back-image
Қарағанды облысы білім басқармасының Ақтоғай ауданы білім бөлімінің "Әлихан Бөкейхан атындағы тірек мектебі (РО) жанындағы интернаты" КММ

Расширение сферы применения казахского языка

Комитетом языковой политики Министерства науки и высшего образования Республики Казахстан реализован проект синтеза речи на казахском языке (экранный диктор) с целью расширения сферы применения казахского языка, в том числе создания необходимых условий для слабовидящих.

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> Қарағанды облысы білім басқармасының Ақтоғай ауданы білім бөлімінің "Әлихан Бөкейхан атындағы тірек мектебі (РО) жанындағы интернаты" КММ

Мектеп жарғысы

«Қарағанды облысының білім
басқармасы» ММ басшысының
2021 жылғы «____»_________
          №____бұйрығымен
          БЕКІТІЛГЕН
 
 
 
 
«Қарағанды облысы білім басқармасының
Ақтоғай ауданының білім бөлімі 
«Әлихан Бөкейхан атындағы тірек мектебі (ресурстық орталық) жанындағы интернаты»  коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
ЖАРҒЫСЫ
 
1-тарау. Жалпы ережелер
 
      «Қарағанды облысы білім басқармасының  Ақтоғай ауданының білім бөлімі «Әлихан Бөкейхан атындағы тірек мектебі (ресурстық орталық) жанындағы интернаты»  коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – мемлекеттік мекеме) функцияларды орындау үшін мекеменің ұйымдық-құқықтық түрінде құрылған, заңды тұлға мәртебесі бар коммерциялық емес ұйым болып табылады.
Мемлекеттік мекемесі түрі: коммуналдық.
Мемлекеттік мекеме Қарағанды облысы әкімдігінің  «____» _______жылы № _______ қаулысымен құрылды.
Мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы: Қарағанды ​​облысының әкімдігі.
Тиісті саланың уәкілетті органы, сондай-ақ оған қатысты мемлекеттік мекеменің мүлкіне қатысты құқық субъектісінің функцияларын жүзеге асыратын орган: «Қарағанды ​​облысының білім басқармасыАқтоғай ауданының білім бөлімі «Әлихан Бөкейхан атындағы тірек мектебі (ресурстық орталық) жанындағы интернаты»  коммуналдық мемлекеттік мекемесі. Мемлекеттік мекеменің мемлекеттік (қазақ) тілдегі атауы: «Қарағанды облысы білім басқармасының Ақтоғай ауданының білім бөлімі «Әлихан Бөкейхан атындағы тірек мектебі (ресурстық орталық) жанындағы интернаты»  коммуналдық мемлекеттік мекемесі,  орыс тілінде: «Интернат при опорной школе (ресурсный центр) имени Алихана Бокейхана» отдела образования Актогайского района.
Мемлекеттік мекеменің орналасқан жері: Ақтоғай ауданы, Ақтоғай ауылы К Байсейітова көшесі, 12
«Тірек мектебі» өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілеріне, басқа да нормативті - құқықтық актілерге, сондай – ақ осы  Жарғыға сәйкес жүзеге асырады. 
 
2-тарау. Мемлекеттік мекеменің құқықтық мәртебесі
 
     «Тірек мектебі» ұйымдастырушылық - құқықтық нысанда құрылған коммуналдық мемлекеттік мекеме, заңды тұлға мәртебесіне ие, коммерциялық емес ұйым болып табылады. 
«Тірек мектебі» типі бойынша бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беретін ұйым болып табылады.
«Тірек мектебі» түрі бойынша – жалпы орта мектеп. 
«Тірек мектебі» мемлекеттік тіркеуден өтіп, білім беру қызметін жүзеге асыру лицензиясын алған сәттен бастап заңды тұлға құқығына ие болады. 
Тіркелген уақыттан бастап білім беру қызметіне бағытталған «Тірек мектебі» заңды тұлға ретінде Жарғыдағы шаруашылық-финанстық қызметті жүргізе алады.«Тірек мектебі» «Қарағанды облысы білім басқармасының Ақтоғай ауданының білім бөлімі «Әлихан Бөкейхан атындағы тірек мектебі (ресурстық орталық) жанындағы интернаты»   ҚР ҒБМ 2013 жылдың 17 қыркүйегіндегі № 375 бұйрығы негізінде (Оқытуды ұйымдастыру жағдайы бойынша білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары)қажетті материалдық –техникалық, оқу- әдістемелік, ақпараттық және әлеуметтік-тұрмыстық құралдар, қазіргі сапалы білім беру ісін ұйымдастыру, білім беру саласына мемлекеттік талап саясатына сәйкес құрылған.
Мемлекеттік мекеменің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дербес теңгерімі, банкте шоттары, бланкілері, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік мекеменің атауы жазылған мөрі болады.
Мемлекеттік мекеме басқа заңды тұлғаны құра алмайды, сондай-ақ оның құрылтайшысы (қатысушысы) бола алмайды, Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда.
         Мемлекеттік мекеме өзiнiң мiндеттемелерi бойынша өзiнің кепілдігіндегі ақшамен жауап бередi. Мемлекеттік мекемеде ақша жеткіліксіз болған кезде оның міндеттемелері бойынша Қазақстан Республикасы немесе әкімшілік-аумақтық бірлік тиісті бюджет қаражатымен субсидиарлық жауапты болады.
      Мемлекеттік мекеменің азаматтық-құқықтық мәмілелері, олардың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерінде міндетті тіркелгеннен кейін, күшіне енеді.
 
