Қарағанды облысы білім басқармасының Шахтинск қаласы білім бөлімінің№1мектеп-гимназиясы» КММ психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің перспективалық жұмыс жоспары»
Жұмыстың мақсаты:психологиялық-психологиялық сүйемелдеу, оқушылардың жеке және әлеуметтік бейімделуіне ықпал ету, Педагогикалық үдерісті ізгілендіруді қамтамасыз ету.
Қызметтің Міндеттері:
- Оқыту мен тұлғалық дамуында қиындықтары бар оқушыларды ерте анықтау;
- Мектеп қиындықтарын, әлеуметтік-эмоциялық мәселелерді жеңуде оқушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету;
- Бұзылған функцияларды дамыту мен түзетудің жеке бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру;
- Білім беру процесі субъектілерінің физикалық, психикалық және әлеуметтік денсаулығын қорғау мен нығайтуға кепілдік беретін жағдайларды жобалау;
- Бос уақытты өзін-өзі анықтау кезінде ерекше даму мүмкіндіктері(ЕДМ – әрі қарай) бар оқушыларға көмек көрсету:
- Оқушыларға қабілеттеріне, бейімділігіне, қызығушылықтарына, денсаулық жағдайына қарай өз мүмкіндіктерін анықтауға көмек көрсету;
- Білім беру процесінің субъектілеріне белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл жасау қабілетін дамыту мүмкіндігі шектеулі оқушыларға толеранттық қарым-қатынасты қалыптастыруға жәрдемдесу;
- Қызмет жұмысының негізгі бағыттары бойынша білім беру процесінің субъектілерін ақпараттық қолдауды ұйымдастыру;
- Қызметтің ақпараттық-әдістемелік және диагностикалық кешенін қалыптастыру және дамыту.
р/т№ |
Қызметтің негізгі бөлімдері мен мазмұны |
Орындаушылар |
Мерзімі |
Бақылау нысандары |
Психологиялық-педагогикалық диагностика |
||||
1 |
ЕДМбар балаларды медициналық зерттеу |
Мед.қызметкерлер |
қыркүйек |
оқушыларға медициналық ұсыныстар |
2 |
Тәрбие жұмысы бар оқушылардың танымдық қызметі мен эмоциялық-тұлғалық саласының даму деңгейін анықтау |
психологтар |
қыркүйек |
Психологиялық түсініктер |
3 |
Логопедиялық диагностика: сөйлеу бұзылыстары бар балаларды анықтау |
логопед |
қыркүйек |
сөйлеукарталары |
4 |
ЕДМбар оқушылардың мектеп-маңызы бар дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтау |
мұғалім-дефектолог, психолог |
қыркүйек |
Педагогикалық ұсыныстар |
5 |
ЕДМбар оқушылардың әлеуметтік даму деңгейінің диагностикасы |
Әлеуметтік педагог |
қыркүйек |
Әлеуметтік ұсыныстар |
6 |
ЕДМ оқушыларды отбасылық тәрбиелеу жағдайларын зерделеу |
Сынып жетекші |
Қыркүйек-қараша |
Отбасының әлеуметтік портреті |
7 |
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің жеке бағдарламаларын оқу процесінде ЕДМбар оқушыларға жеке көзқарастың болуы бойынша педагогтарға арналған ұсынымдармен және ЕДМ бар Оқушыларды отбасылық тәрбиелеу бойынша ұсынымдармен құрастыру |
сүйемелдеу қызметінің мамандары |
қыркүйек |
Психологиялық сүйемелдеудің жеке бағдарламалары |
8 |
Оқушылармен түзету-дамыту жұмыстарын және оқу жетістігін жүзеге асырудың табыстылығын динамикалық зерттеу |
сүйемелдеу қызметінің мамандары |
Жыл ағымында |
Мамандардың бақылаулары |
9 |
