Аннотация
Осы бағдарлама заманауи мемлекеттік білім беру саясатының логикасы және білім беру мекемесінің өзін-өзі дамыту әлеуетін ескере отырып, 2025 жылға дейін мектепті дамытудың негізгі бағыттары және айқындауыш жолдарының стратегиялық құжаты болып табылады Бағдарлама мектеп әкімшілігі және шығармашылық тобымен әзірленген. Бағдарлама әзірлемесінің әдістемелік негізі мектепті субъект ретінде және үнемі өзгеріп отыратын жас ұрпақтың дамуына мүмкіндік беретін әлеуметтік-педагогикалық теориясын жобалаудың негізгі бағыттары болып табылады
Түсінік хат
Мектептің даму стратегиясы мектебіміздің жүйелілік, толық өзгерістері айқындалған басқару құжатының бірі болып табылады. Мемлекеттің білім беру саясатының басымдықтары аталған бағдарламаны жоспарлау барысында ескеріліп, көрсетілген. Даму бағдарламасы 6 бөліктен тұрады: 2020 – 2025 жылдарға арналған мектепті дамыту бағдарламасының төлқұжаты; Мектеп қызметіне талдау; Білім беруді дамыту тұжырымдамасы; 5 оқу жылына (2020-2025) арналған мектептің дамуының стратегиялық жоспары; 5 стратегиялық бағыт; Мектептің іс-шаралар жоспары. Бағдарлама мазмұнында:
Бағдаламаның мақсат пен міндеттерінің орындалуы 5 жылға жоспарланып отыр. Даму бағдарламасы жүзеге асу барысында мектепте жаңа, позитивті, болжамбаған жаңалықтар пайда болуы мүмкін. Бұл жаңалықтарды мектеп даму бағдарламасын жүзеге асыру барысында қарастырып, талдап отыруы тиіс. Осы бағдарламамектептің оқу-тәрбие үрдісінде қолайлы орта құру, табысты және сапалы оқытуға жағдай жасауда қазіргі жағдайдан позитивті болжамдалған болашаққа өтуге түрткі болады.
I. Мектептің даму стратегиясының Паспорты «ДЗЕРЖИНСК ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ (Жарғыға сәйкес білім беру ұйымының атауы)
2020-2025 жылдарға
|
ІІ. Білім беруді ұйымдастыру туралы ақпарат
Білім беруді ұйымдастырудың жалпы сипаттамасы
Толық атауы |
«Дзержинск жалпы білім беретін мектебі» КММ |
Ресми мекен-жайы |
100115, Қарағанды облысы, Абай ауданы, Дзержинский ауылдық округі, Сарепта ауылы, Саялы көшесі, құрылыс 25/1.
|
Телефон
|
8 (72153) 55 303 |
Мекеме түрі |
Мемлекеттік жалпы білім беретін мектебі |
Оқыту тілі |
Қазақша , орысша |
Құрылғын жылы |
1978 жыл |
Соңғы күрделі жөндеу жылы |
2016 |
Қабаттар саны |
3 |
Ғимарат ауданы |
2770 м2 |
Мектептің жобалық қуаттылығы |
464 адам |
- Мектеп қызметін талдау
Соңғы жылдары мектебіміз оқыту үрдісіне заманауи технологияларды және вариативті оқыту бағдарламаларын енгізіп, қарқынды дамуда. Қазіргі кезеңде мектебімізде бірнеше проблемалар орын алуда.
Саралай келе, жұмыстың кемшін тұстары да, шешілмеген өзекті мәселелері де анықталды. Оларды шешу үшін мектебіміздің даму әлеуетінің күшті және әлсіз жақтарын, мүмкіндіктері мен қауіп-қатерін анықтауға негізделгенсапалы талдау қажеттігі туындады.
Күшті жақтары |
Әлсіз жақтары |
мотивациясы, педагогтердің инновациялық бағытта жұмыс жасау іс-әрекетінің тиімділігі;
алушылардың бейінді құзіреттілігінің зерделенуі, кәсіби, үштілді білім алуы. |
|
Мүмкіндіктер
|
Қауіп-қатер
|
SWOT-талдау нәтижесі:
- Мектепте бастауыш, негізгі, орта білім беру стандарттарын орындау және тәрбие процесін ұйымдастыру үшін жағдай жасалған.
- Жоғары кәсіби деңгейлі, шығармашыл педагогикалық ұжым мектептің оқу үрдісіне инновациялық білім беру бағдарламалары мен өзекті білім беру жүйесіндегі технологияларын дамыту үшін сынақтан өткізуге және енгізуге дайын.
