі  сабақтар, сондай-ақ сабақтар арасындағы үзілістердің  ұзақтығы  көрсетіледі. Мектептегі  сабақ кестесінің  мәселелері қолданыстағы білім беру объектілеріне  қойылатын санитарлық талаптар қағидаларымен реттеледі.

30.Сабақтар арасындағы үзіліс кезінде мекеме тамақтануды ұйымдастырады,

білім алушылар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ата-аналар мен жалпыға міндетті оқу қорының  қаражат есебінен  мектеп асханасында

жүзеге асырылады.

31. Мекемедегі тәртіп білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогтар адамдық қадір-қасиеті құрметтеу негізінде сақталады.

Білім алушыларға қатысты дене  және психикалық зорлық-зомбылық әдістерін қолдануға  жол берілмейді. Оқушыларға д әрігерге дейінгі медициналық қызмет көрсетуді  медбике қамтамасыз етеді, ол

Әкімшілікпен  және  педагогикалық персоналмен  қатар

білім алушылардың денсаулығы мен физикалық дамуына, емдеу  іс- шаралар жүргізуге және санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауға  жауапты  болады.  Дәрігерлік  медициналық қызмет көрсетуді жергілікті денсаулық сақтау органдары жүзеге асырады.         

Оқушылар кесте бойынша медициналық тексеруден өтеді.

32.  Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының талаптарына сәйкес   мектеп формасы міндетті. Оны кию тәртібі мен стилі ата-аналар комитеті немесе қамқоршылық кеңеспен келісім бойынша мекеме басшысының бұйрығымен бекітіледі.

33.Мекемеде саяси партиялардың, қоғамдық, саяси және діни қозғалыстар ұйымдарының ұйымдық құрылымдарын құруға және олардың қызметіне жол берілмейді.  Мекеме  зайырлы  және діни білімнің  бөліну принципін  сақтауға  міндетті. Діни тәрбиенің  кез келген  түріне жол берілмейді.

34. Инклюзивті білім беру мақсаттарын жүзеге асыра отырып, мекеме ерекше  білім беру қажеттіліктері  бар балаларға білім алу, дамудың  бұзылуын  түзету  және  білім берудің  барлық деңгейлерінде  әлеуметтік  бейімделу  үшін арнайы  жағдайларды қамтамасыз етеді.  Білім алушылардың  ата-аналарының   немесе  өзгеде заңды  өкілдерінің  мүдделерін  ескере отырып,  мекемеде инклюзивті  сыныптар  ашылуы  мүмкін. (бір сыныпта  оқи алады).  Инклюзивті сыныптарда  білім беру қажеттіліктері  бар балалар  психологиялық –медициналық-педагогикалық консультацияның  қорытындысы мен ұсынымдары бойынша жалпы білім беретін оқу немесе  жеке бағдарлама бойынша оқи алады.  Инклюзивті сыныптарда  ерекше білім берілуіне қажеттілігі  бар балалар үшін арнайы педагогтер  (олигофренопедагог, сурдопедагог,  тифлопедагог,  мұғалім -дефектолог, мұғалім –логопед,  логопед)  түзету  сабақтарын  өткізеді. Мекемеде  лого-пункт өз жұмысын тұрақты  негізде  жүзеге асыра  алады.

35. Мекемеге қабылдау бастауыш, негізгі орта,  жалпы орта білім берудің  білім беретін бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына  оқуға  қабылдаудың үлгілік  қағидалары  негізінде  жүргізідеді.  Балаларды  қабылдауға  арналған  құжаттардың  тізбесі бастауыш, негізгі орта,  жалпы орта білім беретін  оқу  бағдарламаларын  іске асыратын  білім беру  ұйымдарына  оқуға қабылдау  қағидаларына  және  мемлекеттік  қызметтер  көрсетудің  тиісті  мемлекеттік  стандартында  айқындалады. 

-  Бірінші    сыныпқа  қабылдау  кезінде  баланың ата-аналары  немесе  заңды өкілдері  мұғалімді  таңдауға  құқылы емес.   Сыныптан  сыныпқа  көшу  үлгерім нәтижелері  бойынша  педагогикалық  кеңестің  шешімімен  жүзеге асырылады.  0-11 сыныптардағы  білім алушылардың   ең  аз  саны  шағын  жинақты  мектептерді  қоспағанда,  кемінде  12 адам.

