«Қарағанды облысының білім
басқармасы» ММ басшысының
20__жылғы «___»______
№ _________
бұйрығымен бекітілген
«Қарағанды облысы білім басқармасының Нұра ауданы білім бөлімінің Пушкин негізгі орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
Жарғысы
1. Жалпы ережелер
1. «Қарағанды облысы білім басқармасының Нұра ауданы білім бөлімінің Пушкин негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - мемлекеттік мекеме) функцияларын жүзеге асыру үшін ұйымдық-құқықтық нысанында құрылған заңды тұлға мәртебесіне ие коммерциялық емес мекеме болып табылады.
2.Мемлекеттік мекеменің түрі: коммуналдық.
3. Мемлекеттік мекеме 20___ жылғы __________________Қарағанды облысының білім басқармасының қаулысымен құрылған.
4. Мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы Қарағанды облысының әкімдігі болып табылады.
5. Тиісті саланың уәкілетті органы, сондай-ақ орган, оған қатысты мемлекеттік мекеменің мүлкіне қатысты құқық субъектісінің функцияларын жүзеге асырушы:«Қарағанды облысы білім басқармасының Нұра ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі болып табылады.
6. Мемлекеттік мекеменің атауы мемлекеттік (қазақ)тілінде: «Қарағанды облысы білім басқармасының Нұра ауданы білім бөлімінің Пушкин негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі, орыс тілінде: коммунальное государственное учреждение «Пушкинская основная средняя школа отдела образования Нуринского района Карагандинской области».
7. Мемлекеттік мекеменің орналасқан жері: 100902, Қарағанды облысы, Нұра ауданы, Алгабас ауылы, Достық көшесі, 1 ғимарат
2. Мемлекеттік мекеменің заңдық мәртебесі
8.Мемлекеттік мекеменің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дербес балансы, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік мекеменің атауы бар мөрі болады.
9. Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, мемлекеттік мекеме басқа заңды тұлғаны құра алмайды, сондай-ақ құрылтайшысы (қатысушысы) бола алмайды.
10. Мемлекеттік мекемелердің азаматтық-құқықтық мәмілелері олар Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерінде міндетті тіркелгеннен кейін күшіне енеді.
3. Мемлекеттік мекеме қызметінің пәні мен мақсаттары
11. Мемлекеттік мекеме қызметінің пәні: жеке тұлғаның, қоғамның, мемлекеттің мүдделеріне оқыту және тәрбиелеу; баланың жеке басының жан-жақты дамуына қолайлы жағдай жасау; оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеу және қосымша білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыру.
12. Мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаты:
1) азаматтардың белгіленген жалпыға міндетті білім беру стандарттарының Қазақстан Республикасының Конституциясымен кепілдендірілген тегін орта білім алу құқығын жүзеге асыру;
2) негізгі жалпы білім беру бағдарламаларын сапалы игеруді қамтамасыз ету;
3) мәдениеті жоғары, қоғамдағы өмірге бейімделген, терең және кеңейтілген білім беру бағдарламаларын саналы таңдауға және дамытуға дайын интеллектуалды тұлғаны қалыптастыру.
13. Мемлекеттік мекеме өз мақсаттарына жету үшін келесі қызмет түрлерін жүзеге асырады: бастауыш, негізгі және жалпы орта, қосымша білім. Мекеме мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласында (мектепке дейінгі сыныптар) білім беру қызметін ұсынады. Қызметтің барлық түрлері «Рұқсаттар және хабарламалар туралы» Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 16 мамырдағы №202 Заңында көзделген рәсімдер жүзеге асырылғаннан кейін жүзеге асырылады.
14. Мекеменің негізгі міндеттері:
1) ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар, ғылым мен практиканың жетістіктері негізінде жеке тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға және қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау;
2) жеке тұлғаның шығармашылық, рухани және физикалық мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, даралықты дамытуға жағдай жасау арқылы интеллектті байыту;
3) азаматтық пен отансүйгіштікке, өз Отанына, Қазақстан Республикасына деген сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халықтық дәстүрлерді қастерлеуге, кез-келген конституцияға қарсы және қоғамға қарсы көріністерге төзбеушілікке тәрбиелеу;
4) белсенді азаматтық ұстанымы бар жеке тұлғаны тәрбиелеу, республиканың қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттіліктерін, жеке тұлғаның өз құқықтары мен міндеттеріне саналы қатынасын қалыптастыру;
5) ұлттық және әлемдік мәдениеттің жетістіктерімен таныстыру; қазақ және республиканың басқа халықтарының тарихын, әдет-ғұрыптары мен дәстүрлерін зерттеу; мемлекеттік, орыс, шетел (ағылшын, неміс) және басқа тілдерді меңгеру.
15. Мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына және осы жарғыға сәйкес келесі ақылы білім беру қызметтерін ұсынуға құқылы:
1) қосымша білім беру бағдарламалары бойынша оқыту;
2) арнайы курстар мен пәндер циклдерін қосымша оқыту үшін;
3) жеке оқушылармен жеке негізде оқу жоспарына сәйкес сағат санынан артық пәндер бойынша қосымша сабақтар өткізу;
4) студенттермен пәндерді қосымша тереңдетіп оқыту үшін (мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттардың тиісті білім беру бағдарламалары шеңберінен тыс).
Негізгі қызметтің орнына ақылы қызметтерді көрсету мүмкін емес. Мектептің ақылы қызметтерінің бағасы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен бекітілуге жатады.
16. Мекеме дамытушы білім берудің жаңа мазмұнын, оны жүзеге асырудың нысандары мен әдістерін, эксперименталды оқу жоспарларын, бағдарламаларын және факультативті курстарды іздеуді, әзірлеуді ұйымдастыратын білім беру ұйымы болып табылады. Оқу процесін ұйымдастыру, басқару осы жарғыға сәйкес жүзеге асырылады.
17. Білім беру және білім беру қызметі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары негізінде әзірленген және міндетті негізгі және қосымша бағдарламаларды әзірлеуді жүзеге асыратын оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылады. Мекеменің бағдарламалары мемлекеттік жалпы білім беретін мектептердің типтік бағдарламаларына негізделген.
18. Мектеп «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңында айқындалған шектерде оқыту формаларын, құралдары мен әдістерін таңдауда дербес. Оқу процесін жүзеге асыру үшін мектеп жылдық жұмыс оқу жоспарын және оқу орнының басшысы бекітетін оқу сабақтарының кестесін жасайды және бекітеді.
Пәндерді тереңдетіп оқытатын мекемеге факультативтерге және оқушылардың таңдауы бойынша қосымша курстарды ұйымдастыруға бір сыныпқа 4 сағат есебінен қаражат бөлінуі мүмкін.
Оқу тілі - қазақ тілі және орыс тілі.
19. Оқу жоспарының факультативті бөлімі:
1) жеке таңдау, жеке даму бағдарламасы, инновациялық және оқыту технологияларын қолдану;
2) мекеменің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыруға арналған пәндерді дамытатын жаңа оқу жоспарларын енгізу;
3) оқушылардың ақыл-ой әрекетін дамыта отырып, шындықты танудың әмбебап әдістерін игеруге бағытталған, жеке тұлғаның жалпы мәдени дамуына ықпал ететін, дүниетаным мен гуманистік сананы қалыптастыратын пәндер мен курстарды енгізу.
20. Мекеменің құрылымы:
1) әкімшілік (директор және оның орынбасарлары);
2) Әдістемелік кеңес, Педагогикалық кеңес, Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес, Қамқоршылар кеңесі, жалпы мектептегі ата-аналар комитеті, сыныптық ата-аналар комитеттері, пәндік әдістемелік бірлестіктер;
3) сынып - мекеменің негізгі құрылымдық бөлімі.
21. Білім деңгейі:
1) бастауыш білім беру (1 - 4 сыныптар), негізгі стратегиялық бағыт - бұл кіші жастағы оқушының жеке қабілеттерін ашуға, оқудың оң мотивациясы негізінде психофизикалық, интеллектуалды және музыкалық дамуға жағдай туғызатын іс-әрекеттің негізгі бағыттары мен бастапқы шығармашылық дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік беретін дамытушы білім. балалар. Оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі - 4 жыл;
2) негізгі орта білім (5 - 9 сыныптар) білім мазмұнын жаңартуға бағытталған негізгі әмбебап білім беруді қамтамасыз етеді, танымдық процестерге өту үшін арнайы дағдылар мен дағдыларды қалыптастырады; жалпы дамытушы және арнайы курстарды таңдауды қамтамасыз етеді, оқышыларға жеке оқыту жүйесін құруға мүмкіндік туғызады. Азаматтық пен патриоттыққа, өз Отаны - Қазақстан Республикасына деген сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халықтық дәстүрлерді қастерлеуге, кез-келген конституцияға қарсы және қоғамға қарсы көріністерге төзбеушілікке тәрбиелеу. Оқушыларға кәсіптік бағдар беру. Негізгі орта білім орта жалпы білім алудың негізі болып табылады. Әр пәннің мазмұнын зерттеу негізгі орта білім деңгейінде аяқталады. Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі - 5 жыл;
22. Оқу орны оқу жоспарының ауыспалы компонентін бірнеше сағат бойы мектептен тыс жерде өткізуге құқылы (мәдениет мекемелері, спорт ғимараттары, әскери ғимараттар, ғылыми зертханалар, өндірістік кәсіпорындар, қосымша білім беру ұйымдары және т.б.).
