IV. Мектепті дамыту жөніндегі 5 оқу жылына арналған стратегиялық іс-қимыл жоспары (2020-2025 жж.)
1.1-стратегиялықбағыт. 1. Кадрлықәлеует.
Мақсат: Гимназия мұғалімдерінің кәсіби өсуіне жағдай жасау.
Міндеті: 1. БА курстарынан, проблемалық курстардан, оқыту семинарларынан өткен педагогтардың үлесін арттыру.
2. Педагог – сарапшылардың, педагог – зерттеушілердің және педагог – шеберлердің үлесін арттыру.
3. Педагогтердің жалпы санынан магистрлердің үлесін арттыру.
Мақсаттыиндикаторлар
|
Аяқталу нысаны |
Өлшем бірлігі |
2019-2020 о.ж. факт |
Жоспарлы кезеңде |
||||
2020-21жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 годжыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1 Бірінші және жоғары санатты және біліктілігі бар пән педагогтерінің үлесі (педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, педагог-шебер) |
Стат. Деректер |
% |
45,6 % |
47% |
50% |
55% |
60% |
65% |
Индикатор 2 Магистр академиялық дәрежесі бар пән мұғалімдерінің үлесі. |
Стат. Деректер |
% |
5,6 % |
8,4 % |
9% |
10% |
10,5% |
11% |
Индикатор 3 Педагогтердің жалпы санынан жас педагогтердің үлесі. |
Стат. Деректер |
% |
2,5 % |
1,2 % |
2% |
2,5% |
2,8% |
3% |
Индикатор 4 БА курстарынан, проблемалық курстардан өткен педагогтардың үлесі. |
Стат. Деректер |
% |
95% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
Индикатор 5 Жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламалары бойынша курстардан өткен педагогтердің үлесі |
Стат. Деректер |
% |
88,6% |
90% |
100% |
100% |
100% |
100% |
Нысаналы индикаторға қол жеткізу жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
1КөрсеткішБіліктілік санаты жоқ педагогтердің үлесі |
Стат. Деректер |
% |
30 % |
24% |
23% |
22% |
21% |
20% |
2КөрсеткішАттестаттау рәсімдерінің 2 кезеңінен сәтті өткен педагогтердің үлесі |
Стат. Деректер |
% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
3КөрсеткішБасшылар мен олардың орынбасарлары үшін аттестаттау рәсімінен табысты өткен әкімшілік корпус өкілдерінің үлесі. |
Стат. Деректер |
% |
- |
100% |
- |
- |
- |
100% |
4Көрсеткіш Магистратурада оқитын педагогтер саны |
Стат. Деректер |
адам |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
5КөрсеткішКоличество молодых специалистов, принятых на работу |
Стат. Деректер |
адам |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
6КөрсеткішКоличество педагогов прошедших курсы повышения квалификации, проблемные курсы и обучающие семинары. |
Стат. Деректер |
% |
95% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
7КөрсеткішКоличество педагогов, не прошедших курсы по программам обновленного содержания образования. |
Стат. Деректер |
адам |
9 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Ісшаралар |
Факт 2019-20 оқу жыл |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
1Ісшара Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттауға өтініштер қабылдау бойынша Мемлекеттік қызмет көрсету. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
2Ісшара Мектеп, қалалық және облыстық деңгейде аттестатталатын педагогтердің жұмыс тәжірибесін жинақтау үшін әдістемелік семинарлар, мастер – кластар, коучингтер өткізу. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
3Ісшара ПШО, «Өрлеу»БАҰО АҚ, ОӘО-Мен ынтымақтастық. Бірлескен іс-шараларға қатысу және білім беру сайттары мен ғылыми журналдарға әдістемелік материалдарды орналастыру. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мероприятие 4 Педагогтың кәсіби мәртебесіндегі академиялық дәреженің маңызы туралы түсіндіру әңгімелерін өткізу. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мероприятие 5 Педагогикалық кадрларды іріктеу мақсатында кәсіптік бағдар беру бойынша ЖОО-мен ынтымақтастық. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мероприятие 6 Гимназия педагогтерінің курстық іс-шараларға қатысуын бақылау. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мероприятие 7 Педагогикалық практикада инновациялық технологияларды қолдану |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мероприятие 8 Қазақстан оқу қауымдастығымен ынтымақтастық. Гимназия базасында, қала мұғалімдері үшін оқыту семинарларына қатысу және сыни ойлау курстарын ұйымдастыру. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мероприятие 9 «Жетекші мектеп» жобасы шеңберінде оқыту және практикалық семинарлар ұйымдастыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. Стратегиялық бағыт. 2. Білім беру менеджменті және мектептегі өзін-өзі басқаруды дамыту
Мақсаты: Оқыту сапасының мониторингі жүйесін жаңғырту арқылы мектеп менеджмент жүйесін жетілдіру.
Міндеттері: 1. № 1 мектеп гимназиясын басқаруға жұртшылықтың қатысуы және білім беру сапасын бағалау жөніндегі шаралар кешенін әзірлеу және енгізу;
2. Оқыту сапасын басқару технологиясын жаңғырту;
3. Оқыту сапасының мониторингі жүйесінің тиімділігін талдау;
4. Мектеп-гимназияның өзін-өзі басқару тетіктерін дамыту.
