Мектептің дамуының 5 академиялық жылға арналған стратегиялық жоспары (2020 - 2025)
1 стратегиялық бағыт. Білім беру сапасын дамыту
Мақсаты:Орта білім беру сапасын арттыру, жоғары білімдік әлеуеті бар бәсекеге қабілетті және рухани бай жеке тұлғаны дайындауды қамтамасыз ету.
Міндеттері:
- Оқу үдерісін бағалау мен талдау құзіреттілігін дамыту;
- Оқушылардың көшбасшылығын дамыту;
- Оқыту тәжірибесін жетілдіру;
- Тиімді оқыту мен оқушының нәтижесі арасындағы байланысты түсіндіру және сыни тұрғыдан ойлауды дамыту.
Мақсатты индикаторлар |
Аяқтау нысаны |
Бірл.өлшемі |
Факт 2019-20 о.ж. |
Жоспарлау мерзімінде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1. Lesson Study» іске асыру үлесі; |
Стат. Деректер |
% |
9,1% |
18,2 % |
27,2 % |
36,4% |
45,5% |
54,5% |
Индикатор 2.Оқушылардың ғылыми жобаларға қатысу үлесі; |
|
% |
5,5 % |
5,8 % |
6,1 % |
6,6 % |
7,2 % |
8,4 % |
Индикатор3.Білім сапасы жоғары деңгейдегі оқушылардың үлесі; |
|
% |
59,5 % |
60,3 % |
60,9 % |
61,3% |
61,8% |
62,4 % |
Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш 1.Сабақты зерттеуді өткізу және мониторинг жүргізу |
|
рет |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Көрсеткіш 2.Оқушылардың жалпы олимпиадаларға қатысуын бақылау, мониторинг жүргізу |
|
рет |
1 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
Көрсеткіш 3.Оқушылардың білім деңгейін ұдайы бақылау |
|
рет |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
Іс-шаралар |
Факт 2019-2020 |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
Іс-шаралар 1.Сабақты зерттеуді (Lesson study) өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Іс-шаралар 2.Аудандық, облыстық, республикалық пәндік сайыстарға қатысатын оқушыларды үнемі дайындау |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Іс-шаралар3.Оқушыларды сайыстарға іріктеу (олимпиада, ғылыми жоба) оқушының жеке даму мониторингін енгізу |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Іс-шаралар4.Дарынды балалармен жекеленген жұмыс |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2 стратегиялық бағыт. Адами ресурстарды дамыту
Мақсаты:Педагогикалық ұжымның сапалық құрамын жақсарту, біліктілік деңгейлерін арттыру арқылы мұғалімдерді кәсіптік дамыту үшін құрылымдық, тұрақты және маңызды мүмкіндіктер беру.
Міндеттері:
- Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша курстарға жіберуді ұйымдастыру;
- Мұғалімнің кәсіби құзіреттілік талаптарының дамуы заманауи технологияны тәжірибеге енгізу;
- Аттестациядан өтетін мұғалімдердің әлеуетін анықтап, кәсіби өсуіне қолдау жасау;
- Тірек мектебімен серіктесе отырып, тәжірибе алмасу.
Мақсатты индикаторлар |
Аяқтау нысаны |
Бірл.өлшемі |
Факт 2019-20 о.ж. |
Жоспарлау мерзімінде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1.Педагогтардың біліктілік деңгейінің үлесі; |
Стат. Деректер |
% |
34,8 % |
40,1% |
47,8 % |
52,1% |
56,5 % |
65,2 % |
Индикатор 2.Педагогикалық ұжымның сапалық құрамы бойынша еңбек өтілі жоғары, тәжірибелі ұстаздардың үлесі; |
|
% |
47,8 % |
52,1% |
56,5 % |
60,9% |
65,2% |
69,6% |
Индикатор3.Мектептің ғылыми-зерттеу қызметіне қатысатын мұғалімдердің үлесі; |
|
% |
17,4 % |
21,7% |
26,1% |
34,8 % |
43,5% |
52,2% |
Индикатор 4. Педагогикалық сайыстарға қатысатын мұғалімдердің саны; |
|
адам |
2 |
4 |
5 |
7 |
9 |
12 |
Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш 1.Педагогтардың білімін жетілдіру курсы бойынша мониторинг жүргізу |
|
рет |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Көрсеткіш 2.Сапалық құрамға сараптама жүргізу |
|
рет |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Көрсеткіш 3.Мектептің ғылыми-зерттеу қызметіне мониторинг жүргізу |
|
рет |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Көрсеткіш 4.Мұғалімдердің ғылыми-зерттеу жобаларына, ғылыми жарыстарға қатысу мониторингін жүргізу |
|
рет |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Іс-шаралар |
Факт 2019-2020 |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
Іс-шаралар 1. Педагогтардың біліктілігін арттыру (курстар, семинарлар,конференциялар ) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Іс-шаралар 2.Мұғалімдердің желілік қоғамдастықта бірлескен жұмысы |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Іс-шаралар 3. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің дамуы |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Іс-шаралар4.Мұғалім мен оқушының бірлескен инновациялық жобалары |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3 стратегиялық бағыт. Басқарудың алқалық формасын дамыту
Мақсаты:Мектепті басқаруда алқалық және сыртқы қоғамдық ұйымдармен және «Мектеп - ата- ана - оқушы» үштік одағымен ынтымақтастықта жұмыс жүргізу.
