Мектептің дамуының 5 академиялық жылға арналған стратегиялық жоспары (2020 - 2025)
- 1стратегиялық бағыт. Білім беру сапасын дамыту
Мақсаты: Үздіксіз практикалар негізінде білім алушылардың, педагогтердің және мектебіміздің сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесіне ену, оқу сабақтастығын қамтамасыз ету
Мақсатты индикаторлар |
Аяқтау нысаны |
Бірл.өлшемі |
Факт 2019-20 о.ж. |
Жоспарлау мерзімінде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1. Оқушылардың оқу сапасының көрсеткіштері |
1-11 сынып |
963 |
60% |
60% |
62% |
64% |
64% |
65% |
Индикатор 2. Мектепе функционалды сауаттылығы жоғары үздік оқитын білім алушылар саны |
Стат. Деректер |
% |
40 |
42 |
44 |
46 |
48 |
50 |
Индикатор 3. Білім сапасының жоғары деңгейімен 9 , 11 сынып оқушыларының үлесі |
Стат.Деректер |
% |
53 |
54 |
54,5 |
55 |
56 |
58 |
Индикатор 4. Ғылыми жобаларға , олимпиадаларға қатысатын оқушылардың үлесі |
Стат.Деректер |
% |
20 |
22 |
24 |
28 |
30 |
35 |
Индикатор 5. Білім сапасындағы кедергілер, бір сабақтан «3»-ке кеткен оқушылардың үлесі |
Стат.Деректер |
% |
1,3 |
1,2 |
1 |
0,8 |
0,5 |
0,2 |
Индикатор 6 Оқушылардың тәрбиелілік деңгейін, олардың өзін-өзі анықтау қабілетін тәуелсіз зерттеу нәтижелері бойынша мектеп рейтингін арттыру үлесі |
Мониторниг |
% |
26% |
28% |
30% |
40% |
44% |
55% |
Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіштер |
|
|
|
|
|
|
|
|
Көрсеткіш 1. Оқушылардың оқу сапасының көрсеткіштері |
1-11 сынып |
1042 |
60% |
60% |
62% |
64% |
64% |
65% |
Көрсеткіш2 Мектепті мақтау қағазымен аяқтаған білім алушылар үлесі |
Қатаң құжаттарды есепке алу кітабы |
% |
13% |
11% |
12% |
13% |
13,5% |
14% |
Көрсеткіш 3 «Алтын белгі» және «Үздік» аттестатына бітірген білім алушылар саны |
Қатаң құжаттарды есепке алу кітабы |
% |
0,5 |
0,3 |
0,3 |
0,4 |
0,4 |
0,5 |
Көрсеткіш 4 Оқушылардың әлеуметтік жобаларға қатысу үлесі |
мониторинг |
% |
10 |
15 |
18 |
20 |
20 |
22 |
Көрсеткіш 5 «Ата-аналар мектебі», «Құндылықтарға негізделген білім беру» жобаларын іске асыру арқылы Zhastar KZ жобасының аясында ұлттық және отбасылық құндылықтарды қалыптастыру |
Мониторинг |
саны |
3 |
25 |
30 |
35 |
40 |
45 |
Көрсеткіш 6 Пән олимпиадаларына, ғылыми жобаларға, байқауларға қатысу көрсеткіші ( жалпы саннан қатысушылар, жүлделі орын алғаны) |
Мониторинг |
% |
20 |
22 |
24 |
28 |
30 |
35 |
Көрсеткіш 6. жаратылыстану бағытында ағылшын тілінде курстан өткен мұғалімдер саны |
Сұраныс, тізім |
саны |
8 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
Іс-шаралар |
Факт 2019-20 о.ж. |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
Көрсетілетін білім беру қызметтерінің сапасына сараптама жүргізу (тексеру) және орта білім беруді ұйымдастырудың деңгейін анықтайтын өлшемдерді енгізу туралы нормативтік құқықтық актілерді зерделеу |
+ |
+ |
|
|
|
|
||
«Ұшқыр ой алаңы» дебат орталығының жұмысы |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Балалар мен театр» ағартушылық жобасы |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Қоғамға қызмет» волонтерлер жобасын іске асыру |
+ |
+ |
|
|
|
|
||
Мониторинг қорытындысы бойынша білім сапасы төмен сыныптарды бақылауға алу |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Интеллектум» қосымша білім беру орталығын құру |
|
+ |
|
|
|
|
||
Оқушылардың ішкі бағалаудың объективтілігін жалғастыру Формативті және жиынтық бағалауларын қарау оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Оқушылардың кейбір пәндерден оқу жетістіктерін сыртқы бағалауын ұйымдастыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
ЖОО, колледждермен тығыз байланыс орната отырып «Ашық есік» күндерін өткізу, «Сынама жұмыстарына» қатысу, кәсіптік бағдарламалар әзірлеу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мәдени, өндіріс орындарына саяхат жасау арқылы мамандық таңдауға бейімдеу. «ХХІ ғасырда нені оқуым керек және қалай оқуым керек?» атты оқушылардың мамандық таңдауға байланысты ғылыми-тәжірибелік конференциясын өткізу. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Білімге құштармыз...» (ерекше қажеттіліктері бар балалармен біріккен сайыс ұйымдастыру). |