Мақсатты индикаторлар
|
Аяқталу нысаны |
Өлшем бірлігі |
Факт 2019-20 о.жылы |
Жоспар кезеңде |
||||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||
Индикатор 1 Мектеп-гимназияны басқару сапасының тиімділігін өлшегіштер. |
Стат. Деректер |
Бағалау шкаласы 0-ден 10-ға дейін |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||
Индикатор 2 Қаржыландыру жүйесінің болуы. |
Мониторинг |
% |
40 |
50 |
60 |
70 |
80 |
100 |
||
Индикатор 3 Сапаны бағалаудың қазіргі заманғы нысандарының даму деңгейі. |
талдау |
Балл |
|
5 |
6 |
8 |
10 |
12 |
||
Индикатор 4 Мектеп-гимназияны басқаруда қоғамдық құрамдас бөліктің болуы |
Мониторинг |
% |
75 |
80 |
85 |
90 |
95 |
100 |
||
Индикатор 5 №1 мектеп-гимназиясының қамқоршылық кеңесі қызметінің тиімділігі. |
Талдау |
Бағалау шкаласы 0-ден 10-ға дейін |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
12 |
||
Индикатор 6 Оқушылардың жалпы санынан оқушылардың өзін-өзі басқару органдарының жұмысына тартылған білім алушылардың үлесі. |
Мониторинг |
% |
10 |
12 |
15 |
17 |
22 |
25 |
||
Нысаналы индикаторға қол жеткізу жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||||
1КөрсеткішМектеп-гимназияны басқарудың жеделдігі мен сапасын арттыру. |
Талдау |
Бағалау шкаласы |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||
2КөрсеткішБюджет қаражатын пайдаланудың тиімділігі мен ұтымдылығын арттыру арқылы мектеп-гимназияны көп арналы қаржыландыру жүйесін қалыптастыру. |
Мониторинг |
% |
40 |
50 |
60 |
70 |
80 |
100 |
||
3КөрсеткішМектеп-гимназияда сапаны бағалаудың қазіргі заманғы нысандарының болуы:өзіндік аудит, қоғамдық-кәсіби сараптама, қызмет түрі бойынша ұқсас білім беру мекемелерімен салыстырмалы бағалау, қалалық және облыстық мониторингтерге және білім беру сапасын диагностикағақатысу; №1 мектеп-гимназияның, оқушының, мұғалімнің электрондық портфолиосының болуы. |
Талдау |
Балл |
|
5 |
6 |
8 |
10 |
12 |
||
4КөрсеткішӨзін-өзі басқару процесіне №1 мектеп-гимназияның оқушылары мен ата-аналарын тарту. |
Мониторинг |
% |
75 |
80 |
85 |
90 |
95 |
100 |
||
5КөрсеткішМектеп-гимназияның Қамқоршылық кеңесі қызметінің белсенділігі мен нәтижелілігі. |
Талдау |
Бағалау шкаласы 0-ден 10-ға дейін |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
12 |
||
6КөрсеткішОқушылар Кеңесі бастамашылық еткен іс-шаралар саны |
Ісшаралардың саны |
Саны |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
||
Ісшаралар |
Факт 2019-20 о.жыл |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1ІсшараМектеп-гимназия қызметіне қоғамдық сараптама жүргізу. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||||
2ІсшараАшық ақпараттық-білім беру порталы арқылы мектеп-гимназияны басқару жүйесін жетілдіру және дамытудың қолданыстағы моделі үшін оқу-әдістемелік кешен құру. |
|
+ |
+ |
|
|
|
||||
3ІсшараМектеп-гимназия мұғалімдері мен қызметкерлерінің сұраныстарын зерделеу тетігін тереңдету. |
|
|
+ |
+ |
|
|
||||
4Ісшара Мектеп-гимназияның қызметін қоғамдық басқару және бақылау жүйесін құру. (оқушылардың білім сапасын жақсартуды басқару саясатының мәселелері). |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
||||
5ІсшараОқу-тәрбие процесінің барлық қатысушылары арасындағы көлденең және тік байланыстарды күшейту. |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
||||
6ІсшараОқушыларды қашықтықтан оқытуды басқару тетіктерін әзірлеу. |
|
+ |
+ |
|
|
|
||||
7ІсшараОқушылардың ата-аналары мен жұртшылық өкілдері үшін Ашық есік күндерін өткізу. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||||
8ІсшараАта-аналар үшін мектеп-гимназияның ашықтығын қамтамасыз ету, мектеп-гимназияның жұмысы туралы ата-аналардың барабар көзқарасын қалыптастыру. Мектеп-гимназия туралы өзекті ақпараттың қолжетімділігі. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||||
9ІсшараЗаманауи мессенджерлерді пайдалана отырып, білім беру кеңістігінің барлық қатысушыларын хабардар ету жүйесін жаңғырту. |
|
|
|
+ |
+ |
|
||||
10Ісшара«Заманауи мектеп-гимназияның имиджі»форумын өткізу. |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
||||
11Ісшара «Ата-аналармен бірге күн»әлеуметтік жобасын іске асыру. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||||
12ІсшараЖоғары сынып оқушыларының гимназиялық қоғамдық қозғалысын құру. |
|
|
+ |
+ |
|
|
||||
13ІсшараҚамқоршылық кеңес мүшелерінің көпшілік алдында сөз сөйлеуі. |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
||||
14ІсшараЖоғары сыныптар мен мектептің өзін-өзі басқару мүшелерінің қатысуымен«Дублер күні» |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||||
3. Стратегиялық бағыт. 3. Білім сапасы және үлгерім
Мақсаты: Білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде оқыту процесінде жаңа әдістер мен тәсілдерді пайдалану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыруға бағытталған коллаборативті орта құру.
Міндеттері:1. Білім беру процесінің барлық қатысушыларын оның сапасына ынталандыру.
2. Оқу қызметін ынталандыру (көтермелеу, табысқа жету жағдайларын жасау, белсенді еңбекке ынталандыру және т.б.).
3. Сабақтарда жеке сараланған тәсілді ұйымдастыру.
4. Оқытуда жеке тұлғаға бағытталған тәсілді жүзеге асыру.
