МЕКТЕПТІ ДАМЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Ж. Аймауытұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ 2021 -2025 жылдарға
Қарағанды 2021
Бағдарлама жетекшісі:
Директор ______________Рысбаева Калия Вахасовна. қолы
Бағдарлама әзірлеушілер:
Директордың ОТЖ орынбасары _____________ Авдхалаг Д қолы Директордың ТЖ орынбасары _____________ Нуртазина Н. Н қолы Директордың ҒӘЖ орынбасары ____________ Даулетхан С қолы
Кеңесші:_______________Туртбаева Б. Т (Бұқар жырау білім беру қолы бөлімінің әдістемелік кабинет меңгерушісі)
Ж. Аймауытұлы атындағы ЖББМ Әдістемелік Кеңесімен ұсынылған №6 ___ «_17__» тамыз 2021 г. Хаттама
Хатшы: _______Баяхметова С.Ж қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі қолы
Бұқар жырау ауданы білім бөлімінің Әдістемелік Кеңесімен ұсынылған № 2 « 08 » маусым 2021 г. хаттама
Хатшы: Лауазымы ___________ қолы (Бұқар жырау ауданы білім бөлімінің әдіскері)
МАЗМҰНЫ
|
Бөлім № |
Бөлімдердің атаулары |
бет |
|
Мектепті дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған бағдарламасының паспорты.
|
4-5 |
|
Білім беруді ұйымдастыру туралы ақпараттық анықтама |
5 |
|
Мектеп қызметін талдау |
6 |
|
Білім беру ұйымының даму тұжырымдамасы |
7-8 |
|
Мектептің дамуының 5 академиялық жылға арналған стратегиялық жоспары (2020 - 2025) |
9-15 |
|
1стратегиялық бағыт |
9-10 |
|
2стратегиялық бағыт |
10-11 |
|
3стратегиялық бағыт |
11-12 |
|
4стратегиялық бағыт |
12-13 |
|
5 стратегиялық бағыт |
14 |
|
Мектептегі іс-шаралардың жоспары |
15-70 |
I. Мектепті дамыту Паспорты
Ж. Аймауытұлы атындағыжалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
(Жарлық бойынша білім беруді ұйымдастыру атаулары)
__________-__________жылдарға
МДБ нормативті-құқықтық қолдау |
|
Миссия |
Білім беру сапасын арттыруға, мектеп алдына қойған міндеттерді шешуге бағытталған түбегейлі қайта өзгертулердің қажеттілігі. |
МДБмақсаты |
Оқу – тәрбие үрдісінде оқытудың педагогикалық технологияларын қолдану негізінде бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру. |
МДБміндеттері |
Жан –жақты дамыған шығармашыл жеке тұлға қалыптастыру
|
МДБ күтілетін нәтижелері (Нысаналы индикаторлар және МДБ көрсеткіштері) |
Мұғалімдердің кәсіби деңгейі артады, интеллектуалды жеке тұлғаға сай келетін жаңа формация мұғалімі қалыптасады. |
МДБ Бағдарламасыдамуының негізгі бағыттары |
1-ші бағыт: XXI ғасыр кәсіби білімнің бәсекелестігі. 2-ші бағыт: Білімді ұрпақ – мәңгілік ел тірегі. 3-бағыт:Бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру 4-бағыт:Сапалы білімге қол жеткізу 5-бағыт:Тәрбие жұмысы. Жаңару кезеңіне сәйкес білімді –тәрбиелі тұлға қалыптастыру.
|
Бағдарламаны іске асыру мерзімі |
2020 -2025жж.
|
МДБ орындауды ұйымдастыру және бақылау
|
маусым, желтоқсан |
- Білім беруді ұйымдастыру туралы ақпараттық анықтама
Білім беруді ұйымдастырудың жалпы сипаттамасы:
Толық атауы: |
Коммуналдық мемлекттік мекеме…. |
Заңды мекенжайы: |
Қарағанды облысы Бұқар жырау ауданы,Болашақ көшесі |
Телефон:
|
8721225452682 |
Мекеме түрі: |
Мемлекеттік орта білім беру ұйымдары (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта) |
Оқыту тілі: |
қазақша |
Құрылыс салынған жылы: |
1959.жыл
|
Соңғы күрделі жөндеуден өткен жыл: |
1959жыл |
Қабаттар саны |
2 |
Ғимарат аумағы: |
3159 |
Мектептің жобалық сиымдылығы: |
450адам |
- Мектеп қызметін талдау
Зерттеуге сәйкес көрсеткіштердің сипаттамасы.SWOT талдау және диагностикалық құралдарға сәйкес анықталған проблемалардың тізімі.
