Шет жалпы білім беретін мектебі бойынша
перспективалық даму жоспары
Мектептің перспективалық даму жоспарын жүзеге асыру үшін ҚР БҒМ білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламаны басшылыққа ала отырып жасадым.
Мақсаты: 1. Жалпы білім беру үдерісін Қазақстандық озық мектептермен бәсекеге қабілеттілігін арттыру және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде отансүйгіш түлектерді тәрбиелеу және оқыту.
Міндеттері:
- Мектепке дейінгі білім беру жүйесін дамыту.
- Ата-аналардың бала тәрбиесіне байланысты жауапкершілігін арттыру.
- Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту.
- Қалалық және ауылдық мектептердің, өңірлердің, оқу орындарының, білім алушылардың арасындағы білім сапасындағы алшақтықты қысқарту
- Оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету.
- Үздік практикалар негізінде білім алушылардың, педагогтердің және білім беру ұйымдарының сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесіне сәйкес болу
- Экономика қажеттіліктеріне және өңірлік ерекшеліктерге сәйкес оқытудың, кәсіптік даярлықтың сабақтастығы мен үздіксіздігін қамтамасыз ету.
- Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету.
- Білім беру ұйымдарын цифрлық инфрақұрылыммен және қазіргі заманғы материалдық-техникалық базамен жарақтандыру.
Іске асыру мерзімі 2021-2023
Мектептің жай-күйін анықтау мақсатында мониторинг, диагностика, бақылау жүргіздім. Нәтижесінде баса назарда ұстайтын мәселелер анықтадым: ол
- Метепкедейінгі білім беруді ұымдастыруда стандарттардың орындалу деңгейін арттыру.
- Оқушылардың білім сапасын арттыру
- Мектепшілік бақылау жұмыстарын жетілдіру
2. Бағыттары бойынша тәрбие жұмысын күшейту
3. Оқушылардың қауіпсіздігі, әлеуметтік көмек көрсету оның ішінде 5 әлеуметтік жағдайдағы отбасылары, суицид, ерте жүктілік, ата-ана қамқорлығысыз қалған бала
4.Педагог мамандардың кәсіби шеберліктерін арттыру
5.Материалдық-техникалық базаны нығайту
6.Кәсіби бағдар беру бойынша жұмыс
№ |
Бөлім атауы |
Мәселе |
Іс-шаралар атауы |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
Оқушылардың білім сапасын арттыру
|
Оқушылардың ішкі уәжін арттыру
|
1.Әр пәннен оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру 2.Сыныптан тыс іс шараларға, үйірмелерге қатысу
3.ҰБТ ға дайындық, қатысу
4.PISA халықаралық зерттеуге қатысу «Зейін» жобасы 5.ОЖСБ қатысу 6.Lessen Study арқылы оқушыларды зерттеу
7. Дарынды балалармен жұмыс жасап республикалық, облыстық пәндік олимпиадалардың, шығармашылық конкурстар мен спорттық жарыстарға қатысу 8.«Кітап оқу сәні» оқушылар арасындағы кітап оқу сағаттары 9. «Ұшқыр ой алаңы» атты дебаттық қозғалысы» жалпыұлттық мәдени- білім беру жобасын 10. 1 – 11 сынып оқушылары арасында «Саналы Азамат» жобасы аясында мәдени, дискуссиялық, тәрбиелік, сауаттылық пен әдептілік, құқықтық және т.б. форматтағы іс шаралар өткізу |
Үнемі
Жоспарға сәйкес
Кестеге сәйкес
Жоспарға сәйкес
Кестеге сәйкес
Жоспарға сәйкес
Әр сәрсенбі
Айына екі рет
Жоспарға сәйкес |
Пән мұғалімдері
Бірлестік жетекшілері, үйірме жетекшілері
Оқу ісі жөніндегі орынбасар, пән мұғалімдері Жауапты мұғалімдер
Деңгейлік курсты аяқтаған мұғалімдер Пән мұғалімдері
Кітапханашы, тіл мамандары
Тарих пәнінің мұғалімдері
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
|
Педагог кәсібінің мәртебесін көтеру және педагогикалық білім беруді жаңғырту
|
Мұғалімнің мансаптық өсуінің жағдай жасау ( педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, педагог-мастер 2.Мектепішілік бақылауды күшейту 3."Үздіксіз ізденіс" шеберханасы жаңа жүйедегі ұстаздардың жұмысын насихаттау, іс тәжірибесімен бөлісу арқылы педагогтердің кәсіби шеберлігін арттыруға жәрдемдеседі 4. "Үздік педагог" республикалық конкурсқа, ҚР "Қазақстанның еңбек сіңірген ұстазы" мемлекеттік наградасына, "Ұлағат" ұлттық сыйлығына ұсыну, 5.Кадрлер потенциалын дамыту
|
Перспективалық жоспарға сәйкес
Жылдық жоспарға сәйкес Жоспарға сәйкес
кестеге сәйкес
үнемі |
Мектеп әкімшілігі
Мектеп әкімшілігі Жаңа жүйе бойынша аттестатталған мұғалімдер
Критерийға сәйкес мұғалімдер
Мектеп әкімшілігі,пән мұғалімдері |
||
2 |
Балалардың қауіпсіз және жайлы өмір сүру жағдайларын жақсарту
|
Тәрбие жұмысы |
«Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру Туған жер", "Қазақстанның киелі географиясы", "Жаһандық әлемдегі қазіргі қазақстандық мәдениет", "Қазақстанның 100 жаңа тұлғасы", "Жаңа гуманитарлық білім. Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулық" жобасы, "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасы "Жас қыран" (1-4-сыныптар), "Жас Ұлан" (5-10-сыныптар) балалар мен жасөспірімдер қозғалысы, "Жас Сарбаз" әскери-патриоттық клубы «Адал ұрпақ» клубы |
Жоспарға сәйкес |
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, тәлімгер, үйірме жетекшілері, кітапханашы, АӘТД мұғалімі |
Инклюзивті білім беру |
Диагностика жасау Инклюзивті сыныптар ашу Мамандар бекіту Инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу үшін мамандар дайындау ерекше білім берілуіне қажеттіліктері бар мектеп оқушылары |
Жоспарға сәйкес |
Жауапты мамандар |
||
Суицидтің алдын алу жұмысы |
Диагностика, сауалнама, психологиялық сабақ, тренинг, арттерапия, психологиялық кеңес, алдын алу жұмыстары |
Жоспарға сәйкес |
Педагог-психолог |
||
Қыз балалар арасында ерте жүктіліктің алдын алу |
«Ұлағат» аналар мектебі жобасы Жеке бас гигиенасы, фильдер көру, сауалнама, арнайы тізімде берілген әдеби шығарма оқу, дәрістер |
Жоспарға сәйкес |
Медбике, қыз балалар клубының жетекшісі, сынып жетекшілері |
||
Жетім балалар мен ата-ананың қамқорлығынсыз қалған баламен жұмыс |
Бақылау Рейд жүргізу «Мектепке жол», «Қамқорлық», «Мектепке жиналуға кӛмектес», «Адамдарға қуаныш сыйла» акциялары арқылы көмек көрсету |
Жоспарға сәйкес |
Әлеуметтік педагог |
||
Қолайсыз отбасымен жұмыс
|
«Бәйтерек»әкелер мектебі, «Ұлағат» аналар мектебі» жобасые еңгізу |
Жоспарға сәйкес |
Әлеуметтік педагог |
||
қолайлы жағдайлары мен әл-ауқатын жүйелі мониторингілеу
|
Акт ЖБУ мониторинг Тамақтану Ата-анамен байланыс орнату қамқоршылық кеңесі
|
Жоспарға сәйкес |
Әлеуметтік педагог |
||
3 |
Білім беру мен кәсіби даярлықтың сабақтастығын, үздіксіздігін қамтамасыз ету
|
Шағын орталық пен мектеп алды даярлық сыныбы сабақтастығы
|
3-6 жас аралығындағы балаларды 100% қамту Тәрбиешілер өз ара сабаққа қатысу Педагог-психологтың сабақтарға қатысып, зерттеуі |
Кестеге сәйкес |
Тәрбиешілер, педагог-психолог |
Мектепалды даярлық сыныбы мен 1 сынып арасындағы сабақтастығы |
Өзара сабақтарға қатысу Педагог-психологтың сабақтарға қатысып, зерттеуі |
Кестеге сәйкес |
Пән мұғалімдері, педагог-психолог |
||
4-сынып пен 5-сынып арасындағы сабақтастық |
Пән мұғалімдері мен сынып жетекшілердің өзара сабаққа қатысу |
Кестеге сәйкес |
Пән мұғалімдері, сынып жетекшілері |
||
9-сынып пен 10 сынып арасындағы сабақтастық |
Пән мұғалімдері мен сынып жетекшілердің өзара сабаққа қатысу Педагог-психологтың сабақтарға қатысып, зерттеуі |
Кестеге сәйкес |
Пән мұғалімдері, педагог-психолог |
||
Бардық буында кәсіби бағдар беру |
Әр буынға мамандыққа байланысты жобалар еңгізу Колледж бен ЖОО мамандарымен кездесі Студенттермен кездесу |
Кестеге сәйкес |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог |
||
4 |
Білім беру ұйымдарының материалдық-техникалық базасы мен цифрлық инфрақұрылымын дамыту |
Материалдық-техникалық базаны нығайту |
Гидропоника Робототехника ПИК Стол, парта, орындықтарды тақтаны жаңарту
|
Сұранысқа сәйкес |
Шаруашылық меңгерушісі |
Мектепте ағымдық жөндеу жұмыстарын жүргізу
|
Дәліздерді жөндеу, есік ауыстыру Акт залын жөндеу Асхананы жаңарту |
Сметаға сәйкес |
Шаруашылық меңгерушісі |
Күтілетін нәтижелер:
- Мектепке дейінгі білім беруді деңгейі артта отырып жалпы білім беру деңгейінің артуына ықпал етеді
- Оқушылардың білім сапасы, функционалдық сауаттылығы артады;
- Педагогтердің кәсіби шеберліктері артады;
- Буындар арасында сабақтастығы қалыптасып, оқушылар болашақ мамандығын еркін таңдай алады;
- Тәрбие жұмысындағы 8 бағыт қамтылып, оқушылардың тәрбиелік деңгейі дамиды;
- Оқушылар толық қауіпсіз білім мен тәрбие алады;
- Материалдық –техникалық базамен толықтырылады;
- Мектеп талапқа сай, эстетикалық безендіріледі.