36. Білім алушылардың үлгерімін ағымдағы  бақылау, аралық қорытынды аттестаттау  бастауыш  негізі орта,  жалпы орта білім берудің  жалпы білім беретін оқу  бағдарламаларының  іске асыратын білім алушылардың  үлгерімін  ағымдағы  бақылаудың  аралық  және қорытынды  аттестаттаудың  үлгілік  қағидаларына  сәйкес  жүргізіледі.

37. Кәмелетке толмаған  білім алушыларды  шығаруға  құқыққа  қайшы  әрекеттер жасағаны,  білім беру ұйымының жарғысын  өрескел немесе  бірнеше рет  бұзғаны  үшін білім беру  ұйымының  мемлекеттік  басқару  органының  шешімі  бойынша  ерекше  жағдайларда  жол беріледі.  Жетім балалармен  ата-анасының  қамқорлығынсыз  қалған  балаларды  шығару  туралы  шешім қорғаншылық  және қамқоршылық органдарының  келісімімен  қабылданады.  Кәмелетке  толған  білім  алушыларды  мектептен  шығаруға  педагогикалық  кеңестің  шешімі бойынша  құқыққа  қайшы  әрекеттер  жасағаны,  білім беру  ұйымының жарғысын,  сондай  ақ  үлгерімін өрескел  және бірнеше рет  бұзғаны  үшін  жол беріледі.

38. Жалпы білім беру процесінің қатысушылары: білім алушылар,

педагог қызметкерлер, білім алушылардың ата-аналары (оларды алмастыратын адамдар).

39. Оқушылар құқылы:

1) тегін жалпы орта білім алуға;

2) әртүрлі қызмет түрлеріндегі ерекше табыстары үшін көтермелеуге;

3) медициналық қызмет көрсетуге;

4) кітапхана қорын тегін пайдалану;

5) қосымша (ақылы) білім беру қызметтерін алуға;

6) мекемені басқаруға қатысуға құқығы бар;

7) адамның қадір-қасиетін құрметтеуге, ар-ождан мен ақпарат бостандығына,

өз пікірлері мен сенімдерін еркін білдіру.

40. Мекеме зайырлы және діни теңсіздік қағидатын сақтайды.

Діни тәрбиенің кез келген түріне жол берілмейді.

41. Қорытынды аттестаттаудан сәтті өткен түлектерге

мекеменің мөрімен расталған тиісті білімнің мемлекеттік үлгідегі құжаты  беріледі.

42. Білім алушылар міндетті:

1) мекеменің жарғысын және ішкі тәртіп ережелерін орындауға міндетті;

2) білім алушы  мекеменің мүлкіне  зиян  келтірмеуге,  адал оқуға  және ұқыпты  қарауға,  оның  құнын  ата-анасымен  мектеп  мүлкіне  зиян келтірілген  жағдайда  ата-анасымен  бірге  қалпына  келтіруге,  өтеуге  міндетті.

3) басқа білім алушылар мен қызметкерлердің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге  міндетті;

4) мекеме белгілемегенмектеп формасын киюге болмайды.

43.Кәмелетке толмаған балалардың ата-аналары және өзге де заңды өкілдері

құқығы бар:

1) баланың қалауын,  жеке бейімділігі  мен  ерекшеліктерін ескере  отырып,  мекеме ұсынатын мүмкіндіктер  шеңберінде  оқыту  нысанын  таңдауға  құқылы;

2) мекемені басқару органдарының жұмысына келесі Қызметтер арқылы қатысу:

Қамқоршылық кеңес немесе ата-аналар комитеті;

3) өз балаларының оқу үлгеріміне, мінез-құлқына және жағдайларына қатысты ақпарат алуға құқылы;

4) оқыту  және тәрбиелеу  проблемалары  бойынша  консультациялық  көмек алуға  құқылы.

44. Ата-аналар мен өзге де заңды өкілдер:

1) балалардың өмірі мен оқуы үшін салауатты және қауіпсіз жағдайлар жасауға, олардың зияткерлік және дене күшінің дамуын, имандылығының қалыптасуына жауапты;

2)  оқушылардың мектепалды даярлығын қамтамасыз ету;

3) мекемемен ынтымақтасу;

4) балалардың мектепке баруын қамтамасыз етуге міндетті;

5) балаларды оқулықтармен, мектепке керек-жарақтармен, мектеп формасымен қамтамасыз етуге міндетті;

6) сабақтан тыс уақытта, оның ішінде каникул кезінде,ата-аналар өз балаларының тәрбиесіне, бос уақытын, жұмыспен қамтылуын ұйымдастыруға жауапты.