- Оқушылардың оқыту және сыныптан тыс қызметін ұйымдастыруда әлеуметтік серіктестермен жұмыс тәжірибесі жеке тұлғаның сұраныстарына сәйкес зор потенциал болып табылады.
- Өзін-өзі басқару ұйымының қалыптасқан жүйесі, мектепті мемлекеттік-қоғамдық органдарының ұйымдастырылған басқару жұмысы, қоғамдық ұйымдардың жұмысы қоршаған социум үшін мектептің әлеуметтік ашықтығын кеңейту және мектепті тиімдібасқару жүйесін құру негізі болып табылады.
Нәтиже құны - өзіндік жетістік емес, бірлескен ынтымақтастық жетістігі.
Ендеше,мектептің оқу-тәрбие үрдісінде қолайлы орта құру арқылы
оқушылардың бойында көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, табысты
және сапалы оқытуға жағдай жасауда бірлесе жұмысын жүргізуіне түрткі
болады.
- Білім беруді дамыту тұжырымдамасы
Мектептің даму тұжырымдамасы |
||||
Миссия: Білімді, сыни ойлайтын, шығармашыл, әлемдегі өзгерістерге бейім, ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген, бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру |
||||
1-стратегиялық бағыт. Білім сапасын дамыту |
2-стратегиялық бағыт. Педагогтің кәсіби әлеуетін дамыту |
3-стратегиялық бағыт. Алқалық басқару нысанын дамыту |
4-стратегиялық бағыт. Білім беру үрдісіне жағдай жасау |
5-стратегиялық бағыт. Мектептің жеке ерекшеліктері |
Жоба: «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту арқылы алған білімдерін өмірде пайдалана алатын тұлға қалыптастыру» |
Жоба: «Сабақта жобалау-зерттеу іс-әрекетін қолдану арқылы мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамыту» |
Жоба:Ата-анамен мектепарасындағыәріптестік |
МТБ-ны жақсарту: Білім беру ұйымдарын цифрлық инфрақұрылыммен және қазіргі заманғы материалдық-техникалық базамен жарақтандыру |
Жоба: Ұлы дала мұрасы |
Бағдарламасы:
|
Бағдарламасы: 1.Жалпы ережелері 2. Мақсаты мен міндеттері 3.Құрылымы және мазмұны |
Бағдарламасы: 1.Алқалық басқару негіздері 2. Мақсаты мен міндеттері 3.Жұмыс алгоритмі |
Жабдықтар: проекторлар, компьютерлер, конструкторлар |
Бағдарламасы: 1. Жоспар 2.Қазақ мәдениетінің антологиясы (ақындар, жыраулар,күйшілер шығармашылығы арқылы ұлттық фольклормен таныстыру) 3. Зерттеушілер |
|
1.Мектепте фокус- топтар жұмысын ұйымдастыру |
1. Мектеп және ата-ана қоғамының өзара іс-қимылын арттыру |
1.Кабинеттерді жабдықтау |
1. Ақындар, жыраулар,күйшілер шығармашылығы арқылы ұлттық фольклорды зерттеушілерді іріктеу |
|
2.Lesson Study-сабақты зерттеу тәсілі (тәжірибе алмасу)
|
2.Мектеп пен ата-ана арасындағы әлеуметтік серіктестігін нығайту |
2.Бала санына шаққандағы компьютерлер үлесін арттыру |
2. Ақындар, жыраулар,күйшілердің шығармалар қоры |
|
3.Педагог-зерттеуші, мектеп тренерлерінің ұжымның кәсіби дағдыларын жетілдіруі |
3.Мектептегі қамқоршылық кеңестің жұмысын қамтамасыз ету |
3. Лингафон кабинетін жаңарту.
|
3.Қосымша білім беру жүйесі |
Күтілетін нәтиже: 1.Қазақстан Республикасының білім беруді және ғылымды дамытуға арналған жаңа мемлекеттік білім беру стандарттарына көшеді. 2.Мектеп түлегінің 89% білім беру бағдарламасын меңгеріп, ҰБТ-ны сәтті тапсырады. 3.Қашықтықтан оқытуды қажет ететін оқушылардың 100% толық қамтамасыз етіледі. 4.Сыныптан тыс жұмыстармен оқушылардың 100% қамтамасыз етеді. 5.Әр түрлі деңгейдегі кәсіби сайыстар мен конкурстарға қатысушы педагогтер саны өседі. 6.Жаңартылған мемлекеттік білім беру стандарттарын енгізу және жүзеге асыру сұрақтары бойынша педагогтердің кәсіби дайындығы 100% -ға жетеді. 7.Мектеппен бірлесе жұмыс істейтін ата-аналардың (заңды тұлғалардың) саны көбейеді 8.Материалдық – техникалық мектеп базасы жаңарады, ағымдық жөндеу қамтамасыз етіледі.