Міндеттері:
- Алқаласып, бірлесіп мұғалімдер тобымен, ата-аналармен, қоғамдастық ұйымдармен жұмыс жасау;
- Ата-анамен мектеп арасындағы қарым-қатынастарды нығайту;
- Әлеуметтік ортамен серіктестікті нығайту;
- Қамқоршылық кеңесі, ата-аналар кеңесінің дамудағы құзыреттілігн арттыру, сенімді серіктестікке айналдыру.
Мақсатты индикаторлар |
Аяқтау нысаны |
Бірл.өлшемі |
Факт 2019-20 о.ж. |
Жоспарлау мерзімінде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1.Мектеп өміріне белсене қатысатын ата-аналар саны |
Стат. Деректер |
адам |
11 |
15 |
21 |
28 |
34 |
43 |
Индикатор 2.Қоғамдық ұйымдардан әлеуметтік серіктестіктердің және жеке кәсіпкерден демеушілердің саны |
|
адам |
2 |
3 |
5 |
8 |
10 |
11 |
Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш 1.Ата-аналармен үнемі тығыз байланыста жұмыс жасау |
|
|
|
үнемі |
үнемі |
үнемі |
үнемі |
үнемі |
Көрсеткіш 2.Ата-аналар мен серіктестер қауымдастығының жұмысына ата-аналарды тарту |
|
|
|
үнемі |
үнемі |
үнемі |
үнемі |
үнемі |
Іс-шаралар |
Факт 2019-2020 |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
Іс-шаралар 1. Мектеп- сынып жетекші- ата-ана арасындағы «Бірлескен зерттеу» жұмысын жүргізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Іс-шаралар 2.Мектепте өтілетін іс-шараларға қоғамдық ұйымдардан әлеуметтік серіктестіктерді және жеке кәсіпкерден демеушілерді шақыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Іс-шаралар 3. «МЕКТЕП-ОҚУШЫ-АТА-АНА» одағының жұмысын жандандыру |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4 стратегиялық бағыт. Оқу процесіне жағдай жасау
Мақсаты: Мектептегіқолайлы орта арқылы білім алушылардың заман талабына сай білім алуына жағдай жасау.
Міндеттері:
- Үздіксіз білім беруді дамыту;
-Білім алушылардың ақпараттық технологияларды еркін игеруіне жағдай жасау;
-Білім алушылардың зиятын дамыту, қосымша дамытпалы оқу ортасын құру;
Мақсатты индикаторлар |
Аяқтау нысаны |
Бірл.өлшемі |
Факт 2019-20 о.ж. |
Жоспарлау мерзімінде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1. Мектептегі ПИК саны |
Стат. Деректер |
дана |
4 |
5 |
7 |
9 |
10 |
12 |
Индикатор 2.1 компьютерге келетін оқушы саны |
|
дана |
5 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
Индикатор 3. Жаңа модификациялық кабинеттер саны |
|
дана |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
Индикатор 4.Мектеп ғимаратының күрделі жөндеу жұмысының үлесі |
|
% |
0% |
10% |
10% |
10% |
15% |
15% |
Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш 1.Аудандық білім бөліміне сұраныс |
|
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Көрсеткіш 2.Аудандық білім бөліміне сұраныс |
|
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Көрсеткіш 3.Аудандық білім бөліміне сұраныс |
|
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Көрсеткіш 4.Аудандық білім бөліміне сұраныс |
|
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Іс-шаралар |
Факт 2019-2020 |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
Іс-шаралар 1.ПИК кабинеттерді толық жабықтау мақсатындағы жұмыстар жүргізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Іс-шаралар 2.Интернет желісінде BilimLand, BilimaL, Kundelik kz сайттарының қызметін арттыру |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Іс-шаралар3.Білім беру жүйесінде АКТ-ны қолдануды арттыру |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Іс-шаралар4.Мектеп мұражайын мұрағатпен жәдігерлермен толықтыру |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |