1 тарау. Жалпы ережелер
орыс тілінде: Коммунальное государственное учреждение
«Березняковская общеобразовательная школа» отдела образования Бухар- Жырауского района управления образования Қарагандинской области.
2 тарау. Мемлекеттік мекеменің заңды мәртебесі
3 тарау. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні мен мақсаттары
Мекеме қызметінің негізгі міндеттері:
Мемлекеттік мекеме дамытушы оқытудың жаңа мазмұнын, оны енгізу бойынша түрлері мен әдістерді іздестіруді, әзірлеуді, эксперименттік оқу жоспарларын, бағдарламалары мен косымша курстарды байқаудан өткізуді ұйымдастыратын білім беру ұйымы болып табылады. Оқу үдерісін ұйымдастыру, басқару осы Жаргыга сәйкес жүзеге асырылады.
Оқу-тәрбие қызметі мемлекеттік жалпыга міндетті білім беру стандарттары негізінде әзірленген жэне жалпыға міндетті негізгі жэне қосымша бағдарламаларды игеруді іске асыратын оқу жоспарлары мен багдарламаларына сәйкес жүзеге асырылады. Мекеменің бағдарламалары мемлекеттік жалпы білім беретін мектептердің Үлгілік бағдарламаларына сүйенеді.
Мемлекеттік мекеме «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тұрғыда оқытудың нысандарын, құралдары мен әдістерін таңдауда дербес болады. Білім беру үдерісін жүзеге асыру үшін мектеп мекеме басшысымен бекітілген жылдық жұмыс оқу жоспарын жэне оқу сабақтарының кестесін эзірлейді.
Оқыту тілі- мемлекеттік (қазақ) жэне орыс тілдері болыгі табылады.
Жұмыс оқу жоспарының вариативті бөлігі:
Мемлекеттік мекеме құрылымы:
Білім деңгейлері:
Жалпы орта білім беру бастауыш кәсіптік, орта кәсіптік (қысқартылган, жеделдетілген багдарламалар бойынша) және жоғары кәсіптік білім алу үшін негіз болып табылады. Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу багдарламасын игеру мерзімі-2 жыл.
Тиісті контингенті көрсетілген сыныптар жиынтыгын «Қараганды облысы білім басқармасының Бүқар жырау ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі басшысымен келісіледі. Сыныптар жиынтыгын қалыптастыруға мекеме басшысы дербес жауапты болады. Сыныптардагы оқушылар саны қолданыстағы «Білім беру объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» санитарлық ережелеріне сәйкес, осы білім беру үйымына тікелей бөлінетін бюджет қаражатын ескере отырып, санитарлық нормативтерді сақтаган жагдайда белгіленеді.
Сыныптар тізбесі мемлекеттік білім беру стандартында айқындалган пэндерді оқу кезіндекемінде 20 оқушы санымен 2 кіші топқа бөлінуі мүмкін. Егер оқу жылы ішінде оқушылар саны 20 оқушыдан кем болган жагдайда,осы оқу жылының келесі токсанынан бастап 2 кіші топқа бөлу токтатылады. Жарғының осы тармағы бюджеттің мүмкіндіктерін ескереді;
Егер мемлекеттік мекеме мәртебесі бойынша шағын жинакталган мектепке жататын болса, онда оқу-тәрбие үдерісі білім алушылардың аралас сыныптарда әртүрлі жастагы оқуын ескере отырып камтамасыз етіледі;
Шағын жинақталган мектептерде жекелеген пәндерді оқу кезінде жэне сыныпта 10-16 білім алушы болган кезде кіші топтарга бөлуге жол беріледі. Сыныптарды бір сынып-жиынтыққа біріктіру жэне біріктіру кезінде эртүрлі жастагы білім алушылардың саны 10 адамнан аспауы тиіс. Шағын жинақталған мектептердегі сыныптарды толтыруга 3-10 жэне одан да көп адам жіберіледі. Үш немесе төрт сыныпты біріктірген кезде оқу сабактарын үйымдастырудың жылжымалы кестесі қолданылады. Бірінші сынып және бітіруші сыныптардың білім алушыларын бірлесіп оқытуга жол берілмейді;
Мемлекеттік мекемеде толық жэне жарты күндік болатын мектепке дейінгі шагын орталык жүмыс істей алады. Мектепке дейінгі шагын орталық мекеменің қүрылымдык бөлімшесі болып табылады жэне 2 жастан 5 жасқа дейінгі балаларды жан - жақты дамыту жэне баланы тэрбиелеу мен окытуды, балаларды әлеуметтік бейімдеуді үйымдастыруда олардың ата-аналарына консультациялық-эдістемелік қолдау көрсету мақсатында кұрылады.
Шагын орталыққа қабылдау мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау жэне балаларды қабылдау қағидалары негізінде жүргізіледі. Балаларды қабылдау үшін құжаттар тізбесі мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау жэне балаларды қабылдау қағидаларымен жэне мемлекеттік қызметтер көрсетудің тиісті мемлекеттік стандартымен айқындалады.
Мемлекеттік мекеме денсаулық жагдайы туралы медициналық қорытындыга сәйкес оқушылармен үйде сабақ беруді қамтамасыз етеді. Қазакстан Республикасы білім жэне гылым министрлігінің нұсқаулықтарына сэйкес аптасына оқу сағаттарыньщ саны бөлінеді, кесте жасалады, бұйрықпен педагогтардың жеке құрамы аныкталады, өткізілген сабақтар журналы жүргізіледі. Ата-аналар (заңды өкілдері) үйде сабақ өткізу үшін жагдай жасауға міндетті.
Мектептегі оқу сабақтары Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тэртіппен басталады және аяқталады. Оку жылының ұзактыгы, оның ішінде оку апталары мен демалыстардың саны білім беру саласындагы мемлекеттік стандарттың талаптарына және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік актілеріне сәйкес айқындалады.
Мемлекеттік мекемеде келесі жұмыс режимі белгіленеді: бірінші ауысымда сабақтардың басталуы - 8:00 (8:30 немесе 9:00) сағат, екінші ауысымда - 13:30 (14:00) сагат. Сабак кестесін мектеп басшысы немесе оны алмастыратын тұлга бекітеді. Сабақ кестесінде оқу сабақтарының күн сайынғы саны, ұзақтыгы мен реттілігі, сондай-ак, сабақ арасындагы үзілістің ұзактығы көрсетіледі. Мектептегі сабақ кестесінің сұрақтары колданыстагы «Білім беру нысандарына қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық галаптар» санитарлық ережелерімен реттеледі. Сабақ кестесі уэкілетті органдар жэне (немесе) лауазымды адамдар белгілеген шектеу шараларына негізделген эпидемиологиялық жагдайга сэйкес өзгеруі мүмкін.
Сабақтар арасындағы үзіліс кезеңінде мемлекеттік мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына сэйкес ата-аналар мен жалпыга міндетті оқу қорының қаражаты есебінен мектеп асханасында жүзеге асырылатын білім алушыларды тамақтандыруды үйымдастырады.
Мемлекеттік мекемедегі тәртіп білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогтардың адамдық қадір-қасиетін қүрметтеу негізінде қолдау табады. Білім алушыларга қатысты физикалық және психикалық зорлық-зомбылық әдістерін қолдануга жол берілмейді. Оқушыларга дәрігерге дейінгі медициналық қызмет көрсетуді медицина бикесі қамтамасыз етеді, ол әкімшілікпен және педагогикалық қызметкерлермен қатар білім алушылардың денсаулыгы мен дене бітімінің дамуына, емдеу іс-шараларын жүргізуге жэне санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауга жауапты болады. Дәрігерлік медициналық қызмет көрсетуді жергілікті деңгейдегі денсаулық сақтау органдары (емхана) жүзеге асырады. Мектеп оқушылары кесте бойынша медициналық тексеруден өтеді.
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының талаптарына сәйкес мектепте мектеп формасы міндетті. Оны кию тэртібі мен стилі мектептің Қамқоршылық кеңесінің келісімі бойынша мектеп басшысының бүйрыгымен бекітіледі.Мектеп киімі нысаны зайырлы оқу сипатына сәйкес келуі керек. Бас киімдер мен түрлі конфессиялардың діни тиесілілігінің атрибуттарын қоса алганда, киім элементтерін мектеп формасына қосуга жол берілмейді;
міндетті мектеп киім нысанына қойылатын талаптар Қазақстан Республикасы Білім жэне гылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы № 26 бүйрыгында белгіленген жалпы талаптарга сәйкес болуы тиіс;
Мемлекеттік мекемеде саяси партиялардың, когамдық-саяси жэне діни қозгалыстар мен үйымдардың үйымдық қүрылымдарын қүруга жэне олардың қызметіне жол берілмейді. Мекеме зайырлы жэне діни білім берудің бөлек қагидаларын сақтауға міндетті. Кез келген нысанда діни тәрбиеге жол берілмейді.
Инклюзивті білім беру мақсатын іске асыра отырып, мектеп ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларга олардың білім алуы жэне білім берудің барлық деңгейлерінде әлеуметтік бейімделу үшін арнайы жагдайларды қамтамасыз етеді.Білім алушылардың ата-аналарының немесе өзге де заңды өкілдерінің мүдделерін ескере отырып және Бүқар жырау ауданының білім бөлімінің келісімі бойынша мамандар болган жагдайда мектепте инклюзивті сыныптар ашылуы мүмкін (бір сыныпта ерекше білім беру қажеттіліктері бар екі баладан артық емес білім алуға болады). Инклюзивті сыныптарда психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның
қорытындысы мен үсынымдары бойынша білім алатын ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жалпы білім беретін оқу немесе жеке багдарлама бойынша диагнозға сәйкес түзету жүмыстарының жагдайлары болган кезде оқи алады. Инклюзивті сыныптарда оқитын ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар үшін арнайы педагогтармен (олигофренопедагог, сурдопедагог, тифлопедагог, дефектолог-мұгалім, логопед-мұгалім) түзету сабақтары жүргізіледі. Мектепте түракты негізде өз жұмысын логопункт жүзеге асыра алады. Логопунктың ашылуы «Қараганды облысы білім басқармасының Бүқар жырау ауданы білім беру бөлімі» мемлекеттік мекемесі басшысының бүйрыгымен рәсімделеді.
Мемлекеттік мекемеге қабылдау бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің білім беретін оқу багдарламаларын іске асыратын білім беру үйымдарына оқуға қабылдаудың үлгі қағидалары негізінде жүргізіледі. Балаларды қабылдау үшін қүжаттар тізбесі бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің білім беретін оқу багдарламаларын іске асыратын білім беру үйымдарына оқуга қабылдау ережесімен және Мемлекеттік қызмет көрсетудің тиісті мемлекеттік стандартымен анықталады. Бірінші сыныпқа қабылдау кезінде ата-аналардың немесе баланың заңды өкілдерінің мүгалімді таңдауга қүқығы жоқ. Сыныптан сыныпқа ауыстыру үлгерім нәтижелері бойынша педагогикалық кеңестің шешімімен жүргізіледі.
Мектепалды сыныптарға қабылдау ата-анасының немесе өзге де заңды өкілдерінің өтініші бойынша жүзеге асырылады;
Мектепте білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық жэне қорытынды аттестаттау жүргізу бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, аралық және қорытынды аттестаттаудың үлгі ережесіне сәйкес жүргізіледі.
Қорытынды аттестаттаудан сэтті өткен түлектерге мекеменің мөрімен расталған тиісті білімі туралы мемлекеттік үлгідегі қүжат беріледі.