23. Тиісті контингентті көрсете отырып, сабақтар жиынтығы «Қарағанды облысының білім басқармасы Нұра ауданы білім беру бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысымен келісіледі. Сабақ жиынтығын құруға мекеменің басшысы жеке жауап береді. Сыныптағы оқушылардың саны қолданыстағы «Білім беру объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» санитарлық ережелеріне сәйкес, санитарлық нормалар сақталған жағдайда, осы білім беру ұйымына тікелей бөлінген бюджеттік қаражатты ескере отырып белгіленеді.
24. Сыныптар пәндерді оқуда тізімі мемлекеттік білім беру стандартында айқындалатын, саны 20 оқушыдан кем емес, 2 кіші топқа бөлінуі мүмкін. Егер оқу жылы ішінде оқушылар саны 20 оқушыдан кем болса, онда сыныпты 2 кіші топқа бөлу осы оқу жылының келесі тоқсанынан басталады.
25. Мектепте қосымша сабақтар қажет болған жағдайда бастауыш сынып оқушылары үшін ұзартылған күн топтары ашылуы мүмкін. Ұзартылған күн топтарында бес күндік жұмыс аптасында жүктеме 25 сағат құрайды. Ұзартылған күн тобына оқушылардың ата-аналардың өтініші арқылы қабылданады. Ыстық тамақпен қамтылу ата-ана қаражаты арқылы жүзеге асырылады.Мектеп жазғы уақытта балаларды жұмыспен қамту және сауықтыру үшін жағдай жасайды (мектеп жанындағы лагерьдің толық емес күндік жұмысы ұйымдастырылады).
26. Мекемеде толық және толық емес күн болатын мектепке дейінгі шағын орталық құрылуы мүмкін. Мектепке дейінгі шағын орталық мекеменің құрылымдық бөлімшесі болып табылады. Шағын орталық 2 (3) жастан 6 жасқа дейінгі балаларды жан - жақты дамыту және тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыруда, олардың ата-аналарын консультациялық-әдістемелік қолдау, балаларды әлеуметтік бейімдеу мақсатында құрылады. Мектепке дейінгі шағын орталық қызметінің тәртібі Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен анықталады. Мектепке дейінгі шағын орталықта білім беру процесін ұйымдастыру мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік стандарттарына сәйкес бекітілген балаларды дамытудың жалпы білім беру бағдарламасымен айқындалады және регламенттеледі. Мектепке дейінгі шағын орталық пен ата-аналар арасындағы қарым-қатынас келісім шартпен реттеледі. Мекемеде мектепалды даярлық топтары (сыныптары) құрылуы мүмкін.
27. Мекеме оқушыларға денсаулық жағдайы туралы медициналық қорытындыға сәйкес үй сабақтарын ұсынады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нұсқауына сәйкес аптасына оқу сағатының саны бөлінеді, кесте жасалады, бұйрық мұғалімдердің жеке құрамымен анықталады, сабақ журналы жүргізіледі. Ата-аналар (заңды өкілдер) үйде сабақ өткізуге жағдай жасауға міндетті.
28. Оқыту сабақтары Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен басталады және аяқталады. Оқу жылының ұзақтығы, академиялық апталар мен каникулдар санын қоса алғанда, білім беру саласындағы мемлекеттік стандарттың және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінің талаптарына сәйкес анықталады.
29. Мекеме келесі жұмыс режимін және сабақтарды белгілей алады: бірінші ауысымда сабақ басталуы – сағат 8:00 (8:30 немесе 9:00), екінші ауысымда - сағат 13:30 (14:00). Сабақ кестесін мекеме басшысы немесе оны алмастыратын адам бекітеді. Сабақ кестесінде сабақтардың күнделікті саны, ұзақтығы мен кезектілігі, сонымен қатар сыныптар арасындағы үзілістердің ұзақтығы көрсетіледі. Мектеп кестесінің мәселелері қолданыстағы «Білім беру объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» санитарлық ережелерімен реттеледі. Сабақтар кестесі эпидемиологиялық жағдайға сәйкес уәкілетті органдар және (немесе) лауазымды адамдар белгілеген шектеу шаралары негізінде өзгеруі мүмкін.