3-тарау. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні мен мақсаттары
 
      Мемлекеттік мекеме қызметінің пәні: жеке тұлғаның, қоғамның, мемлекеттің мүдделері үшін оқыту және тәрбиелеу; баланың жеке басының жан-жақты дамуына қолайлы жағдай жасау; оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеу және қосымша білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыру.
Мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаты:
азаматтардың белгіленген жалпыға міндетті білім беру стандарттарының Қазақстан Республикасының Конституциясымен кепілдендірілген тегін орта білім алу құқығын жүзеге асыру;
негізгі жалпы білім беру бағдарламаларын сапалы игеруді қамтамасыз ету;
мәдениеті жоғары, қоғамдағы өмірге бейімделген, терең және кеңейтілген білім беру бағдарламаларын саналы таңдауға және дамытуға дайын интеллектуалды тұлғаны қалыптастыру.
Мемлекеттік мекеме өз мақсаттарына жету үшін келесі қызмет түрлерін жүзеге асырады: бастауыш, негізгі және жалпы орта, қосымша білім. Мекеме мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласында (мектепке дейінгі сыныптар) білім беру қызметін ұсынады. Қызметтің барлық түрлері «Рұқсаттар және хабарламалар туралы» Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 16 мамырдағы № 202 Заңында көзделген рәсімдер орындалғаннан кейін жүзеге асырылады.
21.  «Тірек мектебі» қызметтік міндеттері болып саналады:
1) білім беретін оқу бағдарламаларын сапалы меңгеруді қамтамасыз ету;                          2) түлектерді өзгермелі әлеуметтік –экономикалық жағдайларға бейімделе алатын, әлемдік және ұлттық мәдениет жүйесіне ықпалдаса алатын әмбебап біліммен қамтамасыз ету;
3)тұлғаның жалпы зияткерлік рухани даму идеясын білім мазмұнын ізгілендіру арқылы жүзеге асыру;
4) жоғары зияткерлік қабілеті бар балаларға арналған бағдарламаны халықаралық талаптарға сәйкес қамтамасыз ету; 
5) жоғары күрделілікті ұстану (бағдарламаларды әртараптандыру), ойлау үрдісінің жоғары деңгейі, оқушының рефлексия дағдысын дамыту;
6) ой – өрісі жан – жақты дамыған, зерттеушілік еңбекке дағдыланған, мәдениеті жоғары, саналы түрде таңдауға және түрлі кәсіптік білім бағдарламаларын меңгеруге әзір тұлғаны қалыптастыру. 
7)  бірыңғай ақпараттық білім беру орта  саясатын жүзеге асыру,міндеттерді орындау, білім беруді ақпараттандыру процесін әрі қарай дамытуды қолдау және үйлестіру;
8) аудандағы білім беру ұйымдарына әдістемелік, кеңес беру, техникалық қолдау көрсету;
9) аудандағы білім беру ұйымдарының  педагогикалық қызметкерлеріне  және оқушыларына  қашықтықтан оқыту мен бейінді оқыту жүйесін дамытып, азаматтардың   қол жетімділігін арттыру;
10)  ОӘК әзірлемелерін дамыта білу (тірек мектебінің  және  ШЖМ жұмыс оқу жоспарларын, бірыңғай оқу жоспарын)
11)  сапалы жалпы орта білім беретін,негізгі білім беретін, бастауыш білім беруге қол жетімділікті кеңейту және қамтамасыз ету;
12) оқытуда ақпараттық -қарым-қатынастық технологияны қолдану;
13) сапалы білім беруді қамтамасыз ету мақсатында  ШЖМ -дің білім беру ресурстарының  тірек мектебіне  (ресурстық орталыққа) бірігуі;
14) тірек мектебінде қортынды сессияның және аралық, қалпына келтіру сессиясын ұйымдастыру мен жүзеге асыру;
15) біріктірілген сыныптарда оқу- тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру.
Мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына және осы жарғыға сәйкес келесі ақылы білім беру қызметтерін ұсынуға құқылы:
қосымша білім беру бағдарламалары бойынша оқыту;
арнайы курстар мен пәндер циклдерін қосымша оқыту бойынша;
жеке оқушылармен жеке негізде оқу жоспарына сәйкес сағат санынан артық пәндер бойынша қосымша сабақтар өткізу;
 оқушылармен пәндерді қосымша тереңдетіп оқыту үшін (мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттардың тиісті білім беру бағдарламалары шеңберінен тыс).
Негізгі қызметтің орнына ақылы қызметтерді көрсету мүмкін емес.Мектептің ақылы қызметтерінің бағасы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен бекітілуге ​​жатады.
Мекеме дамытушы білім берудің жаңа мазмұнын, оны жүзеге асырудың нысандары мен әдістерін, эксперименталды оқу жоспарларын, бағдарламаларын және факультативтік курстарды іздеуді, әзірлеуді ұйымдастыратын білім беру ұйымы болып табылады. Оқу процесін ұйымдастыру, басқару осы жарғыға сәйкес жүзеге асырылады.
 Оқу-тәрбие қызметі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары негізінде әзірленген және міндетті негізгі және қосымша бағдарламаларды әзірлеуді жүзеге асыратын оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылады. Мекеменің бағдарламалары мемлекеттік жалпы білім беретін мектептердің типтік бағдарламаларына негізделген.
«Тірек мектебі» келесі оқу бағдарламаларын жүзеге асырады:
мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту;
І дайындық -бастауыш білім беру деңгейі ( 1-4 сыныптар);
ІІ бейіналды- негізгі орта білім беру деңгейі (5-9 сыныптар);
ІІІ бейінді - жалпы орта білім беру деңгейі (10-11 сыныптар)
24.2. Іске асырылатын білім беру бағдарламалары білім берудің мемлекеттік стандарттары негізінде әзірленеді.   
24.3.  «Тірек мектебі» жанынан мектеп жасына дейінгі балаларға арналған бір жылдық мектепалды даярлық сыныптар ашылған. 
24.4. «Тірек мектебі»  бейін алды даярлық пен бейіндік оқытуды іске асырады.
24.5. Сессия сабақтары кезеңінде «Тірек мектебі» тұру, тамақтану, оқушыларды тасу (апару, әкелу) пән бойынша келісілген оқу бағдарламасымен, сессияға келетін, анықталған сыныптар мен топтардың оқушыларын қамтуды жүзеге асырады.