|
5 жылға арналған (2020-2025ж) Мектепті дамыту бойынша іс-әрекетінің стратегиялық жоспары
1-стратегиялық бағыт: Білім сапасын дамыту
Жоба: «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту арқылы алған білімдерін өмірде пайдалана алатын тұлға қалыптастыру»
Мақсаты: Білім алушыларды функционалды сауатты, алған білімін тәжірибеде қолдана алатын, кәсіби жолын таңдай алуға қабілеттілігі жоғары тұлға қалыптастыру.
Міндеттері:
- Оқушылардың бойында шығармашылық және инновациялық қызметке деген қажеттілікті арттыра отырып, зияткерлік, дене және рухани тұрғысынан дамыған тұлға қалыптастыру.
- Тұлғаның кәсіби тұрғыда өзін-өзі анықтауына мүмкіндік беру.
- Қосымша білім беру жүйесін дамыту, сапалы білім беруде мектеп-ата-ана-оқушы жүйесін қалыптастыру.
Нысаналыиндикаторлар
|
Аяқталу түрі |
Өлшем бірлігі |
2019-20 оқу жылы
|
Жоспарланған кезеңдегі |
|
|||||||||||
2020-21 оқу жылы |
2021-22 оқу жылы |
2022-23 оқу жылы |
2023-24 оқу жылы |
2024-25 оқу жылы |
|
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|||||||
1-индикатор 4,9,11-сынып оқушыларының жоғары білім көрсеткішінің үлесі
|
|
50% |
|
55% |
61% |
65% |
78% |
80% |
|
|||||||
2-индикатор Білім алушылардың ғылыми- зерттеу жұмыстарына қатысқан үлесі
|
|
45% |
|
48% |
52% |
68% |
70% |
75% |
|
|||||||
Нысаналы индикаторларға қол жеткізу әдіс-тәсілдері және жолдары |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
1 көрсеткіш Білім берудің ең үздік әдіс-тәсілдерін қолдану |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|||||||
2 көрсеткіш Білім алушылардың ғылыми-зияткерлік әлеуетін арттыру |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|||||||
3 көрсеткіш Қосымша білім беру жүйесін дамыту |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|||||||
Шаралар |
2019-20 оқу жылы
|
2020-21 оқу жылы |
2021-22 оқу жылы |
2022-23 оқу жылы |
2023-24 оқу жылы |
2024-25 оқу жылы |
|
|||||||||
1 іс-шара Шеберлік сабақтар, сабақты зерттеу тәжірибесін, мектеп тренерлері, тәлімгер мен тәлім алушы жұмыстарын Жандандыру
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|||||||||
2 іс-шара Түрлі деңгейдегі зияткерлік сайыстар мен байқауларға ғылыми- зерттеу жұмыстарына қатыстыру 3 іс-шара Оқушыларды үйірме жұмыстарына белсенді тарту, көптілділік қабілеттерін арттыру
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
2-стратегиялық бағыт. Педагогтің кәсіби әлеуетін дамыту
Жоба: «Сабақта жобалау-зерттеу іс-әрекетін қолдану арқылы мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамыту»
Мақсаты:Сабақта жобалау-зерттеу іс-әрекетініске асыру шеңберінде мектеп мұғалімдеріне өз педагогикалық тәжірибесін бағамдап, жетілдіруге, зерттеу дағдыларын дамытуға көмектесу.
Міндеттері:
- Педагог тәжірибесіне зерттеу жүргізіп, нәтижесін бағамдау тәсілдерін (жолдарын) зерделеу
- Сабақты зерттеу және іс-әрекеттегі зерттеу үдерістерінің әрбір сатысын зерделеу
- Педагогтердің кәсіби дағдылары мен тәжірибелерін жетілдіру.
