Ата-аналардың басым көпшілігі балаларының дарынды және мәдениетті, тәрбиелі, өркендегенін көргісі келеді. Білім беру мекемесі мен отбасы арасындағы қарым-қатынас осы табиғи талпыныс негізінде құрылады. Соңғысы тәрбиелік күш-жігерді үйлестірудің ашық жүйесіне айналуда. Мектеппен отбасының күш—жігерін үйлестіру қайшылықтарды жоюды, біртектес тәрбиелік және дамытушылық ортаны құруды білдіреді. Біздің мектеппен отбасымыздың бірлескен қызметі балалардың ақыл-ойын, адамгершілік қасиеттерін, физикалық денсаулығын, қоршаған әлемді эстетикалық қабылдауын дамытуға бағытталған.Қазіргі заманғы отбасылық тәрбие гуманистік педагогика принциптеріне негізделген: -шығармашылық — балалардың қабілеттерін еркін дамыту; - жалпыадамзаттық адамгершілік нормалары мен құндылықтарының басымдықтары.
Отбасындағы баланың дамуы мен тәрбиесі көптеген іс-әрекеттік жағдайларды талап етеді, онда берілген бағыттағы тұлғаның қалыптасуы жүреді.
Отбасымен нақты байланысты қамтамасыз етудің негізгі ауыртпалығы сынып жетекшісінің мойнына жүктеледі. Ол өз қызметін топтың ата-аналар комитеті, ата-аналар жиналысы, сондай-ақ топта жұмыс істейтін мұғалімдер арқылы ұйымдастырады. Мұғалімнің отбасымен байланысын қамтамасыз етудегі практикалық іс-әрекетінің маңызды бөлігі олардың отбасында тұру жағдайларын зерделеу, ата-аналармен бірлескен шараларды үйлестіру болып табылады. тәрбиелік әсерді күшейту, жағымсыз нәтижелердің алдын алу.