 Мектеп «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңында айқындалған шектерде оқытудың формаларын, құралдары мен әдістерін таңдауда дербес. Оқу процесін жүзеге асыру үшін мектеп жылдық жұмыс оқу жоспарын және мекеме жетекшісі бекітетін оқу сабақтарының кестесін жасайды және бекітеді.
     Оқу пәндерін тереңдетіп оқыту үшін мекемеге факультативтерге және әр сыныпқа 4 сағат есебінен оқушылардың таңдауы бойынша қосымша курстарды ұйымдастыруға қаражат бөлінуі мүмкін.
Оқыту тілі: қазақ тілі .
Оқу жұмыс жоспарының вариативтік бөлімі қамтамасыз етіледі:
жеке таңдау, жеке даму бағдарламасы, инновациялық және оқыту технологияларын қолдану;
 мекеменің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыруға арналған пәндерді дамытатын жаңа оқу жоспарларын енгізу;
оқушылардың ақыл-ой белсенділігін дамыта отырып, шындықты танудың әмбебап әдістерін игеруге бағытталған жеке тұлғаның жалпы мәдени дамуына ықпал ететін, дүниетанымы мен гуманистік санасын қалыптастыратын пәндер мен курстарды енгізу.
Мекеменің құрылымы:
әкімшілік (директор және оның орынбасарлары);
Әдістемелік кеңес, Педагогикалық кеңес, Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес, Қамқоршылар кеңесі, жалпы мектептегі ата-аналар комитеті, сыныптық ата-аналар комитеттері, пәндік әдістемелік бірлестіктер;
сынып - мекеменің негізгі құрылымдық бірлігі.
Білім деңгейі:
бастауыш білім беру (1-4 сыныптар), негізгі стратегиялық бағыт - бұл кіші жастағы оқушының жеке қабілеттерін ашуға, белсенділіктің негізгі бағыттары мен оқудың оң мотивациясы негізінде бастапқы шығармашылық дағдыларды қалыптастыруға, психофизикалық, интеллектуалды және музыкалық дамуға жағдай туғызуға мүмкіндік беретін оқыту. Оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі - 4 жыл;
негізгі орта білім (5 - 9 сыныптар) білім мазмұнын жаңартуға бағытталған негізгі әмбебап білім беруді қамтамасыз етеді, күрделі танымдық процестерге көшу үшін арнайы қабілеті мен дағдыларды қалыптастырады; жалпы дамытушы және арнайы курстарды таңдауды қамтамасыз етеді, оқушыларға жеке оқыту жүйесін құруға мүмкіндік туғызады. Азаматтық пен отансүйгіштікке, өз Отаны - Қазақстан Республикасына деген сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халықтық дәстүрлерді құрметтеуге, кез-келген конституцияға қарсы және қоғамға қарсы көріністерге төзбеушілікке тәрбиелеу. Оқушыларға кәсіптік бағдар беру. Негізгі орта білім орта жалпы білім алудың негізі болып табылады. Әр пәннің мазмұнын зерттеу негізгі орта білім деңгейінде аяқталады. Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі - 5 жыл;
жалпы орта білім беру (10-11 сыныптар) танымға деген қызығушылықтың және оқушының шығармашылық қабілеттерінің дамуын, оқуды саралау негізінде өз бетінше оқу іс-әрекетінің дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Міндетті пәндерден басқа, пәндер жеке тұлғаның қызығушылықтарын, қабілеттері мен мүмкіндіктерін, яғни гуманитарлық немесе жаратылыстану-математикалық бағыттар бойынша мамандандырылған оқытуды жүзеге асыру мақсатында оқушылардың өз қалауы бойынша енгізіледі. Жалпы орта білім бастауыш кәсіптік, орта кәсіптік (қысқартылған, жеделдетілген бағдарламалар үшін) және жоғары кәсіптік білім алудың негізі болып табылады. Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі - 2 жыл.
      Мекеме оқу жоспарының ауыспалы компонентін бірнеше сағат бойы мектептен тыс жерде өткізуге құқылы (мәдениет мекемелері, спорт ғимараттары, әскери ғимараттар, ғылыми зертханалар, өндірістік кәсіпорындар, қосымша білім беру ұйымдары және т.б.).
Тиісті контингентті көрсете отырып, сыныптар жиынтығы «Қарағанды ​​облысының білім басқармасы Ақтоғай ауданының білім бөлімі «Әлихан Бөкейхан атындағы тірек мектебі (ресурстық орталық) жанындағы интернаты»  коммуналдық мемлекеттік мекемесінің басшысымен келісіледі. Сабақ жиынтығын құруға мекеменің басшысы жеке жауап береді. Сыныптардағы оқушылардың саны қолданыстағы «Білім беру объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» санитарлық ережелеріне сәйкес, осы білім беру ұйымына тікелей бөлінген бюджеттік қаражатты ескере отырып, санитарлық нормалар сақталған жағдайда белгіленеді.
Сыныптар пәндерді оқуда тізімі мемлекеттік білім беру стандартында айқындалатын, саны 20 адамнан кем емес, 2 кіші топқа бөлінуі мүмкін. Сыныпта ерекше білім беру  қажеттілігі бар балалар болған кезде сыныпты жасақтау ерекше білім беру қажеттілігі бар бір балаға үш оқушы арақатынасында жүзеге асырылады. Сыныпты бөлу осы арақатынасқа сәйкес жүзеге асырылады.Гимназияларда,гимназия-мектептерінде, лицей-мектептерінде факультативтерге және оқушылардың таңдауы бойынша қосымша курстарды ұйымдастыруға әр сынып үшін 4 сағат есебінен қаражат бөлінеді, сонымен қатар үйірмелер, студиялар, ғылыми қоғамдар және басқаларды ұйымдастыруға арналған әр сынып үшінмұғалімдердің 0,25 мөлшерлемесі бөлінеді. Сыныптан тыс және элективті курстар топтар бойынша кемінде 12 адаммен өткізіледі. Жарғының осы тармағында мекеме орналасқан тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік бюджетінің мүмкіндіктері ескерілген. 
      Мекеме толық және толық емес жұмыс күнімен мектепке дейінгі шағын орталық құра алады. Мектепке дейінгі шағын орталық заңды тұлға болып табылады, бірақ мекеменің құрылымдық бөлімшесі болып табылады және 2 (3) - 6 жас аралығындағы балаларды жан-жақты дамыту және ата-аналарына баланы тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыруда консультациялық-әдістемелік қолдау көрсету, балалардың әлеуметтік бейімделуі үшін құрылған.
Интернат Қазақстан Республикасының "Бiлiм туралы" заңына сәйкес
жалпы бiлiм беретiн мектептерi жоқ ауыл-селоларда тұратын оқушылардың бiлiм алу құқына жағдай туғызу және бала тәрбиелеуде жанұяға жәрдем беру мақсатында ұйымдастырылды.
Мектеп жанындағы интернатта тұратын оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу Қазақстан Республикасы Бiлiм министрлiгi бекiткен бағдарламалар мен жоспарларға сәйкес жүргiзiледi.
Тәрбиеленушiлердiң әралуан тәрбиелiк мәнi бар еңбек, спорт, мәдени-көпшiлiк жұмыстарға қатысуы өз еркiмен, ынтасымен және дербестiлiк негiзiнде жүзеге асырылады. Тәрбиеленушiлер ұжымының жұмысы оқушылардың өзiн-өзi басқару негiзiнде жүргiзiледi. Мектеп әкiмшiлiгi, мұғалiмдер, тәрбиешiлер тәрбиеленушiлердiң ынтасын, балалар және жасөспiрiмдер ұйымдарының, оқушылар бiрлестiгiнiң белсендiлiгiн жүзеге асыруға жағдай жасап отырады.
Мекеме оқушыларға денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтамаға сәйкес үй сабағын ұсынады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нұсқауына сәйкес аптасына оқу сағатының саны бөлінеді, кесте жасалады, бұйрық мұғалімдердің жеке құрамымен анықталады, сабақтар журналы жүргізіледі. Ата-аналар (заңды өкілдер) үйде сабақ өткізуге жағдай жасауға міндетті.
     Оқу сабағы Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалған тәртіппен басталады және аяқталады. Оқу жылының ұзақтығы, академиялық апталар мен демалыс күндерінің санын қоса алғанда, білім беру саласындағы мемлекеттік стандарттың және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінің талаптарына сәйкес анықталады.
Мекемеде келесі жұмыс және сабақ режимі белгіленуі мүмкін:сабақтың бірінші ауысымында басталуы – 8:00 (8:30 немесе 9:00) сағат, екінші ауысымда – 13:30 (14: 00) сағат. Сабақ кестесін мекеме басшысы немесе оны алмастыратын адам бекітеді. Сабақ кестесінде күн сайынғы сабақтың саны, ұзақтығы мен сабақтың кезектілігі, сонымен қатар сабақтар арасындағы үзілістердің ұзақтығы көрсетіледі. Мектеп кестесінің мәселелері қолданыстағы «Білім беру объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» санитарлық ережелерімен реттеледі. Сабақтардың кестесі эпидемиологиялық жағдайға сәйкес, уәкілетті органдар және (немесе) лауазымды адамдар белгілеген шектеу шаралары негізінде өзгеруі мүмкін.
Сабақ арасындағы ауысу кезеңінде мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мектеп асханасында ата-аналар мен жалпыға бірдей білім беру қоры есебінен мектеп асханасында тамақтануды ұйымдастырады.
     Мекемедегі тәртіп оқушылардың, тәрбиеленушілердің, мұғалімдердің адамдық қадір-қасиетін құрметтеу негізінде қолдау көрсетіледі. Оқушыларға қатысты физикалық және психикалық зорлық-зомбылық әдістерін қолдануға жол берілмейді.
«Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының талаптарына сәйкес мектеп формасы қажет. Оны кию тәртібі мен стилі ата-аналар комитетімен немесе қамқоршылар кеңесінің келісімімен мекеме басшысының бұйрығымен бекітіледі.
Мекемеге саяси партиялардың, қоғамдық-саяси және діни қозғалыстар мен ұйымдардың ұйымдық құрылымдарын құруға және олардың жұмысына жол берілмейді. Мекеме зайырлы және діни білімнің бөліну принципін сақтауға міндетті. Кез-келген түрде діни білім алуға жол берілмейді.
Инклюзивті білім берудің мақсаттарын жүзеге асыра отырып, мекеме ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға олардың білім алуы, дамуында ауытқушылықтарды түзету және білім берудің барлық деңгейлерінде әлеуметтік бейімделуі үшін ерекше жағдайлар жасайды. Оқу орнындағы оқушылардың ата-аналарының немесе басқа заңды өкілдерінің мүдделерін ескере отырып, инклюзивті сыныптар ашылуы мүмкін (бір сыныпта ерекше білім беру қажеттіліктері бар екі баладан артық оқуға болмайды). Инклюзивтік сыныптарға психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың қорытындылары мен ұсыныстары негізінде оқуға түскен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жалпы білім беру бағдарламасы немесе жеке бағдарлама бойынша оқытыла алады. 
Мекемеге қабылдау бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымында оқуға жіберудің стандартты ережелері негізінде жүзеге асырылады. Балаларды қабылдауға арналған құжаттар тізімі бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің білім беру оқу жоспарларын іске асыратын білім беру ұйымдарында оқуға қабылдау ережелерімен және мемлекеттік қызметтер көрсетудің тиісті мемлекеттік стандарттарымен анықталады. Бірінші сыныпқа қабылдау үшін баланың ата-аналары немесе заңды өкілдері мұғалімді таңдауға құқылы емес. Сыныптан сыныпқа ауыстыру Педагогикалық кеңестің шешімімен оқу үлгерімі нәтижелеріне сәйкес жүзеге асырылады.
Оқу үлгеріміне аралық және қорытынды аттестаттауды ағымдағы бақылау бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім алушылардың үлгеріміне аралық және қорытынды аттестаттауын бақылаудың стандартты ережелеріне сәйкес жүзеге асырылады
Қорытынды аттестаттаудан сәтті өткен түлектерге мекеменің мөрімен расталған тиісті білімі туралы мемлекеттік үлгідегі құжат беріледі.
44.  Кәмелетке толмаған білім алушыларды шығаруға құқыққа қайшы әрекеттер жасағаны, білім беру ұйымының жарғысын өрескел және бірнеше рет бұзғаны үшін білім беру ұйымын мемлекеттік басқару органының шешімі бойынша ерекше жағдайларда жол беріледі. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды шығару туралы шешім қорғаншылық және қамқоршылық органдарының келісімімен қабылданады. Кәмелетке толған білім алушыларды мектептен шығаруға педагогикалық кеңестің шешімі бойынша құқыққа қайшы әрекеттер жасағаны, білім беру ұйымының жарғысын, сондай-ақ үлгерімін өрескел және бірнеше рет бұзғаны үшін жол беріледі. 
45. Оқушыларға дәрігерге дейінгі медициналық қызмет көрсетуді мейірбике қамтамасыз етеді, ол әкімшілікпен және педагогикалық персоналмен қатар білім алушылардың денсаулығы мен физикалық дамуына, емдеу іс-шараларын жүргізуге және санитариялық-гигиеналық нормаларды сақтауға жауапты болады. Оқушылар кесте бойынша медициналық тексеруден өткізу, дәрігерлік медициналық қызмет көрсетуді жергілікті деңгейдегі денсаулық сақтау органдары (емхана) жүзеге асырады. 
