back-image
КГУ "Основная средняя школа имени К.Боранбаева"

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> КГУ "Основная средняя школа имени К.Боранбаева"

МЕКТЕПТІҢ ДАМЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ

Бұқар жырау ауданының білім бөлімі

«К.Боранбаев атындағы негізгі мектебі» коммуналдық

мемлекеттік мекемесі

 

 

 

КЕЛІСІЛГЕН

БЕКІТЕМІН

 

«Бұқар жырау ауданының білім бөлімі» ММ басшысы

________ А.У.Айкенова                         

_________ А.К.Байдельдинова

«____»   _______2020 ж.

«____»  ______2020 ж.

 

 

«К.Боранбаев атындағы негізгі

мектебі» КММ директоры

           ________ А.К.Байдельдинова

_________ А.К.Байдельдинова

                  «____»   _______2020 ж.

«____»  ______2020 ж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«К.Боранбаев атындағы негізгі мектебі (магниттік)»

Коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2020-2025  жылдарға арналған МЕКТЕПТІҢ ДАМЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңақала 2020 ж.

 

 

 

Бағдарлама жетекшісі:

 

Директор ________________ Байдельдинова А.К.

қолы

 

Бағдарлама әзірлеушілер:

 

 

Директордың оқу-тәрбие ісінің орынбасары______________ Жуманова М.Ж.

                                                                                   қолы

 

Директордың  тәрбие  ісінің орынбасары________________ Жуманова  Д.Г.

                                                                                  қолы

 

 

 

 

Кеңесші: ________________Шаймұрат Г.О,  Бұқар жырау ауданының

білім бөлімінің әдістемелік кабинеті меңгерушісінің м.а.

 

 

 

Бұқар жырау ауданының білім бөлімінің әдістемелік кеңесімен ұсынылады:

 

 № ___    «___» _________    2020 г. хаттама

 

 

 

 

 

Бұқар жырау ауданы, «К.Боранбаев атындағы негізгі мектебі (магниттік)» КММ әдістемелік кеңесімен ұсынылды:

 

 

Хатшы:

Орыс тілі пәнінің  мұғалімі  ________________ Калымтаева Ж.К.

                                                             қолы

 

 

 

 

 

 

 

МАЗМҰНЫ

Бөлім №

Бөлімдердің атаулары

бет

  1.  

Мектепті дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған бағдарламасының паспорты.

 

4-6

  1.  

Білім беруді ұйымдастыру туралы ақпараттық анықтама

6

  1.  

Мектеп қызметін талдау

7

  1.  

Білім беру ұйымының даму тұжырымдамасы

8-12

  1.  

Мектептің дамуының 5 академиялық жылға арналған стратегиялық жоспары (2020 - 2025)

13

 

 1стратегиялық бағыт

14-16

 

 2стратегиялық бағыт

17-18

 

 3стратегиялық бағыт

19-20

 

 4стратегиялық бағыт

21-22

  1.  

Мектептегі іс-шаралардың жоспары

24-26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020-2025 оқу жылдарына арналған «К.Боранбаев атындағы негізгі мектебі» КММ  даму стратегиясының  төлқұжаты

 

 

МДБ нормативті-құқықтық қолдау

  • «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Қазақстан Республикасының Заңы.
  • «Ғылым туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 18 ақпандағы № 407-IV Заңы.
  • «Мұғалімнің мәртебесі туралы» 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 293-VI Қазақстан Республикасының Заңы.
  •  Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының білім және ғылымды дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы.
  • Бала құқығы туралы конвенция (Нью-Йорк, 20 қараша 1989 ж.) (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің 1994 жылғы 8 маусымдағы № 77 қаулысымен бекітілген)
  • «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345-II Заңы;
  •  Қазақстан Республикасының Президенті - Ұлт Көшбасшысы Н.Ә. Назарбаевтың 2012 жылғы 14 желтоқсандағы Қазақстан халқына арнаған «Қазақстан-2050 Стратегиясы: мемлекеттің жаңа саяси бағыты»
  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың 02.09.2019 жылғы Қазақстан халқына жолдауы. «Конструктивті қоғамдық диалог - Қазақстанның тұрақтылығы мен гүлденуінің негізі»…

Миссия

Жеке тұлғаның білім сапасын арттыру және жан-жақты дамыту үшін тәрбие-білім беру ортасын құру.

 

МДБ мақсаты

Қазіргі заман талабына сай әлеуметтік бейімделе алатын,үнемі білім алуға және алған білімін кеңейтуге ұмтылатын, дені сау, адамгершілігі мол ұрпақ тәрбиелеу үшін тәрбие-білім беру ортасын құру.

МДБ міндеттері

  • білім беру сапасын арттыру;
  • педагог кадрлар мәртебесін және олардың кәсіби біліктілік деңгейін арттыру;
  • жеке тұлғаны рухани-адамгершілік тәрбиелеу және зияткерлік дамыту жолдарын анықтау;
  • қамқоршылық кеңесі, ата-аналар кеңесінің дамудағы құзыреттілігн арттыру, сенімді серіктестікке айналдыру;
  • қаржыландыру көлемін ұлғайту, білім беру саласындағы ғылыми-зерттеулер тиімділігі мен нәтижелілігін көтеру;

білім беру сапасын артыру үшін жүйелі шараларды жүзеге асыруды басқарудың тиімді жүйесін құру.

МДБ күтілетін нәтижелері (Нысаналы индикаторлар және МДБ көрсеткіштері)

1.Жас мамандарға әдістемелік көмек көрсету мақсатында «Тәлімгер мектебінің» жұмысы ұйымдастырылады.

  1. Педагог кадрларының кәсіби біліктілігін көтеруде шығармашылық топ құрылады.
  2. Жаратылыстану – математика бағытындағы пән мұғалімдеріне арнап «Ағылшынша үйренейік!» курсы ашылады.
  3. «Әріптестермен тәжірибе алмасамын» бағдарламасы жүзеге асырылады.

5. Функционалдық сауаттылықты дамытуда «Оқу шаттығы» жобасы жүргізіледі.

6. Вариативтік сағаттардан бейіндік оқытуды жүзеге асыру мақсатында «Тілтану», «Шежіре сыр шертеді», «Математика әлемі», «Қоршаған ортаның сыры» бағдарламалары жұмысын жалғастырады .

7. «Жас зерттеуші» жобасы арқылы шығармашылықпен айналысатын оқушыларға жағдай жасалады.

8.Бала тәрбиесіне, мектеп өміріне белсене араласып оқушыны әлеуметтендіруде «Отбасы және мектеп» жобасы жұмыс жасайды.

9. Мектепті абаттандыру жұмыстарына «Өркен» жобасы құрылып, жүзеге асырылады.

10. Ұлттық құндылықтарды насихаттау негізінде «Шеберлерден  үйренейік» , «Күмбірле домбыра», «Былғары доп», «Бес тас», «Сиқырлы ілмек», «Тоғызқұмалақ сыры», «Қазақша күрес», «Үстел теннисі» үйірмелерін ұйымдастыруарқылы жүзеге асырылады.

11. Оқушылар бойында «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының рухани-адамгершілік құндылықтарымен  салауатты өмір салты мәдениетін қалыптасады. «Жас ұлан», «Жас Қыран» ұйымдарының жұмысы арқылы өзін-өзі басқаруға бейімделеді.

12. Оқушылар саналы түрде мамандық таңдау жасау үшін  «Менің болашақ мамандығым»   жобасы іске асырылады.

 

МДБ Бағдарламасыдамуының негізгі бағыттары

1.Ұстаздың шеберлігі-оқу жетістігінің кепілі.

2.Жаңаша білім беру мазмұнының қолжетімділігін қамтамасыз ету.

3.«Мәңгілік ел» идеясы – ұлттық

тәрбие мен рухани құндылықтар сабақтастығы.

Бағдарламаны іске асыру мерзімі

Бірінші кезең-даярлау

Мерзімі: 2020 жыл

Екінші кезең – практикалық

Мерзімі:2021-2024жылдар

Үшінші кезең-қорытындылау:2025 жыл

МДБ орындауды ұйымдастыру және бақылау

 

Қарағанды облысы ББД ОӘО

Білім бөлімі Бұқар жырау ауданы

 

 

 

  1. Білім беруді ұйымдастыру туралы ақпараттық анықтама

 

Білім беруді ұйымдастырудың жалпы сипаттамасы:

Толық атауы:

 

Қарағанды облысы,Бұқар жырау ауданы әкімдігінің «Бұқар жырау ауданының білім бөлімі «Қ.Боранбаев атындағы  негізгі мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Заңды мекен жайы:

 

Қарағанды облысы, Бұқар жырау ауданы, Жаңақала  селосы, Ақжол көшесі,10

Телефон:

 

8(72154)52401

Мекеме түрі:

Мемлекеттік орта білім беру ұйымдары (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта)

Оқыту тілі:қазақ тілі

қазақ

Құрылыс салынған жылы:

1990 жыл

Соңғы күрделі жөндеуден өткен жыл

2009 жыл

Қабаттар саны:

2

Ғимарат аумағы:

589,7 м², жұмыс ауданы-428,8 м².

Мектептің жобалық сиымдылығы:

 100 адам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Мектеп қызметін талдау

Әлді жақтары

 

  • Тіл маманы және бастауыш сынып мұғалімдерінің біліктілік деңгейінің жоғары болуы.
  • Оқушылардың «Абай оқулары»,

«Махамбет оқулары», «Бұқарекең

жырлайды» оқулары бойынша

аудандық  байқауларда

үнемі жоғары жетістіктері.

  • Жас мамандардың келуі.

 

Әлсіз жақтары

 

  • Педагог кадрлардың құрамының жиі өзгерілуі.
  •  Ғылыми жоба жазуға оқушылардың ынтасының төмендігі.
  • Сапалы білім беруде қажетті материалдық-техникалық базаның, ОӘК-нің қазіргі талаптарға сәйкес келмеуі.
  • 9 сынып оқушылары бейіндік пәндерді,болашақ мамандығын таңдағанда нақты көзқарастары қалыптаспағандықтан бұл мәселе оларға қиындық тудырады.

Мүмкіндіктер

  • Келген  педагогтардың кәсіби біліктілігінің жоғары деңгейде болуы.
  • Оқушылардыңбілімге қызығушылықтарын жетілдіру мақсатындатүрлі байқауларға қатыстыру(интернет байқаулар  , интеллектуалды сайыстар), өндіріс орындарына, т.б. экскурссиялар ұйымдастыру.
  • Өзге білім ұйымдарымен желілік қауымдастықта жұмыс жасау. Қарағанды қаласындағы ДБМИ, «Өрлеу» БАҰО, Қарағанды облысының оқу – әдістемелік орталығымен байланыс орнату.
  • Кәсіптік бағдар беруде арнаулы орта және ЖОО – мен байланыс жасау.

Қауіпті жағдай

  • Кейбір педагогтардың кәсіби біліктілігінің сәйкес келмеуі.
  • Облыстық, аудандық деңгейдегі шараларға қатысу үшін қаржыландыруды  талап ететін жағдайларда ата-ана мүмкіншілігінің жетіспеуі.
  • Жастардың жерсінбеуі, ауылдың өміріне қанағаттанбай кетіп қалуы.

 

Жоғарыдағы проблемаларды шешудің жолдары:

1.Ауыл оқушыларының сапалы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім алуларына қолжетімділігін кеңейту және қамтамасыз ету;

2. Оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану;

3.Сапалы біліммен қамтамасыз ету мақсатында ШЖМ білім беру ресурстарын  тірек мектебіне апару(ресурстық орталыққа);

4. Тірек мектебінде (ресурстық орталықта) ұйымдастырылған бағыттаушы, аралық және қорытынды сессиялық сабақтарға тұрақты қатысу;

5.Педагогикалық ұжымның сапалық құрамын арттыру.

6.Оқушылардың бойына рухани-адамгершілік құндылықтарды, патриотизм және салауатты өмір салтын қалыптастыру

 

 

  1. Білім беру ұйымының даму тұжырымдамасы

Мектептің миссиясы

Жеке тұлғаның білім сапасын арттыру және жан-жақты дамыту үшін тәрбие-білім беру ортасын құру.

Бағдарлама мақсаты

Қазіргі заман талабына сай бейімделе алатын,үнемі білімалуға және алған білімін кеңейтуге ұмтылатын, дені сау,адамгершілігі мол ұрпақ тәрбиелеу.