SWOT анализ
Күшті жақтары |
Әлсіз жақтары |
|
|
Мүмкіндігі |
Қауіп-қатер |
|
|
IV.Білім беру ұйымының даму тұжырымдамасы
2020-2025 жылдарға арналған Ж. Аймауытұлы атындағы жалпы білім беретін мектебінің даму стратегиясы өзінің негізгі тұжырымды идеясын: жүйелі мектеп деңгейінде, жеке тұлғаның шығармашылық қабілетін жан-жақты дамытуды қалыптастыруды атқара отырып құрылды. Мектептің жаңа даму желісі білім берудің соңғы үш жылғы өзгерістермен анықталды.
Бұл даму стратегиясын іске асыру нәтижесінде мектептің болашағы айқындалады. Мектепті дамыту әртүрлі жолдармен іске асады, соның ішіндебағдарламаның міндеті негізгі тиімді жолды таңдау. Бұл жерде біз екі ұстанымды басшылыққа алдық: бір жағынан, білім беруді модернизациялау стратегиясын жүзеге асыру қажеттілігі екіншіден, педагогикалық үрдіске негізгі қатысушылар: оқушылар, педагогтар, ата-аналардың сұранысын қанағаттандыру қажеттілігі. Сондықтан біздің мектептің ұжымы жоғары интеллектуалды және рухани потенциалды сақтау және қолдау үшін қолайлы жағдай жасауды негізгі мақсат тұтады, яғни білім берудің ( оқыту, тәрбиелеу, дамыту) жоғары деңгейін қамтамасыз ету. Мектепті дамыту әлеуметтік-педагогикалық жүйе ретінде әр баланың жеке дамуын қамтамасыз ету.
Сонда ғана мектеп «қоғам мүддесіне орай өзін-өзі белсенді етуге дайын, өзгермелі дүниеде өмір сүре алатын,білімді, шығармашыл, құзырлы және бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру және дамыту” мақсатын көздейтін білім берудің жаңа сапасына қол жеткізеді.
Мектеп міндеті әр мұғалімнің өз бетінше дамуына, оның шығармашылығына, қызығушылығына, өзін-өзі кәсіби дамуын жүзеге асыруына жағдай жасау. Сонда ғана қоғам сауатты, рухани адамгершілігі мол, сапалы мектеп бітіруші тұлғаға қол жеткізеді.Сонымен мектепті дамыту стратегиясын жүзеге асыру үшін -білім берудің жаңа сапасына жетудің тиімді әдіс-тәсілдерін анықтау және ендіру мақсатында таңдалды.
Мақсаты:Жан–жақты дамыған шығармашыл жеке тұлға қалыптастыру
Миссиясы:Білім беру сапасын арттыруға, мектеп алдына қойған міндеттерді шешуге бағытталған түбегейлі қайта өзгертулердің қажеттілігі.
1-ші бағыт:Мұғалімнің жоғары кәсіби біліктілігін арттыру стратегиясын жүзеге асыруда: жаңа форматты ұстаздардан құралған «Көшбасшы» алаңын ашу.
2-ші бағыт:Сапалы білімге қол жеткізуді қамтамасыз ету, стратегиясын жүзеге асыруда оқушылармен жұмыс жасаушы шығармашылық топ мұғалімдерінен «Өзгеріс» алаңын құру.
3-ші бағыт:Бәсекеге қаблетті тұлға қалыптастыру стратегиясын жүзеге асыруда «Ұлағат» тәрбие алаңын «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясына жұмылдыру.
4-ші бағыт: Сапалы білімге қол жеткізуде, оқушыларды алған білімдерін өмірде кез-келген жағдайда пайдалана алуға үйрету, сын тұрғысынан ойлауға жұмыс жасау
5-ші бағыт: Жаңару кезеңіне сәйкес білімді –тәрбиелі тұлға қалыптастыруда, ата-аналар жауапкершілігін арттыра отырып, тұлғаның әлеуеттенуінің жолдарын үйрету мақсатында жұмыс жасау.