|
+ |
|
|
+ |
|
||
Іс- әрекетті зерттеу мен «Lesson Study»арқылы мұғалімнің зерттеу дағдыларын дамыту |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Құндылықтарға негізделген білім беру» жобасы |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Ұлттық және бұқаралық спорт түрлері бойынша спартакиадалар өткізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Экологиялық тәрбие, қоршаған ортаға ұқыпты қарау |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Қаржылық және кәсіпкерлік дағдыларды дамыту |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Тәуекел тобындағы» балалармен жұмыс |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Жас Ұлан» (5-10 сыныптар) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Жас Сарбаз» әскери- патриоттық клубы |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Ата- аналар» мектебі» бастамасын іске асыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Аналар мектебі», «Әкелер мектебі» жобасын енгізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
PISA (15-16 жасар) халықаралық зерттеулеріне дайын болуы үшін қосымша пәндік үйірмелер ұйымдастыру. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
PISA, TIMSS зерттеулерінің тапсырмалары негізінде оқушылардың математикалық сауаттылығын дамытуға мұғалімдермен семинар- тренинг өткізу. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Мейірімді жүрек» мектептік еріктілер клубын ашу |
|
+ |
|
|
|
|
||
Дарынды балалармен жұмыс жүйесін жетілдіру: «Білімпаз», «Дарын», «Ізденіс» орталықтарының жұмысы |
+ |
+ |
|
|
|
|
||
Үш тілде оқытуды кезең- кезеңмен енгізу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Мектепке жол» акциясына қатысу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Рухани жаңғыру» бағдарламасының «Туған жер» , «Қазақстанның құнды географиясы», «Қазақстанның жүз жаңа тұлғасы», жобалардың негізінде тәрбиелеудің тұжырымдамалық негіздерін іске асыруды жалғастыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Таланттарды бірге табу» бағдарламасын іске асыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Баланы жұмысқа ал» акциясы |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
- 2-стратегиялық бағыт. Адами ресурстарды дамыту
Мақсаты: Педагог кәсібінің мәртебесін қамтамасыз ету, педагогтің жеке тұлғалық өсуіне қолдау көрсету,
педагогикалық білім беруді жаңғырту
Мақсатты индикаторлар |
Аяқтау нысаны |
Бірл.өлшемі |
Факт 2019-20 о.ж. |
Жоспарлау мерзімінде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1. Педагог – зерттеуші, педагог – сарапшы, педагог – модераторлардың үлесі |
Стат. Деректер, куәлік беру |
% |
42,8 |
51 |
53 |
53 |
55 |
55 |
Индикатор 2. Үздіксіз білім беру курстарына қатысатын оқытушылардың саны (білім арттыру, жаңартылған білім беру мазмұны, критериалды бағалау, қайта даярлау, т.б) |
сертификат |
адам |
18 |
15 |
10 |
13 |
15 |
17 |
Индикатор 3. Ғылыми –зерттеу оқытушылары мен магистранттарды үлесі |
Стат. Деректер |
% |
1,2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
Индикатор 4. Жас мамандар үлесі |
Стат. Деректер |
адам |
6 |
6 |
6 |
7 |
7 |
7 |
Индикатор 5. Оқытудың дербес практикасын жетілдіруге қатысатын педагогтер үлесі |
Стат. Деректер |
адам |
12 |
25 |
25 |
27 |
27 |
27 |
Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш 1. Семинар, вебинар, курс, коучингтер арқылы педагогтердің кәсіби өсуіне жағдай жасау |
семинар |
саны |
семинар, курс |
семинар, вебинар, курс, коучинг |
семинар, вебинар, курс, коучинг |
семинар, вебинар, курс, коучинг |
семинар, вебинар, курс, коучинг |
семинар, вебинар, курс, коучинг |
Көрсеткіш 2. Әр түрлі деңгейдегі педагогикалық байқауларға, олимпиадаларға, ғылыми –практикалық конференцияларға қатысатын мұғалімдердің үлесі |
Стат. Деректер, грамоталар, жинақ |