Бағдарлама міндеті

  • Ауылды көркейтуге, өз туған жерінде еңбек етуге қызығушылығын арттыруды көздей отыра, оқушыларғажазғы мектепұйымдастырып, «Жас зерттеушілер»жобасы арқылы ғылыми-зерттеушілік жұмыстарын жүргізуге жағдай жасау.
  • Шығармашылық қабілеті жоғары оқушылардың зерттеушілік іс-әрекетін дамыту бағытында «ОЗАТ»ОҒҚ-ның жүйелі, нәтижелі жұмысын жүргізу,жаңаша әдіс-тәсілдерін пайдалану. Әр баланың жеке табиғи болмысын зерделей отырып, қабілеттерін ашу, дамыту.
  • Мектеп өміріндегі жаңалықтарды, оқушылардың жетістіктерін жариялауға, жалпы тәрбие құралы ретінде «Жас қалам»мектеп газетін шығару.
  • «Әріптестермен тәжірибе алмасамын» бағдарламасын жүзеге асыру барысында оқу-тәрбие үрдісіндегі озық тәжірибелерді жинақтап, аудан көлемінде тарату.
  • Бастауыш пен орта буынның жекелеген пәндерді оқыту және тәрбиелеу барысында сабақтастығын белсендіру.
  • Баланың денсаулығын сақтау,өз денсаулығын өзі күтуге, дене шынықтыруға мән беруге,балалардың және мұғалімдердің денсаулығын нығайтуға жағдай туғызу мүмкіндіктерін қарастыру.
  • Оқу-тәрбие үрдісінің Қазақстандық патриотизмге,халықтық салт-дәстүр мен тарихын құрметтейтін биік мәдениетке тәрбиелеуді мұрат еткен жаңа әдістермен материалдарды біріктіру, жетілдіру,дамыту.
  • Білім алушылардың зерттеушілік іс-әрекетін дамыту бағытында қосымша үйірмелер«Шеберлерден үйренейік», «Сиқырлы ілмек», « Күмбірле домбыра», «Би-сұлулық сәні », «Былғары доп»,«Шахмат әліппесі», «Тоғызқұмалақ сыры», «Қазақ күресі», «Үстел теннисін»ұйымдастыру.
  • Бала тәрбиесіне, мектеп өміріне белсене араласып оқушыны әлеуметтендіруде «Отбасы және мектеп»  жобасы жұмыс жасайды.

Мектеп дамуындағы негізгі қарама-қайшылықтар:

  • Мұғалімдер арасындағы басыңқы болып қалыптасқан дәстүрлі түрде сабақ беру мен заман талабына сай өзгерістер бойынша жаңаша оқыту.
  • Оқушылардың функционалдық сауаттылығының дамуы қажеттілігі мен оған бөлінген уақыттың тапшылығы.
  • Мұғалім мен оқушылардың үздік жаңа технологиялар жәнебілім ресурстарына қолжетімділігінің қажеттілігі мен ауылдықжерде мүмкіншіліктің шектелуі.
  • Жеке тұлғаның рухани адамгершілік тәрбиесі мен ата-аналардың, оқушылардың осы мәселеге салғырт қарауы.
  • Педагогикалық процеске қатысушылардың (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар)қойылған мақсаттарының қарама-қайылығы.

Шешім қабылдауды талап ететін өзекті мәселелер:

  • Кейбір мұғалімдердің өздігінен білім арттыруға құлықсыздығы.
  • Мұғалімдердің төмен мотивациясы.
  • Педагогикалық ұжымының кейбір мұғалімдердің жаңа талаптарға керіағар көзқарастары.
  • Мұғалімдердің көп уақыты мектептен тыс шараларына бөлінуі.
  • Дарынды, талапты, қабілеті жоғары оқушылармен жұмыстың жүйелі түрде атқарылмауы.
  • Ата-аналардың оқу-тәрбие үрдісіне көңіл бөлмеуі.
  • Мектептің МТБ-ның төмендігіне байланысты жаңа талаптарға сай білім беру мәселелерінің шешілмеуі.

 

 

1. Мектептің орталық құрылымы

Мектептіңтолық ресурстық орталығы оқытудың екі сатысынан тұрады:

  • деңгей- бастауыш білім (1-4 сыныптар)дайындық
  •  деңгей- негізгі орта білім (5-9 сыныптар)бейінді білімге дейінгі

2. Оқу-тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру

       Мемлекеттік стандартпен анықталатын, міндетті түрде базалық мазмұны бар бірыңғай оқу жоспары және бағдарламасы бойынша жұмыс жасайды. Бірыңғай оқу жоспары мен бағдарламасы аудандық білім беру бөлімінің келісімі бойынша РО үйлестіру кеңесімен бекітіледі.

3. Мектепте оқу үрдісін ұйымдастыру ерекшеліктері

      РО бірыңғай оқу жоспары нормативтік-құқықтық база негізінде, нормативтік-құқықтық негіздерді есепке ала отырып жасалады, ресурстық орталықтың мақсаттары мен міндеттерін жүзеге асыруға бағытталған және келесі тұжырымдамалық қағидаттарға сүйенеді:

- базистік пәндер бойынша мемлекеттік білім беру стандартының орындалуы;

-басым бағыттарда білім беру мазмұнын кеңейту және стандартын арттыру, гуманитарлық пәндерді тереңдете оқыту;

- оқушылардың жеке және зерттеу жұмыстарына бағдарлануы.

      Бірыңғай оқу жоспары әрбір білім алушыға оның оқу, психологиялық және физикалық жүктемесінің оңтайландырылуы жүретін жеке бағдарланған білім алу маршрутын ұсынады, сонымен қатар бейінді оқуға ауысудың икемді жүйесін, табысты әлеуметтенуін қамтамасыз ететін гуманитарлық пәндердің рөлі арта түседі.

      Жоспар түлектерге өзін-өзі жетілдіруіне, дамытуына, жандандыруына мүмкіндік береді. Негізгі және қосымша білімнің оқу жоспары алты күндік режимде жұмыс жасайтын мектептерге арналған қолданыстағы БУП стилінде құрылған. Сабақтар екі кезеңге ұйымдастырылған. Қосымша білім алу блогы бар.

      Өздік жұмысының дағдыларын қалыптастыру, оқушылардың келешектегі мамандығына байланысты таңдаған бағытына жақындау мақсатында, зерттеу сипатындағы білім алу модулі енгізілген. Оқушылардың зерттеулік дамуы бойынша жұмысқа ғылыми қоғамның пәндік секциялары, шығармашылық зертханалар мен шеберханалар арқылы қатысады.