Мектеп директорының м.а: Тусупбаев С.Т
Дайындаған, оқу ісінің орынбасары: Авдхалаг Д
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
- Мектептің дамуының 5 академиялық жылға арналған стратегиялық жоспары (2020 - 2025)
1.1 стратегиялық бағыт. XXI ғасыр кәсіби білімнің бәсекелестігі
Мақсаты: Оқу мен оқытуда жаңа әдіс-тәсілдерді меңгерту арқылы өздігінен білім алуға ынталандыру
Міндеттері : Оқытудың тиімді тәсілдерін қолданысқа енгізу
Мақсатты индикаторлар |
Аяқтау нысаны |
Бірл.өлшемі |
Факт 2019-20 о.ж. |
Жоспарлау мерзімінде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1.Мұғалімнің іс – тәжірибелерін иновациялық бағытта жинақтап, әдістемелік өнімдер арқылы бөлісу |
Оқу жылының соңында |
55 -60 % |
60 -65 % |
60 -65 % |
|
|
|
|
Индикатор 2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бастауыш сыныпта қалыптастыру мақсатында «біздің айналамыздағы математика» жобасын жүзеге асыру |
Оқу жылының соңында |
45 -55 % |
55 -60 % |
55 -60 % |
|
|
|
|
Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш1. Шығармашылық топ құру (құрамын бекіту, жоспарын жасау) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Көрсеткіш2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тәжірибелік кезең (оқу - үрдісіне енгізу, дарынды оқушылармен үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты ұйымдастыруды жетілдіру) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іс-шаралар |
Факт 2019-20 о.ж. |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
Іс-шаралар1. «Шеберлік» шығармашылық топ жұмыстары арқылы озат тәжірибелі ұстаздар шығармашылығын тарату. |
+ |
+ |
|
|
|
|
||
Іс-шаралар2. |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту мен кәсіби бағыт беру жұмысына негізделген жұмыстар. |
|
|
|
|
|
|
Мектептің дамуының 5 академиялық жылға арналған стратегиялық жоспары (2020 - 2025)
- 2 стратегиялық бағыт. Білімді ұрпақ мәңгілік ел тірегі
Мақсаты: Жан-жақты дамыған шығармашыл жеке тұлға қалыптастыру
Міндеттері : Оқу мен оқытуда жаңа әдіс-тәсілдерді меңгерту арқылы оқушылардың оқу мотивациясын арттыру
Мақсатты индикаторлар |
Аяқтау нысаны |
Бірл.өлшемі |
Факт 2019-20 о.ж. |
Жоспарлау мерзімінде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1.Әр пән бойынша шығармашылықпен айналысатын оқушылар анықталып, жетістіктерге мониторинг жасау |
Оқу жылының соңында |
55 -60 % |
60 -65 % |
60 -65 % |
|
|
|
|
Индикатор 2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Мектепшілік «Жыл дарын» конференциясын ұйымдастыру және дәстүрге айналдыру |
Оқу жылының соңында |
45 -55 % |
55 -60 % |
55 -60 % |
|
|
|
|
Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш1. Шығармашылық топ құру (құрамын бекіту, жоспарын жасау) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Көрсеткіш2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тәжірибелік кезең (оқу - үрдісіне енгізу, дарынды оқушылармен үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты ұйымдастыруды жетілдіру) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іс-шаралар |
Факт 2019-20 о.ж. |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
Іс-шаралар1. «Шеберлік» шығармашылық топ жұмыстары арқылы озат тәжірибелі ұстаздар шығармашылығын тарату. |
+ |
+ |
|
|
|
|
||
Іс-шаралар2. |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту мен кәсіби бағыт беру жұмысына негізделген жұмыстар. |
|
|
|
|
|
|
Мектептің дамуының 5 академиялық жылға арналған стратегиялық жоспары (2020 - 2025)
- 3 стратегиялық бағыт. Бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру
Мақсаты: Қабілетті оқушылармен жұмыс, өзін –өзі басқару жүйесінің жұмысын жоспарлап жасау
Міндеттері : Оқушылардың ізденуін зерттеушілік біліктілігін, шығармашылығын зертханалар ашу арқылы дамыту
Мақсатты индикаторлар |
Аяқтау нысаны |
Бірл.өлшемі |
Факт 2019-20 о.ж. |
Жоспарлау мерзімінде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1.Әр пән бойынша шығармашылықпен айналысатын оқушылар анықталып, жетістіктерге мониторинг жасау |
Оқу жылының соңында |
55 -60 % |
60 -65 % |
60 -65 % |
|
|
|
|
Индикатор 2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Зияткерлік сайыстар, интеллектуалдық ойындар ұйымдастыру |
Оқу жылының соңында |
45 -55 % |
55 -60 % |
55 -60 % |
|
|
|
|
Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш1. Шығармашылық топ құру (құрамын бекіту, жоспарын жасау) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Көрсеткіш2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тәжірибелік кезең (оқу - үрдісіне енгізу, дарынды оқушылармен үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты ұйымдастыруды жетілдіру) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іс-шаралар |