Кэмелетке толмаган білім алушыларды мектептен шыгару ерекше жағдайларда қүқыққа қарсы іс-әрекеттер жасаганы, білім беру үйымының жаргысын өрескел және бірнеше рет бүзганы үшін білім беру үйымын мемлекеттік басқару органының шешімі бойынша жол беріледі. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлыгынсыз қалган балаларды алып тастау туралы шешім қорганшы және қамқоршы органдардың келісімімен қабылданады. Кэмелетке толган білім алушыларды мектептен шығаруга қүқыққа қайшы әрекеттер жасаганы, білім беру үйымының жарғысын өрескел жэне бірнеше рет бүзганы, сондай-ақ, үлгерімі үшін педагогикалық кеңестің шешімі бойынша жол беріледі;
Тәрбиеленушілерді шагын орталық топтарынан шыгару ай сайынғы төлем уақтылы төленбеген, баланы дэлелді себептерсіз бір айдан артық өткізіп алған жағдайларда, медициналық қарсы көрсетілімдер болган кезде жүргізіледі;
Білім алушыларга дәрігерге дейінгі медициналық қызмет көрсетуді мейірбике қамтамасыз етеді, ол әкімшілікпен жэне педагогикалық қызметкерлер қүрамымен қатар білім алушылардың денсаулыгы мен физикалық дамуына, емдеу іс-шараларын жүргізуге жэне санитариялык- гигиеналық нормаларды сақтауга жауапты болады. Дэрігерлік медициналық қызмет көрсетуді жергілікті деңгейдегі денсаулық сақтау органдары (емхана) жүзеге асырады. Білім алушылар кесте бойынша медициналық тексеруден өтеді;
Жалпы білім беру үдерісінің қатысушылары: білім алушылар,
тәрбиеленушілер, педагог қызметкерлер, білім алушылардың ата-аналары (оларды алмастыратын адамдар) болып табылады.
Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің білім алуга қүқығы бар:
Мемлекеттік мекеме зайырлы жэне діни білімнің бөліну кагидатын үстанады. Діни тәрбиенің кез келген түріне жол берілмейді;
Білім алушылар міндетті:
Кәмелетке толмаган балалардың ата-аналары мен өзге де заңды өкілдерінің:
Ата-аналар мен өзге де заңды өкілдер міндетті:
формасына қойылатын талаптарды орындауға; _
тэртіп ережелерін орындауга және өз балаларын тәрбиелеу мен окытуга, сондай-ак мемлекеттік меншікке ұқыпты қарауга жауапты болуға міндетті.
Мемлекеттік мекемені басқару Қазақстан Республикасынын заңнамасына, осы Жарғыға сэйкес жүзеге асырылады. Алқалык басқару нысаны Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тэртігіпен
педагогикалық кеңес болып табылады.
Мемлекеттік мекемені тікелей басқаруды директор жүзеге асырады.
Директор жауап береді:
бостандықтарын сақтау үшін;
Педагогтік қызметпен айналысуга тек тиісті бейіндері бойынша арнайы педагогикалық немесе кэсіптік білімі бар адамдар жіберіледі.
Мектепте жүмыс істеуге:
1) медициналық қарсы көрсетілімдері бар;
2)психиатриялық жэне (немесе) наркологиялық диспансерде есепіе түрган. Жылына бір рет, оқу жылының басында педагог психиатриялық жэне (немесе) наркологиялық диспансерде есепте түрмайтынын растайды;
3) соттың заңды күшіне енген үкіміне сэйкес педагогтің кәсіптік
қызметін жүзеге асыру қүқыгынан айырылган; _
4) Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тэртіппен эрекетке қабілетсіз немесе эрекет қабілеті шектеулі деп танылгандар,
5) Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексінде көзделген шектеулер
негізінде адамдар жіберілмейді., .
Жұмысқа қабылдау кезінде мектеп директоры азаматтық қызметшінің тиісті бос лауазымдарына орналасуға қойылатын біліктілік талаптарын басшылыққа алуга міндетті. Тиісті білімсіз педагогикалық қызметпен айналысуға жол берілмейді. Педагогикалық лауазымдар бойынша азаматтарды қабылдау тэртібін бұзганы үшін директор дербес жауапты болады. Мекеме қызметкерлерінің құқықтары мен міндеттері тиісті лауазымға немесе қызмет түріне қатысты Қазақстан Республикасының нормативтік күқыктық актілерімен анықталады.
Мемлекеттік мекемені басқарудың бір түрі-педагогикалық кеңес. Педагогикалық кеңестің кұрамына: білім беру үйымының басшысы (төрага), оның орынбасарлары, педагогтар, тәрбиешілер, психолог, әлеуметтік педагог кіреді. Білім беру үйымының педагогикалық кеңесінің отырысына ата-аналар үйымдарының немесе қамқоршылық кеңесінің мүшелері шакырылады. Педагогикалық кеңестің қүрамы оқу жылына арналған білім беру үйымы басшысының бүйрыгымен бекітіледі. Педагогикалык кеңес өз қүрамынан бір жыл мерзімге хатшы сайлайды.
Педагогикалық кеңес:
1. мемлекеттік мекемелерде нормативтік қүкықтық актілерді орындау жөніндегі іс-шаралар;
2. оқу-тәрбие жэне эдістемелік жүмыстың жай-күйі, оқытудың барлық түрлері бойынша оқыту әдістерін жетілдіру мэселелері, оқытудың жаңа технологияларын енгізу;
3. оқу-тэрбие жүмысын жоспарлау мәселелері;
4. қорытынды аттестаттауды өткізу, білім алушыларды емтиханга жіберу, үсынылған қүжаттар негізінде білім алушыларды емтиханнан босату, білім алушыларды келесі сыныпқа ауыстыру немесе оларды қайта курска қалдыру, білім алушыларды грамоталармен, мақтау қагаздарымен марапаттау, негізгі орта білімді үздік бітіргені туралы аттестат, негізгі орта білімді бітіргені туралы аттестат, алтын белгі, үздік аттестат, жалпы орта білім туралы аттестат, белгіленген үлгідегі анықтама беру мәселелері;
5. оқу жүктемесін бөлу, тарификацияны бекіту, аттестаттауга дайындау, педагогтарды марапаттау жэне көтермелеу мэселелерін қарастырады.
Педагогикалық кеңестің жүмысы оқу жылына эзірленетін жоспарга сәйкес жүргізіледі, педагогикалық кеңестің отырысында қаралады және білім беру үйымының басшысымен бекітіледі. Педагогикалық кеңес жылына кемінде бес рет жиналады.
6. Мемлекеттік мекеменің осы Жарғыда бекітілген өз қызметінің мэні мен мақсаттарына сай келмейтін қызметті жүзеге асыруга, сондай-ақ мэмілелерді жасауға қүкыгы жоқ.
7. Мемлекеттік мекеменің Қазақстан Республикасының заңдарында немесе қүрылтай қүжаттарында белгілі бір шек койылган қызмет мақсаттарына қайшы не оның басшысының жарғылық қүзыретін бүза отырып жасаған мәмілесі: қүрылтайшының, тиісті саланың уэкілетті органының, сондай-ақ оған қатысты осы Жарғыда көрсетілген мүлікке қатысты қүқық субъектісінің, мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның функцияларын жүзеге асыратын органның талап қоюы бойынша жарамсыз деп танылуы мүмкін.
4 тарау. Мемлекеттік мекемені басқару
17. Мемлекеттік мекемені жалпы басқару «Қарағанды облысы білім басқармасының Бұқар жырау ауданы білім бөлімі» мемлекеттік мекемесімен
жүзеге асырылады.
18. Қараганды облысының әкімдігі мемлекеттік мекемені қайта үйымдастыру жэне тарату туралы шешім қабылдайды.
«Қараганды облысының экономика басқармасы» мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен келесі қызметтерді жүзеге асырады:
19. коммуналдық мемлекеттік мекемеге мүлікті бекітіп, береді;
20. мемлекеттік мекеменің жаргысын, оны енгізуді, өзгертуді жэне толықтыруды бекітеді.
«Қарағанды облысы білім басқармасының Бүқар жырау ауданы білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі заңнамамен белгіленген тэртіпте келесі функцияларды жүзеге асырады:
1) мемлекеттік мекеменің басшысы тағайындалады;
2) мемлекеттік мекеменің қаржыландыру жоспарын бекітеді;
3) мемлекеттік мекеме мүлкінің сақталуына бақылауды жүзеге асырады;
4) мемлекеттік мекеменің басқару органдарының қүрылымын, қалыптастыру тәртібін жэне өкілеттіктерінің мерзімін, мемлекеттік мекеменің шешімдер қабылдау тэртібін анықтайды;
5) мемлекеттік мекеме директорының қүқықтарын, міндеттерін жэне жауапкершілігін, оны атқаратын қызметінен босатудың негіздерін белгілейді;
6) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік мекеменің штат санын, тарифтеу тізімдерін және өзге де қаржы-шаруашылық құжаттамасын келіседі;
7) мемлекеттік мүлік жөніндегі уэкілетті органга мемлекеттік мекемеге берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде сатып алган мүлікті алып қоюга немесе қайта бөлуге жазбаша келісім береді;
8) мемлекеттік мекеменің қүрылтайшысына мемлекеттік мекемені қайта үйымдастыру жэне тарату туралы ұсыныстар енгізеді;
9) өзіне осы жаргымен жэне Қазақстан Республикасының өзге де заңнамасымен жүктелген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
19. Мемлекеттік мекеменің директоры «Қараганды облысы білім басқармасының Бүқар жырау ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекеме басшысымен қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады жэне білім беру саласындагы уэкілетті орган бекіткен тагайындау қагидаларына сэйкес жүзеге асырылады.