4.  Бақылау –бағалау компоненті:

  1. Сауалнама алу әдістері;
  2. Әңгіме жүргізу;
  3. Тестілеу;
  4. Сұхбат және социометрия;
  5. Бақылау және бақылау күнделігін жүргізу;
  6. ББД тексеру;
  7. Жобалау және модельдеу;
  8. Тұлғаның жеке сипаттарын айқындайтын диагностикалар;
  9. Функционалдық сауаттылығын анықтау мониторингі;
  10. Оқушылардың құжаттары мен шығармашылық жұмыстарына талдау;
  11. Шығармашылық және басқа зияткерлік конкурстарға қатысу арқылы;
  12.  Оқушылардың шығармашылық жұмыстар көрмесі;
  13. Оқушының білімділік дәрежесін (СОУ) анықтау;
  14. Оқушының тәрбиелік деңгейін анықтау әдісі.

        Бағыттаушы пәндер, қолданбалы курстар және таңдау бойынша курстар бойынша оқу-танымдық үрдісі үйлестіруші мұғалімнің немесе тьютор-мұғалімнің көмегімен жүзеге асырылады.      Білім беру үрдісінің сапасын арттырудың маңызды факторы электронды оқулықты қолдану болып табылады.

        Электронды оқыту мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты, соңғысын «онлайн» режимінде оқу материалын өз бетімен меңгеруіне бағыттай отырып, оны елеулі түрде өзгертеді. Мектептер, оқушылар мен мұғалімдер арасында, оқу, әдістемелік және ғылыми ақпараттармен, жалпы қызықтырушы мәселелер бойынша шығармашылық зерттеу жұмыстарымен жедел алмасуға максималды мүмкіндіктер туғызады.

        Ол үшін тірек мектебі мен мектепке арналған ортақ оқу кестесін құруға талап қойылады. Оқу материалының бір мезгілде жүргізілуі «онлайн» режимінде сабақ жүргізуге мүмкіндік береді. Жеке сабақтар мен топтық сабақтар жүргізіледі. Қатал түрде бір уақытта жергілікті желі арқылы оқушыларға, тьюторларға және пән мұғалімдеріне кеңес жұмыстары ұйымдастырылады. Бала дамуының дара траекториясын есепке ала отырып, қажетті ақпарат алуына қолжетімділік қамтылады.

        Оқытудың сессиялық формасы ресурстық орталықта 9-сынып оқушыларына келешектігі оқуын таңдауда қолдау көрсетуді жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Тірек мектебі базасындағы бейінді оқуға дейінгі дайындық келесі іс-шараларды қамтиды:

  • Болашақ мамандығының дұрыс таңдауын қалай жасау керек, қандай факторларды ескеру керек, мамандық таңдауда қандай себептерді негізге алу керектігін үйрететін кәсіби бағытталған кеңестер;
  • Жоғары сынып оқушылары үшін жоғары оқу орындары басшылары мен оқытушыларының қатысуымен онлайн-консульациялар өткізу;
  • Сол аймақтың кәсібилендіру мүмкіндіктері жайында, яғни, кәсіби білім беру мекемелері жайында (кәсіби мектептер, колледждер, жоғары оқу орындары), дайындық жүргізілетін мамандықтар жайында ақпарат беру. Осы мақсатта мамандар-кәсіби бағыттаушылар шақырылады, сол мекемелерге экскурсия ұйымдастыру;
  • Оқушылардың қызығушылықтары мен бастапқы кәсіби ұнатуларының психологиялық диагностикасы, сонымен қатар тұлға түрінің диагностикасы;
  • Балаларда жоғары қызығушылық және эмоционалды үн қатуларын тудыратын «Мен - мамандықтар әлемінде» іскерлік ойыны;
  • Одан әрі кәсібиленуіне маңызы зор, түрлі пәндерді оқуда қабілеттерінің бар немесе жоқ болуының көрсеткіші бола алатын, оқушы жетістіктерінің мониторингі;
  • Оқушылардың тілеуі бойынша жеке кеңес беру.

Тірек мектебінің базасында бейінді оқыту шеңберінде оқу жоспарының вариативті бөлігін меңгереді. Оларға өздерінің жеке сұраныстарын толық көлемде жүзеге асыруға мүмкіндік беретін қолданбалы және таңдау курстарының кең спектрі ұсынылады. 

Қазіргі уақытта білім беруде «құзіреттілік» жүзеге асырылуда, оның педагогикалық мақсаты жастардың жолында кезіккен мәселелерді өздері шеше алу қабілетінің болуына көмектесу. Сол себепті, тірек мектебінде оқушыларға пәндік және әлеуметтік тәжірибелер түрлері, машықтанулар, эксперименттік-зерттеулік және жобалық жұмыстар, тренингтер, іскерлік және ұйымдастырушылық ойындар, сонымен қатар кеңестер, портфолиомен өздік жұмысын жасау және рефлексивті мәтіндердің жазылуы ұсынылады. Болашақта қашықтықтан оқытуды кең пайдалану болжалып отыр.

Оқу үрдісіндегі ерекше орынды оқушылардың басты біліктіліктері мен зерттеу мәдениетін дамыту бойынша педагогикалық қызметі алады. Жобалық-зерттеу жұмыстары қолданбалы және таңдау курстары негізінде кезеңдеп ұйымдастырылады.

Бейінді оқыту бағдарламасы мен жоғары кәсіби білім сабақтастығы оқушылардың жоғары оқу орнына сәтті түсулеріне алдыңғы жағдай жасайды.

Бейінді оқыту оқытудың және тәрбиелеудіңжіктелуін және дараландыруын қамтамасыз ететін, және курсты өздігінен таңдау негізінде, оның қызығушылығына сәйкес әр оқушының жеке даму траекториясын жобалау арқылы жеке-бағытталған технологияларды қолдану арқылы жүзеге асырылады.

Мектепте  келесі педагогикалық технологиялар қолданылады:

Ойлау үрдісін тереңдетуге және оқудың жекелігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін үш өлшемді оқу-әдістемелік жұмыс технологиясы. Меңгеру деңгейлері (В. Беспалько, Ж. Караев бойынша): оқу, алгоритмдік, эвристикалық және шығармашылық – өздік және бақылау жұмыстарын дайындауда негіз болып табылады.