% |
50 |
50 |
55 |
60 |
65 |
70 |
Көрсеткіш 3. Электрондық оқу құралдар, жиынтық бағалау мен курс бағдарламаларын жасау
|
жинақ |
саны |
8 |
12 |
15 |
20 |
25 |
30 |
Іс-шаралар |
Факт 2019-20 о.ж. |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
«Педагог мәртебесі туралы» Заңды оқып, оның баптарын ата – аналар қауымы мен оқушыларға түсіндіру |
+ |
|
|
|
|
|
||
Оқыту мен білім беру сапасын жақсартуға деген ынтасын арттыру үшін мұғалімдердің еңбек жағдайларын жақсарту |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне педагог мәртебесі, оқушы мен мұғалімге жүктемені төмендету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Заңымен, білім беруді жаңғырту мәселесі бойынша жаңа НҚА-мен, мұғалімнің еңбегін нормалау жүйесімен, біліктілікті арттыру, педагогтерді қайта даярлау және аттестаттау курстарымен таныстыру |
+ |
+ |
|
|
|
|
||
Мамандықтың беделін арттыратын ақпараттарды орналастыру арқылы мұғалімнің жағымды имиджін қалыптастыру бойынша кешенді жұмыстар жүргізу (БАҚ, кездесулер, конкурстар, тәжірибе алмасу) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Педагогтерді аудиториялық және қашықтықтан оқыту нысанындағы курстарға жіберу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мұғалімдерге жүйелік курстан кейінгі қолдау көрсету |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мұғалімдердің үздік жұмыстарын, сабақтарды веб-сайттарда, Интернетте орналастыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
||
Action Research және Lesson Study арқылы оқытудың дербес практикасын жетілдіру, басқа педагогтермен тәжірибе алмасу |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Пән педагогтері қауымдастығын құру |
|
+ |
|
|
|
|
||
Педагогикалық білімі жоқ тұлғаларды қайта даярлау курстарына жіберу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Дарынды балаларға талантымұғалім» байқауына қатысу |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Жас маман мен тәлімгердің жұмысы. Ең алғаш мұғалім болып жұмысқа кірген адамға бейімделу үшін тәлімгерлердің практикалық көмек көрсетуі. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мектепке магистр дәрежесі бар мамандарды тарту |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мұғалімдердің форумын ұйымдастыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Жыл мұғалімі» байқауына қатысу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Әдістемелік идеялар» байқауы |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Педагог мәртебесі – ел мәртебесі |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мұғалімдерді критериалды бағалау курстарына жіберу |
курс |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Жоғары және бірінші санатты біліктілігі жоғары деңгейдегі педагог қызметкерлердің «Педагогикалық идеялар TEDx» конференциялар өткізу |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Ұлы ашылулар кішкентай идеялардан басталады» атты TEDх, REDх конференциясы |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мұғалімдердің педагогикалық жобаларға қатысуы (ғылыми-зерттеу жұмыстары |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Smart Reading» (үздік кітаптардан құнды идеялар алу) жобасын іске асыру |
|
+ |
|
|
|
|
||
TEACHING SCHOОL мәртебесіне ұмтылу (өз тәжірибесін басқа мектептерге тарату |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
- 3- стратегиялық бағыт. Басқарудың алқалы формасын дамыту
Мақсаты: Жан басына шаққандағы қаржыландыруды енгізу. Мектепті цифрлық инфрақұрылыммен және материалдық-
техникалық базамен жарақтандыру, мекемені тұрақты түрде дамытуға мүмкіндік жасау.
Міндеттері:
- Қамқоршылық кеңесінің жұмысын дамыту;
- «Орта білім беруді жаңғырту» жобасына ену;
- электронды үкімет порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету;
- орта білімді жан басына шаққандағы қаржыландыруға көшу және ваучерлік жүйені енгізу
- білім беру ұйымының нарықтық бәсекеге қабілеттілігін көтеру.
