back-image
"Қарағанды облысы білім басқармасының Шахтинск қаласы білім бөлімінің "Шоқан Уәлиханов атындағы мектеп - гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> "Қарағанды облысы білім басқармасының Шахтинск қаласы білім бөлімінің "Шоқан Уәлиханов атындағы мектеп - гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
17.01.24 ж. бірінші сыныптарда ертегілердің үздік білгірлерін анықтау, сөздік қорын байыту, балалардың сөйлеуін, қиялын, ойлауын, есте сақтауын дамыту, көркем әдебиетті оқуға деген сүйіспеншілігін тәрбиелеу мақсатында "Мен оқыған бір ертегі "(оқыған ертег
17-01-2024 12:12
17.01.24 ж. бірінші сыныптарда ертегілердің үздік білгірлерін анықтау, сөздік қорын байыту, балалардың сөйлеуін, қиялын, ойлауын, есте сақтауын дамыту, көркем әдебиетті оқуға деген сүйіспеншілігін тәрбиелеу мақсатында
Бала кезімізден біз ертегілерді естиміз. Анам оларды ұйықтап жатқанда бізге оқиды, - дейді әжесі тыныш қысқы кештерде. Біз балабақшада ертегілерді тыңдаймыз, олармен және мектепте кездесеміз. Ертегілер бізді өмір бойы сүйемелдейді. Оларды балалар ғана емес, ересектер де жақсы көреді. Осы сиқырлы шығармаларды тыңдап, оқи отырып, біз сиқырлы әлемге кіреміз, онда ғажайыптар орын алады, онда жақсылық әрқашан жамандықты жеңеді.
17.01.24 ж. бірінші сыныптарда ертегілердің үздік білгірлерін анықтау, сөздік қорын байыту, балалардың сөйлеуін, қиялын, ойлауын, есте сақтауын дамыту, көркем әдебиетті оқуға деген сүйіспеншілігін тәрбиелеу мақсатында "Мен оқыған бір ертегі "(оқыған ертегі) іс-шарасы өтті"
("Оқуға құштар мектеп"жобасы)".
Іс-шара барысында балалар орыс халық және әдеби ертегілерін үлкен қызығушылықпен еске алды, ертегі кейіпкерлерін, ертегі атауларын сиқырлы заттар мен үзінділер бойынша қуана-қуана шешті, буындар бойынша ертегілердің басы мен соңын жинады, сөздердің ішіне жасырылған жануарларды тапты, кітаптар көрмесіне барды.
Новости