  • ДБН (Дидактикалық бірліктердің нығаюы). ДБН қолдану нәтижелері – білімнің өздігінен дамуы.
  • Ұжымдық оқыту әдістері (ҰОӘ). Бірін бірі оқытатын - ауыспалы құрамның жұптасып жұмыс жасауы.
  • Оқу және жазу арқылы критикалық ойлаудың дамуы (RWCT). Оқушыға өздігінен білім табуға, ойлауға, талдауға, салыстыруға және өзінің таңдауын жасауға құқық беріледі. Нәтиже – оқушылардың белсендігінің артуы, оқуға деген қызығушылығының артуы, жоғары бағалар.

Мұғалім өзінің педагогикалық стиліне сәйкес келетін технологияларды таңдауға құқылы.

5.Мектеп  және тірек мектебінің (РО) оқу жоспарларын жасаудың негізі ретінде (матрица)   бірыңғай оқу жоспарын жасаудың ерекшеліктері

Тірек мектебіне жататын (РО) барлық мектептердің бірыңғай оқу-тәрбие жоспарының астарында біз нені ұғамыз? Бірінші кезекте – бұл жоспардың толық мазмұны, яғни, сол бұрынғы базалық және бейіндік пәндер, барлық мектептер үшін қолданбалы және таңдау курстары.

         Тірек мектебінің жұмысының оқу жоспарлары бейінді оқу пәндерінің, қолданбалы курстар мен таңдау курстарының зертхана жұмыстары мен оқу нәтижелерін бақылауға бөлінген сағаттарының практикалық блогі бірыңғай оқу-тәрбиелеу жоспарының негізінде жасалады және Тірек мектеп базасында бекітіледі.

Солай, әр мектепте оқу пәндерінің жалпы мазмұны болады, бірақ мұғалімдер тарификациясында оқу жоспарының сағат саны әр түрлі болады. Басқа сөзбен айтқанда, барлық мектептердің жұмыс жоспарлары бірдей, түсініктеме қағазында магниттік мектептерде қандай сағаттар жүзеге асырылады, тірек мектептеріне қандай сағаттар бөлінетіні түсіндіріліп көрсетіледі.

         Тірек мектебінің бірыңғай оқу жоспарында 4 компонент қарастырылған, оның әрқайсы Мемлекеттік стандарттың шегінен шықпайтын сағаттар санын құрайды. Әр модуль теориялық (Т) және практикалық (П) сағаттарын құрайды.

Күтілетін нәтиже

- Оқу үдерісі ұйымдастырушылық-оқу формасының әртүрлілігімен қамтамасыз етілді;

- Оқушылардың жеке нәтижелі шығармашылық жұмыс жасауына  жағдайлар жасалды;

- Шынайы білім сапасымен қамтамасыз ету үшін қоғамдық мәні зор істерге оқушыларды араластыруға және әлеуметтік тәжірибелерге қатысуға  қолайлы орта жасалды;

- Тұлғаның тіршілікке икемді сапаларын анықтау мониторингі мен диагностика жүйесі жасалды;

- Қызығушылық бойынша клубтар ашылды, ауылдар мәдени орталықтар болып сақталып қалды;

 –Мемлекеттік стандартқа сәйкес білім, икемділік, дағды деңгейлері артты.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мектептің оқыту және тәрбиелеу тұжырымдамасын жүзеге асыру тетіктері

 

1-ші стратегиялық бағыт «Ұстаздың шеберлігі - оқу жетістігінің кепілі».

 

1.Жас мамандарға әдістемелік көмек көрсету мақсатында «Тәлімгер мектебінің» жұмысын ұйымдастыру.

  1. Педагог кадрларының кәсіби біліктілігін көтеруде шығармашылық топ құрылады.
  2. Жаратылыстану – математика бағытындағы  пән мұғалімдеріне арнап «Ағылшынша үйренейік!» курсын ашу.
  3. «Әріптестермен тәжірибе алмасамын» бағдарламасын жүзеге асыру.

 

2-ші стратегиялық бағыт «Жаңаша білім беру мазмұнын қолжетімділігін қамтамасыз ету».

1.Функционалдық сауаттылықты дамытуда «Оқу шаттығы» жобасы жүргізіледі.

   2.Вариативтік сағаттардан бейіндік оқытуды жүзеге асыру мақсатында «Тілтану», «Шежіре сыр шертеді», «Математика әлемі», «Қоршаған ортаның сыры» бағдарламалары жұмысын жалғастырады .

3. «Жас зерттеуші» жобасы арқылы шығармашылықпен айналысатын оқушыларға жағдай жасау.

.

3- -ші стратегиялық бағыт «Мәңгілік ел» идеясы – ұлттық тәрбие мен рухани құндылықтар сабақтастығы

  1. Бала тәрбиесіне, мектеп өміріне белсене араласып оқушыны әлеуметтендіруде «Отбасы және мектеп»  жобасы жұмыс жасайды.

2.Мектепті абаттандыру жұмыстарына «Өркен» жобасы құрылып, жүзеге асырылады.

3.Ұлттық құндылықтарды насихаттау негізінде   «Күмбірле домбыра», «Былғары доп», «Сиқырлы ілмек»,«Қазақша күрес»,«Тоғызқұмалақ сыры», «Үстел теннисі», «Бес тас» үйірмелерін ұйымдастыруарқылы жүзеге асырылады.

4. Оқушылар бойында «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының рухани-адамгершілік құндылықтарымен  салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастырып, «Жас ұлан», «Жас Қыран» ұйымдарының жұмысы арқылы өзін-өзі басқаруға бейімдеу.

5. Оқушылар саналы түрде мамандық таңдау жасауы үшін  «Менің болашақ мамандығым»   жобасын іске асыру.

 

 

Мектептің дамуының 5 академиялық жылға арналған стратегиялық жоспары (2020 - 2025)

  1. 1стратегиялық бағыт. Білім беру сапасын дамыту

 

Мақсаты: Қазіргі заман талабына сай әлеуметтік бейімделе алатын,үнемі білім алуға және алған білімін кеңейтуге ұмтылатын, дені сау, адамгершілігі мол ұрпақ тәрбиелеу үшін тәрбие-білім беру ортасын құру.