30.Сабақтар арасындағы үзілістер кезеңінде мекеме білім алушылардың тамақтануын ұйымдастырады. Білім алушылардың тамақтануы мектеп асханасында, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бюджет, жалпыға міндетті оқу қоры және ата-аналар қаражаты есебінен жүзеге асырылады.
31.Мекемедегі тәртіп оқушылардың, тәрбиеленушілердің, мұғалімдердің адамдық қадір-қасиетін құрметтеу негізінде қолдау көрсетіледі. Оқушыларға қатысты физикалық және психикалық зорлық-зомбылық әдістерін қолдануға жол берілмейді. Оқушыларға дәрігерге дейінгі көмекті әкімшілік пен оқытушылық құраммен бірге оқушылардың денсаулығы мен физикалық дамуына, медициналық іс-шаралардың өткізілуіне және санитарлық-гигиеналық нормалардың сақталуына жауапты медбике көрсетеді. Медициналық көмекті денсаулық сақтаудың жергілікті органдары (емханалар) көрсетеді. Оқушылар жоспарлы медициналық тексеруден өтеді.
32. «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының талаптарына сәйкес мектеп формасы қажет. Оны кию тәртібі мен стилі ата-аналар комитетімен немесе Қамқоршылық кеңесінің келісімімен мекеме басшысының бұйрығымен бекітіледі.
Оқушылар мен қызметкерлерге діни киім (атрибуттар) киюге тыйым салынады.
33.Мекемеге саяси партиялардың, қоғамдық-саяси және діни қозғалыстар мен ұйымдардың ұйымдық құрылымдарын құруға және олардың жұмысына жол берілмейді. Мекеме зайырлы және діни білімнің бөліну принципін сақтауға міндетті. Кез-келген нысанда діни білім алуға жол берілмейді.
34. Инклюзивті білім берудің мақсаттарын іске асыра отырып, мекеме ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға олардың білім алуы, дамуында ауытқушылықтарды түзету және білім берудің барлық деңгейлерінде әлеуметтік бейімделуі үшін ерекше жағдайлар жасайды. Оқу орнындағы оқушылардың ата-аналарының немесе басқа заңды өкілдерінің мүдделерін ескере отырып, инклюзивті сыныптар ашылуы мүмкін (бір сыныпта ерекше білім беру қажеттіліктері бар екі баладан көп емес оқи алады).Инклюзивті сыныптарға психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың қорытындылары мен ұсыныстары негізінде оқуға түскен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жалпы білім беру бағдарламасы немесе жеке бағдарлама бойынша оқытылуы мүмкін. Инклюзивті сыныптарға тіркелген ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін түзету сабақтарын арнайы мұғалімдер (олигофренопедагог, саңырау мұғалім, тифлопедагог, мұғалім-дефектолог, логопед, логопед) жүргізеді. Мекемеде сөйлеу орталығы өз жұмысын тұрақты негізде жүргізе алады. Сөйлеу орталығын ашу «Қарағанды облысының білімберу басқармасы Нұра ауданы білім беру бөлімі» мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрығымен ресімделеді.
35. Мекемеге қабылдау бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымында оқуға жіберудің стандартты ережелері негізінде жүзеге асырылады. Балаларды қабылдауға арналған құжаттардың тізімі бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің білім беру оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында оқуға жіберу ережелерімен және мемлекеттік қызметтер көрсетудің тиісті мемлекеттік стандарттарымен анықталады. Бірінші сыныпқа қабылдау үшін баланың ата-аналары немесе заңды өкілдері мұғалім таңдауға құқылы емес. Сыныптан сыныпқа көшу Педагогикалық кеңестің шешімімен оқу үлгерімі нәтижелеріне сәйкес жүзеге асырылады.
36. Үлгерімнің ағымдық мониторингін, білім алушыларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізу бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім алушылардың үлгерімін, аралық және қорытынды аттестаттауын бақылаудың стандартты ережелеріне сәйкес жүзеге асырылады.
