back-image
КГУ "Мичуринская основная средняя школа"

Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейту

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, оның ішінде нашар көретіндер үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Тіл саясаты комитеті қазақ тіліндегі сөйлеуді синтездеу жобасын жүзеге асырды (экран дикторы)

screenreader.tilqazyna.kz
Организации> КГУ "Мичуринская основная средняя школа"
"Баланың тиімді үдемелі дамуын, оның білім берудің келесі сатысына сәтті өтуін қамтамасыз ету үшін бастауыш сынып оқушыларына мектепке дейінгі және мектептегі білім берудің сабақтастығы бойынша бірлескен жұмысты ұйымдастыру" форумы
20-03-2023 13:10
Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы-жалпы білім берудің күрделі мәселелерінің бірі. Осы бағыттағы жұмыс тәжірибесімен алмасу мақсатында 2023 жылғы 20 наурызда "Мичурин негізгі орта мектебі" КММ Абай ауданының балабақша қызметкерлері мен білім беру ұйымдарының бастауыш сынып мұғалімдері үшін "Баланың тиімді үдемелі дамуын, оның білім берудің келесі сатысына сәтті өтуін қамтамасыз ету үшін бастауыш сынып оқушыларына мектепке дейінгі және мектептегі білім берудің сабақтастығы бойынша бірлескен жұмысты ұйымдастыру"форумы өткізілді.
Форум аясында "Шағын орталық пен бастауыш мектеп арасындағы жұмыстағы сабақтастық" (Янковская Юлия Викторовна, "Юбилейный жалпыбілім беретін мектеп" КММ), "Шағын орталық пен # 4 НМ"  КММ арасындағы жұмыстағы сабақтастық" (Попова Луиза Гарифона, "#4 жалпыбілімберетін мектеп" КММ жанындағы шағын орталықтың әдіскері) баяндама-презентациялар ұсынылды. "Балабақша мен мектептің сабақтастығы " (Еленбаева Айнаш Рашадовна, "Балауса" б/б әдіскері), "Балдәурен бөбекжайы" КМҚК және "Мичурин негізгі орта мектебі" КММ жұмысының сабақтастығы (Меренкова Надежда Геннадьевна, "Балдәурен бөбекжайы" КМҚК әдіскері),  "Жобалық- зерттеу қызметі бастауыш сынып оқушыларының негізгі құзыреттерін қалыптастырудың негізі ретінде. Жобаның тұсаукесері "Ақша қалай пайда болды?"(Гаар Екатерина Яковлевна, "Мичурин орта мектебі" КММ бастауыш сынып мұғалімі, 1 сынып оқушысы Стасив Орист).
Форумның тәжірибелік бөлігін "Мичурин негізгі орта мектебі" КММ бастауыш сынып мұғалімі Байбосынова Шолпан Ташеновна "Оқудан жылдам оқуға дейін "Жылдам, еркін оқудың құпиялары" тақырыбында шеберлік сабағы ашты. Мастер-классты өткізудің мақсаты: әріптестерді жылдам оқу жаттығуларының көмегімен бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын жетілдіру әдістерімен таныстыру. Мастер-класс мидың жұмысын қалай белсендіруге, есте сақтау қабілетін дамытуға және жақсартуға, мидың екі жарты шарын бірден қолдануға болатындығын көрсететін қызықты практикалық жаттығулардан тұрды. Мұғалімдердің назарына балалармен жұмыс жасауда қолдануға болатын жаттығулардың, тапсырмалардың және оқу әдістерінің әртүрлі түрлері ұсынылды. Шолпан Ташеновна ақпаратты жылдам оқуға және түсінуге қандай кедергілер бар екенін айтып, оларды қалай жоюға болатынын көрсетті.
"Мичурин негізгі орта мектебі" КММ бастауыш сынып мұғалімі Конырова Венера Каниевна "Балалардың сөйлеуін дамыту үшін Мнемотехника әдістерін қолдану" тақырыбында тренинг өткізді. Мнемотехника-бұл есте сақтау қабілетін арттыратын және ақпаратты есте сақтауды және балаларды Мнемотехника арқылы оқытуды жеңілдететін әдістер жиынтығы ерте жастан басталуы мүмкін. Сондықтан тренингтің мақсаты мұғалімдерді осы технологиямен таныстыру және мнемотехниканың көмегімен балалардың сөйлеуін дамыту әдістерін көрсету болды.
Бастауыш сынып мұғалімі Тульская Марина Николаевна "Қазіргі оқушының өміріндегі Каллиграфия" тақырыбында шеберлік сабағын өткізді. Балаларға арналған каллиграфия дегеніміз не? Бұл өнер әдемі, дұрыс жазу. Мамандар каллиграфияның маңызды пайдасын ұзақ уақыт бойы атап өтті, бұл оқуда да, күнделікті өмірде де көмектеседі. Бірден бірнеше маңызды факторлар бар: зейінді, табандылықты, зейінді арттыру. Көптеген адамдар оқуда елеулі жетістіктерге жету үшін зейінді шоғырландыру қабілетіне ие емес. Қазіргі әлемде оны дамыту қиын, онда ақпарат ағыны тым үлкен болып шығады және адам үнемі бір нәрсені алаңдатады. Мастер-класстың мақсаты: форум қатысушыларын сабақта жұмыс істеудің түрлі әдістерімен, бастауыш сынып оқушыларында каллиграфиялық дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін қызықты әдістермен және жаттығулармен таныстыру.
Форумды аяқтайтын Рефлексия педагогтар көтерген мәселелер өзекті болып табылатынын және бұл тәжірибе алмасу мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы бойынша неғұрлым жемісті жұмысқа тағы бір қадам болатынын көрсетті.
Новости