 

Міндеттері:

  • Оқушылардың жан-жақты дамуы, олардың адамгершілік – рухани, азаматтық және зияткерлік әлеуетін ашу және іске асыру;
  • Сабақтың және сыныптан тыс жұмыстардың бірыңғай жүйесін құру;
  • Оқу- тәрбие  процесінің жағдайы мен оқыту деңгейіне талдау жасау, мониторинг жүргізу;
  • Оқу мотивациясы жоғары оқушылардың мәліметтер базасын құру;
  • Оқушылардың ғылыми зерттеушілік қызметін күшейту үшін қолайлы жағдайлар жасау;

 

 

 

Мақсатты индикаторлар

Аяқтау нысаны

Бірл.өлшемі

Факт

2019-20 о.ж.

Жоспарлау мерзімінде

2020-21 жыл

2021-22 жыл

2022-23 жыл

2023-24 жыл

2024-25 жыл

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Индикатор 1.

Мектеп оқушыларының білім сапасы.

Педагогикалық кеңес

%

65

67

69

71

73

75

Индикатор 2.

Білім сапасы жоғары деңгейдегі 9-сынып оқушыларының үлесі

Педагогикалық кеңес

          %

80

67

50

50

80

67

Индикатор 3

Республикалық пән олимпиадасының облыстық кезеңіндегі жүлдегерлерінің саны

 

Дарынды оқушылармен жұмыс есебі

саны

11

13

15

17

19

20

Индикатор 5

Ғылыми жарыстар, ғылыми зерттеушілік жұмыстарға тартылған оқушылар саны

 

Дарынды оқушылармен жұмыс есебі

Саны

2

5

7

10

12

15

Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері:

Көрсеткіш1

Жаңаша әдіс-тәсілдер мен сабақтар өткізу

Рефлексивті есеп

саны

10

15

20

25

30

35

Көрсеткіш2

«Іс-әрекетті  зерттеу»  мен «Lesson Study» педогогикалық зерттеулер  жүргізу саны

Рефлексивті есеп

саны

2

2

2

2

2

2

Көрсеткіш3

Дарынды балалармен жұмыс есебі

Жылдық жоспар емеп

саны

1

1

1

1

1

1

Көрсеткіш4

Оқушылардың Республикалық пән олимпиадасының облыстық кезеңіне қатысуға тарту

 

Мониторинг

 

21

26

30

33

36

40

Көрсеткіш5

Оқушылардың ғылыми жарыстар ,ғылыми зерттеушілік жұмыстарға қатысуға тарту

 

Мониторинг

 

4

5

6

7

8

9

Іс-шаралар

Факт

2019-20 о.ж.

2020-21 жыл

2021-22 жыл

2022-23 жыл

2023-24 жыл

2024-25 жыл

Іс-шаралар1

«Іс-әрекетті  зерттеу»  мен «Lesson Study» педогогикалық зерттеу  сабақтарын өткізу

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар2

Оқушылармен жеке қосымша сабақтар жүргізу

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар 3

Пәндер бойынша мониторинг жүргізу

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар 4

Жалпы сыныптық қорытыңды

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар 5

Тірек мектебінің мұғалімдерімен тәжірибе алмасу

 

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар  6

 

Сабақтарда оқытудың инновациялық әдіс-тәсілдерін қолдану

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар 7

Мұғалімдерді біліктілік арттыру курстарына жіберу

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар 8

 «Сарыарқа дарыны» ұйымдастырған оқушылардың «Зерде», ҚР Орталық Қазақстан шағын ғылым академиясы ұйымдастырған  облыстық ғылыми –зерттеу жұмыстары байқауына , Республикалық деңгейдегі қашықтық байқауларға қатысуын ұйымдастыру

+

+

+

+

+

+

                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2 стратегиялық бағыттар.Адами ресурстарды дамыту;

Мақсаты: Педагогикалық ұжымның сапалық құрамын жақсарту, біліктілік деңгейлерін арттыру арқылы мұғалімдерді кәсіптік дамыту үшін құрылымдық, тұрақты және маңызды мүмкіндіктер беру.

 

Міндеттері:

  • Педагогтардың біліктілік деңгейін жоғарылату;
  • Мектептегі оқу уақытын пайдалануды қайта қарау;
  • Сабақты зерттеу, коучтар топтарындағы топ жетекшілерінің топ жұмысын бағамдай білу дағдыларын шыңдау;
  • Ұжыммен  бірлескен жүйелі жұмыс ортасын құру;
  • Мұғалімдер қоғамдастығы жұмысы арқылы дамуға бағытталған жұмыс аясын кеңейту;
  • Мектеп қоғамының белсенді қатысуына және мектептер арасындағы тығыз әріптестікке жәрдемдесу.

 

Мақсатты индикаторлар

Аяқтау нысаны

Бірл.өлшемі

Факт

2019-20 ж.

Жоспарлау мерзімінде

2021 жыл

2022 жыл

2023 жыл

2024 жыл

2025 жыл

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Индикатор 1.

Педагогтардың біліктілік деңгейінің үлесі

Ұжымның сапалық құрамы

%

40%

46%

50%

57%

60%

   65%

Индикатор 2.

Педагогикалық  ұжымның сапалық құрамы бойынша еңбек өтілі жоғары, тәжірибелі ұстаздардың үлесі

Ұжымның сапалық құрамы

%

53%

54%

56%

58%

60%

62%

Индикатор 3.

Жас мамандардың үлесі

Ұжымның сапалық құрамы

%

20%

22%

23%

25%

26%

28%

Индикатор 4.

Мұғалімдердің ғылыми-зерттеу жобаларына, ғылыми жарыстарға қатысу үлесі

Директордың ТЖ орынбасарының есебі

 

%

27,7%

33%

37%

40%

45%

50%

Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері:

Көрсеткіш1.

Білім сапасын арттыру мониторинг

 

%

         6

1

2

2

2

2

Көрсеткіш2.

Педагогтардың білім жетілдіру курсы бойынша мониторинг жүргізу 

 

%

          2

2

3

3

4

1

Көрсеткіш3.

Педагог қатарын жас мамандармен толықтыру

 

%

          1

1

1

1

1

1

Көрсеткіш 4.

Мұғалімдердің ғылыми-зерттеу жобаларына, ғылыми жарыстарға қатысу мониторингін жүргізу

 

%

           0

2

2

2

2

2

Іс-шаралар

Факт

2020 ж

2021 жыл

2022 жыл

2023жыл

2024 жыл

2025 жыл

Іс-шаралар1.

