back-image
"Нұраталды жалпы білім беретін мектебі" КММ

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> "Нұраталды жалпы білім беретін мектебі" КММ

2023-24 оқу жылына арналған МІБ жоспары

                                                                                                                                                                       БЕКІТЕМІН

                                                                                                                                                                                    Мектеп директоры:

                                                                                                                                                                                               А.Н.Суюиндыков_______

 

«Нұраталды ЖББ мектебі» КММ

бойынша мектепішілік бақылау жоспары 2023-2024 оқу жылы

 

№ р/р

Бақылаутақырыбы

Бақылаумақсаты

Бақылауобъектісі

Бақылаутүрі

Бақылауәдістері

Орындаумерзімдері

Жауаптылар

Қарауорны

Басқарушылықшешім

Екіншібақылау

І. НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАРДЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ЖӘНЕ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС МЕКТЕП ҚҰЖАТТАМАСЫНЫҢ ЖҮРГІЗІЛУІН БАҚЫЛАУ


1

ҚазақстанРеспубликасыАғартуМинистрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 «Мектепкедейінгітәрбие  менбілімбеу, бастауыш,негізгі орта, жалпы орта, техникалықжәнекәсіптік орта білімненкейінгібілімберудіңмемлекекеттікжалпығаміндеттістандарттарынбекітутуралы» бұйрығыталаптарынорындау.

 

Мазмұнға, оқужүктемесініңмаксималдыкөлеміне, оқумерзімі мен білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптардың сақталмау қаупі.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құжаттары

тақырыптық

түсіндірме

Тамыз, тоқсан сайын,

 

Мектеп әкімшілігі

Пед кеңес

Білім беру процесінің барлық бағыттары бойынша жинақталған сандық және сапалық деректердің егжей-тегжейлі талдауы негізінде ғана әзірлеу.

Жыл бойы

2

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрінің 2022 жылғы 8қарашадағы № 500

 «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» бұйрығы талаптапрын орындау.

 

Мазмұнға, оқу жүктемесінің максималды көлеміне, оқу мерзімі мен білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптардың сақталмау қаупі.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құжаттары

тақырыптық

түсіндірме

Тамыз, тоқсан сайын,

 жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Пед кеңес

Пед. кеңесте талқылау

Жыл бойы

3

«Қазақстан Республикасы Ағарту Министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 «Жалпы білім беру мен курстардың бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің деңгейін таңдаудың  үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» бұйрығы талаптарын орындау.

Мазмұнға, оқу жүктемесінің максималды көлеміне, оқу мерзімі мен білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптардың сақталмау қаупі.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құжаттары

тақырыптық

түсіндірме

Тамыз, тоқсан сайын,

 жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Пед кеңес

ӘБ отырыстарында күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды қарау, хаттама.

 

Жыл бойы

4

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың  тізбесін және олардың  нысандарын бекіту туралы» бұйрығы талаптарын орындау.

 

 

Мазмұнға, оқу жүктемесінің максималды көлеміне, оқу мерзімі мен білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптардың сақталмау қаупі.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құжаттары

тақырыптық

түсіндірме

Тамыз, тоқсан сайын,

 жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Пед кеңес

Құжаттарды тексеруге, талап бұзушылықтарды анықтау мақсатында  құзыреттілігі жоғары педагогтер мен ӘБ жетекшілерін тарту.

 

Жыл бойы

5

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» бұйрығы талаптарын орындау.

Мазмұнға, оқу жүктемесінің максималды көлеміне, оқу мерзімі мен білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптардың сақталмау қаупі.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құжаттары

тақырыптық

түсіндірме

Тамыз, тоқсан сайын,

 жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Пед кеңес

ӘБ отрысында мектеп директорының оқу-ісі жөніндегі орынбасарлары мен критериалды бағалау бойынша үйлестірушілердің жұмысын күшейту

Жыл бойы

6

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83

«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» бұйрығы талаптарын орындау.

 

Мазмұнға, оқу жүктемесінің максималды көлеміне, оқу мерзімі мен білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптардың сақталмау қаупі.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құжаттары

тақырыптық

түсіндірме

Тамыз, тоқсан сайын,

 жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Пед кеңес

Педагогтер мен директор орынбасарларының біліктілікті арттыру курстары мен аттестаттаудан өту кестесін жүргізу.

Жыл бойы

7

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 12 қаңтардағы № 18 «Орта білім беру ұйымдарында сынып жетекшілігі туралы ережені бекіту туралы» бұйрыығы талаптарын орындау.

 

Мазмұнға, оқу жүктемесінің максималды көлеміне, оқу мерзімі мен білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптардың сақталмау қаупі.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құжаттары

тақырыптық

түсіндірме

Тамыз, тоқсан сайын,

 жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Пед кеңес

Сынып жетекшілер құжаттамасының сапалы жүргізілуін ӘБотырыста қарау

 

Жыл бойы

8

Әдістемелік-нұсқаулық хат ұсынымдарын орындау

Мазмұнға, оқу жүктемесінің максималды көлеміне, оқу мерзімі мен білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптардың сақталмау қаупі.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құжаттары

тақырыптық

түсіндірме

Тамыз, тоқсан сайын,

 жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Пед кеңес

Педагогикалық кеңесте қарастыру

 

Жыл бойы

9

Электронды журналдың толтырылу жағдайы

Журналдың дер кезінде дұрыс толтырылуын,электронды журналды толтыру талаптарына сәйкестігін, бағалардың қойылуын анықтау.

Электронды журнал

Фронталды

Персоналды бақылау /

Құжаттар

мен танысу

Тоқсан сайын

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс

электронды журналды толтыру талаптарына сәйкестігін, бағалардың қойылуын анықтау.