Факт 2019-20 о.ж. |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
Іс-шаралар1. «Шеберлік» шығармашылық топ жұмыстары арқылы озат тәжірибелі ұстаздар шығармашылығын тарату. |
+ |
+ |
|
|
|
|
||
Іс-шаралар2. |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту мен кәсіби бағыт беру жұмысына негізделген жұмыстар. |
|
|
|
|
|
|
- 4 стратегиялық бағыттар. Сапалы білімге қол жеткізу
Мақсаты: Оқушылардың оқу мотивацияларын арттыру
Міндеттері: 1. Алған білімін өмірде кез-келген жағдайда пайдалана алуға үйрету
2.Оқушыларды оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауға жұмыс жүргізу
Мақсатты индикаторлар |
Аяқтау нысаны |
Бірл.өлшемі |
Факт 2019-20 ж. |
Жоспарлау мерзімінде |
||||
2021 жыл |
2022 жыл |
2023 жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1.Мұғалімнің іс – тәжірибелерін иновациялық бағытта жинақтап, әдістемелік өнімдер арқылы бөлісу |
Стат. Деректер |
% |
60 -65 % |
60 -65 % |
|
|
|
|
Индикатор 2.Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бастауыш сыныпта қалыптастыру мақсатында «біздің айналамыздағы математика» жобасын жүзеге асыру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 -60 % |
55 -60 % |
|
|
|
|
Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш1. Шығармашылық топ құру (құрамын бекіту, жоспарын жасау) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Көрсеткіш2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тәжірибелік кезең (оқу - үрдісіне енгізу, дарынды оқушылармен үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты ұйымдастыруды жетілдіру) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іс-шаралар |
Факт 2020 ж |
2021 жыл |
2022 жыл |
2023жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
||
Іс-шаралар1«Шеберлік» шығармашылық топ жұмыстары арқылы озат тәжірибелі ұстаздар шығармашылығын тарату. |
+ |
+ |
|
|
|
|
||
Іс-шаралар2 |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту мен кәсіби бағыт беру жұмысына негізделген жұмыстар. |
|
|
|
|
|
|
- 5 стратегиялық бағыттар. Тәрбие жұмысы. Жаңару кезеңіне сәйкес білімді – тәрбиелі тұлға қалыптастыру
Мақсаты: «Мәңгілік - ел » жалпы ұлттық идеясын жүзеге асыратын жан – жақты тұлға қалыптастыру
Міндеттері: Ата –аналар жауапкершілігін арттыра отырып, тұлғаның әлеуеттенуіне жағдай жасау
Мақсатты индикаторлар |
Аяқталу түрі |
Бірл.өлшемі |
Факт 2019-20 ж. |
Жоспарлау мерзімінде |
||||
2021 жыл |
2022 жыл |
2023 жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1.«Мәңгілік - ел »идеясын насихаттайтын үгіт-насихат тобын құру |
Стат. Деректер |
% |
60 -65 % |
60 -65 % |
|
|
|
|
Индикатор 2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
«Жас ұлан» ұйымының жұмысын жандандыру (өзін-өзі басқаруға, көшбасшылыққа үйрету) |
|
|
55 -60 % |
55 -60 % |
|
|
|
|
Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш1Салауатты өмір салтын насихаттауда спорттық секциялар және ӨҚН сақтауға тәрбиелеу |
|
|
|
|
|
|
|
|
Көрсеткіш2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ата-аналар жауапкершілігін арттыру |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іс-шаралар |
Факт 2020 ж |
2021 жыл |
2022 жыл |
2023жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
||
Іс-шаралар1«Жас зерттеуші », «Жасыл мектеп» жобалары арқылы кәсіптік білім беруге бағыттау. |
+ |
+ |
|
|
|
|
||
Іс-шаралар2 |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Ұлағат» ата-аналар мектебі жұмысын ұйымдастыру. |
|
|
|
|
|
|
- Мектептің 2020 - 2021 оқужылына арналған бағдарламасын дамыту бойынша іс-шаралар жоспары
Ж. Аймауытұлы атындағы жалпы білім беретін мектептің 2021-2022 жж. іс-шаралар жоспары
(МДБ іс-шаралар жоспары бір оқу жылына жасалады) |
||||||
Іс-шаралар |
Өткізілу мерзімі |
Жауаптылар |
Қатысушылар |
Күтілетін нәтиже |
Аяқталу түрі |
|
Атауы |
Өткізілу түрі |
|||||
Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі мен шығармашылығын қалыптастыру |
Оқытудың тиімді тәсілдерін қолданысқа енгізу |
Мұғалімдердің әдістемелік кеңесінде, әр тоқсан сайын |
Әдістемелік бірлестік жетекшілері: Кәукен А.К. Баяхметова С.Ж Схах А Тусунбаев С.А
|
Педагогикалық ұжым |
Мұғалімнің іс-тәжірибелерін иновациялық бағытта жинақтап, әдістемелік өнімдер арқылы бөлісу |
Оқу жылының аяғында |
Функционалдық сауаттылықты дамыту |
Сауттылықтарын дамыту барысындағы кез –келген тапсырмаларды орындау |
Оқыту барысында тұрақты өткізіп отыруды қалыптастыру |
Пән мұғалімдері |
Оқушылар мен мұғалімдер |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуды бастауыш сынптарда қалыптастыру |
Оқу жылының аяғында |