Мақсатты индикаторлар |
Аяқтау нысаны |
Бірл.өлшемі |
Факт 2019-20 о.ж. |
Жоспарлау мерзімінде |
||||
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1. Белсенді қатысатын ата- аналар саны |
Стат. Деректер |
% |
45% |
50% |
55% |
60% |
62% |
63% |
Индикатор 2. Қоғамдық ұйымдар арасынан әлеуметтік серіктестер саны |
Стат. Деректер |
саны |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
10 |
Индикатор 3. Білім беру ұйымының нарықтық бәсекеге қабілеттілігін көтеру. |
Стат. Деректер |
6 |
25% |
26% |
27% |
28% |
30% |
32% |
Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш1 Алқалық басқару органдарының, оның ішінде Қамқоршылық кеңестің жұмысы |
бала саны |
1042 |
|
|
|
|
|
|
Көрсеткіш 2. Белсенді ата-аналардың санының өсуі.
|
Стат. Деректер |
150 |
45% |
50% |
55% |
60% |
62% |
63% |
Көрсеткіш 3. Білім беру ұйымының тұрақты дамуына ықпал ететін серіктестермен тығыз байланыс орнату |
Стат. Деректер |
0 |
15% |
20% |
24% |
28% |
32% |
32% |
Іс-шаралар |
Факт 2019-20 о.ж. |
2020-21 жыл |
2021-22 жыл |
2022-23 жыл |
2023-24 жыл |
2024-25 жыл |
||
Жан басына шаққандағы қаржыландыруды енгізу |
|
+ |
+ |
|
|
|
||
Балаларды мектепке қабылдау үшін құжаттар қабылдау, мұғалімдердің аттестациясынан өту және басқа қызметтер бойынша мемлекеттік қызметтерді цифрландыру (портал) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Педагогикалық әдеп кеңесін құру |
|
+ |
|
|
|
|
||
Қамқоршылық кеңесінің жұмысы |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Ашық бюджеттер» жобасын іске асыру |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Жаңа формация жетекшісі» кадрлық резервін жасақтау |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Менеджмент бойынша сертификатталған біліктілікті арттыру курстарына жіберу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мемлекеттік қызмет көрсету жұмыстары |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
ҰБДҚ онлайн- режимде жұмыс жасау |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Мектеп өмірінің бір күні» жобасын іске асыру |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Ата-ана жұмысына бір күн» әлеуметтік жоба |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Білім беру нарығында серіктестермен бірлескен жоспарлы ,тиімді семинарлар, вебинарлар,дөңгелек үстелдер ұйымдастыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Мектептің өзге ұйымдармен, жоғары оқу орындарымен серіктестігі туралы шарт жасау |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
- 4 стратегиялық бағыттар.Оқу процесіне жағдай жасау
Мақсаты: Цифрлық инфрақұрылыммен және қазіргі заманғы материалдық-техникалық базамен жарақтандыру
Міндеттері:
-барлық педагогтерді компьютерлермен қамтамасыз ету;
-қауіпсіз жағдайлардың алдын алу;
- ғылыми-зерттеу жоба жұмыстарын STEM кабинетінде жүргізу;
- оқушыларға робот жасауды үйрету,мектептің материалдық-техникалық базасын күшейтуге ықпал ету;
- мектептің материалдық-техникалық базасының мүмкіндіктерін оқу –тәрбие үдерісінде сапалы пайдалану.
Мақсатты индикаторлар |
Аяқтау нысаны |
Бірл.өлшемі |
Факт 2019-20 ж. |
Жоспарлау мерзімінде |
||||
2021 жыл |
2022 жыл |
2023 жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1. Білім беру үрдісін АКТ қамтамасыз ету үлесі |
Стат. Деректер |
% |
45 |
50 |
55 |
60 |
65 |
70 |
Индикатор 2. Бір мұғалімге келетін компьютер саны |
Стат. Деректер |
саны |
40 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
Индикатор 3. Білім алушылар мен педагогтердің оқу үрдісінде АКТ пайдалану үлесі |
техникалық құралдар ды пайдалану |
% |
50 |
55 |
65 |
70% |
75 |
85 |
Индикатор 4. Кітапхананың оқу- әдістемелік кешенмен қамтылуы |
Кітаптар қорын толықтыру |
|
29710 |
29800 |
30000 |
31000 |
31500 |
32000 |
Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш1 Бейнебақылау жүйесімен толық қамтамасыз ету қамту ( бақылау жүйесі) |
Стат. Деректер |
саны |
22 |
25 |
30 |
35 |
45 |
60 |
Көрсеткіш 2. Моноблок алу |
Стат. Деректер |
саны |
12 |
15 |
5 |
5 |
5 |
5 |
Көрсеткіш 3. Интерактивті тақта орнату |
Стат. Деректер |
саны |
5 |