Нысаналы индикаторлар
|
Аяқталу түрі |
Өлшем бірлігі |
2019-20 оқу жылы |
Жоспарланған кезеңдегі |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 гжыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1-индикатор Шеберлік деңгейі бойынша педагогтер (педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, педагог-шебер) үлесі
|
20 |
47% |
29 |
3 педагог 10% |
4педагог 14% |
6педагог 21% |
6педагог 21% |
8педагог 28% |
2-индикатор Мектептің ғылыми зерттеу қызметіне қатысатын педагогтер үлесі |
20 |
24% |
15 |
7педагог 25% |
9педагог 32% |
11педагог 39% |
14педагог 50% |
18педагог 64% |
Нысаналы индикаторлараға қол жеткізу әдістері, тәсілдері және жолдары |
||||||||
1-көрсеткіш Педагогтердің біліктілік деңгейін артыру курстарына қатыстыру
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2- көрсеткіш Ғылыми-зерттеу конкурстарына, пәндік олимпиадаларына, педагогикалық шеберлік сайыстарына қатысу
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Шаралар |
2019-20 оқу жылы |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
1- іс-шара ПШО, Оқу әдістемелік орталығы, «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы ұйымдастыратын курстарға қатысу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
2- іс-шара Аудандық, облыстық, республикалық, халықаралық деңгейдегі конкурстарына, пән олимпиадаларына, ғылыми-зерттеу жұмыстарына, педагогикалық шеберлік сайыстарына, конференцияларға қатысу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
3- іс-шара Аудандық, облыстық деңгейде семинарлар, ашық есік күндер, вебинарларға, брифингтер, конференциялар, онлайн-шеберлік сабақтар ұйымдастыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3-стратегиялық бағыт: Алқалық басқару нысанын дамыту
Жоба: Ата-анамен мектеп арасындағы әріптестік
Мақсаты: Ата-ана мен мектеп арасындағы сенімді сыйластықты нығайта отырып, бала бойына рухани-адамгершілік, бәсекеге қабілеттілік, бірегейлікті, ұлттық құндылықтарын қалыптастыру
Міндеттері:
- Мектепте алқалық басқару нысан негіздерін тиімді енгізу
- Отбасы, мектеп, балалардың қоғамдық бірлескен іс-әрекеттерін қамтамасыз ету
- «Рухани жаңғыру» бағдарламасының бағыттарының шеңберінде ұлттық және этномәдени құндылықтарын жаңартудың әлеуметтік маңызын өзектендіру
Нысаналыиндикаторлар
|
Аяқталу түрі |
Өлшем бірлігі |
2019-20 оқу жылы
|
Жоспарланған кезеңдегі |
||||
2020-21 оқу жылы |
2021-22 оқу жылы |
2022-23 оқу жылы |
2023-24 оқу жылы |
2024-25 оқу жылы |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1-индикатор Мектептің қоғам өміріне белсенді қатысатын ата-аналардың үлесі |
60 |
38% |
40 |
20% |
32% |
45% |
55% |
70% |
2-индикатор Қоғамдық ұйымдардың ішінен әлеуметтік серіктестер саны, қамқоршылық кеңестің үлесі |
1 |
20% |
1 |
15% |
24% |
30% |
37% |
40% |
Нысаналы индикаторларға қол жеткізу әдіс-тәсілдері және жолдары |
||||||||
1-көрсеткіш Ата-аналарды мектептің қоғамдық өміріне қатыстыру, бірлескен іс-әрекеттерін қамтамасыз ету |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2-көрсеткіш Әлеуметтік маңызды нәтижелерге негізделген мектеп пен ата-ана әлеуметтік серіктестер жүйесін күшейту
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3-көрсеткіш Мектептегі қамқоршылық кеңестің құқықтық, ұйымдастырушылық-басшылық, ақпараттық қамтамасыз етужұмысы
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Шаралар |
2019-20 оқу жылы
|
2020-21 оқу жылы |
2021-22 оқу жылы |
2022-23 оқу жылы |
2023-24 оқу жылы |
2024-25 оқу жылы |
||