        46. Мектеп жанындағы интернатқа  жергілікті атқарушы органының келісімімен, білім беру басшысының шешіміне сәйкес қабылданады:
      1) Мектеп жанындағы интернатқа  мектебі жоқ ауылдардымекендейтін жанұялардың балалары;
      2) Интернатқа қабылдауға қажеттi құжаттар: тууы туралы куәлiктiң көшiрмесi, баланың денсаулығы жөнiндегi анықтама, оқушының жеке бас іс-қағазы, ата-анасының баланы интернатқа қабылдау туралы өтiнiшi.
 Жалпы білім беру процесінің қатысушылары: білім алушылар, педагог қызметкерлер, білім алушылардың ата-аналары (оларды алмастыратын адамдар) болып табылады.
Оқушылар міндетті:
мекеменің жарғысы мен ішкі тәртіп ережелерін сақтауға;
адалдықпен оқуға және оқу орнының мүлкіне мұқият күтім жасауға, мектептің  мүлкіне зиян келтірілген жағдайда, оның құндылығын ата-аналарымен бірге қалпына келтіруге және өтеуге;
басқа оқушылар мен оқу орнының қызметкерлерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге;
Мектеп Жарғысына сәйкес мектептің барлық оқушылары бірыңғай талаптарды орындау қажет. Мектепке қатаң түрде классикалық стильдегі мектеп формасымен келу керек.
Қыздар: ақ түсті блузка, мектеп  эмблемасы бар жилет, юбка, шалбар, классикалық стильдегі көк түсті пиджак.
Ұлдар: классикалық стильдегі көк түсті костюм (мектеп эмблемасы бар жилет, шалбар, пиджак), ақ және ақшыл көк түсті көйлек, галстук.
Шаш үлгісі: ұлдар – қысқа қиылған шаш үлгісі (креативсіз); қыздар – шаштары жинақы болуы қажет.
Қазақстан Республикасының «Діни сенім бостандығы» Заңының 5 бабына сәйкес Мектеп діни бірлестіктерден бөлек және мемлекеттік білім беру бағдарламасын жүргізеді». Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының 42 бабына сәйкес оқушылар «Мектептің ішкі тәртібін», «Мектептің Жарғысын» орындау қажет. (Мектеп формасы ешқандай бас киімді киюді қажет етпейді).
Мектеп оқушыларына себепсіз сабақтан қалып, сабаққа кешігуге тыйым салынады. Сабақтан себеппен қалған жағдайда міндетті түрде дәлелдейтін анықтамасы болуы қажет (ауырған кезде дәрігерлік анықтама; отбасы жағдайында мектеп директоры немесе орынбасарының қолы қойылған ата – анасының өтініші мектептен тыс концерттерде, сайыстарда, жарыстарға қатысуда мектеп бойынша бұйрық). 
   Барлық 1 – 11 сынып оқушылары мектептің ішкі ережесін, сабақ және үзіліс кезінде тәртіпті сақтау қажет, мектепте, сабақта, үзілісте, қоғамдық орындарда қауіпсіздік ережесін сақтау міндеттеледі.
1 – 11 сынып оқушыларына мектепте және сабақ үстінде ұялы телефонды ұстауға тыйым салынады. Сынып жетекшілер мектепте жоғалған немесе ұрланған телефон үшін мектептен жауап бермейтіндігі және ондай мәселе бойынша наразылық қабылдамайтыны туралы ата – аналарды хабардар етсін.
Ата-аналары мен кәмелетке толмаған балалардың басқа заңды өкілдері құқылы:
баланың қалауын, жеке бейімділігі мен ерекшеліктерін ескере отырып, оқу орны беретін мүмкіндіктер шеңберінде білім беру нысанын таңдауға;
қамқоршылар кеңесі немесе ата-аналар комитеті арқылы мекеменің басқару органдарының жұмысына қатысуға;
балаларының үлгерімі, тәртібі және оқу жағдайлары туралы ақпарат алуға;
балаларын оқыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша кеңестер алуға.
Ата-аналар және басқа заңды өкілдер міндетті:
балалардың қауіпсіз өмір сүруі мен оқуы үшін, олардың интеллектуалды және дене күшінің дамуын, адамгершілік қалыптасуын қамтамасыз ету үшін сау және қауіпсіз жағдайлар жасауға;
балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен қамтамасыз етуге;
мекемемен ынтымақтастық орнатуға;
балалардың мекемеге баруын қамтамасыз етуге;
балаларды оқулықтармен, оқу құралдарымен, мектеп формасымен қамтамасыз етуге;
 демалысты қоса алғанда, сабақтан тыс уақытта ата-аналар балаларының бос уақытын, жұмыспен қамтылуын және тәрбиесін ұйымдастыруға толық жауап береді;
мекеменің педагогикалық және басқа қызметкерлерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге; 
Ата-аналар (оларды алмастыратын тұлғалар) мекеменің жарғысын, ішкі тәртіп ережелерін сақтауға және өз балаларының тәрбиесі мен оқуына, сондай-ақ мемлекеттік меншікке құрметпен қарауға міндетті.
Мекемені басқару Қазақстан Республикасының заңнамасына, осы жарғыға сәйкес жүзеге асырылады. Алқалы басқарудың нысаны - Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Педагогикалық кеңес.
Мекемені тікелей басқаруды директор жүзеге асырады.
Директор жауапты:
мекеме қызметкерлерінің біліктілік деңгейі, оқу жоспарлары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес білім беру бағдарламаларын іске асырғаны үшін, білім алушылардың білім сапасы, өмірі мен денсаулығы, оқу процесі кезінде Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен мекеме оқушылары мен қызметкерлерінің құқықтары және бостандықтарын сақтауға.
нормативтік актілерді, облыстық және қалалық / аудандық маңызы бар білім беру органдарының бұйрықтарын, лауазымдық нұсқаулықта белгіленген қызметтік міндеттерді орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін, оның ішінде берілген құқықтарды пайдаланбағаны үшін.
білім алушының жеке басына қарсы физикалық және (немесе) психикалық зорлық-зомбылыққа байланысты тәрбиенің бір жолғы әдістерін қолданғаны, сондай-ақ кез-келген басқа азғындық әрекеттерді жасағаны үшін директор еңбек заңнамасына сәйкес қызметінен босатылуы мүмкін.
өрт қауіпсіздігі, еңбекті қорғау, оқу үдерісін ұйымдастырудың санитарлық-гигиеналық ережелерін бұзғаны үшін директор Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жауапкершілікке тартылады.