Тоқсан сайын

10

Жаппай оқумен қамтылу жағдайы

ҰБДҚ-на оқушылардың тіркелуін бақылау

ҰБДҚ қоры

Фронталды

Кешенді-жалпылау

шы бақылау /

Құжаттар

мен танысу

Қыркүйек

Қаңтар

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс

Жыл сайын жүргізілетін барлық бағыттары бойынша жинақталған сандық және сапалық деректердің егжей-тегжейлі талдауы негізінде ғана әзірлеу.

Жыл бойы

11

Педагогтерді аттестаттаудың тиімділігі

Педагогтарды аттестаттауды уақтылы және нәтижелі болу үшін құжаттарының дайындық деңгейін анықтау.

Педагогтар құжаттамасы  (білім сапасы)

Тақырыптық

Персоналды бақылау / 

Құжаттар

мен танысу

ҚыркүйекҚаңтар

Директордың ғылыми-әдістемелік орынбасары

Әдістемелік кеңес

Әдістемелік отырыстарда педагогтерді аттестаттау талаптары бойынша  педагог жетістіктерін қарау

Қаңтар, қараша

12

Тәлімгерлік жүйесі қызметінің тиімділігі

Тәлімгерлік жоспарының қойылған мақсатқа сәйкестігі   мен мерзімінде жүзеге асырылуын анықтау.

Тәлімгерлік жоспар

Тақырыптық

Кешенді-жалпылау

шы бақылау / Құжаттар

мен танысу

Тамыз

Директордың ғылыми-әдістемелік орынбасары

Әдістемелік кеңес

Құжаттар

мен танысу

Жыл бойы

13

Мектеп асханасында тамақтануды ұйымдастырудың жағдайы

Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптардың орындалуын қамтамасыз ету.

Асхана, ас мәзірі

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Асхана құжаттарын тексеру, ата-аналар мен оқушылар арасында сауалнама жүргізіу 

Ай сайын

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс

Тамақ сапасын бақылауға ата-аналар қауымын белсенді түрде тарту

Ай сайын

14

Ата-аналар жиналысының, педагогикалық және ғылыми-әдістемелік кеңестің отырыстарының жүргізілуі

Хаттамалар мен бұйрықтардың талапқа сай толтыруын қамтамсыз ету.

Хаттамалар , бұйрықтар

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу

Желтоқсан

Мамыр

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс

Хаттамаларменбұйрықтардыңталапқасайтолтыруынқамтамсызету.

Желтоқсан мамыр

15

Қауіпсіздік техникасы бойынша мектеп жұмыскерлеріне кіріспе нұсқау беру

ҚТ бойынша журналдардың дұрыс және уақтылы ресімделуін анықтау.

Нұсқаулық журнал

Тақырыптық

Кешенді-жалпылаушы бақылау / ҚТ құжаттарын тексеру 

 Қыркүйек

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс

Құжаттардың талдаптарға сәйкестігін тексеру комиссиясын құру, тексеру акті, анықтама

мамыр

16

Білім алушылардың қорытынды аттестаттауын өткізу

Мемлекеттік емтихандарды өткізу кестесінің сақталуы

Құжаттар

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу

Сәуір

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор орынбасары жанындағы отырыс

Қорытынды аттестаттауға даярлық мәселелерін педагогикалық кеңесте қарау (ҚА

маусым

17

Алфавиттік кітапты жүргізу талаптарының орындалыуы

Білім алушылардың есепке алу кітабын толтыруда ықтимал қателіктер туралы ескерту. толтырылуы) қадағалау

Алфавиттік кітап

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу

Тоқсан сайын 

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс

Құжаттардың талдаптарға сәйкестігін тексеру комиссиясын құру, тексеру акті, анықтама

Тоқсан сайын

18

Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің берілуі

Оқушылардың әлеуметтік мәртебесін ескере отырып, оқулықтармен қамтамасыз етілу деңгейін анықтау.

Оқулық қоры 

Тақырыптық

Кешенді-жалпылаушы бақылау / оқулықтар қорымен және оларды

оқушылар арасында ашық түрде тарату жұмыстарымен танысу 

Желтоқсан

Кітапханашы, әлеуметтік педагог

Директор жанындағы отырыс

Оқулықтарды үлестіру мәселелері бойынша кітапханашы мен әлеуметтік педагог талдауы

мамыр

19

Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау

Қалыптастырушы және жиынтық бағалаулардың жүргізуде талаптардың бұзылуын уақытында анықтау.

Электронды журнал, БЖБ және ТЖБ кестесі

Фронталды

Сыныптық-жалпылаушы бақылау/

 

Тоқсан сайын

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс

Құжаттардың талдаптарға сәйкестігін тексеру комиссиясын құру, тексеру акті, анықтама

 

20

Мемлекеттік тілде іс-қағаздардың жүргізілуі

Қазақстан Республикасындағы 1997 жылғы 11 шілдедегі №151-І « ҚР Тіл туралы» Заңына сәйкес құжаттамалардың мемлекеттік тілде жүргізілуін қамтамсыз ету.

Құжаттамалар

Тақырыптық

Кешенді-жалпылау

шы бақылау / Құжаттар

мен танысу

Тоқсан сайын

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанында

ғы отырыс

Құжаттаманы жүргізу ережелерін әзірлеу және әдістемелік бірлестік отырысында қарау.

 

Жыл бойы

21

1,10 – сыныптарға қабылдау

Білім туралы заңның орындалысы

Білім алушылар

Ағымдағы

Құжаттамаларды зерделеу

Тамыз- қыркүйек

 

ДОІЖО

Сынып жетекшілер

Сынып комплектісі

ҰБДҚ-на оқушылардың тіркелуін бақылауБұйрық

қыркүйек

ІІ. Оқупроцесініңсапасынбақылау

1

2-11 - сыныптар бойынша барлық пәндерден мәрелік бақылау жұмыстарын алу

пәндер  бойыншаББД қалыптастырудеңгейінталдау

білімдібақылау.