1- іс-шара Ата-аналарды мектептің бірлескен қоғамдық өміріне, түрлі байқауларға, спорт жарыстарына тарту |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
2- іс-шара Ата-ананы әлеуметтік серіктестер жүйесі жұмысына тарту |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
3- іс-шара Мектептегі қамқоршылық кеңестің жұмысын жандандыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. Стратегиялық бағыт. Білім беру ұйымдарын цифрлық инфрақұрылыммен және қазіргі заманғы материалдық-техникалық базамен жарақтандыру
Мақсаты: Мектептің материалдық-техникалық базасын білімге және оның сапасын арттыруға қолжетімділікті
қамтамасыз ету
Міндеттері: Сапалы білімге қол жеткізуде мектепте лингофондық, мультимедиалық (ЛМК) және пәндік кабинеттерді материалдық-техникалық базамен жабдықтау
Нысаналы индикаторлар
|
Аяқталу түрі |
Өлшем бірлігі |
2019-20 оқу жылы |
Жоспарланған кезеңдегі |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1-индикатор Проектор және компьютермен жабдықталған кабинеттер санының үлесі |
4 |
4% |
|
1 кабинет 10%
|
2 кабинет 12%
|
2 кабинет 12%
|
3кабинет 18% |
4 кабинет 23% |
2-индикатор Бір оқушыға компьютердің үлесі |
4 |
10% |
4 |
4компьютер 32% |
4компьютер 32% |
5компьютер 40% |
5компьютер 40% |
6компьютер 48% |
… |
|
|
|
|
|
|
|
|
Нысаналы индикаторларға қол жеткізу әдістері, тәсілдері және жолдары: |
||||||||
1-көрсеткіш Бюджеттік бағдарламаға енгізілуі |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
2-көрсеткіш Мектепішілік қосымша білім беру |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
Шаралар |
2019-20 оқу жылы |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
1-іс-шара Мемлекеттік сатып алу конкурстарына қатысу |
|
|
|
+ |
+ |
- |
||
2-іс-шара Робототехника кабинетін ашу |
|
|
|
|
+ |
|
5-стратегиялық бағыт: Мектептің жеке ерекшеліктері
Жоба: «Ұлы дала мұрасы»
Мақсаты: Ақындар, жыраулар,күйшілер шығармашылығы арқылы ұлттық фольклорды насихаттау арқылы халқымыздың
әдебиетін, өнерін, салт-дәстүрін, мәдениетін, тілін ұлттық құндылық ретінде бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары, терең біліммен қаруланған, өркениетті қоғамда өмір сүруге лайықты дара тұлға қалыптастыру.
Міндеттері:
Ақындар, жыраулар,күйшілер шығармаларының өзектілігін, қазақ өмірінің тарихи факторы іспеттес екендігін ұғындыру
- Ақын, жырау, күйшілердің ақындық мектебі, поэзиясындағы дәстүр мен жаңашылдық ұғымының мәні мен маңызын рухани кемелдік танымы тұрғысынан таныту
- Ақын, жырау, күйшілердің туындыларындағы ұлттық таным мен рухани-мәдени құндылықтарды оқушылардың бойына дарыту, келер ұрпаққа үлгі-өнеге ету
Нысаналыиндикаторлар
|
Аяқталу түрі |
Өлшем бірлігі |
2019-20 оқу жылы
|
Жоспарланған кезеңдегі |
||||
2020-21 оқу жылы |
2021-22 оқу жылы |
2022-23 оқу жылы |
2023-24 оқу жылы |
2024-25 оқу жылы |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1-индикаторАқын, жырау, күйшілердің көркем-әдеби туындыларын оқыған оқырмандар саны
|
124 |
12% |
15 |
14% |
19% |
22% |
31% |
40% |
2-индикатор Ақын, жырау, күйшілердің мұрасын насихаттайтын байқауларға қатысушылар саны
|
124 |
4% |
25 |
16% |
21% |
28% |
38% |
49% |
Нысаналы индикаторларға қол жеткізу әдіс-тәсілдері және жолдары |
||||||||
1-көрсеткіш Ақын, жырау, күйшілердің мұрасының өзектілігін, рухани қажеттілігін қосымша білім беру арқылы ұйымдастыру |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2-көрсеткіш Ақын, жырау, күйшілердің мұрасын насихаттайтын әр түрлі деңгейдегі іс-шараларға, байқауға қатыстыру |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Шаралар |