5. Оқушылардың білімін критериалды бағалау тетігін жетілдіру (ҚҚ және ӘБ)
Мақсатты индикаторлар
|
Аяқталу нысаны |
Өлшем бірлігі |
Факт 2019-20 о.жылы |
Жоспарлы кезеңде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1 Үлгерімі «жақсы»және «үздік» оқушылардың үлесі |
Стат. Деректер |
% |
67,1 |
67,2 |
67,3 |
67,4 |
67,5 |
67,6 |
Индикатор 2 Бір «3» бағасы бар оқушылардың үлесі |
Стат. Деректер |
% |
6,9 |
5 |
4,5 |
4 |
3,5 |
3 |
Индикатор 3 бір «4» бағасы бар оқушылардың үлесі |
Стат. Деректер |
% |
4,1 |
3,6 |
3,1 |
2,6 |
2,1 |
1,6 |
Индикатор 4 «Алтын белгі»төсбелгісімен марапатталған оқушылар саны |
Стат. Деректер |
Саны |
0 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
Индикатор 5 Ерекше үлгідегі аттестатпен марапатталған негізгі білім беру оқушыларының саны |
Стат. Деректер |
Саны |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Индикатор 6 Білім сапасының жоғары деңгейі бар 9-сынып оқушыларының үлесі |
Стат. Деректер |
% |
37,9 |
38,2 |
38,5 |
38,8 |
39,1 |
39,4 |
Индикатор 7 Білім сапасының жоғары деңгейі бар 11-сынып оқушыларының үлесі |
Стат. Деректер |
% |
62,2 |
62,3 |
62,4 |
62,5 |
62,6 |
62,7 |
Нысаналы индикаторға қол жеткізу жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
1көрсеткішБастауыш, негізгі және орта білім беру оқушыларының оқу жетістіктерінің нәтижелері, білім беру мониторингінің қорытындылары бойынша. |
Стат. Данные |
% |
67,1 |
67,2 |
67,3 |
67,4 |
67,5 |
67,6 |
2көрсеткішОқу жылының басындағы оқушылардың бастапқы кесімдерінің нәтижелері |
Стат. Деректер |
% |
67,1 |
67,2 |
67,3 |
67,4 |
67,5 |
67,6 |
3көрсеткішБілім сапасының деңгейі жоғары бастауыш мектеп оқушыларының үлесі |
Стат. Деректер |
% |
87,8 |
87,9 |
90 |
90 |
90 |
90 |
4көрсеткішБілім сапасының деңгейі жоғары орта буын оқушылары үшін |
Стат. Деректер |
% |
51,3 |
51,5 |
51,7 |
51,9 |
60,1 |
60,3 |
5көрсеткішБілім сапасының жоғары деңгейі бар 9-сынып оқушыларының үлесі |
Стат. Деректер |
% |
37,9 |
38,2 |
38,5 |
38,8 |
39,1 |
39,4 |
6көрсеткішБілім сапасының жоғары деңгейі бар 11-сынып оқушыларының үлесі |
Стат. Деректер |
% |
62,2 |
62,3 |
62,4 |
62,5 |
62,6 |
62,7 |
7көрсеткішБір «3» бағасы бар оқушылардың үлесі |
Стат. Деректер |
% |
6,9 |
5 |
4,5 |
4 |
3,5 |
3 |
8көрсеткішбір «4» бағасы бар оқушылардың үлесі |
Стат. Деректер |
% |
4,1 |
3,6 |
3,1 |
2,6 |
2,1 |
1,6 |
9көрсеткішГуманитарлық пәндер бойынша бір «3»бар оқушылардың үлесі |
Стат. Деректер |
% |
4,0 |
3,7 |
3,4 |
3,1 |
2,8 |
2,5 |
10көрсеткішЖаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша бір «3»бар оқушылардың үлесі |
Стат. Деректер |
%
|
2,9 |
2,7 |
2,5 |
2,3 |
2,1 |
1,9 |
Ісшаралар |
Факт 2019-20 о.жылы |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
1ісшараОқу жылындағы білім сапасын талдау, бастауыш мектеп, орта және жоғары буын оқушыларының білім сапасының төмендеу проблемаларын анықтау |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
2ісшараБілім сапасының деңгейіне әсер ететін маңызды психологиялық-педагогикалық факторларды анықтау мақсатында оқушыларға сауалнама жүргізу. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
3ісшараБілім деңгейін анықтау үшін бастапқы бөлімдерді жүргізу. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
4ісшараОқыту процесіне жаңа тәсілдер мен әдістерді қосу: оқытудың белсенді әдістері, саралау, кері байланысты ұйымдастыру. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
5ісшараРезервтік және үлгерімі нашар оқушылардың деректер банкін қалыптастыру. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
6ісшараЖоғары сапалы білімі бар оқушылардың мәліметтер банкін қалыптастыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
7ісшараСабақтан тыс уақытта оқушылармен жеке жұмысты ұйымдастыру. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
8ісшараОқушылар ұжымында өзара көмектің әртүрлі нысандарын қолдану. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
9ісшараСабақтарға өзара қатысу, білім сапасын арттыру бойынша озық жұмыс тәжірибесін жинақтау. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
10ісшараОқушылардың ынтасын арттыруға, олқылықтарды жоюға қабілетті жаңа ақпараттық технологияларды қолдану |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
11ісшараПедагогикалық кеңестерді, сыныптар бойынша білім сапасын арттыру мәселелері бойынша директордың орынбасарлары жанындағы кеңестерді ұйымдастыру. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
12ісшараОқушылардың үлгерімі мәселелері бойынша ата-аналар жиналысын ұйымдастыру. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. Стратегиялық бағыт. 4. Тәрбие жұмысы және оқушыларды әлеуметтендіру
Мақсаты: Оқушылардың бойында азаматтық жауапкершілікті, руханилықты, мәдениетті, бастамашылдықты, дербестікті, толеранттылықты, қоғамда табысты әлеуметтену қабілетін қалыптастыруға ықпал ететін тәрбиелік білім беру ортасын құру
Міндеттері: 1. оқушыларды әлеуметтендіру, қазіргі өмірдің қиын жағдайларына дайындық
2. оқушылардың бойында патриотизм, өз Отанына деген мақтаныш, құқықтық сана мен азаматтық жауапкершілік сезімдерін қалыптастыру;
3. дәстүрлі адамгершілік көзқарастар мен моральдық нормалар, өзін-өзі тәрбиелеу және әмбебап рухани — адамгершілік құзыреттілік негізінде әлеуметтік бағдарланған, әлеуметтік пайдалы іс-әрекетте шығармашылық әлеуетті іске асыру қабілетін қалыптастыру – «жақсарып келеді»;
4. өзінің моральдық тұрғыдан негізделген ұстанымын ашық білдіру және дәлелді түрде қорғау, өз ниетіне, ойлары мен іс-әрекеттеріне сыни қарау қабілетін дамыту;
5. жасөспірімнің адам өмірінің құндылығын түсінуі, адамның өміріне, физикалық және моральдық денсаулығына, рухани қауіпсіздігіне қауіп төндіретін іс-әрекеттер мен әсерлерге қарсы тұру қабілетін қалыптастыру;
6. отбасылық өмірдің сүйіспеншілік, сүйікті адамға қамқорлық, ұрпақты жалғастыру, отбасы мүшелерінің рухани және эмоционалды жақындығы, өзара көмек сияқты адамгершілік құндылықтарын игеру.