Ұлттық біліктілік арттыру тестілеуіне түсіндірме жұмыстарын өткізу

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар2.

Педагогикалық ұжымды дамыту қажеттілігіне байланысты коучинг жүйесін құру

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар3.

Коучинг негізінде оқыту технология кезеңдерін өткізу

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар4.

Мектептегі кәсіптік бағдар жұмысын жандандыру

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар5.

Мектеп түлектеріне  үгіт-насихат жұмыстарын жүргізу

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар 6.

Мұғалімдердің ғылыми-зерттеу жобаларына, ғылыми жарыстарға қатысу сұранысын жіберу

 

+

+

+

+

+

Іс-шаралар 7.

Тірек ресурстық мектеп ұжымымен тәжірибе алмасу

+

+

+

+

+

+


3 стратегиялық бағыт. Басқарудың алқалы формасын дамыту

Мақсаты: Білім беру ұйымында алқалы басқару органдарының сапалық құрамын жақсарту.

Міндеттері:

  • Алқаласып, бірлесіп мұғалімдер тобымен, ата-аналармен, қоғамдастық ұйымдармен жұмыс жасау;
  • Рефлексия жасап, тиімді кері байланыс беру арқылы әрі қарай дамуды жоспарлау стратегияларын анықтай білу, бақылау, бағамдау жүргізе алу;
  • Әлеуметтік ортамен серіктестікті нығайту;
  • Қамқоршылық кеңесі, ата-аналар кеңесінің дамудағы құзыреттілігн арттыру, сенімді серіктестікке айналдыру.

 

Мақсаттыиндикаторлар

Аяқтаунысаны

Бірл.өлшемі

Факт

2019-20 ж.

Жоспарлау мерзімінде

2021 жыл

2022 жыл

2023 жыл

2024 жыл

2025 жыл

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Индикатор 1.

Мектеп өміріне белсене қатысатын ата-аналар санының үлесі

Ата-аналар жиналысының хаттамасы

адам

25

28

30

32

34

36

Индикатор 2.

Қоғамдық ұйымдардан әлеуметтік серіктестіктердің және жеке кәсіпкерден демеушілердің үлесі

Сынып жетекшілердің әдістемелік хаттамасы

%

 0%

0%

0%

0%

0%

0%

Индикатор 3.

Қамқорлық кеңесінің ұйымына тәжірибелі қызметтегі адамдарды тарту үлесі

Директордың ТЖ орынбасарының есебі

%

0 %

11%

22%

33%

44%

55%

Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері:

Көрсеткіш 1.

Ата-аналармен үнемі тығыз байланыста жұмыс жасау

 

%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Көрсеткіш 2.

Ата-аналар мен серіктестер қауымдастығының жұмысына ата-аналарды тарту

 

 

 

 

 

 

 

 

Көрсеткіш 3.

Қамқорлық кеңесінің ұйымына тәжірибелі қызметтегі адамдардың санын арттыру

 

%

9

1

1

1

1

1

Іс-шаралар

Факт

2020 ж

2021 жыл

2022 жыл

2023жыл

2024 жыл

2025 жыл

Іс-шаралар1.

«Үштік одақ» ұйымын құру, жоспар бойынша іс-әрекет ету

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар2.

«Үштік одақ» ұйымы бойынша жоспарды жандандыру

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар 3.

Мектепте өтілетін іс-шараларға қоғамдық ұйымдардан әлеуметтік серіктестіктерді және жеке кәсіпкерден демеушілерді шақыру

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар 4.

Қамқорлық кеңесінің ұйымына тәжірибелі қызметтегі адамдарды тарту мақсатында дөңгелек-үстел, әңгіме-сұхбат, әдеби кештер өткізу

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 


 

4.4 стратегиялықбағыттар.Оқу процесіне жағдай жасау;

 

Мақсаты:Мектептегі қолайлы орта арқылы білім алушылардың заман талабына сай білім алуына жағдай жасау.

 Міндеттері:

- Үздіксіз білім беруді дамыту;

-Білім алушылардың  ақпараттық технологияларды еркін игеруіне жағдай жасау;

-Білім алушылардың ойлау қабылетін  дамыту, қосымша дамытпалы оқу ортасын құру;

 

 

Мақсатты индикаторлар

Аяқтау нысаны

Бірл.өлшемі

Факт

2019-20 ж.

Жоспарлау мерзімінде

2021 жыл

2022 жыл

2023 жыл

2024 жыл

2025 жыл

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Индикатор 1.

Мектептегі ПИК үлесі

Директордың шаруашылық ісі бойынша орынбасарының есебі

дана

2

1

1

1

1

1

Индикатор 2.

1 балаға келетін компьютер санының үлесі

%

1

1

1

1

1

1

Индикатор 3.

Интернет желісінің үлесі

Мбит/сек

0,07 МБайт/с

0,07 МБайт/с

0,07 МБайт/с

0,07 МБайт/с

0,07 МБайт/с

0,07 МБайт/с

Индикатор 4.

Жабдықталған спорт алаңының үлесі

%

50

53

55

58

60

65

Индикатор 5.

Мектеп ғимаратының күрделі жөндеу жұмысының үлесі

%

0

0

0

0

0

0

Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері:

Көрсеткіш1.

Аудандық білім бөліміне сұраныс

 

 

0

1

1

1

1

1

Көрсеткіш 2.

Қызмет көрсету саласының мамандарын іздеу

 

 

0

1

1

1

1

1

Іс-шаралар

Факт

2020 ж

2021 жыл

2022 жыл

2023жыл

2024 жыл

2025 жыл

Іс-шаралар1.

ПИК санын 4 оқу кабинетіне толық жабықтау мақсатындағы жұмыстар жүргізу

-

+

+

+

+

+

Іс-шаралар2.

Компьютер санын артуына толықтырулар енгізу

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар3.

«Бір аймақ – бір кітап» жобасы аясында электронды оқулықтарды кеңінен қолдану

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар4.

Қазіргі заман талабына сай интернет желісінің жылдамдығын арттыру бойынша әңгіме-сұхбат, дөңгелек үстел өткізу  

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар 6.

Мектеп ғимаратына күрделі жөндеу жұмыстарын аудандық білім бөліміне сұраныс жасау арқылы өткізу

+

+

+

 

+

+

+

Іс-шаралар 7.

Қызмет көрсету бойынша мамандарды жұмысқа тарту

+

+

+

+

+

+

Іс-шаралар 8.