2019-20 оқу жылы
|
2020-21 оқу жылы |
2021-22 оқу жылы |
2022-23 оқу жылы |
2023-24 оқу жылы |
2024-25 оқу жылы |
||
1- іс-шара Ақын, жырау, күйшілердің көркем-әдеби туындыларын вариативті курстар, қосымша білім беру арқылы оқыту |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
2- іс-шара «Ақындық мектеп» ,«Терме» , «Күй құдыреті» сайыстарын ұйымдастыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
ҮІ. 2020-2021 оқу жылына мектепті дамыту стратегиясын жүзеге асыру бойынша
Дзержинск жалпы білім беретін мектебінің іс-шаралар жоспары
Дзержинск жалпы білім беретін мектебінің 2020-2021 оқу жылына арналған іс-шаралар жоспары
|
||||||
Іс-шара |
Мерзімі |
Жауаптылар |
Қатысушылар |
Күтілетін нәтиже |
Аяқталу түрі |
|
Атауы |
Өткізу түрі |
|||||
Сабақты зерттеу |
топтық |
жыл бойы |
шығармашылық топ |
Оқушылар |
білім алушылардың білім деңгейін арттыру |
Тоқсандық, жылдық есеп |
Әдістеме бірлестігі жетекшілігіне бекітілген шеберлік сағаттар, ашық есік күні |
сыныппен, топтық, жұптық |
кесте бойынша |
пән мұғалімдері мен сынып жетекшілер |
Мұғалім, оқушы, ата-ана |
функционалдық сауаттылық деңгейін арттыру |
Есеп беру, БАҚ жариялау |
«Жас маман» байқауы |
сайыс |
қараша |
тәлімгерлер |
мұғалімдер, мектеп әкімшілігі |
болашаққа стимул, қызметтік кәсібіне шыңдау |
Сертификат |
Мектеп тренерлері ұжымдық, тәжірибелік жұмыстар атқарады |
бекітілген кесте бойынша |
жыл бойы |
тренерлер
|
мұғалімдер |
Мектеп тренерлерінің ұжымдық, тәжірибелік жұмыстары |
сертификат |
Мектепішілік, аудандық,облыстық пән олимпиадаларына белсенді дайындау, қатысу |
жекелеме |
жыл бойы |
пән мұғалдімдері |
оқушылар |
жүлделі орындарға ие болады |
Диплом, алғыс хат |
Аудандық, облыстық, республикалық деңгейдегі ғылыми-зерттеушілік жобаларға қатысу |
жекелеме, жұппен |
жыл бойы |
директордың ғылыми істер жөніндегі орынбасары пән мұғалімдері |
мұғалімдер, оқушылар |
жүлделі орындарға ие болады |
Диплом, алғыс хат |
Білім алушыларды қосымша үйірмелерге белсенді тарту |
жұппен, топпен |
үздіксіз |
директордың бастауыш бойынша тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
оқушылар |
түрлі деңгейдегі байқаулар мен сайыстарға қатысады, салауатты өмір салтын қалыптастырады |
Марапаттаулар |
Тілдік дағдыларды дамыту барысында үйірме курстарын ашу |
топпен |
жыл бойы |
тіл мамандары |
оқушылар |
функционалды сауатты, үштілділікті жетік меңгереді |
Сертификат |
Үш тұғырлы тіл саясатын жүзеге асыру мақсатында тілді оқыту орталықтарымен серіктестік байланыс орнату |
бірлескен |
кестеге сәйкес |
директордың бастауыш бойынша тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, тіл мамандары |
оқушылар |
ағылшын тілін еркін сөйлеуді меңгереді |
Сертификат, келісімшарт |
Аудандық, облыстық деңгейде семинарлар, ашық есік күндер, вебинарлар, брифингтер, конференциялар, онлайн-шеберлік сабақтар ұйымдастыру |
Аудандық, облыстық деңгейде семинарлар, ашық есік күндер, вебинарлар, брифингтер, конференциялар, онлайн-шеберлік сабақтар |
Жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі |
Мектеп әкімшілігі, мұғалімдер |
Ұйымдастырады, қатысады |
Есеп беру, БАҚ жариялау |
Сабақты зерттеу тобын құру, топ мүшелерін анықтау, топ қарастыратын мәселені анықтау |
Отырыс |
Қыркүйек |
Мектеп тренерлері |
Мектеп мұғалімдері |
Фокус топтар құрылады, Сынып таңдалады Мәселе анықталады |
Фокус-топтар жұмысы |
Сабақты зерттеу циклдерін жүзеге асыру |
Сұхбаттар, сабақтар, қорытынды |
Қыркүйек-мамыр |
Мектеп тренерлері |
Фокус-топ мүшелері |
Енгізген жаңа тәжірибемен таныстырады, қорытындысын баспасөз бетіне жариялайды. |
Рефлексия, есеп жазу және зерттеу нәтижелері |
ЖМ пен ММ-дің ұжымдарының кәсіби мүмкіндіктерін анықтау, әдістемелік құрам мәліметін жаңарту, Сабақты зерттеу жұмыс жоспарын құру |
Отырыстар, әлеуметтік желі арқылы байланыс |
Қыркүйек-мамыр |
ЖМ координаторлары, ММ кураторлары |
ЖМ пен ММ - Фокус-топ мүшелері |
Енгізген жаңа тәжірибемен таныстырады, қорытындысын баспасөз бетіне жариялайды. |
Рефлексия, есеп жазу және зерттеу нәтижелері |
ЖМ пен ММ бірлесе семинарлар, ашық есік күнін, стенд конференция өткізу |
семинарлар, ашық есік күнін, стенд конференция |
Қараша, қаңтар, наурыз |
ЖМ координаторлары, ММ кураторлары |
ЖМ пен ММ - Фокус-топ мүшелері |
семинарлар, ашық есік күнін, стенд конференция ұйымдастырылады |
ЖМ пен ММ тәжірибелерімен бөліседі |
Мектепішілік пән олимпиадасын ұйымдастыру, аудандық, облыстық пән олимпиадаларына оқушы дайындау |
Олимпиада |
Қараша, Желтоқсан. Қаңтар |
Мектеп әкімшілігі, пән мұғалімдері |
Пән мұғалімдері, оқушылар |
Оқушылар пән олимпиадасына қатысады, жеңімпаздар анықталады, келесі кезеңге дайындалады |
Жеңімпаздар марапатталады |
Аудандық, облыстық, республикалық деңгейдегі ғылыми-зерттеушлік жобаларға қатысу |
Ғылыми-зерттеушлік жобалары |
Жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі, пән мұғалімдері |
Мұғалімдері, оқушылар |
Оқушылар пән олимпиадасына қатысады, жеңімпаздар анықталады, келесі кезеңге дайындалады |
Жеңімпаздар марапатталады |
ПШО, Оқу әдістемелік орталығы, «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы ұйымдастыратын курстарға қатысу |
Курстар |
Жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі, мұғалімдер |
Мұғалімдер |
ПШО, Оқу әдістемелік орталығы, «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы ұйымдастыратын курстарға қатысады |
Сертификат |
Ата-аналарды мектептің бірлескен қоғамдық өміріне, түрлі байқауларға, интеллекталдық сайыстарға, спорт жарыстарына қатыстыру |
Байқаулар, интеллектуалдық сайыстар, спорт жарыстары |
Жыл бойы |
Қамқоршылық кеңес, мектеп әкімшілігі, мұғалімдер |
Білім алушылар, қамқоршылық кеңес, мектеп әкімшілігі, мұғалімдер |
Түрлі байқаулар, сайыстар, жарыстар өтеді |
Фотоесеп, марапаттау |
«Жас тілші» үйірмесі |
Мақала жазу |
Ай сайын |
Тіл мамандары |
5-11 сынып оқушылары |
Мектепішілік газет шығарылады |
БАҚ, Мектепішілік газет қоры |
Мектеп сайтында қоғамдық іс-шара нәтижелерін жариялау |
Мақала, фотоесеп, презентация, бейнеролик |
Жыл бойы |
Қамқоршылық кеңес, мектеп әкімшілігі, мұғалімдер |
Білім алушылар, қамқоршылық кеңес, мектеп әкімшілігі, мұғалімдер, |
Қоғамдық іс-шара нәтижелері жарияланады |
Мақала, фотоесеп, презентация, бейнеролик қоры |
«Мектепке жол» акциясы |
Акция |
01.08.20 - 30.09.20 |
Қамқоршылық кеңес,әлеуметтік педагог, тәрбие орынбасары, сынып жетекшілер |
Білім алушылар, қамқоршылық кеңес,әлеуметтік педагог, тәрбие орынбасары, сынып жетекшілер |
«Мектепке жол» акциясы өтеді, көмек беріледі |
Фотоесеп |
Мемлекеттік, салтанатты-ресми атаулы күндер мерекелерін ұйымдастыру |
Мерекелік іс-шаралар, салтанатты жиын |
Жыл бойы |
Қамқоршылық кеңес, мектеп әкімшілігі, мұғалімдер |
Білім алушылар, қамқоршылық кеңес, мектеп әкімшілігі, мұғалімдер, |
Іс-шара нәтижелері жарияланады |
Мақала, фотоесеп, презентация, бейнеролик қоры |
Соғыс ардагерлері, ауған соғысының ардагерлері, әскери мектеп курсанттарымен, мектеп түлектерімен кездесу |
Салтанатты жиын, кездесулер, дөңгелек үстел, тәрбие сағаттары |
Жыл бойы |
Қамқоршылық кеңес, мектеп әкімшілігі, мұғалімдер |
Білім алушылар, қамқоршылық кеңес, мектеп әкімшілігі, мұғалімдер, |
Іс-шаралар өтеді |
Фотоесеп, марапаттау |
Абай оқулары, Ту ұстаушылар байқауы, патриоттық әндер сайыстарын ұйымдастыру |
Абай оқулары, патриоттық әндер байқаулары |
Жоспар бойынша |
Қамқоршылық кеңес, мектеп әкімшілігі, мұғалімдер |
Білім алушылар, қамқоршылық кеңес, мектеп әкімшілігі, мұғалімдер |
Іс-шаралар өтеді |
Фотоесеп, марапаттау |
Қосымша білім беру жұмыстарының есебі |
Есеп беру іс-шарасы |
Жылына екі рет |
Қамқоршылық кеңес,әлеуметтік серіктестер, үйірме жетекшілер |
Білім алушылар, қамқоршылық кеңес, әлеуметтік серіктестер, үйірме жетекшілер |
Іс-шаралар өтеді |
Фотоесеп, марапаттау |
Оқушының құқықтары мен міндеттері, мектептің ішкі тәртіп ережесі |
Ақпарат беру, шартпен таныстыру |
Қыркүйек |
Қамқоршылық кеңес, сыныпжетекшілер |
Білім алушылар, қамқоршылық кеңес, сынып жетекшілер |
Ата-ана оқушының құқықтары мен міндеттерімен, мектептің ішкі тәртіп ережесімен танысады |
Мектеп ережесінің шарты |
Мемлекеттік сатып алу конкурстарына қатысу |
Конкурсқа қатысу |
Жыл бойы |
Бас есепші |
Мектеп әкімшілігі Бас есепші |
Мемлекеттік сатып алу конкурстарына қатысады |
Құжат |
Пәндік кабинеттерді материалдық-техникалық базамен жабдықтау |
Конкурсқа қатысу |
Жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі
|
Мектеп әкімшілігі
|
Материалдық-техникалық базамен жабдықталады |
Құжат |
Білім алушылар арасынан «Жас ақын» үйірме мүшелерін іріктеу |
Үйірме |
Жыл басында |
Үйірме жетекшілері |
Білім алушылар, мұғалімдер |
Үйірме құрылады |
Үйірме |
Ақын шығармаларын зерттеу, зерделеп, жинақтау, жариялау, насихаттау арқылы ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатыстыру |
Ғылыми-зерттеу жұмыстары |
Жыл бойы |
Мектеп мұғалімдері, ғылыми жетекшілері |
Білім алушылар, мұғалімдер |
Ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысады |
Марапаттау |
«100 ән, 100 кітап» жобасы негізінде Ақын, жыраулар туындыларынан жаппай кітап оқу акциясын өткізу |
Жаппай кітап оқу акциясы |
Жыл бойы |
Мектеп мұғалімдері |
Білім алушылар, мұғалімдер |
Жаппай кітап оқу акциясына қатысады |
Фотоесеп, марапаттау, БАҚ жариялану |
«Қазақтың 100 әні» жобасы негізінде Ақын, жыраулар, әнінайтқызу, күйшілер күйлерін тартқызу |
Үзілісте, сыныпта ақын, жыраулар әндерін айту,күйлерін тарту |
Жыл бойы |
Мектеп мұғалімдері |
Білім алушылар, мұғалімдер |
Абай ән-күйлерін насихаттайды |
Фотоесеп, марапаттау, БАҚ жариялану |
Мектепішілік, аудандық, облыстық, республикалық «Абай оқулары» байқауларына оқушыларды қатыстыру |
Байқаулар |
Жыл бойы |
Мектеп мұғалімдері |
Білім алушылар, мұғалімдер |
Челленджге қатысады |
Фотоесеп, марапаттау, БАҚ жариялану |
Қосымша білім беру жұмыстарының есебіне қатысу |
Есеп беру іс-шарасы |
Жылына екі рет |
үйірме жетекшілері |
Білім алушылар, үйірме жетекшілері
|
Сахналық қойылымдар, әдеби-сазды кештер |
Фотоесеп, марапаттау, БАҚ жариялану |
«Жас тілші» үйірмесі
|
Мақала жазу |
Ай сайын |
Тіл мамандары |
Мектеп оқушылары |
Жетістіктер жарияланады Мақалалар жазылады |
БАҚ, Мектепішілік газет қоры |
Мектеп сайтында қоғамдық іс-шара нәтижелерін жариялау |
Мақала, фотоесеп, презентация, бейнеролик |
Жыл бойы |
Қамқоршылық кеңес, мектеп әкімшілігі, мұғалімдер |
Білім алушылар, қамқоршылық кеңес, мектеп әкімшілігі, мұғалімдер |
Қоғамдық іс-шара нәтижелері жарияланады |
Мақала, фотоесеп, презентация, бейнеролик қоры |