Мақсатты индикаторлар
|
Аяқталу нысаны |
Өлшем бірлігі |
Факт 2019-20 о.жылы |
Жоспарлы кезеңде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1. Мектеп жұмысына белсенді қатысатын ата-аналардың үлесі |
Стат. Деректер |
% |
10 % |
12% |
14% |
16% |
18% |
20% |
Индикатор 2. Медиация барысында шешілген жанжалдардың саны |
Стат. Деректер |
% |
0% |
5% |
10% |
15% |
20% |
25% |
Индикатор 3 № 1 мектеп-гимназия оқушылары жасаған құқық бұзушылықтар саны |
Стат. Деректер |
ед. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Индикатор 4 Жалпы білім беру қорынан көмекпен қамтылған оқушылардың үлесі |
Стат. Деректер |
% |
5,5% |
6% |
6,5% |
7% |
7,5% |
8% |
Индикатор 5 Балалардың әл-ауқат индексі |
Стат. Деректер |
% |
99,8% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
Индикатор 6 Бейімделуден сәтті өткен жаңадан келген оқушылар үшін |
Стат. Деректер |
% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
Индикатор 7 Жасалған суицидтердің немесе суицид жасау әрекеттерінің саны |
Стат. Деректер |
ед. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Индикатор 8 Психологиялық-педагогикалық қызмет жұмысының тиімді жүйесімен қамтылған білім алушылардың үлесі |
Стат. Деректер |
% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
Нысаналы индикаторға қол жеткізу жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
1Көрсеткіш№ 1 мектеп-гимназия жұмысына белсенді қатысатын отбасылардың үлесі |
Стат. Деректер |
% |
10 % |
12% |
14% |
16% |
18% |
20% |
2КөрсеткішҚұқықтық мәдениетті, адам өмірінің құндылығы туралы түсініктерді қалыптастыру жөніндегі іс-шараларға қатысатын отбасылардың үлесі. |
Стат. Деректер |
% |
25% |
30% |
35% |
40% |
45% |
50% |
3Көрсеткіш«Білім берудегі Медиация»пилоттық жобасын іске асыруға тартылған педагогтердің үлесі |
Стат. Деректер |
% |
0,5% |
2% |
2,5% |
3% |
3,5% |
4% |
4Көрсеткіш«Білім берудегі Медиация»пилоттық жобасын іске асыруға тартылған оқушылардың үлесі |
Стат. Деректер |
% |
0% |
7,5% |
14% |
17% |
20% |
25% |
5КөрсеткішЖӘОО іске асыруға тартылған педагог қызметкерлердің үлесі |
Стат. Деректер |
% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
6КөрсеткішҚұқық бұзушылық жасаған және білім алушылардың жалпы санына қатысты есепте тұрған білім алушылардың үлесі |
Стат. Деректер |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
7КөрсеткішЖол-көлік жарақатының алдын алу жөніндегі іс-шараларға қатысатын білім алушылардың білім алушылардың жалпы санына қатысты үлесі |
Стат. Деректер |
% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
8КөрсеткішМектептегі«Театр – Форум»жұмысына белсенді қатысатын білім алушылардың үлесі |
Стат. Деректер |
% |
0,5% |
3% |
4% |
6% |
8% |
10% |
9КөрсеткішОсы санаттағы балалардың жалпы санынан жазғы демалыс пен сауықтырудың ұйымдастырылған нысандарымен қамтылған өмірлік қиын жағдайда жүрген балалардың үлесі |
Стат. Деректер |
% |
2,2% |
3% |
4% |
5% |
6% |
7% |
10КөрсеткішОсы санаттағы балалардың жалпы санынан жалпы оқыту қорынан көмекпен қамтылған өмірлік қиын жағдайда жүрген балалардың үлесі |
Стат. Деректер |
% |
4,7% |
5,5% |
6% |
6,5% |
7% |
7,5% |
11КөрсеткішБалалардың жалпы санынан мектеп тарапынан үздіксіз профилактикалық жұмыспен қамтылған АП есебінде тұрған отбасылардан шыққан балалар үшін |
Стат. Деректер |
% |
0,2% |
0% |
0% |
0% |
0% |
0% |
12КөрсеткішКәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу бағдарламасы бойынша оқудан өткен оқушылар саны |
Стат. Деректер |
% |
24,7% |
25% |
25% |
25% |
25% |
25% |
13КөрсеткішКәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу бағдарламасы бойынша оқудан өткен ата-аналардың саны |
Стат. Деректер |
% |
24,7% |
25% |
25% |
25% |
25% |
25% |
14КөрсеткішКәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу бағдарламасы бойынша оқытудан өткен педагогтардың саны |
Стат. Деректер |
% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
15КөрсеткішЖаңадан келген оқушылардың білім беру ортасының жаңа жағдайларына бейімделу нәтижелері |
Стат. Деректер |
% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
16КөрсеткішДәлелсіз себептер бойынша рұқсаттамалардың үлесі |
Стат. Деректер |
күн |
10 |
5 |
3 |
0 |
0 |
0 |
17КөрсеткішМектепте жарақаттану жағдайларының саны |
Стат. Деректер |
бірлік |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Ісшаралар |
Факт 2019-20 о.жыл |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
1ІсшараҚолайсыз отбасылардағы балалар, "қауіп тобындағы" балалар, девиантты мінез-құлықты балалар үшін жазғы лагерьлердің тақырыптық ауысымдарын ұйымдастыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
2Ісшара Балалар құқықтары жөніндегі бейнероликтер, иллюстрацияланған альбомдар, журналдар, кітаптар, ашық хаттар (балалар, табысты тәрбиеленушілер туралы суретшілердің суреттері және т. б.) әзірлеу және шығару |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
3ІсшараТамақтану қызметтерін ұсыну сапасын бақылау, оның ішінде бракераж комиссияларының жұмысын күшейту |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
4 Ісшара Балаларды тәрбие мен рухани дамуға зиян келтіретін ақпарат пен материалдардан қорғау жөніндегі шараларды әзірлеу және енгізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
5ІсшараЖалпы мектептік және сыныптық ата-аналар жиналысын, оның ішінде ата-аналарды белсенді қатысушылар ретінде қоса отырып ұйымдастыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
6ІсшараБілім алушылардың әлеуметтік қалыптасуы мен өзін-өзі дамытуы үшін жағдай жасау. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
7ІсшараБілім алушылардың жекелеген санаттары үшін жалпыға міндетті оқыту қоры шеңберінде оқушылардың көмекпен қамтамасыз етілуі |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
8ІсшараАлкоголь, есірткі және психобелсенді заттарды пайдалануға жол бермеуге бағытталған іс-шаралар мен акциялар өткізу. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
9ІсшараМектептегі психологиялық ахуалды жақсартуға бағытталған акция өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
