Оқу апталығының үшінші күні "Таңғажайып ертегі әлеміне апарар ойын" тақырыбында болды. "Тауық пен балапан " ашық ойыны кезінде балалар құстардың дауыстарын мұқият тыңдап, олардың қимылдарын қайталауды үйренді. Жоғары топтардың педагогтары "Ертегі кейіпкерін бейнеле"ойын жаттығуын ұйымдастырды. Мектепалды даярлық топтарында оқушылар ертегіні құрастырудың жаңа тәсілін көрсетті.Кейін балапандар шығармашылық шеберханаға өтіп, халық ертегілері негізінде жасалған құрастырғыштарды құрастырды. Барлық жас топтарында ертегі кейіпкерлерінің қатысуымен ойындар өткізілді. Жоғары және мектепалды даярлық топтарында "Ертегілер жолында…" атты ойын - сауығы өтті. Педагогикалық шеберханада әдіскер мұғалімдермен бірге ертегілер құрастырып, оларға иллюстрация жасады. **************************************************************На протяжении всего третьего дня красной нитью была тема "Игра- проводник в мир удивительной сказки". Во время проведения подвижной игры " Курочка и цыплята " малыши учились внимательно слушать и выполнять иммитационные движения с звукоподражанием птичьих голосов. Педагоги старших групп организовали игровое упражнение " Изобрази героя сказки". В группах предшкольной подготовки воспитанники показали свои умения в сочинении сказки на новый лад. Затем пройдя в творческую мастерскую на аппликации изготовили пазлы по мотивам народных сказок. Во всех возрастных группах были проведены малоподвижные, хороводные игры с героями сказок. В старших и в группах предшкольной подготовки прошло развлечение- игра " По дороге сказок". В тихий час методист в педагогической мастерской с педагогами сочиняли сказки и создавали иллюстрации к ним.
Оқу апталығының үшінші күні "Таңғажайып ертегі әлеміне апарар ойын" тақырыбында болды. "Тауық пен балапан " ашық ойыны кезінде балалар құстардың дауыстарын мұқият тыңдап, олардың қимылдарын қайталауды үйренді. Жоғары топтардың педагогтары "Ертегі кейіпк