20. Мемлекеттік мекеменің директоры мемлекеттік мекеменің жүмысын үйымдастырады және оған басшылық жасайды, «Қараганды облысы білім басқармасының Бүқар жырау ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесіне жүктелген міндеттердің орындалуына жэне оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болады.
21.Мемлекеттік мекеменің директоры дара басшылық қағидаттарында эрекет етеді жэне мемлекеттік мекеме қызметінің мәселелерін Қазақстан Республикасының заңнамасымен жэне осы Жарғымен айқындалатын өз құзыретіне сәйкес дербес шешеді.
22. Мемлекеттік мекеме директорының мемлекеттік мекеменің жарғылық емес қызметті жүзеге асыруына багытталган іс-әрекеттері Еңбек міндеттерін бүзу болып табылады жэне тэртіптік жэне материалдық жауаптылық шараларын қолдануга әкеп согады.
1) мемлекеттік мекеме атынан сенімхатсыз эрекет етеді;
2) мемлекеттік органдарда, өзге де үйымдарда мемлекеттік мекеменің мүдделерін білдіреді;
3) шарттар жасасады;
4) сенімхаттар береді;
5) мемлекеттік мекеменің іссапарлар, тағылымдамалар, қызметкерлерді қазақстандық жэне шетелдік оқу орталықтарында оқыту жэне қызметкерлердің біліктілігін арттырудың өзге де түрлері жөніндегі жоспарларын бекітеді;
6) барлық қызметкерлер үшін міндетті бүйрықтар шығарады жэне нұскаулар береді;
7) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік мекеменің қызметкерлерін жүмысқа қабылдайды жэне жүмыстан босатады;
8) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тэртіппен мемлекеттік мекеме қызметкерлеріне көтермелеу шараларын қолданады жэне тәртіптік жаза қолданады;
9) өзінің орынбасарлары мен мемлекеттік мекеменің өзге де басшы қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттік аясын айқындайды;
10) сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы сақтау бойынша жүмысты үйымдастырады, оның ішінде білім беру үйымында сыбайлас жемқорлықтың профилактикасы жэне алдын алу бойынша шаралар қабылдайды;
11) Қазақстан Республикасының заңнамасымен, осы Жаргымен және «Қараганды облысы білім басқармасының Бүқар жырау ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесімен өзіне жүктелген өзге де міндеттерді жүзеге асырады.
5 тарау. Мемлекеттік мекеменің мүлкін құру тәртібі
1) қүрылтайшы (меншік иесі) берген мүлік;
2) өз қызметі нэтижесінде сатып алынган мүлік (ақшалай кірістерді қоса алганда);
3) Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаган өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
Бухгалтерлік есепті жэне мемлекеттік мекеме үшін есептілікті үсынуды барлық туындайтын функциялары бар мемлекеттік мекеменің баскару органы жүзеге асыра алады.
6 тарау. Мемлекеттік мекемедегі жүмыс тәртібі
7 тарау. Қүрылтай қүжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу
тәртібі
8 тарау. Мемлекеттік мекемені қайта үйымдастыру және тарату
шарттары
Педагогтік қызметпен айналысуга тек тиісті бейіндері бойынша арнайы педагогикалық немесе кэсіптік білімі бар адамдар жіберіледі.