10ІсшараМектеп форумы-театрының жұмысы аясында барабар өзін-өзі қабылдауды қалыптастыруға, депрессия мен мазасыздықтың алдын алуға бағытталған тренингтік сабақтар өткізу. Оның ішінде әр түрлі тәуекел топтарының оқушылары үшін |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
11ІсшараФорум-театрдың проблемалық жағдайларды шешуге, сондай-ақ суицидтің алдын алуға бағытталған қойылымдарын дайындау және көрсету. Оқушылар, ата-аналар қоғамдастығы және педагогикалық ұжым үшін |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
12ІсшараКәмелетке толмағандарға қатысты зорлық-зомбылыққа жол бермеуге және отбасындағы психологиялық ахуалды жақсартуға бағытталған ата-аналар жиналысын өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
13Ісшаратіршілікті растайтын бағыттағы оқушыларға сынып сағаттарын өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
14ІсшараКөшеде, интернет желісінде, жолда болған кезде қауіпсіздікті сақтауға бағытталған сынып сағаттарын өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
15ІсшараИнтернетте жұмыс істеу, бейтаныс адамдармен қарым-қатынас жасау, көшеде болу кезінде кәмелетке толмағандардың қауіпсіздік шараларын сақтауға бағытталған ата-аналар жиналысын өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
16ІсшараОқытудан жалтаруға жол бермеу, тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларды анықтау мақсатында рейдтік іс-шаралар. Оның ішінде Тәуекел тобындағы оқушылар мен отбасылар |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
17ІсшараАта-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
18ІсшараАйналадағыларға қатысты толеранттылықты қалыптастыруға бағытталған ата-аналар жиналысын өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
19ІсшараАйналадағыларға қатысты толеранттылықты қалыптастыруға бағытталған сынып сағаттарын өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
18ІсшараСуицидтердің алдын алуға бағытталған ата-аналар жиналысын өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
19ІсшараСуицидтердің алдын алуға бағытталған Бағдарлама шеңберінде оқушыларды оқыту |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
18 ІсшараСуицидтердің алдын алуға бағытталған педагогикалық кеңестер өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
19Ісшара№1 мектеп-гимназиядағы Медиация қызметінің жұмысы туралы педагогикалық ұжымды хабардар ету |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
20Ісшара№1 мектеп-гимназияның ата-аналар қоғамдастығы мен қамқоршылық кеңесін №1 мектеп-гимназиядағы Медиация қызметінің жұмысы туралы хабардар ету |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
21Ісшара№1 мектеп-гимназиядағы Медиация қызметінің жұмысы туралы оқушыларды хабардар ету |
- |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
22ІсшараМектептегі жанжалдарды шешу мақсатында медиация рәсімдерін жүргізу |
- |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
5.Стратегиялық бағыт. 5. Оқушыларды қосымша біліммен қамту, жобалық қызмет және кәсіби бағдарлау
Мақсаты: Қазақстан Республикасының зияткерлік, рухани дамыған азаматын қалыптастыру, оның тез өзгеретін әлемде табысқа жетуді қамтамасыз ететін білім алуға деген қажеттілігін қанағаттандыру, бәсекеге қабілетті адами капиталды дамыту.
Міндеттері:1. Қосымша білім берумен айналысатын оқушылар санын арттыру;
2. Мектеп жанындағы үйірмелер мен факультативтерді құру және дамыту;
3. 10-11 сынып оқушыларын бастауыш кәсіптік біліммен 100% қамту.
Мақсатты индикаторлар
|
Аяқталу нысаны |
Өлшем бірлігі |
Факт 2019-20 о.жыл |
в плановом периоде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1 Қосымша білім берумен қамтылған оқушылардың үлесі |
Стат. деректер |
% |
86 |
89 |
|
|
|
|
Индикатор 2 Көркем, музыкалық, техникалық, ғылыми шығармашылықпен қамтылған мектеп жасындағы балалардың үлесі |
Стат. деректер |
% |
26,2 |
27,2 |
28,2 |
|
|
|
Индикатор 3 Бастауыш кәсіптік біліммен қамтылған оқушылардың үлесі |
Стат. деректер |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
Индикатор 4 «Жақсылық күші»әлеуметтік жобасына тартылған білім алушылардың үлесі |
Мониторинг |
% |
2 |
3 |
5 |
7 |
10 |
11 |
Индикатор 5 Дебаттық қозғалысқа тартылған білім алушылардың үлесі |
Мониторинг |
% |
- |
2 |
5 |
7 |
9 |
12 |
Индикатор 6 Театр қызметіне тартылған оқушылардың үлесі |
Мониторинг |
бір. |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
Индикатор 7 Патриоттық тәрбие жөніндегі іс-шараларға қатысатын білім алушылардың үлесі |
Мониторинг |
% |
50 |
55 |
58 |
62 |
65 |
68 |
Нысаналы индикаторға қол жеткізу жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
1көрсеткішМектеп жанындағы үйірмелер мен факультативтерге қатысатын оқушылардың үлесі |
Стат. деректер |
% |
|
|
|
|
|
|
2көрсеткішРобототехника бойынша сабақтарға қатысатын оқушылардың үлесі |
Стат. деректер |
% |
|
|
|
|
|
|
3көрсеткішМектеп мұражайына баратын оқушылардың үлесі |
Стат. деректер |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
4көрсеткішТОЖвариативтік бөлігінің сағаттары есебінен қосымша білім беру ұйымдарының үйірмелеріне қатысатын оқушылар саны |
Стат. деректер |
адам |
60 |
60 |
45 |
75 |
60 |
60 |
5көрсеткішБалалар-жасөспірімдер қозғалысымен, оның ішінде"Жасұлан","Жасқыран"қозғалыстарымен қамтылған оқушылардың үлесі |
Стат. деректер |
% |
64 |
65 |
66 |
|
|
|
6көрсеткішБастауыш кәсіптік біліммен қамтылған 10-11 сынып оқушыларының үлесі |
Стат. деректер |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
7көрсеткіш"Жақсылық күші" әлеуметтік жобасына тартылған оқушылар санын арттыру |
Мониторинг |
адам |
60 |
65 |
70 |
75 |
80 |
90 |
8көрсеткішКөшбасшылықты және көшбасшылық қасиеттерді дамыту бойынша тренингтерді, әдістемелерді, бағдарламаларды пайдалана отырып, "Көшбасшылар мектебіне" қатысушылардың саны. |
Мониторинг |
адам |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
9көрсеткішАзаматтық-патриоттық бағыттағы қалалық, облыстық, республикалық конкурстардың жеңімпаздары мен жүлдегерлері болған білім алушылардың санын арттыру. |
Мониторинг |
% |
5 |
6 |
7 |
9 |
10 |
10 |
Ісшаралар |
Факт 2019-20 о.жылы |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
1ісшараОқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, мектеп жанындағы факультативтер мен үйірмелердің бағыттарын кеңейту |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
2ісшараМектеп мұражайына экскурсия өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
3ісшара"Балалар және театр" ағартушылық жобасын іске асыру |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
4ісшараМектеп дебаттық турнирлерін өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
5ісшара"Қоғамға қызмет ету" курсы шеңберінде әлеуметтік жобаларға қатысу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
6ісшараХалықаралық, республикалық шығармашылық конкурстарға қатысу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
7ісшараОқушылардың Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері мен мемлекеттілігінің атрибуттарын білуге арналған конкурстар мен олимпиадалар. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
8ісшараШахтинск қаласы әкімінің "Жастар"қалалық сыйлығына қатысу. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
9ісшараТарихи құжаттарды, отбасылық жәдігерлерді, мәдениет заттарын, картиналар мен басқа да экспонаттарды және т. б. өз еркінмен беру бойынша "Мұражайға сыйла" қайырымдылық акциясы. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
10ісшараОқушылардың «Ұшқыройалаңы» дебаттық қозғалысы»жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын іске асыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
11ісшараБЖО 5-сыныптардың ТОЖ вариативтік бөлігінің сағаттарын беру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
12ісшараОқушыларды «Жасұлан», «Жасқыран» қозғалысы қатарына қабылдау |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
13ісшара10-11-сыныптардың ТОЖ вариативтік бөлігінің сағаттарын МУПК-ға беру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
6. Стратегиялық бағыт. 6. Дене тәрбиесі және СӨС қалыптастыру.
Мақсаты: жеке тұлғаның дене шынықтыруын және денсаулықты сақтау және нығайту, психофизикалық дайындық және болашақ кәсіби қызметке өзін-өзі дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың әртүрлі құралдарын мақсатты пайдалану қабілетін қалыптастыру.
Міндеттері:1. Оқушылардың қозғалыс белсенділігінің әртүрлі формаларын дамыту;
2. Салауатты өмір салтының негіздерін қалыптастыру және заманауи Денсаулық сақтау технологияларын қолдану
3. қозғалмалы және спорттық ойындарға, дене жаттығуларына қызығушылықтарын және қызығушылықтарын дамыту; өзіндік қимыл әрекетінде шығармашылық белсенділікті, спортқа қызығушылық пен уәждемені дамыту.
Мақсатты индикаторлар
|
Аяқталу нысаны |
Өлшем бірлігі |
Факт 2019-20 о.ж. |
Жоспарлы кезеңде |
|
|||||||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|||||||
Индикатор1 Облыстық, қалалық, мектептік спорттық іс-шараларға тартылған білім алушылардың үлесі |
Стат.деректер |
% |
28 |
28 |
29 |
30 |
30 |
|||||||
Индикатор 2Футболмен айналысатын білім алушылардың үлесі |
Стат.деректер |
% |
22 |
25 |
25 |
28 |
28 |
|||||||
Индикатор3БЖСМ филиалдары мен спорт секцияларына қатысатын оқушылардың үлесі |
Стат.деректер |
% |
18 |
20 |
22 |
22 |
24 |
|||||||
Индикатор 4 Баскетболмен айналысатын білім алушылардың үлесі |
Стат.деректер |
% |
23 |
23 |
27 |
27 |
30 |
|||||||
Индикатор 5 Шахмат және дойбымен айналысатын оқушылардың үлесі |
Стат.деректер |
% |
5 |
5 |
6 |
7 |
7 |
|||||||
Нысаналы индикаторға қол жеткізу жолдары, құралдары мен әдістері: |
|
|||||||||||||
Көрсеткіш1 Спорттық жарыстарға қатысатын оқушылар санын арттыру |
Стат.деректер |
% |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
|
||||||
Көрсеткіш2 Футболмен айналысатын оқушылар санын арттыру |
Стат.деректер |
% |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
|
||||||
Көрсеткіш3 Волейболмен айналысатын оқушылар санын көбейту |
Стат.деректер |
% |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
|
||||||
Көрсеткіш 4 Баскетболмен айналысатын оқушылар санын көбейту |
Стат.деректер |
% |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
|
||||||
Көрсеткіш 5 Дойбымен айналысатын оқушылар санын көбейту |
Стат.деректер |
% |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
|
||||||
Көрсеткіш6 Шахматпен айналысатын оқушылар санын арттыру |
Стат.деректер |
% |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
|
||||||
Көрсеткіш 7 Скиппингпен айналысатын оқушылар санын ұлғайту |
Стат.деректер |
% |
0 |
3 |
4 |
4 |
5 |
|
||||||
Көрсеткіш 8 Әскери-спорттық көпсайысқа қатысатын оқушылар санын арттыру |
Стат.деректер |
% |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
|
||||||
Іс-шаралар |
Факт 2020 жыл |
2021жыл |
2022жыл |
2023жыл |
2024жыл |
|
||||||||
Ісшара1 Денсаулық күніне арналған "Әкем, анам, мен – спорттық отбасы"жарыстарын өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
||||||||
Ісшара2 Жеңіл атлетика эстафеталарын өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
||||||||
Ісшара3 Салауатты өмір салтына арналған үгіт бригадаларының конкурсын өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
||||||||
Ісшара4 Футболдан, волейболдан, баскетболдан мектеп, қалалық жарыстар өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
||||||||
Ісшара5 Шахмат, дойбы, үстел теннисінен мектеп, қалалық жарыстар өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
||||||||
Ісшара 6 Мектеп және қалалық шаңғы жарыстарын өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
||||||||
Ісшара 7 Оқушылар мен ата-аналар арасында скиппинг өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
||||||||
Ісшара 8 Әскери-спорттық көпсайыс өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
||||||||
Ісшара 9 Атыс бойынша жарыстар өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
||||||||
7. Стратегиялық бағыт 7. Инклюзивті білім беру және оны дамыту
Мақсаты: инклюзивті білім беру жүйесін жетілдіру
Міндеттері:1. Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін жағдай жасау;
2. Кедергісіз орта құру;
3. Инклюзивті білім беру саласында педагогтердің педагогикалық құзыреттіліктерін арттыру.
Мақсатты индикаторлар
|
Аяқталу нысаны |
Өлшем бірлігі |
Факт 2019-20 о.жыл |
в плановом периоде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1 Инклюзивті сыныптардың ашылуы |
Стат. деректер |
Саны |
11 |
11 |
11 |
11 |
11 |
11 |
Индикатор 2 ЕББҚбар балалардың жалпы санынан инклюзивті білім берумен қамтылған балалардың үлесі |
Стат.деректер |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
Индикатор 3 Кедергісіз орта құру (Пандус және тұтқалар) |
Стат.деректер |
Саны |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
Нысаналы индикаторға қол жеткізу жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш1 Сыныптардың жалпы санына инклюзивті сыныптар саны |
Стат. деректер |
% |
25,6 |
25,6 |
25,6 |
25,6 |
25,6 |
25,6 |
Көрсеткіш2 Мектептегі педагогикалық-психологиялық қолдау қызметінің ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау үшін бірінші сынып оқушыларын ерте диагностикалау. |
Стат. деректер |
% |
10,2 |
10,5 |
10,7 |
10,9 |
11,1 |
11,3 |
Көрсеткіш3 Инклюзивті білім беруді сүйемелдеу мамандарының (логопед, дефектолог) тиімді жұмысын ұйымдастыру (қамту) |
Стат. деректер |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
Көрсеткіш4 Инклюзивтік білім беруді қолдаудың ресурстық кабинетін жабдықтау |
Стат. деректер |
Кол-во |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
Көрсеткіш 5 Инклюзивті білім беру саласында біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі |
Стат. деректер |
% |
81,9 |
82,3 |
84,8 |
86,8 |
88,8 |
100 |
Іс-шаралар |
Факт 2019-20 о.жыл |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
Ісшара1 Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың танымдық белсенділігі мен эмоционалды-жеке саласының даму деңгейін анықтау |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Ісшара2 Логопедиялық диагностика: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды анықтау |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Ісшара3 Қалыптасу деңгейін анықтау мектеп-маңызды дағдыларын ДМШ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Ісшара4 Мүмкіндігі шектеулі студенттердің әлеуметтік даму деңгейін диагностикалау |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Ісшара 5 Оқу процесінде ОЖБ бар оқушыларға жеке көзқарасты жүзеге асыру бойынша педагогтерге арналған ұсыныстармен және ОЖБ бар Оқушыларды отбасылық тәрбиелеу бойынша ұсыныстармен психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің жеке бағдарламаларын жасау |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Ісшара 6 Жеке және топтық түзету-дамыту сабақтарын жүйелі түрде өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Ісшара 7 Оқушыларға әртүрлі қызмет түрлерінде қажетті психологиялық-педагогикалық көмек көрсету |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Ісшара 8 Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық кеңес беру (топтық, жеке) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Ісшара 9 Мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша педагогтерге жеке және топтық кеңес беру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Ісшара 10 Инклюзивтік білім беруді ұйымдастыруға қолдау көрсететін ресурстық кабинет жабдықтары |
|
|
|
|
|
+ |
||
Ісшара 11 Пандус пен тұтқаларды жабдықтау |
|
|
|
+ |
|
|
||
Ісшара 12 Педагогтердің инклюзивті білім беру бойынша курстардан өтуі |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
8-стратегиялық бағыт. 8.Электрондық және қашықтықтан білім беру
Мақсаты: білім беру процесінің барлық қатысушыларының мектептің үздік білім беру ресурстары мен технологияларына тең қол жеткізуін қамтамасыз ету.
Міндеттері:1. Оқу процесін автоматтандыру үшін жағдай жасау;
2. Мектептің материалдық-техникалық базасының сапасын жақсарту;
3. "Болашақ инженерлері" жобасын іске асыру.
Мақсатты индикаторлар
|
Аяқталу нысаны |
Өлшем бірлігі |
Факт 2019-20 о.жылы |
в плановом периоде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1 Білім беру процесі үшін техникалық жағдайлар жасау |
Стат. деректер |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
Индикатор 2 Оқу процесін автоматтандыру |
Стат. деректер |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
Индикатор 3 Бағдарламалау және робототехника |
Байқауларға қатысу |
% |
50 |
50 |
53 |
55 |
58 |
60 |
Нысаналы индикаторға қол жеткізу жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш1 Компьютерлік техникамен жабдықталған кабинеттер саны |
Стат. деректер |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
Көрсеткіш 2 1 оқушыға арналған компьютерлер саны |
Стат. деректер |
саны |
7 |
6 |
6 |
5,5 |
5 |
5 |
Көрсеткіш 3 Өткізу қабілеті 80 Мбит/сек интернет желісіне қосылу |
шарт |
Кіру нүктелерінің саны |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
Көрсеткіш 4 ҰБДҚ статистикалық деректерін толтыру және "Bilimal"АБЖ жобасын іске асыру |
Стат. деректер |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
Көрсеткіш 5 "Болашақ инженерлері" және "Робототехника"жобалары мен конкурстарына қатысу |
Байқауларға қатысу |
% |
50 |
50 |
53 |
55 |
58 |
60 |
Іс-шаралар |
Факт 2019-20 о.жыл |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
Ісшара1 Жаңа оқу техникалық және бағдарламалық қамтамасыз етуді сатып алуды, орнатуды және пайдалануды жүзеге асыру. Интернетті пайдалануға шарттар жасасу.трафик |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Ісшара 2Тиімді және сапалы жұмыс істеу үшін барлық кабинеттерді интернет желісіне қосу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Ісшара 3ҰБДҚ ұлттық базасында деректерді өзектендіру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Ісшара 4 "Bilimal"АБЖ электрондық журналын жүргізу және толтыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
ісшара 5АКТ пайдалану бойынша конкурстарға, конференцияларға, желілік жобаларға қатысу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
9. Стратегиялық бағыт 9. Материалдық база және оқыту шарттары
Мақсаты:білім беру процесінің барлық қатысушыларының үздік білім беру ресурстары мен технологияларына тең қол жеткізуін қамтамасыз ету.
Міндеті:білім беру процесін материалдық-техникалық қамтамасыз ету жүйесін жаңғырту.
Мақсатты индикаторлар
|
Аяқталу нысаны |
Өлшем бірлігі |
Факт 2019-20 о.жылы% |
Жоспарлы кезеңде |
||||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||
Индикатор 1 Тозуды ескере отырып, білім беру процесінің материалдық-техникалық базасын сақтау және кеңейту. |
Стат. Деректер |
% |
|
20 |
20 |
20 |
20 |
20 |
||
Индикатор 2 Заманауи талаптарды ескере отырып, ақпараттық-коммуникациялық кеңістікті кеңейту. |
Стат. Деректер |
% |
25 |
|
25 |
25 |
|
25 |
||
Индикатор 3 Қосымша білім беру бағдарламаларының мақсаттары мен міндеттеріне жауап беретін және сыныптан тыс жұмыстарды жүзеге асыратын заманауи жабдықтардың болуы. |
Стат. деректер |
% |
|
|
30 |
30 |
|
40 |
||
Индикатор 4 Педагогтарды кәсіби дамытуға және №1 мектеп-гимназия оқушыларының білім сапасын жақсартуға қаражат тарту. |
Стат. Деректер |
% |
|
|
30 |
30 |
|
40 |
||
|
||||||||||
Нысаналы индикаторға қол жеткізу жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||||
Көрсеткіш1 Білім беру процесінің материалдық-техникалық базасын дамыту. -жаңа модификация кабинеттері: физика, химия, биология, психологтар және т.б. |
Стат. Деректер |
% |
|
25 |
25 |
25 |
25 |
25 |
||
Көрсеткіш 2 Оқытудың ақпараттық-техникалық және мультимедиялық құралдарын дамыту. |
Стат. Деректер |
% |
25 |
|
25 |
25 |
|
25 |
||
Көрсеткіш 3 Қосымша білім беру бағдарламаларының мақсаттары мен міндеттеріне жауап беретін және сыныптан тыс жұмыстарды жүзеге асыратын заманауи жабдықтарды кеңейту. |
Стат. Деректер |
% |
|
|
30 |
30 |
|
40 |
||
Көрсеткіш 4 Педагогтердің кәсіби даму секторын кеңейту және №1 мектеп-гимназия оқушыларының білім сапасын жақсарту. |
Стат. Деректер |
% |
|
|
30 |
30 |
|
40 |
||
Іс-шаралар |
Факт 2019-20 у.г. |
2020-21 год |
2021-22 год |
2022-23 год |
2023-24 год |
2024-25 год |
||||
Ісшара1 Приобретение предметных лабораторий по учебным дисциплинам общественно-гуманитарного и естественно-математического направления, направленных на развитие языков, математики, географии, самопознания. |
|
|
+ |
|
+ |
|
||||
Ісшара 2 Оқу кабинеттеріне жиһаз сатып алу |
|
+ |
|
|
+ |
|
||||
Ісшара 3 Спорттық киім шешетін бөлмелерді жабдықтау |
|
+ |
|
|
|
|
||||
Ісшара 4 Оқу зертханаларын жабдықтау |
|
|
+ |
|
|
+ |
||||
Ісшара 5 Кітапхананың оқу залын жабдықтау |
|
+ |
|
|
|
|
||||
Ісшара 6 Фойеге жиһаз сатып алу |
|
|
+ |
|
|
+ |
||||
Ісшара 7 Спорттық-ойын кешенінің жабдықтары |
|
|
|
+ |
|
|
||||
Ісшара 8 Спорт залдарын жөндеу |
|
|
|
+ |
|
|
||||
Ісшара 9 Гаражды жөндеу. |
|
|
|
+ |
|
|
||||
Ісшара 10 Мектеп ғимаратының қасбетін күрделі жөндеу. |
|
|
|
+ |
|
+ |
||||
Ісшара 11 Баспалдақтар мен баспалдақтарды жөндеу. |
|
|
+ |
|
|
|
||||
Ісшара 12 Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды сатып алу. LSD подиумдарын сатып алу |
|
|
+ |
|
|
+ |
||||
Ісшара 13 ПИК-кабинеттерді жаңарту |
|
|
|
+ |
|
|
||||
Ісшара 14 Интерактивті жабдықтар |
|
|
+ |
|
|
|
||||
Ісшара 15 Компьютерлік жабдықтарды сатып алу |
+ |
|
+ |
|
|
+ |
||||
Ісшара 16 Электрондық оқулықтар қорын ұлғайту. |
|
|
+ |
|
|
|
||||
Ісшара 17 Көркем әдебиет қорын ұлғайту. |
|
|
|
+ |
|
+ |
||||
Ісшара 18 №1 мектеп - гимназияның білім беру процесіне перспективалы IT-ресурстарды енгізу. |
|
|
|
+ |
|
|
||||
Ісшара 19 МЖМБС-ға сәйкес оқу жабдықтарының жаңа тізбелерін сатып алу. |
|
|
+ |
|
|
+ |
||||
Ісшара 20 Пән мұғалімдерінен оқу жабдықтарының толық құрамының 100% көлемінде қосымша жарақтандыруға өтінімдер жүйесін енгізу. |
|
|
|
+ |
|
|
||||