7) педагог және өзге де қызметкерлердің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге міндетті.

45. Ата-аналар (олардың орнындағы адамдар) мекеменің жарғысын, ішкі тәртіп, ережелерін орындауға және өз балаларын тәрбиелеу мен оқытуға, сондай-ақ мекеме меншігіне ұқыпты қарауға міндетті.

46. Мекемені басқару Қазақстан Республикасының Заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

47. Мекемені тікелей басқаруды директор жүзеге асырады.

Директор жауап береді:

1) мекеме қызметкерлерінің біліктілік деңгейіне, оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес білім беру бағдарламаларын іске асыруға, білім алушылардың білім сапасынағ өмірі мен денсаулығына, білім беру процесі кезінде Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіп пен білім алушылар мен мекеме қызметкерлерінің құқықтары мен бостандықтарын сақтау;

2) лауазымдық нұсқаулықпен белгіленген нормативтік актілерді облыстық және қалалық/аудандық маңызы бар білім беру органдарының бұйрықтарын, лауазымдық міндеттерді дәлелді себептерсіз орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін жауап береді;

3) білім алушылардың жеке басына тән және (немесе) психикалық зорлық-зомбылықпен байланысты тәрбиелеу әдістерін қолданғаны, оның ішінде бір рет қолданғаны, сондай-ақ өзге де өнегесіз теріс қылық жасағаны үшін директор еңбек заңнамасына сәйкес атқарылатын лауазымынан босатылуы мүмкін;

4) өрт қауіпсіздігі, еңбекті қорғау қағидаларын, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың санитарлық-гигиеналық қағидаларын бұзғаны үшін директор Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапқа тартылады.

48. Педагогикалық қызметке тиісті бейіндер бойыншы арнайы педагогоикалық немесе кәсіптік білімі бар адамдар жіберіледі.

Жұмысқа жіберілмейтін адамдар:

1) медициналық қарсы көрсетілімдері бар;

2) психиатриялық және (немесе) наркологиялық диспансерде есепте тұрған адамдар жатады. Жыл сайын жылына бір рет, оқу жылының басында педагог өзінің психиатриялық немесе (және) наркологиялық диспансерде есепте тұрмайтындығын кез-келген заңды тәсілмен растайды.

3)бойынша негізінде шектеулер, көзделген Қазақстан Республикасының кодексіне.

49.Жұмыска қабылдау кезінде директор азаматтық қызметшінің тиісті бос лауазымдарына орналасуға қойылатын біліктілік талаптарын басшылыққа алауға міндетті тиісті білімсіз педагогикалық қызметпен айналысуға жол берілмейді.Педагогикалық лауазымдар бойынша азаматтарды қабылдау тәртібін бұзғаны үшін директор дербес жауапты болады.Мекеме қызметкерлерінің құқықтары мен міндеттері тіисті лаузамын немесе қызмет түрі үшін Қазақстан Республикалық нормативтік құқықтық  актілерімен  белгіленеді.

50.  Мектепті  басқарудың  бір түрі  педагогикалық  кеңес. 

Педагогикалық кеңестің құрамына: білім беру ұйымның басшысы (төраға), оның орынбасарлары, педагогтар,  тәрбиешілер,  психолог,  әлеуметтік  педагог  кіреді.  Білім беру ұйымының  педагогикалық  кеңесінің  отырысына ата-  аналар  комитетінің  немесе қамқоршылық кеңесінің  мүшелері  шақырылады.  Педагогикалық  кеңестің  құрамы  оқу  жылына  арналған  білім беру  ұйымы  басшысының    бұйрығымен  бекітіледі.  Педагогиалық кеңес  өз  құрамынан  бір жыл мерзімге хатшы  сайлайды.

51.  Педагогикалқ  кеңес:

1)  білім  беру  ұйымдарында  құқықтық  актілерді  орындау жөніндегі  іс шаралар;

2)  оқу  тәрбие  және әдістемелік  жұмыстың  жай күйі  оқытудың  барлық  нысандары  бойынша оқыту  әдстерін жетілдіру  мәселелері,  оқытудың  жаңа  технологияларын  енгізу;

3)  оқу  тәрбие  жұмысын  жоспарлау мәселелері;

4)  өткізу  мәселелері  қорытынды аттестацияға,  рұқсат беру білім алушылардың  емтихан,  босату білім алшылардың  емтихан  негізінде  ұсынылған  құжаттарды  білім алушыларды келесі сыныпқа  немесе  қалдыру  қайта  оқу  курсына,  білім  алушыларды  марапаттау  грамоталары,  мақтау  парақтары  туралы  куәлікті  беру  аяқталғаннан  кейін  негізгі  орта  білім үздік  бітіргені  туралы  куәліктер,  негізгі  орта  білім беру,  үздік  аттестат,  жалпы  орта  білім туралы  аттестат  берілгені  туралы  үлггідегі  анықтама;

Оқу  жүктемесін  бөлі  мәселелері,  алдына  ала  тарифтеу,  аттесттауға  дайындау,  мараппаттау  және  педагогтерді  көтермелеу.

52.  Педагогикалық  кеңестің  жұмысы  оқу  жылына  әзірленетін,  педагогикалық  кеңест  отырысында  қаталатын  және  білім  беру  ұйымының  басшысы бекітетін  жоспарға  сәйкес  жүргізіледі.  Педагогикалық  кеңес  жылына  кемінде 5 рет жиналады.

53.  мемлекеттік  мекеменің  осы  Жарғыда  бекітілген  өз  қызметінің  мәні  мен   мақсаттарына  сай келмейтін  қызметті  жүзеге асыруға,  сондай - ақ мәмлелерді  жасауға  құқығы  жоқ.

54.  Жасалған  мәміле  мемлекеттік  мекемесіне  қарама- қайшылықта қызметтің  мақсаттарына Қазақстан Республикасының  шектеулі  заңдарында  немесе  құрылтай  құжаттарын  бұза  отырып,    жарғылық  құзіретті  оның  жарамсыз  деп танылуы  мүмкін  талап –арызы бойынша  құрылтайшының  тиісті  саланың  уәкілетті органының,  сондай – ақ  жүзеге асыратын орган  қатысы бойынша.

4 Тарау. Мемлекеттік мекемені басқару

55.  Мемлекеттік мекемені жалпы басқаруды мемлекетік

Қарағанды облысының білім басқармасы

56. Білім бөлімі мемлекетік мекемесі Қарағанды облысынының білім басқармасы мемлекеттік мекемені заңнамада белгіленген тәртәппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:

   1) Мемлекеттік мекеменің басшысын тағайындайды;

  2) Мүлікті мемелекеттік мекемеге бекітеді.

  3) Мемлекеттік мекеменің қардыланлыру жоспарын бекітеді.

  3) Мемлекеттік мүлік мүлкінің сақталуына бақылауды жүзеге асырады

  5) Мемлекеттік мекемені басқару органдарының құрылымын, қалыптастыру тәртібін, мемлекеттік мекеменің шешімдер қабылдау тәртібін анықтайды.

  6) Мемлекеттік мекеме басшысының құқықтарын, міндеттерін және жауапкершілігін оны атқаратын қызметінен босатудың негіздерін бақылайды.

  7) Штат санын, тарифтеу тізімдерін және өзгеде құжаттарды қабылдайды.

Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік мекеменің қаржы- шаруашылық құжатттамасы

  8) мемлекеттік мекеме басшысының ұсынуы бойынша оның орынбасарлары мен бас бугалтерді қызметке тағайындайды және қызметке тағайындайды.

  9) Жылдық қаржылық есептерді бекітеді;

  10) Мемлекеттік мекемеге уәкілдің жазбаша келісімін береді, мемлекеттік органға ( мекемеге өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде алған мүлікті алып қоюға немесе қайта бөлуге арналған мемлекеттік мүлікке).

  11)  Мемлекеттік мекеменің құрылтайшысына мемлекеттік  мекемені қайта ұйымдастыру және тарату жөнінде ұсыныс жасайды.

  12) Өзіне осы Заңмен жүктелген өзгеде өкілеттіктерді жүзеге асырады жарғымен және Қазақстан Республикасының өзгеде заңнамасымен реттеледі.

57.Мемлекеттік мекеменің басшысын білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тағайында уқағидаларына сәйкес «Қарағанды облысының Білім бөлімі білім басқармасы» мемлекеттік мекеменің басшысы қызметік қызметке тағайындайды және қызметен босатыды

58. Мемлекеттік мекеменің басшысы мемелекетттік жұсысын ұйымдастырады және оған басшылық жасайды, «Қарағанды облысы білім басқармасының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесіне  тікелей бағынады және мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттердің орындалуы мен оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшін дербес жауапты болады.

59. Мемлекеттік мекеменің басшысы дара басшылық қағидаттарында әрекет етеді және мемлекеттік мекеме қызметінің мәселелерін дербес шешеді.

мекеменің Қазақстан Республикасының заңнамасымен және осы Жарғымен айқындалатын өз құзыретіне сәйкес келуі.

60. Мемлекеттік мекеме басшысының мемлекеттік мекеменің жарғылық емес қызметті жүзеге асыруына бағытталған іс-әрекеттері Еңбек міндеттерін бұзу болып табылады тәртіптік және  материалдық жауаптылық шараларын қолдануға әкеп соғады.

61. Басшысы белгіленген мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасында тәртібі:

1) мемлекеттік мекеме атынан сенімхатсыз әрекет етеді;

2) мемлекеттік мекемелерде мемлекеттік мекеменің мүдделерін органдарда, өзге де ұйымдарда;

3) шарттар жасасады;

4) сенімхаттар беріледі;

5) мемлекеттік мекеменің іссапарлар, тағылымнамалар, қызметкерлерді қазақстандық және шетелдік оқу орталықтарында оқыту және қызметкерлердің біліктілігін арттырудың өзге де түрлері жөніндегі жоспарларын бекітеді;

6) банк шоттарын ашады;

7) барлық қызметкерлер үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;

8) жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады, қызметкерлердің мемлекеттік Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мекемелер;

9) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мемлекеттік мекеме қызметкерлеріне көтермелеу шараларын қолданады және тәртіптік жаза қолданады;

10) өз орынбасарларының және өзге де мемлекеттік мекеменің басшы қызметкерлері;

11) Қазақстан Республикасының заңнамасымен, осы жарғымен және

 

 

5 тарау. Мемлекеттік мекеменің мүлкін құру тәртібі.

62. Мемлекеттік мекеменің мүлкін құны оның теңгерімінде көрсетілетін заңды тұлғаның активтері құрайды.  Мемлекеттік мекеменің мыналардың есебінен қалыптастырылады:

1) оған құрылтайшы берген мүлік;

2) мемлекеттік сатып алу нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) өз қызметін;

3) Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

63. Мемлекеттік мекеменің өзіне бекітіліп берілген мүлікті және өзіне смета бойынша берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе өзге де тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

64. Мемлекеттік мекеменің қызметі бюжеттен қаржыландырылады.

65. Мемлекеттік мекеме бухгалтерлік есеп жүргізеді және ұсынады Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес есептелінеді.

66. Берілген қаржы шаруашылық қызметті тексеру және тексеру мекемелері жүзеге асырады Қазақстан Республикасының Мемлекеттік заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.

         

6 тарау. Мемлекеттік мекемедегі жұмыс тәртібі.

67. Мемлекеттік мекеменің жұмыс тәртібі ішкі еңбек тәртібі қағидаларымен белгіленеді және Қазақстан Республикасының Еңбек заңнамасының нормаларына қайшы келмеуі керек.

 

7 тарау. Құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі құжаттары.

68. Мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу қолданылып жүрген заңдарда белгіленген өкілеттеліктерге сәйкес осы шешімді қабылдаған құрылтайшының немесе органның шешімі бойынша жүргізіледі. Құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу заңды тұлғаларды мемлекетті тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес аумақтық әділет органдарында мемлекеттік тіркеуден өтеді.

 

8 тарау. Қайта ұйымдастыру және тарату шарттары мекемелер.

 

69. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату құрылтайшының шешімі бойынша жүргізіледі. Таратылған мемлекеттік заңды тұлғаның кредиторлардың талаптарын қанағаттандырғаннан кейін қалған мүлкін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган немесе Құрылтайшы қайта бөледі. Таратылған мемлекеттік мекеменің ақшасы осы заңды тұлғаның өткізу нәтижесінде алынған қаражатты қоса алғанда, кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған ақша тиісті бюжеттің кірісіне есептеледі.

 

9 тарау. Филиалдары мен өкілдіктері туралы мәліметтер мекемелер.

 

70. Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері жоқ.

 

 

 

 

 

Мектеп  директоры: _________________ Исина Д.Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Новости