ЕДМбар балаларды салыстырмалы психологиялық-педагогикалық тексеру |
сүйемелдеу қызметінің мамандары |
сәуір |
психологиялық-педагогикалық бейін |
Арнайы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу |
||||
10 |
Жеке және топтық түзету-дамыту сабақтарын жүйелі өткізу |
мұғалім-дефектолог, логопед, психолог |
Жыл ағымында |
Жұмыс құжаттамасы |
11 |
Әр түрлі қызмет түрлерінде оқушыларға қажетті психологиялық-педагогикалық көмек көрсету |
сүйемелдеу қызметінің мамандары |
Жыл ағымында |
Сұраныс бойынша |
12 |
Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық кеңес беру (топтық, жеке) |
сүйемелдеу қызметінің мамандары |
Жыл ағымында |
Ата-аналарға ұсыныс |
13 |
ЕДМ бароқушыларды оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша педагогтарға жеке және топтық кеңес беру |
сүйемелдеу қызметінің мамандары |
Сұраныс бойынша |
Ақпараттық материалдар |
14 |
Ата-аналармен түзету-дамыту жұмыстарының нәтижелерін талдау және жалпылау, қорытынды педкеңесте талқылау |
сүйемелдеу қызметінің мамандары |
Мамыр |
сүйемелдеу мамандарының есебі |
15 |
Қорғау педагогикалық режимін сақтау |
педагогикалықұжым |
Жыл ағымын |
Мұғалімдерге ұсыныс |
16 |
Ата-аналарды оқу-тәрбие үдерісіне тарту |
сүйемелдеу қызметінің мамандары, педагогтар |
Жыл ағымында |
Ата-аналарға ұсыныс |
Психологиялық-педагогикалық және медициналық-педагогикалық ағарту |
||||
17 |
Білім беру процесіне қатысушыларды инклюзивті білім берудің мақсаттары мен міндеттері туралы ақпараттандыру |
сүйемелдеу қызметінің мамандары |
Жыл ағымында |
Ақпараттық материалдар |
18 |
Білім беру процесіне қатысушылармен дәрістер мен оқыту семинарларын өткізу |
сүйемелдеу қызметінің мамандары |
Жоспар бойынша |
Ақпараттық материалдар |
19 |
Білім беру процесіне қатысушылармен дәрістер мен оқыту семинарларын өткізу |
сүйемелдеу қызметінің мамандары |
Жоспар бойынша |
Ақпараттық материалдар |
20 |
ЕДМ барбалаларды оқыту және тәрбиелеу тәжірибесін зерделеу мақсатында мектеп педагогтарының арнайы жалпы білім беру ұйымдарына баруын ұйымдастыру |
педагогтар |
Жоспар бойынша |
|
21 |
Қоғамдастық деңгейінде инклюзивті білім беру қағидаттары мен құндылықтарын танымал ету (оқушылар, ата-аналар, қоғам, БАҚ) |
сүйемелдеу қызметінің мамандары |
Жыл ағымында |
БАҚ жариялау |
22 |
Арнайы ұйымдармен шығармашылық ынтымақтастық туралы келісім |
ППС қызметінің басшысы |
Жұмыс жоспары бойынша |
Келісімдер |
23 |
Инклюзивті білім беру мәселелері бойынша ғылыми-практикалық конференцияларға, семинарларға, дөңгелек үстелдерге қатысу |
сүйемелдеу қызметінің мамандары |
Жыл ағымында |
конференция материалдары |
Ұйымдастыру-әдістемелік қызметі |
||||
24 |
Құжаттаманы ресімдеу және жүргізу |
сүйемелдеу қызметінің мамандары |
Жыл ағымында |
жұмыс құжаттамасы |
25 |
Сабақтарға қатысу |
сүйемелдеу қызметінің мамандары |
Сұраныс бойынша |
стенограммалар мен сабақтарды талдау |
26 |
Сүйемелдеу қызметінің есебі |
ППС қызметінің басшысы, мамандары |
жарты жылдық, жыл |
Мамандардың есебі |
Орын. Герасимова И.Г.
ППСқызметінің басшысы