Пушкин НОМ –де Жаратылыстану-танымдық сауаттылық апталығының 1- күні:
Мақсаты: Балаларда зерттеу іс-әрекетінің дағдыларын қалыптастыру: байқау, қызығушылық, салыстыру, болжау, талдау, пайымдау, қорытындылау және қорытынды жасау қабілетін арттыру.
Міндеттері:
1. Тәрбиеленушілермен біріге отырып, жаратылыстану білімдерін пайдалану бойынша педагогтердің құзыреттілігін арттыру.
2. Балабақшаның педагогикалық процесіне қатысушы ретінде ата-аналардың ұстанымын белсендіру.
Міндеттері:
1. Мектепкедейінгіжастағыбалалардыпрактикалық-танымдықіс-әрекеткетарту арқылыолардыңтабиғи-танымдықдамуыбойыншабалабақшажұмысынжетілдіру;
2. Экспериментжәнеіздеу-зерттеуіс-әрекетіүдерісіндемектепжасынадейінгі балалардыңтанымдықбелсенділігіменқызығушылығындамыту,балалардатұтас«әлембейнесі» идеяларынқалыптастыру.
Білім беру әлеуеті тақырыптық апталығы:
Балалар:
1. Табиғи-танымдық қажеттіліктерді қалыптастыру, практикалық таным үрдісінде зерттеу қызығушылығы мен шығармашылығын дамыту;
2. Практикалық және ақыл-ой экспериментіне қабілеттерді дамыту, зерттеу дағдыларының «багажын» жинақтау, әлемді танудың әртүрлі тәсілдерін, ақыл-ой операцияларын игеру.
3. Дербестікті, бастамшылдықты дамыту, ой-өрісін кеңейту.
Ата-аналар:
1. Ата-аналарды мектеп жасына дейінгі балалардың табиғи-танымдық дамуы мәселесі бойынша педагогикалық ізденістің бағыттарымен таныстыру, ата-аналардың педагогикалық сауаттылығын арттыру.
2. Балалар экспериментін ұйымдастыру мәселелерінде ата-аналадың практикалық дағдыларын дамыту.
3.Ата-аналарды осы мәселе бойынша балабақша педагогтерімен ынтымақтастыққа ынталандыру, отбасының шығармашылық әлеуетін дамыту, баланың танымдық дамуының тиімді әдісі ретінде балалар экспериментін танымал ету.
мақсатында Пушкин НОМ –де Жаратылыстану-танымдық сауаттылық апталығының 1- күні: 1.«Орманда нелер тұрады?» Дидактикалық ойын
2."Табиғат бояулары" 2.Дәстүрден тыс сурет салу
"Қоршаған орта дегеніміз не?" ҰІӘ тақырыптары ұйымдастырылды