2024жылғы 11-15 қараша аралығында тәрбиеленушілерді Кітап мәдениетіне баулу, оқу сауаттылығын дамыту бойынша топтарда жұмысты жандандыру мақсатында оқу сауаттылығының тақырыптық апталығы өткізілді. Міндеттер қойылды: балалармен жұмыс істеу нысандары мен әдістерін жаңарту арқылы білім беру процесінің барлық қатысушыларының өзара іс-қимылында балаларды кітапқа баулу бойынша жұмыстың тиімділігін арттыру; мектеп жасына дейінгі балаларда көркем әдебиетке тұрақты қызығушылықты дамыту; балаларды кітапқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу, танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ой-өрісін дамыту, кітап әуесқойларын әлемге таныстыру; ата-аналарды балалардың оқырмандық қызығушылығын, кітапқа деген сүйіспеншілігі мен ұқыптылығын дамытуға ынталандыру.
Жұмыскүн сайын Instagram және faсеbook платформаларында бейнематериалдарда және бейнематериалдарда жарияланды.
Мектепке дейінгі ұйымның фойесінде апта тақырыбына арналған фото көрме безендірілген, зал жазушылар мен ақындардың портреттерімен, сондай-ақ ертегі кейіпкерлерінің суреттерімен және кітаптардан алынған фото үзінділермен безендірілген. Топтарда балалар әдебиетінің көрмелері ұйымдастырылып, буккроссинг орталықтары жаңартылды.
Жұмысүш бағытта жүргізілді.
Педагогтарменмақсаттармен міндеттерге қол жеткізу, тақырыптық аптаны өткізу ерекшеліктері, сондай-ақ жоспарда ұсынылған тақырыптар мен іс-шаралар бойынша жұмысты ұйымдастыру мәселелерін түсіндіру, көрмелерді ресімдеу мәселелері бойынша консультация өткізілді. Коммуникативтік және танымдық дағдыларды дамытудың мақсаттары мен міндеттеріне ерекше назар аударылды.
Балаларменіс-шаралардың елеулі көлемі іске асырылды. Бірінші күні іс-шаралар өткізілді:
«Ертегілер бойынша саяхат» Мастер-класс; «Тастанды кітаптар туралы ертегі» мнемоникалық кестелер бойынша әңгімелеу; «Кітап бізге қалай түседі?», «Сиқырлы кітаптар», «Қызыл кітаптың құпиясы», «Кітаптағы қандай ыдыс-аяқ?»; «Жарық астында кітап оқу» челленджі құрылды. «Қызыл кітапқа сыйлық», «Сүйікті ертегі кейіпкері» шығармашылық жұмыстары жүргізілді; сүйікті ертегілердің вернисажы «Ертегілерден салат»; сүйікті ертегілерді театрландыру «Біз ертегіге сиқырлы шумақпен кіреміз». «Досыңа кітап сыйла» акциясына қатысты.
Мнемоникалық кестелер бойынша ертегілерді айту қабілеті пысықталды.
Аптабойы жаңа кітаптар жасаумен және қолда барын жөндеумен айналысты, қазақ ою-өрнектерімен безендірілген бетбелгілерді желімдеді; ертегілерге мультфильмдер қарады, қазақ ертегілеріне драматизация ұйымдастырды және театр ойнады; күн сайын «Ертегіні жина», «Сөйлемді аяқта», «Бір сөз айт», «Өзіңнің сүйікті ертегіңді айт» дидактикалық ойындарын ойнады, бөлінген суреттер, «Менің сүйікті ертегілерім» басқатырғыштары,«Ойын суретін қай ертегіден жинаңыз?»; Бір апта бойы мектеп жасына дейінгі балалар «Кітапхана», «Кітаптарға жедел жәрдем» рөлдік ойындарын ойнады. Біз көптеген ертегілер мен әңгімелерді оқыдық, мазмұны бойынша әңгімелестік, ертегінің жаңа соңын ойлап таптық. Ертегілер бойынша дөңгелек би ойындарын ойнады. Күн сайын оқылған шығармалар негізінде оқу карталарымен және үстел ойындарымен жұмыс істедік. Балалардың оқу сауаттылығын дамыту, сөйлеу және белсенді сөздікті кеңейту бойынша үлкен жұмыс жүргізілді.
Көптегенбалалар өздерінің сүйікті кітабы туралы және үйде қандай кітаптар оқитыны, олармен ертегілерді кім жиі оқитыны туралы айтты. Ата-аналар үшін кеңес дайындалды: «Халық ертегісі және оның балаларды адамгершілік тәрбиелеудегі рөлі», «Балаларды тәрбиелеудегі кітаптың орны»; отбасылық оқу дәстүрін насихаттау үшін мұғалімдер ата-аналарды біздің балабақшада әрқашан қол жетімді буккросинг орталығы арқылы кітап оқуға тартты.