Тақырыптық

дербес

Бақылау жұмыстары

Қыркүйек

3 -апта

ДОІЖО, бірлестік жетекшілері

Әдістемелік кеңес

«Нөлдік» кесіндісін жүргізу және талдау

Мамыр 3 апта

2

Барлық жалпы білім беретін пәндер бойынша БЖБ және ТЖБ жүргізу

Пәндер бойынша бағдарламалық материалдарды меңгеру бойынша БЖБ,  ТЖБ орындалуын талдау

Бағдарламанымеңгерудіталдау

Әкімшілік

Талдау

Тоқсан сайын

ДОІЖО,

пән мұғалімдері,

 

Әдістемелік кеңес

Мектептің педагогикалық кеңесінде, ӘБ,ӘК-де пәндер бойынша білім сапасын көтеру мәселелерін қарау.

 

Тоқсан сайын

3

Математика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығының қалыптасауы

(2-4 сыныптар)

Пән мұғалімінің пәнді оқыту тәсілдерін анықтау

2-4- сыныптардағы математика

Тақырыптық

Персоналды бақылау/ сабақты бақылау

 

Қараша

3 апта

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор

Әдістеме кеңес Хаттама

Функционалдық сауаттылықты арттыруға бағытталған тапсырмалар базасын қалыптастыру 

Сәуір

2 апта

4

4 және 9 сыныптар үшін функционалдық сауаттылық деңгейін, білім мен дағдылар-ды, аналитикалық логикалық ойлау қабілеттерін анықтау

4 және 9 сыныптар үшін функционалдық сауаттылық деңгейін, білім мен дағды-ларын, қабілеттерін анықтау.

Тест, бақылау

Тақырыптық

Жаппай бақылау

 Тоқсан сайын

Директордың орынбасарлары

ДЖК

Функционалдық сауаттылықты арттыруға бағытталған тапсырмалар базасын қалыптастыру

Тоқсан сайын

5

Бастауыш сыныптарда қазақ тілі, әдебиеттәк оқу сабағында инновациялық технологиялардың

қолдануы

Оқу мен оқытудың тиімділігін анықтау

1-4- сыныптардағы қазақ тілі,әдебиеттік оқусабағы (инновациялық технологиялар)

Тақырыптық

Пәндік-жалпылаушы бақылау/ іс-әрекеттегі зерттеу

Қазан

Пән  мұғалімдері

психологтар

 Әдістемелік кеңес отырысы

Мектептіңпедагогикалықкеңесінде, ӘБ,ӘК-депәндербойыншабілімсапасынкөтерумәселелерінқарау.

 

Жоспарға сай

6

Химия,биология ,физика,математика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығының қалыптасауы

(8,9,10,11- сыныптар)

Пән мұғалімінің пәнді оқыту тәсілдерін анықтау

8,9,10,11- сыныптардағы

Тақырыптық

Персоналды бақылау/ сабақты бақылау

 

қараша

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор

Әдістеме кеңес Хаттама

Мұғалімге әдістемелік көмек

 

Жоспарға сай

7

8,9-сыныптарда негізгі пәндер бойынша білім сапасының жағдайы жеке бақылау (жаратылыстану пәндері)

Ай сайын пәндер  бойыншаББД қалыптастыру деңгейін талдау

Білімді бақылау.

Тақырыптық

дербес

Бақылау жұмыстары

Айлық жоспарға сай

ДОІЖО, бірлестік жетекшілері. Пән мұғалімдері

Анықтама

Мұғалімге әдістемелік көмек

 

Жоспарға сай

8

1-4-сыныптарда,дүниетану,жаратылыстанусабақтарында оқушылардың

функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары

Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау

 

1-4 сыныптардың білім деңгейін бақылау

фронтальді

Бақылау жұмыстары, сабаққа қатысу

Сабақ кестесі бойынша

09.10 бастап

ДОІЖО, бірлестік жетекшілері. Пән мұғалімдері

Әдістемелік кеңес

Мұғалімге әдістемелік көмек

11.12 дейін

9

Оқутехникасынтексеру 2-4және 5-7сыныптар

Оқу техникасының деңгейін талдау, саналы, еркін және дұрыс оқу дағдылары мен дағдыларын меңгеру деңгейін анықтау.

Бейтаныс мәтін бойынша оқу техникасын өлшеу

Тақырыптық

Оқылым

Айлық жоспарға сай, тоқсан сайын

ДОІЖО, бірлестік жетекшілері. Пән мұғалімдері

Әдістемелік кеңес

Білім алушылардың кейбір топтары үшін, оқудағы қажеттіліктерін есепке ала отырып сапалы білім алуына жайлы жағдайлар жасау

Жоспарға сай

10

Оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау

Орт амектеп түлектерін қорытынды аттестаттауғад айындау

Тақырыптық бақылау

9, 11-сыныптағы білім беру үдерісі, емтиханға дайындық .

Тақырыптық

Әңгімелесу

Жыл бойы

ДОІЖО,  пән мұғалімдері

ДЖК

Қорытынды аттестаттауға даярлық мәселелерін педагогикалық кеңесте қарау (ҚА

маусым

11

ББЖМ, ҰБТ дайындық жұмыстары

Білім сапасын арттыру жұмыстары

Сырттай бақылау

Тақырыптық

Қосымша сабақтар

Жыл бойы

ДОІЖО,  пән мұғалімдері

ДЖК

Халықаралық зерттеулердің жабық ақпараттарынан алынған тапсырмалардың талдауы мен мониторингі.Тапсырмалардың талдауы мен мониторингі нәтижелерін мектептің әдістемелік кеңесінде қарау