      53. Педагогтар жауапты:
Өз қызметінде тиісті кәсіптік құзыреттерді меңгереді;
Оқыту мен тәрбиелеудің педагогтік қағидаттарын сақтауға, оқыту мен тәрбиелеудің сапасын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген талаптардан төмен емес деңгейде қамтамасыз етеді;
Өзінің кәсіптік шеберлігін, зерттеу, зияткерлік және шығармашылық деңгейін үздіксіз жетілдіруге, оның ішінде біліктілік санаты деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттыруға (растауға);
Міндетті болып табылатын төмендегідей құжаттарды жүргізеді: 
сынып журналы;
күнтізбелік-тақырыптық жоспарлар;
сабақ жоспарлары (қысқа мерзімді жоспар);
критериалды бағалау бойынша құжаттар (жиынтық және формативті бағалау);
сынып жетекшілерге арналған құжаттар.
Педагогтік әдепті сақтайды;
Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен міндетті мерзімдік медициналық қарап-тексерулерден өтейді;
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің және олардың ата-анасының немесе өзге де заңды өкілдерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтейді;
Балаларды заңға, адамның және азаматтың құқықтарына, бостандықтарына, ата-анасына, үлкендерге, отбасылық, тарихи және мәдени құндылықтарға, мемлекеттік рәміздерге құрмет көрсету, жоғары имандылық, патриоттық, қоршаған ортаға ұқыпты қарау рухында тәрбиелейді;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өмірлік дағдыларын, құзыреттерін, өздігінен жұмыс істеуін, шығармашылық қабілеттерін дамытуға және саламатты өмір салты мәдениетін қалыптастырады;
Білім беру ұйымының басшылығына өмірлік қиын жағдайда жүрген баланың анықталу фактілері туралы дереу хабарлайды;
Құқық қорғау органдарына және білім беру ұйымының басшылығына қылмыстық не әкімшілік құқық бұзушылық белгілері бар әрекеттерді (әрекетсіздікті) кәмелетке толмағандардың жасау немесе оларға қатысты жасалу, оның ішінде білім беру ұйымынан тыс жерде кәсіптік қызметіне байланысты өзіне белгілі болған фактілер туралы дереу хабарлайды;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-анасына немесе өзге де заңды өкілдеріне консультация береді.
Электронды журналдарды толтырады.
Білуге міндетті:
      Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдарын, білім беруді дамытудың бағыттары мен перспектикваларын айқындайтын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын және басқа да нормативтік құқықтық актілерді,   педагогика мен психологияны,   пәнді оқыту әдістемесін, тәрбие жұмысын, оқыту құралдарын және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін,оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптарды,  еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормалары, санитарлық ережелер мен нормаларды.
Тиісті бейіндер бойынша арнайы педагогикалық немесе кәсіптік білімі бар тұлғалар педагогикалық қызметпен айналысуға рұқсат етіледі. Келесі тұлғалар жұмыс істеуге жіберілмейді:
медициналық қарсы көрсетілімдері бар;
психиатриялық және (немесе) наркологиялық диспансерде есепте тұрған. Жыл сайын, жылына бір рет, оқу жылының басында мұғалім өзінің психиатриялық және (немесе) наркологиялық диспансерде тіркелмегендігін кез-келген заңды түрде растайды;
Қазақстан Республикасының Еңбек кодексінде көзделген шектеулер негізінде жүзеге асырылады.
Мектепті басқару формаларының бірі - педагогикалық кеңес. Педагогикалық кеңестің құрамына: білім беру ұйымының жетекшісі (төраға), оның орынбасарлары, мұғалімдер, тәрбиешілер, психолог, әлеуметтік педагог кіреді. Білім беру ұйымының педагогикалық кеңесінің отырыстарына ата-аналар комитетінің немесе қамқоршылар кеңесінің мүшелері шақырылады. Педагогикалық кеңестің құрамы оқу жылына білім беру ұйымы жетекшісінің бұйрығымен бекітіледі. Педагогикалық кеңес өз мүшелерінен бір жыл мерзімге хатшы сайлайды.
Педагогикалық кеңес келесіні қарастырады:
білім беру ұйымында құқықтық актілерді іске асыру жөніндегі шаралар;
оқу және оқу-әдістемелік жұмысының жағдайы, оқытудың барлық түрлерінде оқыту әдістерін жетілдіру, оқытудың жаңа технологияларын енгізу мәселелері;
оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау мәселелері;
қорытынды аттестаттау, оқушыларды емтихандарға өткізу, ұсынылған құжаттар негізінде оқушыларды емтихандардан босату, оқушыларды келесі сыныпқа көшіру немесе оларды екінші жылға қалдыру, оқушыларды грамотамен, мақтау қағаздарымен марапаттау, негізгі орта білімді үздік бітіргені туралы куәлік беру, негізгі орта білім курсын аяқтау туралы куәлік, үздік аттестат, орта жалпы білім  туралы куәлік, белгіленген үлгідегі анықтамаларды беру;
оқу жүктемесін бөлу, алдын-ала тарифтеу, аттестаттауға дайындық, мұғалімдерді марапаттау және көтермелеу мәселелері.
Педагогикалық кеңестің жұмысы оқу жылына арналған жоспарға сәйкес жүзеге асырылады, педагогикалық кеңестің отырысында қаралады және білім беру ұйымының жетекшісі бекітеді. Педагогикалық кеңес жылына кем дегенде бес рет жиналады.
Мемлекеттік мекеме қызметті жүзеге асыруға, сондай-ақ осы жарғыда бекітілген өз қызметінің мәні мен мақсаттарына сәйкес келмейтін мәмілелер жасауға құқылы емес.
Мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаттарына қайшы келетін, Қазақстан Республикасының заңдарымен, құрылтай құжаттарымен шектелген немесе оның басшысының жарғылық құзыретін бұза отырып жасаған мәміле: құрылтайшының, тиісті саланың уәкілетті органының, сондай-ақ: оған қатысты құқық субъектісінің осы жарғыда көрсетілген мүлікке қатысты функцияларына қатысты жүзеге асыратын органның, осы жарғыда көрсетілген мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның талабы бойынша жарамсыз болып танылуы мүмкін.
 
4-тарау.  Білім беру үрдісін ұйымдастыру тәртібі
 
ШЖМ  оқу-тәрбие процесін біріктірілген сыныптарда оқушыларды  жас ерекшелігіне қарай  оқытуға сәйкес жүргізілуі қамтамасыз етіледі;
ШЖМ  оқытудың педагогикалық үрдісі  жеке пәндер бойынша екі топ болып әр сыныпта оқушы саны 10-16–дан болады. Бір сыныпта әр түрлі жастағы оқушылар саны 10-нан аспауы керек. ШЖМ сыныптарындағы оқушылар саны 3-10 оқушыдан артық болмауы керек. Үш және төрт сыныптарды біріктіргенде сабақ ұйымның жылжымалы кестесіне орай жүргізіледі. Бірінші сынып оқушыларын  бітіруші түлектермен біріктіруге жол берілмейді. сабақтық жүйе аясында жүзеге асады.  
61.  Тірек мектебінде (ресурстық орталықта) қазақ, орыс, шет тілдерін, информатиканы оқытуда, ырғақ, музыка, дене шынықтыру, алғашқы әскери дайындық, технология сабақтарында, сондай-ақ бейінді пәндер бойынша зертханалық және практикалық жұмыстар жүргізу кезінде кіші топтарға бөлуге жол беріледі. Пәндер бойынша кіші топтарға бөлу сынып 20-25 адаммен, 8-11 сыныптарда 15-20 адаммен толықтырылған жағдайда Тірек мектебі (ресурстық орталық) Қамқоршылық кеңесінің шешімімен жүргізіледі.
62. Педагогикалық оқыту үрдісі сыныптық –сабақ жүйесі негізінде жүзеге асырылады. Барлық сыныптағы тәрбиелеу жұмысы «Тірек мектебінің» барлық педагогтарының қатысуымен оқыту және сабақтан тыс кезде өткізіледі. Бұл қызметті үйлестіру әкімшілік пен сынып жетекшілеріне жүктеледі. 
63. Оқушыны келесі сыныпқа көшіру, мемлекеттік және мектеп бітіру емтиханы Қазақстан Республикасының нормативті құқықтық актілеріне сәйкес жүргізіледі.
64.«Тірек мектебінде» тәрбие жұмысын  барлық сыныптарда оқу процесіндегі сияқты барлық педагогтар сабақ уақытында және одан тыс  жүргізеді. Бұл қызметті үйлестіру мектеп әкімшілігі мен сынып жетекшілеріне жүктеледі.  
65. Оқушының сыныптан тыс қызметі үйірмелер, факультативтік сабақтар, спорттық секциялар, қызығушылығы бойынша клубтар аясында өтетін оқу бағдарламасы арқылы жүзеге асады. 
66. «Тірек мектебінің» оқу- тәрбие жоспары магниттік ШЖМ оқу-тәрбие жоспарына сәйкес әзірленеді. «Тірек мектебінің» жылдық оқу –тәрбие жоспары Үйлестіру кеңесінің отырысында, аудандық  білім бөлімімен келісіліп,мекеменің  басшысы бекітеді.
67. «Тірек мектебінде» магниттік ШЖМ оқушылары үшін оқу-тәрбие үрдісі біріңғай оқу жоспары негізінде және оқу сессиясын   өткізуді қоса  алғанда  ұзақтығы 10 (он) күн  (қалыптастыру - қазанның бірінші жартысында, аралық - ақпанның бірінші жартысында, қортынды -сәуірдің үшінші жартысында). Сессияаралық кезең қашықтықтан оқыту арқылы жүзеге асырылады.
68. Сессияның ұзақтығы  «Тірек мектебінің» Үйлестіру кеңесі бекіткен, оқу үрдісінің кестесіне сәйкес 3 күннен -10 күнге дейін  белгіленеді.
 
