Жұмыс жоспары
оқуға деген ынтасы жоғары оқушылармен
(дарынды балалармен)
Мақсаты: психикалық дарынды оқушылардың дамуына жағдай жасау; олардың білім сапасын арттыру, жеке қабілеттерін дамыту мүмкіндіктерін кеңейту, оқушылардың әлеуметтік бейімделу жағдайын жақсарту, «мұғалім – дарынды оқушы», «дарынды оқушы – оқушы», «дарынды оқушы – ата-ана» жүйелеріндегі қарым-қатынастарды үйлестіру. .
Дамытушылық міндеттері:
· дарынды оқушылардың тұлғалық дамуы;
· оқу әрекетін дамыту, ондағы олардың субъективтілігін дамыту;
· оң өзін-өзі тұжырымдамасын дамыту;
· шығармашылық дербестікті дамыту;
· қарым-қатынас дағдыларын дамыту;
· рефлексиялық қабілеттерін дамыту.
Дарынды балалармен жұмыс түрлері:
дарынды оқушылармен топтық сабақтар;
пәндік үйірмелер;
хобби топтары;
жарыстар;
олимпиадаларға қатысу;
ғылыми-зерттеу қызметі
Бекітемін
Мектеп директоры
Мусипова М.Б.
Мотивациясы жоғары оқушылармен жұмыс жоспары
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Уақыт
|
Жауапты |
1 |
Дарынды балаларды анықтау |
Үнемі |
Есенгулова М.Ж. Пән мұғалімдері Мектеп психологтары |
2 |
Дарынды балалар банкін құру және толықтыру |
Оқу жылы ішінде |
Есенгулова М.Ж. |
3 |
Оқушылардың жеке типологиялық ерекшеліктерін диагностикалау. Оқушының ішкі дамуының диагностикасы |
Үнемі |
Мектеп психологтары |
4 |
Дарынды балалармен жұмыс істеудің нормативтік-әдістемелік базасын құру |
Оқу жылы ішінде |
Есенгулова М.Ж. Пән мұғалімдері |
5 |
Оқушылардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыру |
Оқу жылы ішінде |
Есенгулова М.Ж. Пән мұғалімдері |
6 |
Оқушыларды пәндік олимпиадаларға, жарыстарға, конференцияларға дайындау |
Оқу жылы ішінде |
Пән мұғалімдері Мектеп психологтары |
7 |
Оқушылардың шығармашылық жұмыстарының банкін құру |
Оқу жылы ішінде |
Пән мұғалімдері |
8 |
Ғылыми-зерттеу іс-әрекетін орындауға дайындық кезінде студентпен жеке жұмыс жоспарын құру |
Қыркүйек, 2021 жыл |
Есенгулова М.Ж. Пән мұғалімдері МО жетекшілері |
9 |
Оқушыларды олимпиадаға дайындау бойынша жеке жұмыс жоспарын құру |
Қыркүйек, 2021 жыл |
Есенгулова М.Ж. Пән мұғалімдері |
10 |
Студенттерге арналған семинар «Ғылыми-зерттеу қызметі: теория және практика сұрақтары» |
Ақпан |
Есенгулова М.Ж. |
11 |
Дарынды балалармен жұмыс бойынша әдістемелік және ғылыми-көпшілік әдебиеттерді зерттеу |
Үнемі |
Пән мұғалімдері |
12 |
Оқытушылар мен студенттерге ғылыми жобаларды жүзеге асыру бойынша кеңестер |
Бір жыл ішінде |
Есенгулова М.Ж. |
13 |
Мұғалімдерді шығармашылық байқауларға қатысуға дайындау бойынша кеңестер |
Бір жыл ішінде |
Есенгулова М.Ж. |
14 |
Мұғалімдердің дарынды балалармен жұмыс тәжірибесімен алмасу бойынша мектеп, аудандық әдістемелік бірлестіктердің жұмысына қатысуы |
Бір жыл ішінде |
Пән мұғалімдері |
15 |
Кәсіби жарыстарға, семинарларға қатысу |
Бір жыл ішінде |
Пән мұғалімдері |
16 |
Ата-аналарға арналған тестілеу: «Баланың қабілеті. Оларды қалай тануға болады? |
қараша.,2021 |
Мектеп психологтары |
17 |
Сауалнама «Балаңыздың басым қабілеттері» |
қараша.,2021 |
Мектеп психологтары |
18 |
«Баланың әлеуетін дамытудағы отбасының рөлі» ата-аналар лекциясының жұмысына қатысу. |
желтоқсан.,2021 |
ДТЖО Сынып жетекшілері |
19 |
Дарынды балалар отбасыларының әлеуетті мүмкіндіктерін бағалау және өзін-өзі бағалау |
Үнемі. |
Мектеп психологтары |
20 |
Ата-аналармен жеке жұмыс (сұраныс бойынша) |
Бір жыл ішінде |
Есенгулова М.Ж. Мектеп психологтары Сынып жетекшілері |