Қызмет көрсету бойынша аудандық білім бөліміне сұраныс жасау арқылы кабинеттермен қамтамасыз ету

-

+

+

+

+

+

 

                     Мектептің 2020-2021  оқу жылына арналған бағдарламасына дамыту бойынша іс-шаралар жоспары


                             Бұқар жырау ауданының   «К.Боранбаев атындағы негізгі мектебі» КММ

дамуының  2020-2021 жылдарға арналған  іс-шаралар жоспары

 

 

 

Іс-шара

Өткізу мерзімі

Жауаптылар

Қатысушылар

Күтілетін нәтиже

Атауы

Түрі

1

Мұғалімдерді деңгейлік курстарға жіберу

БА

Жыл бойы жоспар ретімен                                  

директор

Мұғалімдер

Білім сапасы артады

 

2

«Жаңаша оқыту» ашық сабақтар сайысы

Байқау

12.2020

ОІМ М.Ж.Жуманова

 

Пән мұғалімдері, бастауыш сынып мұғалімдері

Оқушылардың оқу мотивациясы көтеріледі, білім сапасы артады

3

Мектепішілік «Үздік пән мұғалімі», « Үздік бастауыш сынып мұғалімі» байқауларын ұйымдастыру

Байқау

01.2021

ӘБ жетекшілері

 

Пән мұғалімдері, бастауыш сынып мұғалімдері

Ұстаздардың шеберлігі артады

4

Өзара тәжірибе алмасудың мониторингін жүргізу

Мониторинг

Жыл бойы

ОІМ М.Ж.Жуманова

 

Мұғалімдер

Білім сапасы артады

5

«Үздік кабинет» байқауын ұйымдастыру

Байқау

11.2020

ТІМ Д.Г.Жуманова

 

Пән мұғалімдері, бастауыш сынып мұғалімдері

Мектеп имиджі қалыптасады

6

Әдістемелік орталықпен жұмыс жасау

Нұсқаулықтар алу,кеңесу

үнемі

Мектеп әкімшілігі

Мұғалімдер

МДС жүзеге асыруға ықпал етеді

7

«Оқыту мен

оқудағы жаңа әдістер»

Коучинг

 қараша, сәуір 2020

 

Д.Г.Жұманова

А.Б.Есимова

Мектеп мұғалімдері

Тәжірибе алмасады

8

 

«Тәлімгер мектебін» ұйымдастыру

 

09.2020

Директор А.К.Байдельдинова

Мұғалімдер

Жас мамандардың кәсіптілігі жетіледі

9

«Ағылшынша үйренейік!» курсы ашылып, мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету ұйымдастыру.

курс

Жыл бойы

Сынып жетекшілер

Ата аналар, мектеп оқушылары

Мамандардың кәсіптілігі жетіледі

10

Білім алушылардың дағдылары мен шеберлігін, құзіреттіліктерін тексеру ( ОЖСБ)

 Тестілеу

Ай сайын

Пән мұғалімдері

Мектеп оқушылары

 

Функционалдық сауаттылығы дамиды

11

«Оқу шаттығы» жобасын іске асыру.

Жоба

09. 2020 ж.

1-4 сынып жетекшілері

1-4 сынып оқушылары

Сауаттылығы дамиды

12

«Тілтану», «Шежіре сыр шертеді», «Математика әлемі», «Қоршаған ортаның сыры» бағдарламалары жұмысын жалғастыру.

 

Вариативтік сағаттар

 

Жыл бойы

 

Пән мұғалімдері

Мектеп оқушылары

Таным белсенділігі артады

13

«Жас зерттеуші» үйірмесін ұйымдастыру

 Үйірме

 

 

Жыл бойы

 

 

Пән мұғалімдері

 

 

Мектеп оқушылары

Оқушылардың оқу мотивациясы көтеріледі, білім сапасы артады

14

«Отбасы және мектеп»  жоба жұмысын ұйымдастыру

 

   Жоба

 

 

Жыл бойы

 

 

Пән мұғалімдері

Мектеп оқушылары

Ата - аналар

 

Ата – аналармен байланыс нығаяды

15

«Өркен» жобасын жүзеге асыру.

Мектеп жанында оқу-тәжірибелік учаскесінде жұмыс жүргізу.

Гүлдер өсіру

Көкөністер өсіру

05-09.2020

05-09.2021

 

Биолог

А.Хуанган

Шаруа ісінің меңгерушісі

М.Ж.Жуманова

Мұғалімдер мен оқушылар

Оқушылардың оқу мотивациясы көтеріледі, білім сапасы артады

16

«Шеберлерден  үйренейік», «Күмбірле домбыра», «Былғары доп», «Сиқырлы ілмек», «Тоғызқұмалақ сыры», «Бес тас», «Үстел теннисі», «Қазақша күрес» үйірмелерін ұйымдастыру

Үйірмелер  жұмысы

 

Жыл бойы

 

Пән мұғалімдері

 

Мектеп оқушылары

Ата - аналар

 

 

Таным белсенділігі артады

17

«Жас Ұлан», «Жас Қыран» ұйымдарының жұмысын жалғастыру

Өзін – өзі басқару

 

Жыл бойы

 

ТІМ

 

Мектеп оқушылары

Жалпыұлттық патриоттық идеясының рухани-адамгершілік құндылықтарымен  салауатты өмір салты мәдениеті қалыптасады

18

«Мен азаматпын», «Мен және Заң», «Біз сыбайлас жемқорлыққа  қарсымыз!»  акциялары  арқылы ақпараттық-құқықтық  сауаттылық-

тарын арттыру

Акция

Қыркүйек, Мамыр

Тарих пәнінің мұғалімі, психолог

Мектеп мұғалімдері, мектеп оқушылары

Жалпыұлттық патриоттық идеясының рухани-адамгершілік қалыптасады

19

 Мектеп газетін шығару

Бастыру ақпараттандыру

09.2021

Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі А.И.Акбаева

Мұғалімдер мен оқушылар

Ата-аналар

Ата-аналардың мектеппен байланысы нығаяды

20

«Менің болашақ мамандығым» жобасын іске асыру.

 

 

жоба

 

Жыл бойы

 

Сынып жетекшілері,

психолог

Мұғалімдер мен оқушылар

Ата-аналар

Оқушылар саналы түрде мамандық таңдайды

 

 

Новости