5-тарау. Мемлекеттік мекемені басқару
 
Мемлекеттік мекемеге жалпы басшылықты «Қарағанды ​​облысының білім басқармасыбасқармасының  Ақтоғай ауданының білім бөлімі «Әлихан Бөкейхан атындағы тірек мектебі (ресурстық орталық) жанындағы интернаты»  коммуналдық мемлекеттік мекемесі жүзеге асырады.
«Қарағанды ​​облысының білім басқармасыбасқармасының  Ақтоғай ауданының білім бөлімі «Әлихан Бөкейхан атындағы тірек мектебі (ресурстық орталық) жанындағы интернаты»  коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен келесі функцияларды орындайды:
мемлекеттік мекеменің басшысын тағайындайды;
мемлекеттік мекемеге мүлікті бекітіп береді; 
мемлекеттік мекеменің жеке қаржыландыру жоспарын бекітеді;
мемлекеттік мекеме мүлкінің сақталуына бақылауды жүзеге асырады;
мемлекеттік мекеменің басқару органдарының құрылымын, құрылуы тәртібі мен өкілеттік мерзімін, мемлекеттік мекеменің шешімдер қабылдау тәртібін анықтайды; 
мемлекеттік мекеме басшысының құқықтарын, міндеттері мен жауапкершілігін, оны лауазымынан босату негіздерін айқындайды;
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік мекеменің штаттық кестесін, тарифтік тізімдерін және өзге де қаржы-экономикалық құжаттамасын келіседі;
мемлекеттік мекеме басшысының ұсынысы бойынша оның орынбасарларын және бас есепшіні қызметке тағайындайды және босатады;
жылдық қаржы есептілікті бекітеді;
мемлекеттік мекемеге берілген немесе өзінің шаруашылық қызметі нәтижесінде сатып алған мүлікті алып қоюға немесе қайта бөлуге мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға жазбаша келісім береді;
мемлекеттік мекеменің құрылтайшысына мемлекеттік мекемені қайта құру және тарату туралы ұсыныстар енгізеді;
осы жарғымен және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамасымен оған жүктелген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
Мемлекеттік мекеменің басшысын білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тағайындау ережесіне сәйкес «Қарағанды ​​облысының білім басқармасыАқтоғай ауданының білім бөлімі «Әлихан Бөкейхан атындағы тірек мектебі (ресурстық орталық) жанындағы интернаты»  коммуналдық мемлекеттік мекемесінің басшысы қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
Мемлекеттік мекеменің басшысы мемлекеттік мекеменің жұмысын ұйымдастырады және басқарады, «Қарағанды ​​облысының білім басқармасыАқтоғай ауданының білім бөлімі «Әлихан Бөкейхан атындағы тірек мектебі (ресурстық орталық) жанындағы интернаты»  коммуналдық мемлекеттік мекемесіне тікелей бағынады және мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттердің орындалуы мен оның функцияларын жүзеге асыру үшін жеке жауапкершілікті көтереді.
Мемлекеттік мекеменің басшысы бір адамдық басқару қағидаттары бойынша әрекет етеді және Қазақстан Республикасының заңнамасында және осы жарғыда айқындалған оның құзыретіне сәйкес мемлекеттік мекеменің қызметі туралы өз бетінше шешім қабылдайды.
Мемлекеттік мекеме жарғысынан тыс қызметті жүзеге асыруға бағытталған мемлекеттік мекеме басшысының әрекеттері еңбек міндеттерін бұзу болып табылады және тәртіптік және материалдық жауапкершілікті қолдануға әкеп соғады.
Мемлекеттік мекеменің қызметті жүзеге асыруы барысында мемлекеттік мекеме басшысы Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен:
мемлекеттік мекеме атынан сенімхатсыз әрекет етеді;
мемлекеттік органдарда, басқа да ұйымдарда мемлекеттік мекеменің мүддесін білдіреді
шарттар жасайды;
сенімхаттар береді;
мемлекеттік мекеменің іссапарларға, тағылымдамаға, қызметкерлерді қазақстандық және шетелдік оқу орталықтарында оқытуға және қызметкерлердің біліктілігін жоғарылатудың озге де түрлеріне байланысты тәртібі мен жоспарларын бекітеді;
банк шоттарын ашады;
барлық қызметкерлер үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік мекеменің қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және босатады;
Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мемлекеттік мекеменің қызметкерлеріне көтермелеу шараларын қолданады және тәртіптік жазалар қолданады;
өзінің орынбасарларының және мемлекеттік мекеменің басқа жетекші қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерін анықтайды;
өзіне Қазақстан Республикасының заңнамасымен, осы жарғымен және «Қарағанды ​​облысының білім басқармасыАқтоғай ауданының білім бөлімі «Әлихан Бөкейхан атындағы тірек мектебі (ресурстық орталық) жанындағы интернаты коммуналдық мемлекеттік мекемесімен жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
 
6-тарау. Мемлекеттік мекеме мүлкінің құрылу тәртібі
 
Мемлекеттік мекеме мүлкін құны оның теңгерімінде айқындалатын заңды тұлғаның активтері құрайды. Мемлекеттікмекеменіңмүлкікелесінің:
Оған меншікиесібергенмүлік;
өз қызметі барысында сатып алған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда);
Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де қаржы көздеріесебінен құрылады.
Мемлекеттік мекеме дербес иеліктен шығаруға немесе оған бекітілген мүлік пен оған смета қаражаты бойынша мүлікке өзгеше тәсілмен иелік етуге бөлінген құқығы жоқ.
Мемлекеттік мекеменің қызметі Қарағанды ​​облысының бюджетінен қаржыландырылады.
Мемлекеттік мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бухгалтерлік есепті жүргізеді және есептер ұсынады.
Мемлекеттік мекеменің қаржылық-шаруашылық қызметін тексеру және ревизия Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.
 
7-тарау. Мемлекеттік мекемедегі жұмыс тәртібі
 
Мемлекеттік  мекеменің жұмыс тәртібі ішкі еңбек тәртібінің қағидаларымен белгіленеді және Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының нормаларына қайшы келмеуі тиіс.
 
8-тарау. Құрылтай құжаттарына өзгерістермен толықтырулар енгізу тәртібі
 
Мемлекетті мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістермен толықтырулар құрылтайшының немесе осы шешімді қабылдаған органның шешімі бойынша қолданыстағы заңнамада айқындалған өкілеттіктерге әйкес енгізіледі. «Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдармен өкілдіктерді тіркеу туралы»  Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес құрылтай құжаттарына өзгерістермен толықтырулар енгізу, аумақтық әділет органдарында мемлекеттік тіркеу рәсімінен өтеді.
 
9-тарау. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату шарттары
 
Мемлекеттік мекемені қайта құру және тарату құрылтайшының шешімі бойынша жүзеге асырылады. Таратылған мемлекеттік заңды тұлғаның кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған мүлкін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган немесе құрылтайшы қайта бөледі. Таратылған мемлекеттік мекеменің ақшасы, оның ішінде кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған осы заңды тұлғаның мүлкін сату нәтижесінде алынған қаражат тиісті бюджеттің кірісіне есептеледі.
 
10-тарау. Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері туралы мәліметтер
 
Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері жоқ.
 
 
 
Директор  Абдрахманов Қайыржан Салпанұлы ___________
Новости