Жыл бойы

12

Халықаралық «PISA» (15 жасқа толған оқушылармен), облыстық «Зейін» жобасы

Білім алушыларды функционалдық сауаттылықтарын зерделеуге дайындау

Функционалдық сауаттылықтарын

арттыру

Тақырыптық

Қосымша сабақтар

Жыл бойы

ДОІЖО,  пән мұғалімдері

Әкімшіліккеңес

Халықаралық зерттеулердің жабық ақпараттарынан алынған тапсырмалардың талдауы мен мониторингі.Тапсырмалардың талдауы мен мониторингі нәтижелерін мектептің әдістемелік кеңесінде қарау

Жыл бойы

13

Жазба, зертхана, сарамандық , бақылау дәптерінің жүргізілуі

Жазба жұмыстарының нормаға сай орындалуын бақылау

2-11 сыныптар

тақырыптық

тексеру

Тоқсан сайын

ДОТЖО

Пед кеңес

Жазба жұмыстарының талапқа сай рәсімделуін тексеру

Жыл бойы

14

1-11 сыныптар арасында денешынықтыру 10-11 сыныптар арасыында АӘТД сабақтарының берілісі

Салауатты өмір сүруді қалыптастыру

1-11,10-11 сыныптар

тақырыптық

тексеру

Тоқсан сайын

ДОТЖО

Әдістемелік кеңес

ӨҚН компоненттерін сабақ аясында жүзеге асыру бойынша әдістемелік семинарлар өткізу.

 

Тоқсан сайын

15

7-11 сыныптардағы география пәнінің берілу жағдайы

 

Оқушылардың оқу сауаттылығын, картамен жұмыс, иньтерпретация жасау дағдыларын анықтау

7-11сыныптардағы география саабағы, ҚМЖ

Тақырыптық

Персоналды бақылау/ тестілеу

06.11 бастап

Директордың ғылыми і.ж. орынбасарлары

Әдістемелік отырысы

Мұғалімге әдістемелік көмек

22.12 дейін

16

8,9-сыныптарда негізгі пәндер бойынша білім сапасының жағдайы жеке бақылау (қоғамдық-гуманитарлық пәндер)

Ай сайын пәндер  бойыншаББД қалыптастыру деңгейін талдау

Білімді бақылау.

Тақырыптық

дербес

Бақылау жұмыстары

Айлық жоспарға сай

ДОІЖО, бірлестік жетекшілері. Пән мұғалімдері

Анықтама

Мұғалімге әдістемелік көмек

 

Жоспарға сай

17

1-9 сыныптар арасында көркем еңбек, музыка  сабақтарының берілісі

Оқушылыардың шығармашылық дағдыларын қалыптастыру

Білім алушылар

Тақырыптық

фронтальді

08.04 бастап

ДОТЖО

Әдістемелік отырысы

Мұғалімге әдістемелік көмек

20.05

IІІ. Білімніңолқылықтарынтолтыружәнетөменкөрсеткіштерменжұмысістеубойыншажұмыстардыбақылау


1

Электронды журналдарды тексеру, БЖБ, ТЖБ уақытылы, дұрыс жүргізілуін қадағалау

Журналдардың толтырылуын, тексеру жұмыстарының баллдары уақытылы қойылуын қадағалау

Электронды журналдар

жалпы

сараптама

Жыл бойы

ДОІЖО, жүйе әкімшісі

Пед кеңес

электронды журналды толтыру талаптарына сәйкестігін, бағалардың қойылуын анықтау.

Тоқсан сайын

2

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстарды ұйымдастыру (5-сынып)

Олқылықтарды анықтауға және оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін қалпына келтіру және мақсатты түзету.

Үлгерімі төмен оқушылардың оқу әрекеттері

Фронталды

Бақылау, талдау

09.09 бастап

 Директордың орынбасарлары

Бірлестік жетекшілері

ДЖКқаралады

ӘБ бойынша бірлескен жоспарлаулар мен оқушылардағы білім сапасының төмендеу себептерін анықтау.

 

 

13.05 дейңн

3

Үлгермеушіліктің себептері мен салдарын анықтау (6,9-сынып)

Ғылыми-жаратылыстану бағытта оқушылардың табысты оқуына кедергілердің себептерін дер кезінде анықтау және салдарын азайту

Ғылыми-жартылыстану бағытындағы сабақ беретін мұғалімдердің білім деңңгейлерін толықтырып отыру

Тақырыптық

Мұғалімдердің талдж

ауулары

10.10 бастап

Директордың орынбасары, ӘБ жетекшілері

Әдістемелік кеңес

Сабақтарға өзара қатысу, сабақ жоспарларын бірлесіп әзірлеу, пән аралық байланыс орнату

18.12 дейін

4

Үлгеріімі төмен  оқушылардың оқу нәтижеелерінің деңгейлері (8-сынып)

Әртүрлі пәндерден оқу нәтижелерінің диагностикасы

Үлгерімі төмен оқушылардың білім деңгейі

Фронталды

Байқау

Талдау

қыркүйек

   Директордың орынбасарлары 

бірлестік жетекшісі

 

Бірлестік отырысы

 

 

ӘБ бойынша бірлескен жоспарлаулар мен оқушылардағы білім сапасының төмендеу себептерін анықтау

Жыл бойы

5

Білім сапасын көтеру мақсатында оқу пәндерінен жекелеген тақырыптар бойынша әкімшілік бақылау жұмыстарын жүргізу кестесін құру және өткізу

Оқу пәндерінен жекелеген тақырыптар бойынша әкімшілік бақылау жұмыстарын жүргізу, салыстырмалы диагностика жасау

Білім алушылар

тақырыптық

талдау

Ай сайын

ДОІЖО, бірлестік жетекшілері. Пән мұғалімдері

ДЖК

Оқу пәндерінен жекелеген тақырыптар бойынша әкімшілік бақылау

Жоспарға сай

6

Мектеп әкімшілігі тарапынан білім алушылардың әлеуетін көтеру мақсатында бақылау кесімдерін жүргізу және тексеру

Бақылау кесімдерін жүргізу арқылы білім алушылардың деңгейлерін анықтау

Білім алушылар

тақырыптық

талдау

Ай сайын

ДОІЖО, бірлестік жетекшілері. Пән мұғалімдері

ДЖК

Бақылау кесімдерін жүргізу арқылы білім алушылардың деңгейлерін анықтау

Жоспарға сай

7

Білім алушылардың дәптерлерін, күнделіктерін тексере отырып, нәтижесі бойынша кері байланыс арқылы түсініктеме беру (8,9-сынып)

Кері байланыс арқылы түсініктеме беру

Білім алушылардың күнделіктері, пәндік дәптерлері

жалпы

талдау

Тоқсан сайын

Бірлестік жетекшілері, пән мұғалімдері, сынып жетекшілер

ДЖК

Жеке қолдау көрсету үшін білім алушылардың қажеттіліктерін анықтау

 

Жоспарға сай

8

Әр пәннен жеке шығармашылық топтар құрып, қалыптастырушы және жиынтық бағалау тапсырмалар жинақтарын құрастыру

Шығармашылық топ жұмыстарын жандандыру

Шығармашылық топ

тақырыптық

сараптама

13.11 бастап

ДОІЖО; шығармашылық топ; пән мұғалімдері

Директор жанындағы отырыста

Әдістемелік өнім

20.05 дейін

9

 Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәндерінің жиынтық бағалауды пәндеріне қарай бақылау жұмыстары, шығарма, мазмұндама түрінде өткізуді жоспарлау

Саралау жұмыстарын жүргізу

Сараптамалық комиссия

тақырыптық

сараптама

09.10 бастап

Мектеп әкімшілігі

Әкімшілік кеңесте

Сапалы БЖБ, ТЖБ құрастыру

21.05 дейін

10

Білім алушылардың білім жетістіктеріне ай сайын мониторинг жүргізіп отыру

Мониторинг жүргізу арқылы білім алушылар мен жеке сыныптардың деңгейлерін анықтау

Білім алушылар

Жалпы пәндер бойынша

Талдау, анықтама

Тоқсан  сайын

ДОІЖО

бірлестік отырыстарында; әкімшілік кеңесте

ӘБ бойынша бірлескен жоспарлаулар мен оқушылардағы білім сапасының төмендеу себептерін анықтау.

 

Жыл бойы

12

Пән мұғалімдері тарапынан әр пән бойынша білім сапасын көтерудің жоспарын жасау, орындалуын қадағалау

Білім сапасын көтеру

Пән мұғалімдері

жалпы

тексеру

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

бірлестік отырыстарында

Жоспар, анықтама, саалнама  нәтижелері 

Жыл бойы

13

Жылдық пән қорытындысы бойынша сапасы төмен пәндердің берілуін бақылау

Пәндердің сапасын көтеру жолдарын қарастыру

Пән мұғалімдері

жалпы

Бақылау, талдау

Жыл бойы

ДОІЖО, бірлестік жетекшілері. Пән мұғалімдері

Педагогикалық кеңес

Сабақтарға қатысу, талдау

Жыл бойы

 

ІV. Оқу-зерттеуқызметі

1

Облыстық, аудандық «Бірге оқимыз!» жобасын жүргізу

Іс – тәжірибемен бөлісу

Насихаттау жұмыстары

 

Тақырыптық

Жеке

Жоспарға сай

ДБІЖО

ҒӘК отырысы

Шеберлік сабақ

Жоспарға сай

2

Функционалдық сауаттылыққа бағытталған апталықтар өткізу

Тәжірибе алмасу

жоспар

Тақырыптық

Ұжымдық

Жоспарға сай

ДОІЖО, бірлестік жетекшілері. Пән мұғалімдері

бірлестік отырыстары

Анықтама

Жоспарға  сай

3

ҒПК, Ғылыми жоба байқауларына қатысу

Әр түрлі деңгейдегі байқаулар , олимпиадалар

2-11 сынып

Іс – тәжірибемен бөлісу

Насихаттау жұмыстары

Тақырыптық

Жеке

09.09 бастап

ДБІЖО

ҒӘК отырысы

Мақалалар, ғылыми жұмыстар, байқаулар

Жоспарға сай

4

Әр түрлі деңгейде семинар, мастер класс өткізу

 

 

Іс – тәжірибемен бөлісу

Насихаттау жұмыстары

 

Тақырыптық

Жеке

Жоспарға сай

ДБІЖО

ҒӘК отырысы

ҒПК

Жоспарға сай

5

Ғылыми-зерттеу жұмыстарына оқушының даярлығы

Өздік жұмыстарына оқушының даярлығын анықтау

Ғылыми жобалар мен басқа байқауларға қатысушы оқушының жұмысы

Тақырыптық

Оқушының зерттеушілік қызмет жағдайының диагностикасы

Сәуір-қазан 

ҒЖ бойынша директор орынбасары

ҒББ отырысы

ҒББ қолданыстағы жүйесін құру

 

тамыз-қыркүйек

6

Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасын жаңарту

Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасын жаңартудың уақытылы жүргізілуін тексеруді қамтамасыз ету

Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасы

Тақырыптық

Мониторинг (ашықтық, уақытылы жаңарту, қолжетімділік)

Желтоқсан-мамыр

Педагог-психологтер

Директор қатысуымен отырыс, ғылыми-әдістемелік кеңес отырысы

Деректердің қолжетімді базасын құру

 

қыркүйек, қаңтар

7

Сабақтар мен факультативтерде ғылыми жұмыс элементтерін енгізу

Оқу қызметінде жобалық ойлауды дамыту деңгейін диагностикалау

Сабақтар мен факультативтердегі жобалау қызметі

Тақырыптық

Сабақтарға қатысу / факультатив, талдау, өзін-өзі талдау

Қазан

ҒӘЖ бойынша директор орынбасары

Ғылыми-әдістемелік кеңес отырысы

Жұмыс жоспарына мектептің зерттеушілік мәдениетін дамытуға бағытталған іс-шараларды енгізу

сәуір

8

Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасын жаңарту мониторингі

Дарынды және дәлелді балалардың дерекқорындағы оқушылардың табыстылығын анықтау, жеке тиімділігін диагностикалау

Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасы

Фронталды

Оқушылардың прогресті дамуын бақылау картасын толтыруды талдау,

мониторинг жүргізу

Сәуір

Педагог-психологтер

Директор жанындағы отырыс

Табыс мониторингі, талдау

 

сәуір

9

Зерттеуді жүргізу жоспарын іске асыру

Зерттеу бойынша жоспардың сапалы және уақытында орындалуын анықтау

Зерттеу жүргізу бойынша жоспарды іске асыру

Тақырыптық

Ғылыми жетекшінің рефлексивті талдауы, ғылыми жобаға қатысушылар мен оқушылар арасындағы сауалнама

Сәуір-мамыр-тамыз-қыркүйек

 ҒЖ бойынша директор орынбасары

Директор жанындағы отырыс

Ғылыми жетекшінің

рефлексивті есебі

 

тамыз -  қазан

V. Мұғалімніңшеберлікжәнеәдістемелікдайындықжағдайыныңдеңгейінбақылау


1

Педагогикалық қызметкерлердің аттестатталуына дайындалу

Аттестатталатын мұғалімдердің жұмыс жүйесін зерттеу

Аттестатталушы педагог

Әдістемелік көмек

Әңгімелесу

Жыл бойы

ДОІЖО

Әдістемелік кеңес

 

Жоспарға сай

2

Жаңадан келген және жас мамандардың сабақтарына қатысу

Жас және жаңадан қабылданған мұғалімдердің кәсіби дайындығын қарау

Жас мамандар

Әдістемелік көмек

талдау

Жыл бойы

ДО, бірлестік жетекшілері

Әдістемелік кеңес

Әдістемелік көмек

Жоспарға сай

3

Мұғалімнің әдістемелік деңгейі

Бағалау критерийлерін пайдалану мен тапсырмаларға дескрипторларды дұрыс құрастыру деігейін анықтау

 

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ

 

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

А, В топтары: критериалды бағалау жөніндегі нұсқаулықты игеру

Жыл бойы

4

Мұғалімнің әдістемелік деңгейі

ОМЖ және ҚМЖ әзірлеу және іске асыру сапасын анықтау

Оқу-тәрбие жұмысы

Тақырыптық

Құжаттаманы зерделеу:ОМЖ және ҚМЖ

Қыркүйектің 1 аптасы

ДҒІЖО

Директордың жанындағы кеңес

БӨП және БӨП әзірлеу және іске асыру бойынша оқыту семинарын өткізу

Мамыр 4 апта

5

"Жас мұғалім-тәлімгер" жүйесіндегі жұмыс

Жас педагогтардың кәсіби қиындықтарын анықтау

Жас мамандармен жұмыс

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Жыл бойы

ДҒІЖО ДОТІЖО

ҒПК

Топ үшін жас мұғалім мектебінің жұмысын ұйымдастыру, коучингтер, интенсивтер өткізу, Lesson Study ұйымдастыру, тәжірибелі мұғалімдердің 6сабақтарына қатысу

Жыл бойы

6

ҰБТ мен ББЖМ-ға дайындық бойынша мұғалімдердің жоспарларын тексеру

Бағдарлама материалын жүйелеу бойынша мұғалімдердің жұмысының жүйесін зерттеу

Жауапты мамандар

Әдістемелік көмек

бақылау

Жыл бойы

ДОІЖО, Сынып жетекшілер, пән мұғалімдері

Әкімшілік кеңесте

моноторинг

Жоспарға сай

7

Сапалы және табысты оқытуға бағытталған сындарлы оқытудың тиімді жолдарын қалыптастыру.

Жаңа технологияны насихаттау

Пед ұжым

тақырыптық

баяндама

Жыл бойы

ДОІЖО

Педагогикалық кеңес

Сабаққа қатысу, анықтама жазу

Жоспарға сай

8

Жоспарға сай ашық сабақтарға қатысу, шеберлік сабақтар өткізу, семинарлар ұйымдастыру

Пән мұғалімдерінің шеберліктерін  шыңдау

Мұғалімдер

Тақырыптық

Ашық сабақ, семинар, шеберлік сабақтар

Жыл бойы

ДБІЖО, ДОІЖО

Әдістемелік кеңес

Жоспарлау бойынша бірлескен жұмыс үшін жағдай жасау, сабақтарды бақылауды ұйымдастыру кестесін түзету

 

 

Жоспарға сай

VІ. ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ

 

1

Тәрбие жұмысында  нормативтік құжаттардың басшылыққа алынуы

Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау

Тәрбие жұмысының жоспары

Фронталды

Құжаттамаларды зерделеу

Тамыз, қаңтар

Директор

ДЖК

Сынып жетекшілердің ӘБ тәрбие жоспарын талқылау және жүзеге асыру

 

Қаңтар

2

Тәрбие  жұмысын ұйымдастыру

Тәрбие жұмысының басымдықтарын және сапасын анықтау

Сынып жетекшілерінің жұмысы

Фронталды

Жоспардың орындалуын бақылау, талдау

Тамыз, қаңтар

ДТІЖО

СЖО

Сыныпжетекшілеріментәрбиежұмыстыкүшейту

 

Қаңтар

3

Сынып жетекшілердің тәрбие жұмысының жоспарын бекіту және тексеру

Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау

Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары

Тақырыптық

құжаттамаларды зерделеу

Тамыз, қаңтар

ДТІЖО

ДЖК

Сыныпжетекшілеріментәрбиежұмыстыкүшейту

 

Қаңтар

4

Мектептің отбасымен өзара әрекеттесуі

Отбасы мен мектеп арасындағы байланысты қадағалау

Ата-аналармен жұмыс

Тақырыптық

сауалнамалар, сұқбаттасу

Ай сайын

ДТІЖО

Штаб отырысы

Ата-аналардың, ата-аналаркомитетініңсыныппенмектептіңтәрбиежұмысынатартылуынарттыру

 

Кезекті

5

Ата-аналармен жұмыс жасауды ұйымдастыру

Мектеп-оқушы-ата-ана триадасының жұмыс сапасын бағалау

Ата-аналармен жұмыс

Тақырыптық

тәрбие сағаттарының жоспарлары,, жиналыстархаттамалары, ресуртар

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ӘКО

Ата-аналардың, ата-аналаркомитетініңсыныппенмектептіңтәрбиежұмысынатартылуынарттыру

 

Қыркүйек, қараша, қаңтар, сәуір

6

Тәрбие  сағаттарының  тиімділігі

Сынып сағатының мазмұнына және тәрбиелеу мен оқытудың жаңа тәсілдерін енгізуге қойылатын талаптарды қамтамасыз ету

1-2-сыныптар

3-4-сыныптар

5-7-сыныптар

8-9-сыныптар

10-11-сыныптар

Фронталды

Сынып сағаттарын бақылау, талдау, сұқбаттасу

Қыркүйек

Қараша

Қаңтар

Наурыз

Мамыр

ДТІЖО

ӘКО

Оқушылардың өзін-өзі басқару жұмысының жүйесін өзгерту

 

 

Қараша

Қаңтар

Наурыз

Мамыр

7

Білім алушылардың  бос  уақытын ұйымдастыру

Сабақтан тыс уақытта және үйірмелерде қосымша сабақтарға қатысатын балаларды ынталандырудағы ата-аналардың рөлін анықтау

1-11-сыныптар

Фронталды

Құжаттамаларды зерделеу, сұқбаттасу, сауалнамалар

Жарты жыл сайын

ДТІЖО

ДЖК

Спорттық секциялар мен үйірмелердің жұмысына оқушылар мен ата-аналардың қанағаттануына мониторинг жүргізу

 

Қаңтар

8

Спорт секциялары мен үйірме  жұмыстарының жүргізілу деңгейі

Үйірме бағдарламасының сабақ мазмұнына сәйкестігін анықтау, оқушыларды үйірмелер мен спорт секцияларының жұмысына тарту процесіндегі қиындықтарды диагностикалау

1-11-сыныптар

Фронталды

Сауалнама, сұқбаттар алу, диагностика жасау

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ДЖК

Спорттық секциялар мен үйірмелердің жұмысына оқушылар мен ата-аналардың қанағаттануына мониторинг жүргізу

 

Тоқсан сайын

9

Білім алушыларды  білім  беру  ұйымдарындағы   тәрбие  үдерісін  басқаруға  тарту

Оқушыларды тәрбие процесіне тартудың, олардың іс-шараларға белсенді қатысуын қолдаудың пәрменді тәсілдерін зерделеу

Оқушылар қауымдастығы

Тақырып

тық

сауалнама, жоспарларды зерделеу, сұқбаттасу

Тоқсан сайын

ДТІЖО

СЖО

Оқушыларды тәрбие процесіне тарту

Тоқсан сайын

10

«Жас ұлан», «Жас қыран», өзін-өзі  басқару  ұйымдары  жұмысы

«Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымдары, өзін-өзі басқару органдары жұмысының тиімділігін айқындау

Өзін-өзі басқару ұйымы

Тақырып

тық

құжаттамаларды зерделеу, ашық сұрақтар бойынша сұқбат жүргізу

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ӨӨБҰО

Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымдары, өзін-өзі басқару органдары жұмысының тиімділігі

Тоқсан сайын

11

Сабақтан  тыс тәрбиелік  жобаларды  ұйымдастыру және оны іске асыру

«Оқуға құштар мектеп», дебаттық қозғалыс, «Балалар және театр» акциясын өткізу сапасын анықтау

Тәлімгердің жұмыстары, тәрбие орынбасары

Тақырып

тық

жобалардың жоспарларын зерделеу, іс-шараларды талдау

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ҒӘК

Сынып жетекшілерімен, үйірмелер мен секциялар басшыларымен әдістемелік жұмысты күшейту

 

Тоқсан сайын

12

«Мектепке жол» қайырымдылық акциясы

Әлеуметтік қорғаусыз қалған отбасыбалаларынаматериалдық көмек көрсетудің сапасын анықтау

Әлеуметтік педагог

Тақырып

тық

Құжаттарды зерделеу, сауалнама

Жыл бойы

ДТІЖО

ДЖК

Әлеуметтік аз қамтылған топ балалардың қажеттіліктерін анықтау, жанұялармен сынып жетекшілердің, психологтардың жұмысын бақылауды күшейту

Жыл бойы

13

Әлеуметтік  қорғалмаған  отбасы  топтарына   жататын білім алушылардың  санатын анықтау  және  құжаттарын  жинақтау

Жазғы лагерьге тегін ыстық тамақпен, жолдамалармен, өзге де материалдық көмекпен қамтамасыз ету

Әлеуметтік қорғалмаған отбасылар

Тақырып

тық

Құжаттамаларды зерделеу, жабық сұрақтар арқылы сұқбат жүргізу

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ДЖК

Психолог пен әлеуметтік педагогтың, сынып жетекшілерінің жұмысын күшейту мақсатында қақтығыстардың туындау жағдайларын, буллинг жағдайларын мониторингтеу және талдау

 

Тоқсан сайын

14

Тегін тамақтануды ұйымдастыру сапасы

Әлеуметтік осал отбасылардағы оқушылардың ыстық тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау

Әлеуметтік әлсіз отбасылар, оқу ісі жөніндегі орынбасар

Тақырып

тық

асханада бақылау жүргізу, ашық сұрақтармен сұқбаттасу

Күнделікті

ДТІЖО

ДЖК

ыстық тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау

күнделікті

15

Оқушыларға тегін ыстық тамақ беруді ұйымдастыру

Білім алушылардың  ыстық тамағын  ұйымдастыруы үшін  қолайлы  жағдай  жасау және азық-түліктің  санитарлық- гигиеналық  қауіпсіздігін  қамтамасыз етуілуін бақылау

1-4-сыныптар

Фронталды

бақылау, құжаттамаларды зерделеу, әңгімелесу

Күнделікті

ДТІЖО

СЖО

ыстық тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау

күнделікті

16

Білім  беру  ұйымдарында  психологиялық-педагогикалық қолдау  қызметтін  ұйымдастыру және әлеуметтік  педагог пен психологтың бірлескен жұмыс жоспарының орындалуы

Буллинг/кибербуллинг жағдайларын уақтылы анықтау;

зорлық-зомбылықты, өзін-өзі бұзатын мінез-құлықты болдырмау

Психологтар

Фронталды

Құжаттамаларды зерделеу, сауалнамалар алу, сұқбаттасу

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ҒӘК/

ПК

Психолог пен әлеуметтік педагогтың, сынып жетекшілерінің жұмысын күшейту мақсатында қақтығыстардың туындау жағдайларын, буллинг жағдайларын мониторингтеу және талдау

 

Тоқсан сайын

17

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен жұмыс істеу ерекшеліктері

Оқудағы және тұлғалық дамудағы қиындықтарды анықтау, инклюзивті оқытуды талап ететін оқушылардың құжаттарын зерделеу

Мұғалімдердің, дефектологтың, логопедтің, психологтың жұмысы

Тақырып

тық

ҚМЖ жоспарларын талдау, сабақтар мен сынып сағаттарын бақылау, сұқбаттасу

Жыл бойы

ДТІЖО

ДЖК

Директорлар, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог, психолог орынбасарларының жұмысын күшейту

 

ЕБҚ балалардың ата-аналарына сауалнама жүргізу, проблемаларды анықтау және оларды шешу

Жыл бойы

18

Қолайсыз отбасыларға, «Тәуекел топтары» оқушыларына әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету бойынша жұмыстың жай-күйі (жеке консультациялар)

Құқық бұзушылыққа бейім, сабақты дәлелсіз себептермен өткізбейтін және теріс қылықтар жасайтын оқушылармен профилактикалық іс-шаралардың сапасын диагностикалау

Тәуекел топтағы балалардың құқық бұзушылықтарының алдын алу бойынша жұмыс

Тақырып

тық

Құжаттамаларды зерделеу, сауалманалар алу, бақылау

Кезекті

ДТІЖО

Штаб отырыс/ Штаб кеңесі

Сынып жетекшісінің қауіпсіздік, төзімділік мәселелері бойынша жұмыс істеу әдістері мен нысандарының орындылығын анықтау

 

кезекті

19

9-10 сынып оқушыларының кәсіптік бағдарлау жұмыстарының жай-күйі

Кәсіптік бағдар бойынша жұмыс тиімділігін диагностикалау

Бірлескен жұмыс жоспары

Фронталды

Жоспарларды талдау

Қыркүйек/ қазан

ДТІЖО

ДЖК

Кәсіптік бағдар бойынша жұмыс тиімділігін диагностикалау

мамыр

20

Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі жұмыстың жай-күйі

Қалалық, аудандық ІІБ, Наркопост ұйымдарымен бірлескен жұмыстың болуын және іске асырылуын бақылау

Бірлескен жұмыс жоспары

Фронталды

Жоспарларды талдау

тамыз желтоқсан сәуір

ДТІЖО

ҒӘК

ІІБ ұйымдарымен бірлескен жұмыстың болуын және іске асырылуын бақылау

мамыр

21

Кәмелеттік  жасқа  толмағандар  арасында  құқықбұзушылықтың  алдын алу  бойынша  жұмыстың  жағдайы

Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау, демалыс кезінде құқық бұзушылықтардың, қауіпсіздіктің алдын алу

1-11 сынып оқушыларының демалысы, жазғы демалысы

Фронталды

Құжаттарды, жиналыс хаттамаларын зерделеу

Тамыз, желтоқсан,  сәуір

Директор

ДЖК

құқық бұзушылықтардың, қауіпсіздіктің алдын алу

Мамыр

22

Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы туралы

Құқық бұзушылыққа, қауіпсіздікке кеңес беру, қолдау және алдын алу жөніндегі кеңестер жұмысының оң нәтижелерін зерделеу

Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы

Фронталды

Кұжаттамаларды зерделеу, жиналыстар хаттамалары

Кезекті

ДТІЖО

СЖО

құқық бұзушылықтардың, қауіпсіздіктің алдын алу

Кезекті

23

Медицина қызметкерінің жеке гигиена дағдыларын қалыптастыру бойынша профилактикалық жұмысының нәтижелері

Білім алушылардың бірыңғай гигиеналық талаптарды сақтауын қамтамасыз ету

1-11-сынып оқушылары

Тақырып

тық

құжаттаманы зерделеу, сауалнама жүргізу, бақылау

Ай сайын

ДТІЖО

Кеңес

Білім алушылардың бірыңғай гигиеналық талаптарды сақтауын қамтамасыз ету

Ай сайын

24

Әскери-патриоттық тәрбиені ұйымдастыру деңгейі

Әскери-патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру деңгейін, іс-шаралар сапасын айқындау

Жұмыс жоспары, іс-шаралар жоспары

Тақырып

тық

құжаттамаларды зерделеу, сауалнама алу

Тоқсан сайын

ДТІЖО

Кеңес     

 

Әскери-патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру

Тоқсан сайын

                           

 

Орындаған: Г.О.Бейсенбай

                   

Новости