Мектепте жүмыс істеуге:
1) медициналық қарсы көрсетілімдері бар;
2)психиатриялық жэне (немесе) наркологиялық диспансерде есепіе түрган. Жылына бір рет, оқу жылының басында педагог психиатриялық жэне (немесе) наркологиялық диспансерде есепте түрмайтынын растайды;
3) соттың заңды күшіне енген үкіміне сэйкес педагогтің кәсіптік
қызметін жүзеге асыру қүқыгынан айырылган; _
4) Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тэртіппен эрекетке қабілетсіз немесе эрекет қабілеті шектеулі деп танылгандар,
5) Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексінде көзделген шектеулер
негізінде адамдар жіберілмейді., .
Жұмысқа қабылдау кезінде мектеп директоры азаматтық қызметшінің тиісті бос лауазымдарына орналасуға қойылатын біліктілік талаптарын басшылыққа алуга міндетті. Тиісті білімсіз педагогикалық қызметпен айналысуға жол берілмейді. Педагогикалық лауазымдар бойынша азаматтарды қабылдау тэртібін бұзганы үшін директор дербес жауапты болады. Мекеме қызметкерлерінің құқықтары мен міндеттері тиісті лауазымға немесе қызмет түріне қатысты Қазақстан Республикасының нормативтік күқыктық актілерімен анықталады.
Мемлекеттік мекемені басқарудың бір түрі-педагогикалық кеңес. Педагогикалық кеңестің кұрамына: білім беру үйымының басшысы (төрага), оның орынбасарлары, педагогтар, тәрбиешілер, психолог, әлеуметтік педагог кіреді. Білім беру үйымының педагогикалық кеңесінің отырысына ата-аналар үйымдарының немесе қамқоршылық кеңесінің мүшелері шакырылады. Педагогикалық кеңестің қүрамы оқу жылына арналған білім беру үйымы басшысының бүйрыгымен бекітіледі. Педагогикалык кеңес өз қүрамынан бір жыл мерзімге хатшы сайлайды.
Педагогикалық кеңес:
1. мемлекеттік мекемелерде нормативтік қүкықтық актілерді орындау жөніндегі іс-шаралар;
2. оқу-тәрбие жэне эдістемелік жүмыстың жай-күйі, оқытудың барлық түрлері бойынша оқыту әдістерін жетілдіру мэселелері, оқытудың жаңа технологияларын енгізу;
3. оқу-тэрбие жүмысын жоспарлау мәселелері;
4. қорытынды аттестаттауды өткізу, білім алушыларды емтиханга жіберу, үсынылған қүжаттар негізінде білім алушыларды емтиханнан босату, білім алушыларды келесі сыныпқа ауыстыру немесе оларды қайта курска қалдыру, білім алушыларды грамоталармен, мақтау қагаздарымен марапаттау, негізгі орта білімді үздік бітіргені туралы аттестат, негізгі орта білімді бітіргені туралы аттестат, алтын белгі, үздік аттестат, жалпы орта білім туралы аттестат, белгіленген үлгідегі анықтама беру мәселелері;
5. оқу жүктемесін бөлу, тарификацияны бекіту, аттестаттауга дайындау, педагогтарды марапаттау жэне көтермелеу мэселелерін қарастырады.
Педагогикалық кеңестің жүмысы оқу жылына эзірленетін жоспарга сәйкес жүргізіледі, педагогикалық кеңестің отырысында қаралады және білім беру үйымының басшысымен бекітіледі. Педагогикалық кеңес жылына кемінде бес рет жиналады.
6. Мемлекеттік мекеменің осы Жарғыда бекітілген өз қызметінің мэні мен мақсаттарына сай келмейтін қызметті жүзеге асыруга, сондай-ақ мэмілелерді жасауға қүкыгы жоқ.
7. Мемлекеттік мекеменің Қазақстан Республикасының заңдарында немесе қүрылтай қүжаттарында белгілі бір шек койылган қызмет мақсаттарына қайшы не оның басшысының жарғылық қүзыретін бүза отырып жасаған мәмілесі: қүрылтайшының, тиісті саланың уэкілетті органының, сондай-ақ оған қатысты осы Жарғыда көрсетілген мүлікке қатысты қүқық субъектісінің, мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның функцияларын жүзеге асыратын органның талап қоюы бойынша жарамсыз деп танылуы мүмкін.