37. Кәмелетке толмаған оқушыларды оқудан шығаруға ерекше жағдайларда білім беру ұйымының мемлекеттік органының шешімі бойынша заңсыз әрекеттер жасағаны, білім беру ұйымының жарғысын өрескел және бірнеше рет бұзғаны үшін жол беріледі. Жетім балаларды және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды шығару туралы шешім қорғаншы және қамқоршы органдардың келісімімен қабылданады.
Ересек оқушыларды мектептен шығаруға заңсыз әрекеттер жасағаны, білім беру ұйымының жарғысын өрескел және бірнеше рет бұзғаны, сондай-ақ оқу үлгерімі үшін педагогикалық кеңестің шешімімен жол беріледі.
38. Жалпы білім беру үдерісіне қатысушылар: оқушылар, педагогикалық қызметкерлер, оқушылардың ата-аналары (оларды алмастыратын адамдар).
39. Оқушылардың құқығы:
1) ақысыз жалпы орта білім алуға;
2) әр түрлі қызметтегі ерекше жетістіктері үшін марапатталуға;
3) медициналық көмекке;
4) кітапхана қорын ақысыз пайдалану;
5) қосымша (ақылы) білім беру қызметтерін алуға;
6) мекемені басқаруға қатысуға;
7) адамның қадір-қасиетін құрметтеу, ар-ождан және ақпарат бостандығы, өз пікірлері мен сенімдерін еркін білдіру.
40. Мекеме зайырлы және діни білімнің бөліну принципін сақтайды. Кез-келген нысанда діни білім алуға жол берілмейді.
41. Қорытынды аттестаттаудан сәтті өткен бітірушілерге оқу орнының мөрімен куәландырылған тиісті білімі туралы мемлекетмойындайтын құжат беріледі.
42. Оқушылар міндетті:
1) мекеменің жарғысы мен ішкі тәртіп ережелерін сақтауға;
2) мектептің оқушысының мүлкіне зиян келтірілген жағдайда, адалдықпен оқуға және оқу орнының мүлкіне мұқият күтім жасауға, ата-аналарымен бірге оның құнын қалпына келтіруге және өтеуге;
3) басқа оқушылар мен оқу орнының қызметкерлерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге;
4) белгілеген мектеп формасын киіп жүру: ұлдар: бір түсті (ашық түсте) жейде немесе жеңсіз жейде, мектеп эмблемасы бар көк түсті кофта, көк түсті шалбар, қыздар: бір түсті (ашық түсте) блузка, мектеп эмблемасы бар көк түсті жеңсіз блузка немесе кофта, көк түсті юбка. Мектеп оқушыларына мектепте бас киімде (тақия, бөрік, құлақшын, хиджаб, паранджа, орамал) киюге тыйым салынады.
43. Кәмелетке толмаған балалардың ата-аналары мен басқа заңды өкілдері:
1) берілген мүмкіндіктер шеңберінде оқу формасын таңдау баланың тілектерін, жеке бейімділігі мен ерекшеліктерін ескеретін мекеме;
2) Қамқоршылар кеңесі немесе ата-аналар комитеті арқылы мекеменің басқару органдарының жұмысына қатысуға;
3) балаларының үлгерімі, тәртібі және оқу жағдайлары туралы ақпарат алуға;
4) балаларын оқыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша кеңестер алуға.
44. Ата-аналар мен басқазаңдыөкілдер:
1) балалардыңөмірсүруі мен оқуыүшін, олардыңинтеллектуалдыжәнеденекүшініңдамуын, адамгершілікқалыптасуынқамтамасызетуүшінсаужәнеқауіпсізжағдайларжасау;
2) балалардымектепкедейінгітәрбиеменқамтамасызетеді;
3) мекемеменынтымақтастықорнатуға;
4) балалардыңмекемегебаруынқамтамасызету;
5) балалардыоқулықтармен, оқуқұралдарымен, мектепформасыменқамтамасызетуге;
6) демалыстықосаалғанда, сағаттанкейіната-аналарбалаларының бос уақытын, жұмыспенқамтылуынжәнетәрбиесінұйымдастыруғатолықжауапбереді;
7) мекеменіңпедагогикалықжәнебасқақызметкерлерінің ар-намысы мен қадір-қасиетінқұрметтеугеміндетті.
45. Ата-аналар (олардыалмастыратынадамдар) мекеменіңжарғысын, ішкітәртіпережелерінсақтауғажәнеөзбалаларыныңтәрбиесі мен оқуына, сондай-ақмемлекеттікменшіккеқұрметпенқарауғаміндетті.
46. МекеменібасқаруҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасына, осы жарғығасәйкесжүзегеасырылады. Алқалыбасқарунысаны - педагогикалықкеңесҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасындабелгіленгентәртіппенжүзегеасырылады.
47. Мекеменітікелейбасқаруды директор жүзегеасырады.
Директор жауапты:
1) оқуорныныңқызметкерлерініңбіліктілікдеңгейі, оқужоспарлары мен оқупроцесініңкестесінесәйкесбілім беру бағдарламаларыніскеасырғаныүшін, білімалушылардыңбілімсапасы, өмірі мен денсаулығы, оқупроцесікезіндеҚазақстанРеспубликасызаңнамасындабелгіленгентәртіппенмекемеоқушылары мен қызметкерлерініңқұқықтары мен бостандықтарынсақтау.
2) нормативтіактілерді, облыстықжәнеқалалық / аудандықмаңызы бар білім беру органдарыныңбұйрықтарын, лауазымдықнұсқаулықтабелгіленгенқызметтікміндеттердіорындамағанынемесетиісіншеорындамағаныүшін, оныңішіндеберілгенқұқықтардыпайдаланбағаныүшін.
3) білімалушыныңжекебасынақарсыфизикалықжәне (немесе) психикалықзорлық-зомбылыққабайланыстытәрбиеніңбіржолғыәдістерінқолданғаны, сондай-ақкез-келгенбасқаазғындықәрекеттердіжасағаныүшін директор еңбекзаңнамасынасәйкесқызметіненбосатылуымүмкін.
4) өртқауіпсіздігі, еңбектіқорғау, оқупроцесінұйымдастырудыңсанитарлық-гигиеналықережелерінбұзғаныүшін директор ҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасындакөзделгенжауапкершіліккетартылады.
48. Тиістібейіндербойыншаарнайыпедагогикалықнемесекәсіптікбілімі бар адамдарпедагогикалыққызметпенайналысуғарұқсатетіледі. Жұмысістеугежіберілмейтіндер:
1) медициналыққарсыкөрсетілімдері бар;
2) психиатриялықжәне (немесе) наркологиялықдиспансердеесептетұрған. Жылсайын, жылынабіррет, оқужылыныңбасындамұғалімөзініңпсихиатриялықжәне (немесе) наркологиялықдиспансердеесептетұрмағанынкез-келгензаңдытүрдерастайды;
3) ҚазақстанРеспубликасыныңЕңбеккодексіндекөзделгеншектеулернегізіндежүзегеасырылады.
49.Жұмысқа қабылдаукезінде директор тиістімемлекеттікқызметшілердің бос лауазымдарынақойылатынбіліктілікталаптарынбасшылыққаалуыкерек. Тиістібілімсізпедагогикалыққызметпенайналысуғажолберілмейді.Азаматтардыпедагогикалыққызметкеқабылдаутәртібінбұзғаныүшін директор жекежауапкершіліккетартылады. Мекемеқызметкерлерініңқұқықтары мен міндеттерітиістілауазымғанемесеқызметтүрінеҚазақстанРеспубликасыныңнормативтікқұқықтықактілеріменанықталады.
50. Мектептібасқаруформаларыныңбірі - педагогикалықкеңес. Педагогикалықкеңестіңқұрамына: білім беру ұйымыныңбасшысы (төраға), оныңорынбасарлары, мұғалімдер, тәрбиешілер, психолог, әлеуметтік педагог кіреді. Ата-аналаркомитетініңнемесеқамқоршыларкеңесініңмүшелерібілім беру ұйымыныңпедагогикалықкеңесініңотырыстарынашақырылады. Педагогикалықкеңестіңқұрамыоқужылынабілім беру ұйымыбасшысыныңбұйрығыменбекітіледі. Педагогикалықкеңесөзмүшелеріненбіржылмерзімгехатшысайлайды.
51. Педагогикалықкеңесмыналардықарастырады:
1) білім беру ұйымындақұқықтықактілердііскеасыружөніндегішаралар;
2) оқужәнеоқу-әдістемелікжұмысыныңжай-күйі, оқытудыңбарлықтүрлеріндеоқытуәдістерінжетілдіру, оқытудыңжаңатехнологияларыненгізумәселелері;
3) оқу-тәрбиежұмысынжоспарлаумәселелері;
4) қорытындыаттестаттау, оқушылардыемтихандарғажіберу, ұсынылғанқұжаттарнегізіндеоқушылардыемтихандарданбосату, оқушылардыкелесісыныпқаауыстырунемесеолардыекіншісыныпқақалдыру, оқушылардыдипломдармен, мақтауқағаздарыменмарапаттау, негізгі орта білімдіүздікбітіргенітуралыкуәлік беру, негізгі орта білімтуралы диплом, үздік аттестат, орта жалпыбілімтуралыкуәлік, белгіленгенүлгідегікуәлік;
5) оқужүктемесінбөлу, алдын-ала есепайырысу, сертификаттауғадайындық, мұғалімдердімарапаттаужәнекөтермелеумәселелері.
52. Педагогикалықкеңестіңжұмысыоқужылынаарналғанжоспарғасәйкесжүзегеасырылады, педагогикалықкеңестіңотырысындақараладыжәнебілім беру ұйымыныңбасшысыбекітеді. Педагогикалықкеңесжылына кем дегенде бес ретжиналады.
53. Мемлекеттікмекемеқызметтіжүзегеасыруға, сондай-ақ осы жарғыдабекітілгеноныңқызметініңмәні мен мақсаттарынасәйкескелмейтінмәмілелержасауғақұқылыемес.
54. Мемлекеттікмекемеөзқызметініңмақсаттарынақайшыкелетін, міндеттітүрдеҚазақстанРеспубликасыныңзаңдарыменнемесеқұрылтайқұжаттарыменшектелгеннемесеоныңбасшысыныңжарғылыққұзыретінбұзғанмәміле: құрылтайшының, тиістісаланыңуәкілеттіорганының, сондай-ақ оны жүзегеасыратынорганныңталаптарыбойыншажарамсызболуымүмкін. оғанқатыстықұқықсубъектісінің осы жарғыдакөрсетілгенмүліккеқатыстыфункциялары, мемлекеттікмүлікжөніндегіуәкілеттіорганның.
4. Мемлекеттікмекеменібасқару
55. Мемлекеттікмекеменіжалпыбасқаруды «Нұра ауданы білім беру бөліміҚарағандыоблысыныңбілімбасқармасы» ММ жүзегеасырады.
56. «Нұра ауданы білім беру бөліміҚарағандыоблысыныңбілімбасқармасы» ММ ҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасындабелгіленгенретпенмынадайфункциялардыжүзегеасырады:
1) коммуналдықмемлекеттікмекеменіңбасшысынтағайындайды;
2) коммуналдықмемлекеттікмекемегемүліктібекітіпбереді;
3) коммуналдықмемлекеттікмекеменіңқаржыландыружоспарынбекітеді;
4) коммуналдықмемлекеттікмекемемүлкініңсақталуынабақылаудыжүзегеасырады;
5) коммуналдықмемлекеттікмекеменіңбасқаруоргандарыныңқұрылымын, қалыптастырутәртібінжәнеөкілеттіктерініңмерзімін, коммуналдықмемлекеттікмекеменіңшешімдерқабылдаутәртібінайқындайды;
6) коммуналдықмемлекеттікмекемебасшысыныңқұқықтарын, міндеттерінжәнежауапкершілігін, оны атқаратынлауазымынанбосатудыңнегіздерінайқындайды;
7) ҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасынасәйкескоммуналдықмемлекеттікмекеменің штат санын, тарифтеутізімдерінжәнеөзге де Қаржы-шаруашылыққұжаттамасынкеліседі;
8) мемлекеттікмекеменіңқұрылтайшысынакоммуналдықмемлекеттікмекеменіқайтаұйымдастыружәнетаратутуралыұсыныстаренгізеді;
9) өзіне осы жарғыменжәнеҚазақстанРеспубликасыныңөзге де заңнамасыменжүктелгенөзге де өкілеттіктердіжүзегеасырады.
57. МемлекеттікмекемебасшысыҚазақстанРеспубликасызаңнамасындакөзделгенжағдайлардықоспағанда, «Нұра ауданы білім беру бөліміҚарағандыоблысыныңбілімбасқармасы» ММ қызметкетағайындаладыжәнеқызметтенбосатылады.
58.Мемлекеттікмекеменіңбасшысымемлекеттікмекемежұмысынұйымдастырадыжәнебасшылықетеді, «Нұра ауданы білім беру бөліміҚарағандыоблысыныңбілімбасқармасы» ММ тікелейбағынады (ҚазақстанРеспубликасызаңнамасындакөзделгенжағдайлардықоспағанда) жәнемемлекеттікмекемегежүктелгенміндеттер мен олардыңөзфункцияларынжүзегеасыруынажекежауаптыболады.
59.Мемлекеттікмекеменіңбасшысы дара басшылыққағидаттарындаәрекететедіжәнемемлекеттікмекемеқызметініңмәселелерінҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасыменжәне осы Жарғыменайқындалатынөзқұзыретінесәйкесдербесшешеді.
60. Мемлекеттікмекемежарғысынантысқызметтіжүзегеасыруғабағытталғанмемлекеттікмекемебасшысыныңәрекеттеріеңбекміндеттерінбұзуболыптабылады, тәртіптікжәнематериалдықжауапкершіліктіқолдануғаәкепсоғады.
61. МемлекеттікмекеменіңқызметтіжүзегеасыруыбарысындамемлекеттікмекемебасшысыҚазақстанРеспубликасызаңнамасындабелгіленгентәртіппен:
1) мемлекеттікмекемеатынансенімхатсызәрекететеді;
2) мемлекеттікоргандарда, басқа да ұйымдардамемлекеттікмекеменіңмүддесінбілдіреді;
3) шарттаржасасады;
4) сенімхаттарбереді;
5) мемлекеттікмекеменіңіссапарларға, тағылымдамаға, қызметкерлердіқазақстандықжәнешетелдікоқуорталықтарындаоқытуғажәнеқызметкерлердіңбіліктілігінжоғарылатудыңбасқа да түрлерінебайланыстытәртібі мен жоспарларынбекітеді;
6) банк шоттарынашады;
7) барлыққызметкерлерүшінміндеттібұйрықтаршығарадыжәненұсқауларбереді;
8) тиістісаланыңуәкілетті органы (жергіліктіатқарушы органы) тағайындайтынқызметкерлерденбасқа, мемлекеттікмекемеқызметкерлерінжұмысқақабылдайдыжәнежұмыстанбосатады;
9) мемлекеттікмекемеқызметкерлеріне, ҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасынасәйкескөтермелеушараларынқолданадыжәнеолардыжазалайды;
10) өзорынбасарының (орынбасарларының) жәнемемлекеттікмекеменіңбасқа да басшықызметкерлерініңміндеттері мен өкілеттікаясынайқындайды;
11) оғанҚазақстанРеспубликасызаңнамасымен, осы жарғымен (ережемен) және«Нұра ауданы білім беру бөліміҚарағандыоблысыныңбілімбасқармасы» ММ жүктелгенбасқа да функциялардыжүзегеасырады.
5. Мемлекеттік мекеме мүлкінің құрылу тәртібі
62.Коммуналдық мемлекеттік мекеменің мүлкін заңды тұлғаның активтері құрайды, оның құны оның теңгерімінде көрсетіледі. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің мүлкі мыналардың есебінен қалыптастырылады:
1) оған құрылтайшы берген мүлік;
2) Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
63. Коммуналдық мемлекеттік мекеменің өзіне бекітілген мүлікті және оған смета бойынша бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.
64.Мүліктің сақталуына коммуналдық мемлекеттік мекеменің материалдық жауапты қызметкерлері жауапты болады.
65.Коммуналдық мемлекеттік мекеменің қызметі Қарағанды облысының бюджетінен қаржыландырылады.
66.Коммуналдық мемлекеттік мекеменің қаржы-шаруашылық қызметін тексеру және тексеру Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.
6. Мемлекеттік мекемедегі жұмыс тәртібі
67. Мемлекеттік мекеменің жұмыс тәртібі ішкі еңбек тәртіп ережесімен белгіленеді және Қазақстан Республикасы Еңбек заңы нормаларына қайшы келмеуі тиіс.
7. Құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі
68. Мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар қолданыстағы заңнамада белгіленген өкілеттіктерге сәйкес құрылтайшының немесе осы шешімді қабылдаған органның шешімі бойынша енгізіледі. «Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді тіркеу туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкесқұрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу, аумақтық әділет органдарында мемлекеттік тіркеу рәсімінен өтеді.
8.Мемлекеттік мекемені қайта құру және тарату шарттары
69. Мемлекеттік мекемені қайта құру және тарату құрылтайшының шешімі бойынша жүзеге асырылады. Таратылған мемлекеттік заңды тұлғаның кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған мүлкін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган немесе құрылтайшы қайта бөледі. Таратылған мемлекеттік мекеменің ақшасы, оның ішінде кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған осы заңды тұлғаның мүлкін сату нәтижесінде алынған қаражат тиісті бюджеттің кірісіне есептеледі.
9. Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері туралы ақпарат
70. Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері жоқ.
Директор ____________Тоймбетова Айгерим Тулеутаевна
(қолы)