1 |
4 |
2 |
2 |
2 |
Көрсеткіш 4. Ноутбуктар алу |
Стат. Деректер |
саны |
2 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
Іс-шаралар |
Факт 2020 ж |
2021 жыл |
2022 жыл |
2023жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
||
ПИК жабдықталған бөлмелер |
+ |
|
|
|
|
|
||
«1 мұғалім- 1 компьютер» жобасын іске асыру |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Химия, биология, физика пәндері кабинеттерін жаңарту |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
||
IT кабинетін ашу |
|
+ |
|
|
|
|
||
STEMкабинетін ашу |
|
|
+ |
|
|
|
||
Мектептің веб сайтын жаңарту |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Оқулықтарды тарату және жеткізу бойынша «E- kitaphana»жобасына қатысу |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Еңбекке оқыту кабинеттерін жаңарту |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Бейнебақылау жүйесімен толық қамтамасыз ету қамту ( бақылау жүйесі) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Ағымдағы жөндеу жұмыстары |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Терезені айырбастау (күрделі жұмыс) |
|
|
+ |
|
|
|
||
оқушыларды ROBOLAND байқауларына қатыстыру |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
- 5 стратегиялық бағыттар. Жетекші мектеп жұмысын дамыту. Кәсіби қоғамдастық- тәжірибе алмасу негізі
Мақсаты. Тиімді идеяларға қол жеткізу мақсатында мұғалімдердің кәсіби деңгейін көтеру, біріккен ақпараттық орта
қалыптастыру. №№7,19,27орта мектептеріне жетекшілік ету.
Міндеттері:
- желілік қауымдастықты құру арқылы мұғалімдердің іс тәжірибесінде сабақты зерттеу тәсілін қолдану қабілеттерін арттыру;
- деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің белсенді қарым- қатынасына жағдай туғызу;
-үздік педагогикалық тәжірибелерді тарату, өзара оқуды жүзеге асыру;
- желілік қоғамдастық арқылы бекітілген мектептерге әдістемелік көмек беру, байланыс орнату;
- педагогикалық әдіс тәсілдерді сабақта қолдану арқылы оқушыларға жан- жақты білім беру;
- педагогтер Action Research және Lesson Study арқылы оқытудың дербес практикасын жетілдіру, сондай-ақ басқа педагогтермен тәжірибе алмасу.
Мақсатты индикаторлар |
Аяқталу түрі |
Бірл.өлшемі |
Факт 2019-20 ж. |
Жоспарлау мерзімінде |
||||
2021 жыл |
2022 жыл |
2023 жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Индикатор 1. Желілік қоғамдастыққа қатысатын мұғалімдердің үлесі |
Стат. Деректер |
% |
50 |
25 |
30 |
35 |
40 |
45 |
Индикатор 2. Мұғалімдерді әдістемелік қолдау деңгейін арттыру үлесі |
Стат. Деректер |
% |
50 |
55 |
60 |
70 |
80 |
85 |
Индикатор 3. Мектеп тренерін оқыту , саны |
адам |
1 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Мақсатты индикаторға жетудің жолдары, құралдары мен әдістері: |
||||||||
Көрсеткіш 1. Action Research және Lesson Study оқытудың дербес практикасын жетілдіруге қатысатын педагогтер саны |
адам |
саны |
12 |
24 |
30 |
32 |
35 |
40 |
Көрсеткіш2 TEACHING SCHOОL мәртебесіне ұмтылу (өз тәжірибесін басқа мектептерге тарату |
адам |
саны |
- |
3 |
5 |
7 |
9 |
10 |
Іс-шаралар |
Факт 2020 ж |
2021 жыл |
2022 жыл |
2023жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
||
Пән педагогтері қауымдастығын құру |
+ |
+ |
|
|
|
|
||
«Нәтиже құны-өзіндік жетістік емес, бірлескен ынтымақ жетістігі» |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Жетекші мектептермен желілілік байланыс жұмыс жоспарын, мақсат, міндетін айқындау |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Қауымдастық мүшелерінің кездесуі. Сандық, сапалық құрамын анықтау |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Самғау» жобасы аясындағы кәсіби желілік қоғамдастық |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
«Магниттік мектептердің көшбасшылығы: тәжірибе, табыстар, түйінді ойлар» (семинар) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Құндылықтарға бағдар: тәрбие үрдісіндегі инновация |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
TEACHING SCHOОL мәртебесіне ұмтылу (өз тәжірибесін басқа мектептерге тарату |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |